Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*Pitkään tuhtaavien marraskuu*^*

Kommentit (79)

61/79 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi, elä vielä luovuta, niin kauan kun ei tätiä näy,on toivoa.

Pikaista paranemista Liisa.

Testasin pöljä tänään jo ekaa kertaa ja negahan se oli. Eihän se raukka ole vissiin vielä edes kiinnittynyt kun minä jo testailen. Siirrosta vasta reilut neljä päivää kulunut. Ja kuulemma tällainen blastokystialkio kiinnittyy vielä hitaammin kuin muut. Mitään tuntemuksia ei ole, eilen tosin ehkä sellainen pieni hetken kestävä polttelun tunne kohdussa, mutta ei muuta. Tai no lisäksi mua paleltaa, mutta johtunee siitä, et ulkona on järkkykylmä;-) Eli eipä voi muuta kuin odotella ja jatkaa testailua.

Vierailija
62/79 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmella testillä eilisillasta alkaen testailtu haaleaa mutta selkeää PLUSSAA! Ja testiviina ilmaantuu ihan minuutissa tai parissa.

Tunnelmat oli aluksi epäileväiset. Olenhan saanut haamuja aiemmin, mutta pakko se on alkaa uskomaan ettei nämä viivat mitään haamuja ole:-) Nyt jo testiä katsoessa hymyilyttää.

Kohdallani siis ensimmäinen Femar kierto tuotti tuloksen. Käytössä myös metformiini ja laihduttanut olen keväästä 10kg.

Täällä on monella todella jännät paikat. Toivotaan plussatuulia!!!

Tinsku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/79 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mahdottoman upeaa, miljoonasti onnea ja paljon tarrasukkia mukaan. ihanaa saada tällekin puolelle vaihteeksi hyviä uutisia. Toivottavasti tämä on enne ja hyvä putki jatkuu.

Vierailija
64/79 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonasti onnea tinsku! Tarrasukkia pikkuiselle!!:)

Ei näy tätiä vielä, mä tässä sohvalla istuskelen ja surffailen ja yritän muistella, onko muissa kierrossa ollut munasarjojen pistelyä juuri ennen tätiä.. (Olevia ja olemattomia oireita)

Nämä tunnit ennen tädin tuloa on raastavimmat, koska tietää sen tulevan, mutta viimiseen asti haluais uskoa muuta..

Sofi

Vierailija
65/79 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kertoilen kuulumisia, oli täällä pari jo vauvautunutta entistä tuhtaajaakin ilmoitellut ilouutisia, onnea vaan teille! Harvemmin on enää tullut seurattua näitä keskusteluja, mutta nyt ä-lomalla lukaisin läpi ja harmi että täällä on vielä monta "vanhaa" nimimerkkiä. Toivon teille oikein kovasti onnistumista pian!

Niin, mulla laskettuun aikaan enää n. 4 vk (la 24.12.). Aika mennyt huhtikuisesta plussasta nopeasti, vaikka koko kesän paahdoin töissä, lomasta ei tietoakaan. 4 vk sitten jäin sairaslomalle kun en enää töissä pystynyt istumaan koko päivää, ä-lomalla olen ollut viikon. Enpä ois vuoden alussa uskonut että vielä samana vuonna saisi kolmannen pikkuisen! Pari vuotta kun siihen plussaan meni. Tämä tulokas on aika varmasti poika... Synnytys jännittää jo, toivottavasti siinäkin kaikki menee hyvin.

Onnittelut Tinskulle! Muillekin toivon kaikkein parasta joululahjaa, kauan kaivattua plussaa!

eewokki rv 35+6

Vierailija
66/79 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eewokki kiva kuulla kuulumisiasi. Hyvää loppuodotusta, tules sitten kertomaan meille vauvauutisia!

Eveliina joo ei kai ihan vielä edes vois näkyä testissä, mutta minkäs sille mahtaa jos ei jaksa odottaa :D Mulla kanssa tulossa postissa iso kasa mammaksi herkkiä. Taitaa vaan olla turha testailla, ainakin nyt tuntuu siltä täti tulee kohta. Mahaa vihloo siihen malliin... Jos tulis samalla kaavalla kun viimeisellä hoitokierrolla niin odotettavissa tuhrua huomenna ja täti ylihuomenna.

