Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*Pitkään tuhtaavien marraskuu*^*

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut tulla yhtään plussaa..:(

Eveline: Sä taidat olla meidän ainoa toivo, että lokakuussa olis raskauduttu, miten on?

Nelli: "Kiva", että menkat alkoivat ajallaan! Sehän olisi ihana, että tonne o-puolelle mentäis, mutta sä toivottavasti ehdit sinne ensin..:) Aika kamalalta muuten kuullosti sun "mustelmat"!

Tänään on sitten käyty antamassa 10 purkkia verta ja niiden olisi sitten parasta olla ok..:) Nyt vain toivotaan mahdollisimman lyhyttä kiertoa, että päästään sinne polille!:)

Sofi

2/79 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tänään virallisena testipäivänä tuli nega. Nyt lopetin luget ja odottelen tätiä saapuvaksi.

Neuvottelen lääkärin kanssa, että tehdäänkö PAS nyt tulevaan kiertoon vai pidetäänkö kuukauden tauko.

Kyllä ottaa pattiin, oireet oli niin lupaavat, mutta lakkasivat sitten loppuvaiheessa. eli kyllä aavistin tämän, mutta toivoin silti ihmettä.

Enää yksi mahdollisuus, hirvittää...

Sofi, jos jaksat päivitellä, niin laitapa mun kohdalle lisäykseksi tuo IVF10/10 ja seuraavaksi PAS, kiitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

evelina: Voi kurjuuksien kurjuus... :( Tsemppiä sulle kovasti!

ON: Täti tuli eilen kylään...Olinkin taas liian positiivisella mielellä...Huomenna taas lääkäriin suunnittelemaan jatkoa. Taas vähä semmonen fiilis että onnistuukohan tää meidän juttu ikinä :( Vaik eihän me olla viä kyllä kokeiltu ees inssiä mutta kun on rahat aika tiukassa niin se on vähä esteenä...No, huomenna taas vähä viisaampi, ehkä.

Vierailija
4/79 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat nyt alkaneet. Söin tosiaan tässä kierrossa clomeja ja ne toimi vähän liiankin hyvin. Ultrattaessa löytyi oikealta puolelta yksi folli ja vasemmalta kolme, joista yksi oli kuitenkin liian pieni ehtiäkseen mukaan näihin tohinoihin. Keskiviikkona sitten pistin pregnyl piikin ja nyt vaan katsotaan auttaako tämäkään meitä. Pitäis yrittää olla positiivinen mutta kun ei osaa...

Sofi: Ihana kuulla hyviä uutisia! Ja aivan mahtavaa, että pääsette aloittamaan ilman turhaa odottelua!:) Nyt vaan toivotaan, että heti ekasta tärppää! En saanut lähetettä meille kun gyne vaan sanoi, että "ei nyt hättäillä, vastahan me alotellaan.". Teki mieli sanoa, että me ollaan kyllä alotettu jo vuosi sitte...:)

Nelli: Kivoja oireita saat noista lääkkeistä. Ite oon niin hermoheikko etten kestäisi tuollaista. Luulisin varmaan kuolevani...:)

Evelina: Älä vielä luovuta. Aina on toivoa niin kauan kunnes täti saapuu. Ja joskus vielä sen jälkeenkin.:) Voimia!

Kyllä tähän kuuhun nyt joku plussa täytyy saada!!PUUUUUUHHHHH!!!!

Liisa dpo4 (en oo ees varma miten noiki lasketaan.heh :p)

Vierailija
5/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp11 ekassa Femar-kierrossa ja folliultra aamulla... Oikealla puolella kierron ajankohtaan sopiva follikkeli. Näin sen itsekin ruudulta:-) Mitat 1,1x 1,6mm. Sain ohjeet perjantaina aloittaa oviksen testaamisen ja jos sitä ei viikon kuluessa ilmaannu otan yhteyttä polille ja taas uusiin tutkimuksiin ja uusi toimintasuunnitelma. Muutoin saan jatkaa tuhtaamista Femarien kanssa vielä viisi kiertoa... Pelkäsin aika lailla ettei Femarit ole saaneet mitään aikaan joten yllätys oli iloinen:-)

Olen seurannut Evelinan piinapäiviä kaikella lämmöllä. Toivon todella että onnistut.

