12-vuotiaan kotiintuloaika?? Mihin aikaan teillä pitää olla kotona?
Kommentit (39)
miten saan äitin ymmärtään että se ei oo kivaa kun on ensimmäinen joka joutuu lähteen kun on kavereiden kanssa ulkona
oon siis 13v tyttö kotiin tulo aika 20.00 kaverit saa olla ainakin 21.00
Arkisin kotona viimeistään klo 20, kesällä sai olla ysiin asti.
12 v: 20:00
14 v: 21:00
16 v: 22:00
Emme keskustele!
Meillä ainakin 11v poika kotona illat ja hyvä näin.
Kyllä tuon ikäinen on vielä pieni, eikä tarvitse iltaisin vielä hengailla kavereiden kanssa.
Klo 20 kotiin arkena ja viikonloppuna.
Meillä tullaan kotiin, kun treenit loppuu.
Meillä ei teini ole ollut missään vuosiin. Käynyt postin hakemassa kun pyytää. Olkaa kiitollisia, jos on sosiaalista elämää.
Itse aloin 13-vuotiaana olemaan iltaisin ulkona ja tupakanpolton, pilvenpoltot, ekat kännit koin 14v.
Kotiin menin kuitenkin viikolla kuten vanhemmat sanoivat ja tupakanhajut sai pois, eikä pientä känniä huomattu.
Porukassa tyhmät ideat ja kokeilunhalu heräävät valitettavasti juurikin näin nuorilla.
Illat kotona omat 12v ja 13v lapset niin onneksi ei vielä tarvitse miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Kotiin klo 19, iltapala ja pesut 19.30 ja sänkyyn klo 20 jossa saa puolisen tuntia vielä lukea.
Poika on tosin vielä 11v ja viidennellä luokalla, mutta sama meno todennäköisesti jatkuu kutosellakin. Joustan kyllä tarvittaessa jos poika soittaa että nyt on tosi kiva leikki ja kaikki kaverit paikalla. Silloin saatan antaa luvan jopa kasiin, mutta sitten tosi pikainen iltapala ja pesut ja sänkyn ilman lukuaikaa.
Lapsi nukkuu hyvin ja herää itse klo 7 eikä häntä ole juuri koskaan tarvinnut herätellä kun on jo pirteänä ennen kellon soittoa. Koulukin sujuu todella hyvin. Keskiarvo ysin pinnassa.
Perjantaisin kotiin klo 20 ja sänkyyn klo 21. Lauantaina yritän jo palata kasilta sänkyyn periaatteeseen että sunnuntainakin tulisi uni ajoissa kun maanantaina on kasin aamu.
Aika aikaisin tulee sänkyyn komento !
Viimestää 22.Mitä ne tuolla ulkona muuta kuin oppivat huonoja tapoja.10v.nukkuu jo 22..nuoremmat!kasvata lapsesi eikä yhteisö.Yhteisö ohjeistaa nuoria,lapsia.Veronmaksajia heistäkin tulee.Särjet,maksat.
Itsellä on ehkä hieman turhan kireät kotiintuloajat, klo 18.00 pitää olla kotona ja oon 6lk.. Onhan se myös aika ärsyttävää kun muut saa olla 21.00 asti.
Meidän 14v tytär tulee arkisin kotiin klo 21.00 ja viikonloppuisin klo 22.30.
Arkisin klo 19.30 Viikonloppuna klo 20
10v poika
Olen 12v ja mulla on kotiintuloajat
Klo 21 arkisin ja viikonloppuna klo 22
Yllättävän myöhään annatte lasten olla kylillä. Mä en kyllä antaisi, vaikka asutaan maalla. Kaikenlaisia huumeveikkoja pyöriii täälläkin. Sovitussa menossa antaisin olla pidempään ja hakisin itse kotiin.
13v - tänä vuonna 14. Viikolla 20-21. Jos kokeet, niin ei olla ulkona.
Jos leikki (oikeesti) taloyhtiön lapsien kanssa ulkona kesällä, niin saa olla pidempään.
Vknl kotiin klo 22.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän myöhään annatte lasten olla kylillä. Mä en kyllä antaisi, vaikka asutaan maalla. Kaikenlaisia huumeveikkoja pyöriii täälläkin. Sovitussa menossa antaisin olla pidempään ja hakisin itse kotiin.
No eihän se tarkoita, että joka ilta on jossain klo 21:een asti. Lapsella on harkkoja ja kaikkea. Viikonloppuisin kohta 14v pääosin kotona. Joskus kaverillaan. Kesällä ehkä eri juttu
Pojat 11v jaa 12v nelos ja vitosluokkalaiset.
Kotiintuloaika arkena klo. 19. Ehtivät olla ja rauhoittua jne. Klo. 21 sänkyyn, arkena.
Nyt kesällä kotiin klo. 20 nukkumaanmenoaikaa ei ole. Monesti noin 22.30/23.00,vamhemmat kuitenkin herää aamulla töihin.
Kotipihalla saa kesällä olla myöhempäänkin.