Sofi toi on niin raastavaa, tietää, että tulee, mutta ei halua... Viimeiseen asti toivoo, ja toisaalta onhan sitä toivoa kunnes toisin todistetaan. Joko olet päässyt soittamaan polille?

Liisa kiva kun tulit takaisin höpöttelemään meidän kanssa, kyllä tästä palstasta on suuri apu, ei oikein viitsi kaikille oikeassa elämässä edes monia asioita kertoa. On se niin ihanaa, että täällä saa purkaa tuntojaan.

Emma

Vierailija
67/79 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eewokki, kiva kuulla sinustakin! Rentouttavaa äippälomaa sinulle!

Liisalle pikaisia paranemisia! Kiva, että oot jo paremmalla mielellä!:) Tämä palsta on kyllä totta tosiaan terapeuttinen! Meillä ei ainakaan kovin moni tiedä, enkä muutenkaan tykkää puhuta asiasta sellaisten kanssa, jotka eivät oikeasti tiedä miltä tämä tuntuu..

Evelinelle malttia..:) Mutta jatka testailua ja heti informaatiota, jos tikkuun jotain ilmestyy..:) *peukkuja*

Kiitos Emma kysymästä, mutta en ole päässyt vielä polille soitteleen.. Täti kiusaa mua oikein urakalla, tänään on dpo 15.. Mutta en kyllä mitenkään jaksa uskoa, että 2,5veen yrittämisen jälkeen plussaisin luomusti juuri kun hoitojen pitäisi alkaa... Se olisi liian hyvää ollakseen totta, ja mulla ei ole niin hyvä tuuri ollenkaan!

Siis odotellen,

Sofi

Vierailija
68/79 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin täällä toivon, että just sulla olis niin hyvä tuuri :) Eikös aika usein juuri kuule tarinoita, että plussa tulee kun sitä vähiten odottaa... Sä oot nyt niin asennoitunut hoitojen alkuun, jospa kuitenkin. Dpo15 on kuitenkin jo dpo15 :D Täti pysy kaukana sofista!

Nelliä taas täällä myös pitää vähän huhuilla, mitä sulle kuuluu?

Vierailija
69/79 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eewokki tosiaankin kiva, kun kävit kertomassa kuulumiset. Tulehan kertomaan sitten vauvauutiset myös =)

inkeri kp 16

70/79 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kamala kun pelästyin et menkat alkaa kun tänään tuli paperiin pieni ruskea tuhru. soitin vallan klinikallekin et lopetanko nyt luget. Sieltä sanottiin ettei missään nimessä saa lopettaa. Tuollainen vuoto on kuulemma ihan normaalia. Kävi sitten mielessä, että voisko olla sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa, mitä joskus saattaa tulla? Mulla siis siirrosta nyt kuudes päivä menossa eli näinä päivinä olisi pitänyt kiinnittyä. Jännäksi menee, ei mulla koskaan aiemmin tässä kohtaa ole tullut mitään vuotoa. Menkkojenkin pitäisi alkaa aikaisintaan viikonloppuna, mutta luget pitää ne kuitenkin poissa niin kauan kun laitan niitä. Voi hitsit kun olis jo ensi viikko..

Vierailija
71/79 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Eveline, oliskin kiinnittymisvuotoa..:)

Nelli, huhuu??:)

Kiitos Emma tsempeistä, mutta enpä tiedä.. Ja nyt seuraa asiaa omasta navasta..

Tätiä ei näy, mutta aamulla taas testi nega ja mulla on sentään mammaksin herkkiä testejä..:( Nyt on kp 30, mikä ei suinkaan ole mulle myöhäinen, mutta kun mä silloin kp 14 tunsin ihan selvästi oviksen ja sain digitestiin plussankin! Eli sen perusteella täti olis pitänyt tulla jo 2 päivää sitten?!?! Mutta jos nyt se ihme olisi tapahtunut, että olisin luomusti raskautunut, niin eikös se jo herranjestas näkyis testissä..:( Mäkö luulin, että tämä kierto olis lyhyempi, että pääsis sinne polille, mutta höh.. Kroppa pemppuilee, mutta uskon vakaasti, että se täti sieltä tulee..:(

Tälläisillä fiiliksillä tähän päivään,

Sofi

*muoks* Nyt ei tarvi enää odotella kuin polin soittiaikaa!

*toinen muoks* 0-ultra maanantaina-aamulla!

Vierailija
72/79 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti vaan tulin tänne piipahtamaan.

