PIRKKA kookosmaito pilasi sunnuntaiaterian!
Paistoin broileria, laitoin pähkinää ja sipulia ja kuullottelin niitä että teen sunnuntai-aterian perheelle. Tarkoitus oli lisätä kookosmaitoa kastikkeeseen.
PIRKKA kookosmaito, 2012 vanheneva, oli kuitenki pilaantunutta, pilasi koko kastikkeen ja löyhkäsi ihan oksennukselle. Perkele.
Kauppa ei varmaan tuosta korvaa kuin jonkun euron tuosta purkista. Viimeinen kerta kun noita pirkan maitoja ostan.
Kommentit (22)
Mutta suosittelen kuitenkin ottamaan yhteyttä Keskon tuotetutkimukseen. Laita vaikka sähköpostia ja tietenkin eränumerot viestiin mukaan.
ei tuota voinut säilöä hajunsa vuoksi. Ostoskuitti löytynee kyllä ja sieltä ne kai saa eräkooditkin kaupan mukaan.
ap
pitää itse tarkistaa onko tuote hyvä. Tottakai tuote voi olla susi jo tehtaalta lähtiessä, mutta ruoka voi pilaantua myös kotimatkan aikana/kotona. Esim. purkkiin tulla pikkuinen reikä --> ilmaa pakkaukseen --> menee pilalle. Ja myös esim. lapsi voi leikkiä jollain klemmarilla tai vastaavalla ja törkätä pienen reijän vaikka jugurttipurkin kanteen, ja kun joku sitten avaa jugurtin viikon päästä se voi olla pilaantunutta.
Aina kannattaa avata purkki ja nuuhkaista onko ok ja vasta sitten laittaa ruokaan, ja tämä pätee ihan kaikkeen kermaan, kananamuniin ym. ym.
Jos valitat tuottesta kauppaan josta ostit voit saada rahasi takaisin. Jos valitat valmistajalle saat yleensä huomattavasti isomman korvauksen.
tosi tyytyväinen Pirkka-tuotteisiin. Laatuun, hintaan ja myös siihen, että löytyy paljon luomuna. Joitain heikkoja lenkkejä on löytynyt, mm. korppujauhot on huonoja. Mutta pääasiassa on kyllä myönteinen mielikuva noista, toisin kuin Rainbow-tuotteista, jotka näyttää ja maistuu ulkomaiselta halpistuotannolta.
et osaa maustaa,ja nyt syytät kookkosmaitoa. nolo.
menen kokkikouluun.
oksennuksen hajua, ei vaikka käyttäisi valkosipulia.
ap
reklamoida kuitin ja tuotteetn eränumeron kanssa. Luettelet kaikki tuotteet, mitkä menivät pilalle, lihahan on kalleinta...
Uskon että saat kaikki matskut korvattua ja muista vaatia vielä matkakulut, ne on sun oikeus. (kaksisuuntaisen bussilipun hinta, vähintään)
-kauppakin haluaa tietää jos niillä on virheellistä tavaraa.
En minäkään aina maista/haista kaikkia tuotteita, ja kookosmaitoa käytämme aika usein, huih! Lasten purkkiruoat ym. maistan aina kun siitä on tullut tapa.
oksennuksen hajua, ei vaikka käyttäisi valkosipulia.
ap
sinä olet nyt kyllä onnistunut siinä.
ei tuota voinut säilöä hajunsa vuoksi. Ostoskuitti löytynee kyllä ja sieltä ne kai saa eräkooditkin kaupan mukaan. ap
tallella. Vai meinaatko että korvauksia tippuu jokaiselle, joka vain ilmoittaa saaneensa pilaantunutta kamaa ja heittäneensä sen sitten pois? Olis meinaan melko helppoa rahaa, joten ei kai ne yrityksetkään toimi sillä periaatteella, että kunhan joku pyytää, niin annetaan. Ja muuten ostokuitti ei todista sitä että tavara oli pilaantunutta. Eikä niitä eräkoodeja saa muualta kuin purkin kyljestä. Ei kai kauppa joka ikisestä myymästään tuotteesta eräkoodeja naputtele erikseen talteen, niin että tietäisivät juuri sinun ostamasi tuotteen eräkoodit.
