Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnittymisvuoto???

01.11.2010 |

Eli voisko joku viisaampi valaista, millaista vuotoa saattaa tulla munasolun kiinnittyessä? Ja missä vaiheessa tuota vuotoa saattaa ilmaantua? Ja vielä, kuinka kauan vuoto yleensä kestää?

Voiko sitä erehtyä luulemaan ihan tavallisiksi menkoiksi?

Kiitos jo etukäteen vastauksistanne ja kokemuksistanne!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Itselläni olisi ehkä ja mahdollisesti kiinnittymisvuodosta kyse ellei sitten menkoista. Käytän kuukuppia (pienin S-kokoinen) ja eilen alkaneista "menkoista" on tullut vain n. 1,5 kuppia, ja nyt vuoto on jo kutakuinkin loppunut. Tiedän, että kysyn hulluja (koska olen jännittynyt ja innoissani mahd. raskaudesta), mutta olisiko mitenkään mahdollista, että kysymyksessä olisi kiinnittymisvuoto? Eilen oli maha menkkojen alkupäivien kaltaisesti kipeänä, ja nytkin välistä tuntuu ihme kipuja (nipistystä), mutta ei sellaista jatkuvaa särkevää kipua, mitä yleensä menkkojen aikana minulla on ollut. (Mietin lisäksi, josko olisi liian aikaista tehdä raskaustesti..?)

2/3 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla mielipiteitänne ja kokemuksianne asiasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sen viisaampi olen, mutta tutkin Helistimen nettisivuilla ollutta animaatiota hedelmöittymisestä ja siinä sanottiin, että munasolu alkaa kiinnittyä kohdun limakalvolle n. 4-5 pv päästä ovulaatiosta, jos siis on hedelmöittynyt.

Gyne sanoi puolestaan minulle, että älä aloita Lugesteron-kuuria, ennen kuin menkat on alkaneet ihan kunnolla, sillä niukka vuoto saattaa olla kiinnittymisvuotoa. Näin siis voisi kuvitella, että kaikkein fiksuinta on tehdä raskaustesti vaikka vuoto olisikin alkanut menkkojen odotettuna alkamispäivänä. Ymmärtääkseni menkkakipua ja pientä vuotoa voi tulla menkkojen alkupäivien paikkeilla, vaikka olisikin raskaana.

Selkiskö? En tiedä ymmärsinkö itsekään! Tsemiä!