Tähän pinoon nyt kovasti plussia!!!

Tinsku

kp11/???

yritystä yli vuosi

Vierailija
6/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Sofille uudesta pinosta, hiljaista on tosiaan plussien suhteen ollut!

Evelina: Voi harmi, ettei IVF onnistunut! Vaikka oli noin lupaavat oireet. Toivon todella, että PAS onnistuu!

Liisa: tsemppiä piinapäiviin!

Tinsku: hienoa, että Femarit on tehonnut!

Nelli: tsemppiä kovasti punktioon!

ON: Ei MITÄÄN erikoista. Menkat tuli taas. Kolmen viikon päästä on eka keskustelukäynti IVF:ään liittyen. Toistaiseksi jätetään inssit tähän ja keskitytään tulevaan IVF:ään.

Tähän tuhtaamiseenkin näköjään turtuu. Menkat ei juuri enää hätkäytä. Kiertopäiviä ei juuri jaksa laskea, yrityskierroista puhumattakaan. Ovistestejä en enää kuvittelekaan tekeväni. Vauvauutisia en silti halua kuulla (enkä raskausmahoja nähdä), paitsi tietenkin teiltä, rakkaat tuhtaajat.

Ennuli

Vierailija
7/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se follikkeli taisi kuitenkin olla 11 x 16mm:-) Pilkut hiukka väärässä paikassa. Onko kellään kokemusta/tietoa tähän kierron ajankohtaan ovatko hyvän kokoisia? Vertailuarvoja? Limakalvo oli 0.4cm, joka pitäisi olla myös ok.

Ennulille jaksamista odotteluun....

Vierailija
8/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitäpä muutakaan. Alkaa kanssa tuntua aika lohduttomalta tää tuhtaaminen, ei jaksais enää! Vähän samoja fiiliksiä Ennulin kanssa... Milloin teillä olikaan se suunnittelukäynti?

Kiitos Sofi uudesta pinosta ja ihanaa, että teidän asiat etenee :D

Voi Eveliina, myy ei jaksanut, josko PAS sitten toisi toivoton tuloksen. Pääsetkö heti uuteen yritykseen?

Tinsku hieno homma, että femarit toimi noin hyvin. Kuullostaa ihan hyvän kokoiselta toi johtofolli noilla päivillä. Mulla tais kanssa viimeksi olla kp 11 follit välillä 16-18mm

Nellille tsemppiä punktioon!

Odottelen, että voin soittaa iltapäivällä polille, varmaan eka ultra perjantaina ja vkl alkaa taas pistot. Mua edelleen ihmetyttää se miks meille ei tule sitä aikaa sinne Tampereelle? Olittekos te Ennuli kanssa Tampereella? Kauan meni lähetteestä, että saitte ajan?

Liisalle tsemppiä piinapäiviin

Emma

Vierailija
9/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iui 09/10 -

iui 11/10

Vierailija
10/79 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tullu lokakuussa plussia ei... :(

Kylläpäs Sofilta monta purkkia verta otettiin.. Mutta hyvä että nyt tutkitaan :) Ja mulle voit muuten päivittää tietoihin että yk29.

Saa nähä meneekö 30 rikki! Jos tuoresiirtoon tässä päästään niin mahollista olis ettei tarttis uudelle kymmenluvulle siirtyä!!!

Caffeelle pahoittelut menkoista :( Kävitkö lääkärissä suunnittelemassa jatkoa? Miten meni käynti?

Liisa: Toivotaan että auttaa toi clomi-pregnyl-yhdistelmä!!! Peukut pystyssä!

Tinsku: Onpa kiva että femarit olivat toimineet! Toivottvasti tulis nyt sitä tulostakin! Sullekki pidän peukkuja! Suunnilleen samaa luokkaa mulla on inssikierroissa ollut follit noina kiertopäivinä.. toi limakalvon paksuus mulla oli kerran kp10 4mm ja se oli lääkärin mielestä liian vähän. (Jos olet lukenut mun blogia niin siellä on erillisellä Sivut-linkissä mun hoidot joissa on merkattu eri kiertopäiville follien kokoja ultra-käyntien mukaan. Sieltä voit katsella ja vertailla jos haluut) :)

Ennulille ja Emmalle pahoittelut myös menkoista :( Se on ihan tosi että tähän tosiaankin jotenkin turtuu.. "Tietää" aina näissä luomukierroissa että sieltä ne kuitenkin taas alkavat, eikä se niin suuresti enää hätkähdytä. Vaikka siis tietenkin sitä on aina surullinen asiasta.