Onnea, onnea Tinsku!! :)

Eewokki: kiva kun tulit kertomaan kuulumisiasi. :) Minä jo tässä jokin aikaa sitten mietin, että mitä sinulle mahtaa kuulua. Tsemppiä loppuraskauteen ja synnytykseen! Sinä saat mitä parhaimman joululahjan. :))

Tsemppiä Sofi! =) Tule sitten kertomaan miten kävi.

Peukut pystyyn Eveline! bdbdb! :)

Itse tässä vielä flunssasta kärsin jonkin verran; nenä on vielä vähäntukossa ja ääni alkaa palautumaan. Olikin varsin ärhäkkä flunssavirus! Mieskin on ollut yli viikon flunssassa eikä ole vieläkään täysin parantunut. Epäili ensin angiinaa kun kurkku oli monta päivää tosi kipeä, mutta ei sitten ollutkaan kun kävi labrakokeissa.

Odottelen tässä ovista tulevaksi. Minun laskelmieni mukaan on ensi sunnuntaina tai sitten maanantaina. Sopivasti maanantai on vapaa kun on itsenäisyyspäivä. :) Että siinä ehtii hyvin varmistella (jos vaan mies jaksaa). Varmaan pari kiertoa tässä vielä yritetään ja sitten jatketaan tjot:lla. Tuntuu vaan ettei jaksa enää kovin pitkään yrittää.

Tsemppiä kaikille!! Ja pluissatuulia ++++ !! :)

Kp 7/26-31, yk ?? (yli 3v.)

Vierailija
73/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinailijoita ainakin on monta, joten mites teillä menee?

0-ultrassa käyty! Verikokeet sun muut oli kaikki normaalit! Samalla tuli siis dg. selittämätön!

Ultrassa näytti myös kaikki olevan ok, muniksia oli jo kasvamassa ja lääkäri antoi clomi-reseptin niitä vielä vauhdittamaan. Niitä siis syödään tästä perjantaihin ja ens tiistaita uus ultra ja inssi sitten tod.näk. loppuviikosta!

Pitkästä aikaa hyvä olo!

Loppuviikosta oli niin paha olo, mutta sitä ei saanut mitenkään pois, kun ei enää pysty itkemään! Onneksi tämä antoi taas uutta toivoa..:)

Omanapaisesti, Sofi

Vierailija
74/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toivotaan, että munikset kasvaa hyvin.

Me oltiin vkl reissussa ja siks aikakin mä oon pitänyt hiljaiseloa. Täti löysi mut eilen, nyt siis kp2. Turhaa siis oli kolmaskin inssi... Takki tyhjä! Lääkäri meinas, että jos Treeltä ei kuulu mitään niin vois tehdä vielä yhden inssin tammikuussa. Pitää miettiä. Mulla vähän semmoinen olo, että aika arpapeliä noi inssit on ja ei oikein enää usko, että se neljäskään meitä auttaisi...

Vierailija
75/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä pirulainen taas löysi sut!

Kyllähän mä tiedän, että tämä inssi ei välttämättä tuo toivottua tulosta, mutta silti toiveet nousee sen suhteen, että ainakin jotain tapahtuu..

Eka clomi siis otettu. Lääkäri oli kirjottanut mulle "positiivisella" asenteella reseptin 4 kierrolle.. Eipä tarvi heti uutta reseptiä pyydellä..

Sofi taas..:)

Vierailija
76/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ollaan omien laskemieni mukaan viikolla 4+5. kaikki on mennyt vallan mahdottoman hyvin. Menkkakipuja on edelleen, mutta ehkä ovat nyt muutaman päivän olleet jo lievempinä. Nännit ovat myös arat.

olen ajatellut tätä raskausasiaa aika vähän kun kaikki on niin epävarmaa kuitenkin. lähestyvä joulun aika vaikuttaa siihenkin että varhaisultran saanti menee minne menee. Th:n tapaan neuvolan merkeissä kahden viikon päästä.

olen ollut huono kirjoittaja ja kommentoija tällä palstalla mutta sitäkin ahkerampi lukija:-) en ihan vielä haluaisi siirtyä odottajiin enkä edes tämän pinon plussanneisiin. vaatii vähän aikaa vielä. eikä tämä tarkoita etten olisi äärettömän tyytyväinen siihen että näinkin kevyillä hoidoilla saatiin raskaus alkuun. olen muutenkin suorastaan kuuluisa rationalisuudestani mikä näkyy tässäkin.

erityisesti EVElle toivon hoitojen onnistumista! On ollut ilo seurata matkaasi.