ei tuota voinut säilöä hajunsa vuoksi. Ostoskuitti löytynee kyllä ja sieltä ne kai saa eräkooditkin kaupan mukaan. ap
tallella. Vai meinaatko että korvauksia tippuu jokaiselle, joka vain ilmoittaa saaneensa pilaantunutta kamaa ja heittäneensä sen sitten pois? Olis meinaan melko helppoa rahaa, joten ei kai ne yrityksetkään toimi sillä periaatteella, että kunhan joku pyytää, niin annetaan. Ja muuten ostokuitti ei todista sitä että tavara oli pilaantunutta. Eikä niitä eräkoodeja saa muualta kuin purkin kyljestä. Ei kai kauppa joka ikisestä myymästään tuotteesta eräkoodeja naputtele erikseen talteen, niin että tietäisivät juuri sinun ostamasi tuotteen eräkoodit.
Itse olen saanut korvauksia useammaltakin firmalata vain ilmoittamalla, että silloin ja silloin siitä ja siitä kaupasta ostamanne tuote oli tällä tavalla viallinen.
[ivaatia vielä matkakulut, ne on sun oikeus. (kaksisuuntaisen bussilipun hinta, vähintään)
että reissu on tehty vain ja ainoastaan ko tuotteen hankkimiseksia.
Pirkka kookosmaitoa ei tosiaankaan vaan kipata purkista kastikkeeseen!
Vai meinaatko että korvauksia tippuu jokaiselle, joka vain ilmoittaa saaneensa pilaantunutta kamaa ja heittäneensä sen sitten pois?
- et kai meinaa, että pitäisi lähettää ko ruoka/koookosmaidon jämät tehtaalle? :) (sitten en ainakin olisivat jo pilaantuneita, matkustettuaan monta päivää postissa :)
Itse olen saanut korvauksia useammaltakin firmalata vain ilmoittamalla, että silloin ja silloin siitä ja siitä kaupasta ostamanne tuote oli tällä tavalla viallinen.
[/quote]
firmat ole pikkuhiljaa alkaneet olemaan tarkempia korvauksissaan. Ja saattaahan sitä saada sen tuotteen hinnan, mutta jos haluaa korvauksia muista pilalle menneistä tarvikkeista, olisi tosiaan syytä pitää se viallinen tuote tallessa.
Vai meinaatko että korvauksia tippuu jokaiselle, joka vain ilmoittaa saaneensa pilaantunutta kamaa ja heittäneensä sen sitten pois?
- et kai meinaa, että pitäisi lähettää ko ruoka/koookosmaidon jämät tehtaalle? :) (sitten en ainakin olisivat jo pilaantuneita, matkustettuaan monta päivää postissa :)
firmat ole pikkuhiljaa alkaneet olemaan tarkempia korvauksissaan. Ja saattaahan sitä saada sen tuotteen hinnan, mutta jos haluaa korvauksia muista pilalle menneistä tarvikkeista, olisi tosiaan syytä pitää se viallinen tuote tallessa.
Minä olen toiminut samoin ja noin on myös valmistaja ohjeistanut kun olen asiasta soittanut. Lähetellä nyt jotain avattuja kookosmaitoja ympäri Suomea, reps...
-mikähän kauppa vaatii todistamaan että olet tullut vain ja ainoastaan reklamoimaan? Ei mikään.
Kuluttajalla on oikeus matkakuluihin tai esim. puhelinkulujen korvaamiseen.
-Yleensäkin fiksu kauppias ei tuossa tilanteessa heti epäile että asiakas yrittää huijata, vaan pyrkii saamaan asiakkaan tyytyväiseksi. Se maksaa heille vähemmän kuin Pirkka-tuotteita ja kysesitä kauppaa haukkuva asiakas.
t.kaupan täti
[/quote]
ja en kyllä sen jälkeen enää maistanut. Mutta paskaahan saa myydä, liekkö muillekin samassa erässä samanlaista? Oletusarvohan on, että tavara on hyvää ja ei vaarallista.