naishoitajat+heidän miehet
miltä tuntuu kun hoitajavaimo/hoitajanaisystävä tutkii, pesee ja näkee toisten miesten peniksiä.
Ajatteleeko sitä että siellä se saippuoi jonkun munia tai rasvaa nivusia tai sheivaa munakarvoja tai tutkii kiveksiä.
Kommentit (132)
hoidossa ja sairaina, ei siinä paljoa toisen peniksiä mieti, hyi!
pesettekö hoitajat oman miehen kikkeliä koskaan harjoitus mielessä ?
Siihen kuule tottuu ja ei paljoa kiinnosta pappojen ryppyiset alapäät. Mutta onpa oma mieskin löytynyt tuota kautta, kun oli alaraajamurtuman vuoksi sairaalassa ja meikähoitsukka hoiti pesut ;)
Millaistahan tuntuisi olla gynen vaimo ;)
ei muuta mies voi ajatella ,muuten olis exnainen
Onko kukaan naishoitaja päässyt pesemään töissä mustaa kullia ?
oli kuule ihan uran huippukohta -.-
minut jouduttiin Kirurgisessa sairaalassa varusmiehenä tietyistä syistä ( aika kauan sitten kylläkin) sheivaamaan kokonaan alapäästä ja muistan sen vieläkin. Homman teki kaunis ja tosi seksikäs hoitajanainen. Hoitajilla oli siihen aikaan ne valkoiset mekot ja hänellä isot rinnat jne..Olimme kahdestaan sermin takana ja minulle tuli väkisin heti täysi erektio kun hän otti minut käteensä ja kiihotuinkin ihan tosissani. Muistan kuinka hoitaja hämmentyi aivan täysin, eikä oikein tiennyt mitä olisi tehnyt...Minulla on vielä aika iso ja suonikas. Olin ollut puutteessa kauan..
ei niistä miehelle puhuta joskus ehkä vahingossa
kun tietää, että teen työtäni.
Ja mua ei toisten kikkelit ja pimpulat kiinnosta kans yhtään. Teen työtäni, en tsuumaile toisten alapäitä "siinä mielessä"
mitä vanhempi hoituri niin ovat ronskimpia myös puheissaan.
harjoitellaan pesemällä opiskelukavereita
harjoitellaan pesemällä opiskelukavereita
miehelleni nähneeni suurimman kikkelin elämäni aikana.
Olisiko mieheni pitänyt suuttua tuosta? Työtäni teen hoitajana.
mutta olis kiva päästä rehevän naishoitsun pestäväksi ihan joka paikasta.
ei viitti edes ajatella