ON: Kävin siellä ekassa ultrassa (ns. 0-ultra) kaikki oli niinkuin pitikin. Limakavo viivamainen ja molemmat ovariot neutraalit. Piikitykset aloitin sitten eilen! Ensin menee kaksi ensimmäistä päivää 150 IU puregonia ja sitten loput päivät seuraavaan ultraan saakka 125 IU/vrk. Seuraava ultra on ensi viikon tiistaina 9.11.

Näin tämä etenee.. toivottavasti hyvin loppuun saakka!

Nelli

Vierailija
11/79 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prrrsee. Täällä on tuhdattu oikein olan takaa noissa ultrissa ja tiedättekös aivan kuiten mun aavistelut meni. Keskeytynyt keskenmeno. Ihmettelin, että miten en oo innoissani vaan jotenkin aika surullisena. Nytpä se selvisi. Naisen vaisto.

Tänään pitäis tehdä tyhjennys lääkkeillä. Että piti nyt tämäkin vielä kokea.

Enemmän kuin surullinen oon vittuuntunut tästä ajan haaskauksesta. Nyt pitää odottaa ainakin seuraavien kuukautisten yli ennen kuin pääsee edes yrittämään.

Ei oo minusta reilua. Anteeksi, että en nyt jaksa kommentoida, toivon kovasti että joku plussais ja pysyvästi. Tsemppiä hoitoihin niille jotka ovat.

Myrmica***takaisin palstalla taas

Vierailija
12/79 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrmica, tämä on NIIIIIN epäreilua..:( Kovasti voimia sulle ja miehelle tähän päivään!!!

Tää on suoraan sanottu p***stä.. Mua korpeaa suunnattomasti, että joku tuksupuksu on samaan aikaan käräjillä kännistäajosta ja raskaana.. Sitten ollaan me kaikki jotka eivät vaan pääse täältä pois tai sitten joutuvat heti takaisin..

Murrr.... Myrmican viesti sai sekä surulliseksi, että vihaiseksi..:(

Sofi

Vierailija
13/79 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Myrmica... :( Ei ole reilua.

Minusta ei ole kuulunut vähään aikaan.. Ei ole oikein ollut mitään asiaa ja selkä on ollut tosi kipeä. Piakkoin pitäisi mennä fysioterapiaan ja ehkä aloittaa myös lymfaterapia. En tiedä sitten miten tämän vauvan yrityksen käy. Jospa vaan jään "katselemaan" ja odottelemaan miten käy. Taidan skipata ainakin tämän kierron että yritettäisiin tosissaan. Ei vaan nyt oikein huvita. :/ Nyt on kp 11 menossa ja eilen oli jo aika kovia jomotuksia oikealla puolella mahaa. Tulee joko "megaovis" tai sitten endo siellä oireilee. Täytyy myöntää että olen niin väsynyt näihin endokipuihin, että olen miettinyt jo e-pillereitä näihin kipuihin (lievittävät). Mutta saas nyt nähdä jos jotenkin vielä pari kuukautta jaksaisi.

Tsemppiä kaikille!! :) *puhaltaa plussatuulia*

Kp 11/27-31, yk ???

Vierailija
14/79 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrmicalle suuri *hali*

Olen pahoillani.. En oikein tiedä mitä muuta sanoa :(

Perseestähän tää on että ensin kauan saa odottaa odotusta ja kun siihen pisteeseen viimein pääsee, viedään se taas pois. *nim. kokemusta on*

Eipä mulla oikeastaan muuta.. aika hiljaiseksi vetää toi myrmican uutinen :(

Tsemppiä ja jaksamista meille kaikille!

Nelli

15/79 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löydä sanoja..lähetän voimahalauksen!

Vierailija
16/79 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrmica :( *halaus*

Vierailija
17/79 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs tänä aamuna tuli ovisplussa cb:n digitestiin. Femar näyttäisi toimivan odotetulla tavalla:-)

Peittoja on heiluteltu toissapäivänä ja tänään täytyisi vielä jaksaa. Huomaan että tämmöinen kalenterin kanssa seksin harrastaminen alkaa vaikuttaa haluihin... Huoh. Jospa tulosta tulisi nopeasti niin seksielämäkin vapautuisi.

