Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen jääneeni ihan yksin =(

Vierailija
30.10.2010 |

Olen kahdeksannella kuulla raskaana ja nyt on parina päivänä alkanut supistella. Tänään on ollut koko päivän tosi epämiellyttävä ja huono olo, supistukset ei varsinaisesti koske mutta tuntuvat pahalta. Miehelle olen asiasta useasti sanonut ja se on vaan jatkanut omien juttujensa höpöttämistä ja ollut muutenkin tosi hyväntuulinen. Lopulta käskin sen häipyä jonnekin, kun ei tunnu yhtään ottavan mun olotilaa huomioon, ei osoita sympatiaa, ei mitään. =( Tuntuu jotenkin ihan epäreilulta, että mä kärsin ja murehdin yksinäni ja ukko vaan tohottaa iloisena omiaan. Eikö se voisi edes vähän yrittää tukea ja lohduttaa?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle siis, hyvä kun mies on hyväntuulinen, voisin lähettää yhden h-tin pahantuulisen kiukuttelijan vaihdossa. Taitaa olla muutama pikku yllätys sulla vielä edessä..

Vierailija
2/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... Taitaa olla muutama pikku yllätys sulla vielä edessä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormoonit..ei tuossa miehen käytöksessä mitään pahaa ollut.

Vierailija
4/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän miehillä sitten ole tapana olla tukena ja lohduttaa tarvittaessa? Kyllä meillä on normaalisti tapana huomioida toisen paha olo ja kyllä se mun mielestä tässä tapauksessa on miehen velvollisuuskin, yhteistä lasta tässä odotetaan.

ap

Vierailija
5/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun käytös nyt on vaa lapsellista kiukuttelua!

Vierailija
6/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sulla on supistuksia, ihan normaalia ja luonnollista siis. Mitä sen miehen pitäisi tehdä? Ole onnellinen, kun yrittää viedä huomiosi johonkin muualle...

Vierailija
7/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi tulossa???

Vierailija
8/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän miehillä sitten ole tapana olla tukena ja lohduttaa tarvittaessa? Kyllä meillä on normaalisti tapana huomioida toisen paha olo ja kyllä se mun mielestä tässä tapauksessa on miehen velvollisuuskin, yhteistä lasta tässä odotetaan. ap

supistukset kuuluvat raskauteen, ootas vaan kun ne oikeat alkavat, mitäköhän miehesi SILLOIN pitäisi tehdä??

Vierailija
9/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsellista kiukuttelua? Tai se, että olen peloissani siitä, että lapsi syntyy ennenaikaisesti? Ja teidän mielestäkö miehen ei tarvitse tämmöisestä välittää yhtään? Kyllä mä vaan yritän olla tukena, jos miehellä on ollut huono päivä töissä enkä ala iloisena kertomaan omia hölynpölyjuttujani.

ap

Vierailija
10/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän miehillä sitten ole tapana olla tukena ja lohduttaa tarvittaessa? Kyllä meillä on normaalisti tapana huomioida toisen paha olo ja kyllä se mun mielestä tässä tapauksessa on miehen velvollisuuskin, yhteistä lasta tässä odotetaan. ap

Sano miehelles että lähtee kavereiden kanssa illaksi baariin, niin et pilaa sen hyvää mielä kiukuttelullasi.

Vierailija
11/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(muutaman viinilasin jälkeen) että mun mies ei kyllä rehellisesti sanoen ikinä ole fiilistellyt MINUN olotilojen mukaan. Yrittänyt toki, mutta aina on voiton vienyt omat kiinostuksen kohteet, urheilu, työ, jonkin jutun suunnittelu..

Yrittää kyllä kuunnella mitä sanon, mutta näkee jo puolessa välissä lausetta, että miehen ajatukset on on täysin sen projekteissa.

en voi sanoa etteikö ottais päähän, ottaaa ja kovasti. Mutta itsepä miehen olen valinnut, ja oikeesti - hyvä mies on, ei vaan hirveesti ota mua huomiooon, sitä mitä MINÄ tarviisin milloinkin (tukea, kenties..)

joo tein pizzaa, ja juotiin miehen kanssa viiniä kyytipojaksi, ihanan letkeä fiilis, eli tekstikin voi olla sitä sun tätä. ( viiniä otan ehkä 1x-3kk)

seur lähden 12v seuraksi lenkille...onneksi ihan kävely, ettei mene mahdottomaksi..)

ap'lle - ei mun mies ota minua huomioon siten kuin minä tahtoisin.. lähes joka odotusaika olen itkenyt itsekseni ja miettinyt onko ero meillä edessä.. ja yhäkin pohdikelen että näinköhän meillä ero joskus tulee-mutta sen sitten näkee jos näin on, 20v yhteiselon jälkee..

Vierailija
12/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsellista kiukuttelua? Tai se, että olen peloissani siitä, että lapsi syntyy ennenaikaisesti? Ja teidän mielestäkö miehen ei tarvitse tämmöisestä välittää yhtään? Kyllä mä vaan yritän olla tukena, jos miehellä on ollut huono päivä töissä enkä ala iloisena kertomaan omia hölynpölyjuttujani. ap

sä et ole maailman napa, vaikka nyt raskaana oletkin, mene lekuriin, jos siltä tuntuu.

Vierailija
13/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista, niillä on muutenkin elämä petrsiistä.. kyllä meillä ainakin mies tuki, lohdutti, yllätti esim. vauvakutsuilla..kyseli vointiani, huomio vieläkin enemmän kuin yleensä.. kehui kuinka kaunis olen yms..sun pitää sanoa miehellesi miltä susta tuntuu! voimia sulle ap! :))

Vierailija
14/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista, niillä on muutenkin elämä petrsiistä..

:D ei mun elämä ole perseestä,en vaa ymmärrä tollasta prinsessointia!sääliksi käy miestä.

Vierailija
15/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos MIES HALUAA huomioida naista??? sul on varmaa tosi huono mies...

Vierailija
16/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsellista kiukuttelua? Tai se, että olen peloissani siitä, että lapsi syntyy ennenaikaisesti? Ja teidän mielestäkö miehen ei tarvitse tämmöisestä välittää yhtään? Kyllä mä vaan yritän olla tukena, jos miehellä on ollut huono päivä töissä enkä ala iloisena kertomaan omia hölynpölyjuttujani. ap

mene laakariin, miehen henkinen tuki on tietysti ihan kiva juttu sekin, mutta tuossa tilanteessa se oikea osoite on laakari.

Vierailija
17/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen huomioiminen olekkaan prinsessointia,vaan miehen hyvästä tuulesta valittaminen!!kannattas lukee paremmin.

Vierailija
18/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen huomioiminen olekkaan prinsessointia,vaan miehen hyvästä tuulesta valittaminen!!kannattas lukee paremmin.

mulla on muuten tosi hyvä mies.

Vierailija
19/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on hyväntuulinen. Tarkoitin vaan, että koska on hyväntuulinen (eikä esim. väsynyt, itse kipeä tai kiukkuinen), niin luulisi silloin vähän jaksavan tukea myös vaimoaan.

Mä en ole ollut tässä raskaudessa mikään prinsessa vaan oman osani tehnyt, en ole juurikaan valittanut jne. Nyt vaan kaipaisin vähän sympatiaa ja lohtua, en sen enempää. Että en jäis yksin tämän asian kanssa.

Ja kyllä, jos tämä tästä ei helpota, niin soitan synnärille.

ap

Vierailija
20/35 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa sun vaivojasi? Voi tsiisus mitä hommaa aikuiselta naiselta.