Tinsku

rv 4+5 (ekan kerran sain laittaa tollaisen allekirjoituksen:)))

iloista joulunaikaa kaikille!

Vierailija
77/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpäs täällä onkin hiljaista...

Jokos 2poj@näidin perheessä on tervehdytty? Mä oon kanssa sairastanut koko syksyn ja talven jos jonkin näköisiä flunssia. Tuntuu olevan sitkeetä sorttia tänä talvena.

Sofi kyllä monille tuo inssi toivoton tuloksen, onhan se kuitenkin parempi kuin luomukierto. Niin todella toivon, että teillä onnistuisi. Mä olin kanssa silloin ihan innoissani ekassa. Vähän vielä oli toivoa toisessakin. Nyy tää kolmas oli jo vähän semmoinen, että pakko vaan kokeilla. Luulen, että jos ei ala aikaa kuulua Taysiin niin vielä se neljäskin yritetään. Vissiin sen neljännen jälkeen prosentit laskee onnistumisella rutkasti.

NELLI? mitä sulle kuuluu?

Tinsku hyvää joulun odotusta sinulle ja pienelle maha-asukille kanssa! Onnea vielä!

Eveä vissiin voikin jo onnitella! Kävin lueskelemassa elokuisissa ja mitä mitä sulla pukkaa plussaa! Ihanaa! Onnea!

Alan epäillä, että mulla endoa kanssa. Aikaisemminkin on menkkojen alkaessa ollut kipuja paljon, mutta nyt tässä kierrossa kivut oli ihan hirveet ja etenkin peräsuolessa! Heräsin perjantaina ihan hirveisiin kipuihin ja su sitten tuli se täti. Netissä kävin itseäni sivistämässä ja vissiin aika yleistä, että kivut voi olla muutamaa päivää ennen vuodon alkua. Se toki selittäisi tätä lapsettomuuttakin... Ei ole sairaalassa tullut puheeksi edes koko asia. Vissiin ainut tapa saada siihen diagnoosi on skopia, ei hirveesti houkuttele. Alkaa olla ihan semmoinen olo, että me ei tosiaan saada ikinä vauvaa...

Näin positiivissa tunnelmissa tänä iltana,

Emma

Vierailija
78/79 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista tosiaan, tämähän on mennyt vähän mun ja Emman kaksinpuheluksi..

tinsku, kiva kuulla sinusta! Ihana, että sun joulunodotus menee noin ihanissa merkeissä! Mä en oo taitanut sua vielä muistaa päivittää plussanneisiin, mutta pitääpä se tehdä..:)

Nelli?!? Mihin ihmeeseen sä oot hautautunut? Blogin kautta luin huonoja uutisia, miten sä jaksat? *hali*

Eveline!! Herranjestas, pitääkö Emman juorut paikkaansa?? Onnittelut, jos näikseen!:) Sinä olet plussasi ansainnut (kuten me kaikki täällä!!)

Emma, tosi paska juttu, jos sun kivut olis endosta kiinni..:( Voin tosiaan kuvitella, että skopia ei hirveemmin houkuttele..:( Meinaatko ottaa asiaa puheeksi, kun seuraavalla kerralla käyt polilla?

ON: 2 clomia tähän mennessä napattu, ei oireita.. Eilen tajusin, että eihän se ole mitenkään varmaa, että inssi ens viikolla tehdään.. Tiistaina voi löytyä liian monta flollia, toisaalta mieheltä voi tulla liian pieni "saalis".. Monta asiaa voi vielä mennä pieleen...:( Noh, ei murehdita niitä vielä..:)

Mulla on kyllä pari päivää särkenyt päätä julmetustu (niskat niin jumissa), että oon joutunut napsimaan buranaa ja toivon, ettei sillä olis mitään negatiivista vaikutusta..

Sofi

79/79 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tein plussan mutta tänään aloin vuotaa. Tulin just klinikalta verikokeista ja vastaukset saan vasta huomenna ip. Pelkäänpä että meni kesken. Toisaalta tein vuodon alettua cb:n testillä vahvan plussan, vahvemman kuin ikinä. Nyt menee hermo kun pitää vaan odottaa tuloksia ja seurata vuotoa.