Myrmicalle pahoittelut. Epäreilua.

Tässä pinossa taitaa olla vähän turnausväsymystä? Ainakin itsestäni sen tunnistan.

Tsemppiä! Onneksi lumi piristää mieltä. Meillä on jo oikeasti lunta:-)

Tinsku

kp17/???

Vierailija
18/79 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas myrmica jakselee? *hali*

Mites Nellin tilanne? Onko sulla punktio ens viikolla?

Entäs eveline? Onko sun PASista uutta tietoa?

Kiva tinsku, että femarit toimii..:) Se on kyllä niin totta, että kun kalenterista katsoo, että nyt olis haluttava, niin ei varmasti haluta..:(

Kyllä meillä kaikille taitaa olla turnausväsymystä..:( On täällä liian kauan pyörittykin, että onko tuo ihme..

PIdin eilen sylissä 3-viikkoista pikkuista.. Vähän etukäteen jännitin omaa reaktioa, mutta ei iskenytkään hirveää masista.. Johtunee ehkä tulevasta inssista (eli toivoa oon) tai sitten siitä, että tiedän kuinka kauan tuotakin pikkuista tehtiin..

Sitten sattui jotain äärimmäisen harvinaista.. Mulla on ihan tikulla todistettavasti ovis jo tänään kp14!! Viime kierrossa oli vasta kp 20 ja yleensä 16-18. Eli lyhyt kierto kerrankin tulossa..:)

Sofi*palelee*

19/79 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ovisten bongaajille, siitä se taas lähtee homma etenemään.

Mulla kanssa huomenna alkais oviksen tikuttelu. Torstaina menen ultraan ja jos limakalvo on edellisistä hormonimyrskyistä selvinnyt ja näyttää hyvältä niin pas olisi sitten kuudentena päivänä oviksesta. Jännittää jo etukäteen mitenkä selviää sulatuksesta raukka pikkuinen. Se on näillä näkymin on mun vika mahdollisuus kun ei tuota lottovoittoa ole kohdalle osunut. Toisaalta klinikalta kyllä vähän lupailtiin, että jos vielä yhteen ivf-kierrokseen haluaisin niin voisin maksaa erissä. Yhteen kierrokseen olisi mieheni siittiötkin jäljellä. No, mutta toivottavasti tuo pas toisi toivotun lopputuloksen eikä tarttis miettiä enää uutta kierrosta.

Mites Nellin piikittelyt sujuu? Koska sulla on punktio?

voi kun vihdoin saataisiin hyviä uutisia tähän ketjuun...olis jo aika.

Vierailija
20/79 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein edes raskaudesta puhunut ympäristölle ja tuntuu, että ei näitä juttuja taida ymmärtää kuin toinen lapsettomuutta kokenut. Tajusin taas tosiaan tämän palstan ja teidän arvon, kun luin teidän viestit.

Meillä jatkuu vähän kurjasti, kun koitettiin kahteen kertaan lääkkeillä saada sitä keskenmenoa käyntiin ja ei lähtenyt. Huomenna sitten päivystykseen ja joudun siihen kaavintaan. Puhhuijjaa. Onneksi se tehdään nukutuksessa. Aika tuntuu tosi pitkältä. Menee sitten taas kuukausi että päästään yrittämään.

Muistelin just Nelli sitä sun menetystä, kun se oli niin tosi surullinen juttu munkin mielestä silloin. Toivottavasti sun punktio menee oikein oikein hyvin ja teillä tärppäis ihan heti kärkeensä.

Kyllä me kaikki oltais noi plussat ansaittu.

Sofille muuten erityiskiitos siitä kiukunpuhkuvasta viestistä :) Se tuli niiiin tarpeeseen, kun sen luin silloin vaikka en jaksanut kirjoittaa mitään. Puhkuin täällä ihan just samaan sävyyn.

Evelinalle sitkeitä ja paksuja limakalvoja! Mun lääkärin mielestä limakalvo näyttää niin kuin ihanalta saniaispellolta mikroskoopilla. Hih. Että sinne vaan sekaan alkiot kasvamaan.

Lämpöä ja toivoa ***myrmica