Predictor-raskaustestissä haamu??
Tein 30 min sitten Predictor-testin, 5 min päästä näytti yhtä viivaa, mutta nyt katsoin uudestaan, niin molemmissa ikkunoissa on viiva, Kyllä-ikkunassa rosoinen ja suuttuinen...
Miten on, tuleeko meille vauva heinäkuussa??
Mulla ei ole näistä kokemusta, ja heitin ja pakkauksen ja ohjeet takkaan :D
Kommentit (6)
parin päivän päästä, niin tiedät. ;)
siis sitä vaan, että voiko 5 min päästä oikein näyttävä testi, alkaa näyttää väärää positiivista kun testi vanhenee??
Mutta silloin kun itse testailin, niin ohjeissa luki, että määräajan jälkeen tulos ei ole luotettava. Oikea tulos siis näkyi jonkun vartin tms ja sit ei kannata katsoa enää.
Mutta oikeaan aikaan riittää siis kyllä haamukin.
ladata ne ohjeet: http://www.predictor.eu/uk/pregnancy/test/preg_test.asp
Yleensä noissa on joku tietty minuuttimäärä, tuon testin mukaan puoli tuntia testin tekemisestä tulos ei ole enää luotettava. Olet siis vähän rajalla, onko tuo oikea plussa vai ei. Tee uusi testi. 5min päästä pitäisi näkyä haamu jos vauva on tulossa, eli vähän luulisin että ehkä ei..? Mutta toivotaan vielä parasta!
kävi mulle samaisen testin kanssa. Ensin ei tullut mitään ja n. 20 min päästä tuli haamu. Tein parin päivän päästä aamuvirtsasta uuden testin ja SELKEÄ positiivinen tuli. Ja nyt pikkukäärö kylläkin jo putkahtanut maailmaan
Tee parin päivän päästä uudelleen niin viivakin saattaa olla jo vahvempi. Mulla eka viiva oli kans tosi heikko (testasin niin aikaseen). Ja joo pari kk päästä syntyy tää "haamuviiva" vauva :)