Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 16v äidistä joka asuu omillaan vauvan kanssa ja seurustelee 14v pojan kanssa? Ev

Vierailija
30.10.2010 |

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelen että lapsi-parka, äidistä. Sitten ajattelen että lapsi-parka, vauvasta. Sitten ajattelen, että toivottavasti minun poikani ei koskaan sotkeudu mihinkään tuollaiseen ja että täytyy todella opettaa vastuullisuutta seurustelusuhteessa.

Vierailija
2/47 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on vauvan pitänyt ja pitää siitä huolta.

Seksiä harrastetaan nykyään jo niin kovin nuorena.

Jos ehkäisy jostain syystä pettää tai unohtuu, niin onhan se eettisempää ottaa lapsi kuin tappaa se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa heillä olisi joku/joitakin, jotka auttaisivat, ohjaisivat ja npp. Kaikki voi mennä vallan hyvin, jos saavat tukea ja apua ja opastusta.

Vierailija
4/47 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noilla teineillä millanen arki?

Jos rahat riittää ja uskoa tulevaan ja asiat saadaan hoidettua niin eihän siinä mitään.

Mutta jos oma lapseni 14- vuotiaana alkaisi heilumaan 16- vuotiaan yh äidin luona niin huolissani olisin!

Anoppi oli 16 kun tuli raskaaksi ja ihanasti kasvatti perheensä mutta ei kaikki jaksa!! Ei vanhempanakaan ja se saa pelottaa myös lähisukua.

Meillä on lähisuvussa lapsi jota ei olla nähty 6 vuoteen ja se syö, ei vaan sitä perhettä joka hajonnut vaan myös meitä isovanhempia ja tätejä/setiä.

Vierailija
5/47 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma asenne täällä. että missä sen lapsen isä? kai sen kuulua hillua lapsensa luona.

Vierailija
6/47 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala tilanne

Vierailija
7/47 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti pärjäilee hyvin ja on luultavasti ihan kykeneväinen lastaan hoitamaan kuten uutkin äidit. Mutta kyllä tuon pojan ikä mietityttää, eihän se saa edes mopolla vielä ajaa! Miten on voinut jonkun siittää?

Vierailija
8/47 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti pärjäilee hyvin ja on luultavasti ihan kykeneväinen lastaan hoitamaan kuten uutkin äidit. Mutta kyllä tuon pojan ikä mietityttää, eihän se saa edes mopolla vielä ajaa! Miten on voinut jonkun siittää?

Vierailija
9/47 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset leikkii kotia.

Vierailija
10/47 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidistä ajattelen, että toivottavasti pärjäilee hyvin ja on luultavasti ihan kykeneväinen lastaan hoitamaan kuten uutkin äidit. Mutta kyllä tuon pojan ikä mietityttää, eihän se saa edes mopolla vielä ajaa! Miten on voinut jonkun siittää?

mutta mä kyllä ymmärsin, että poika ei ole lapsen isä

Vierailija
11/47 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidistä ajattelen, että toivottavasti pärjäilee hyvin ja on luultavasti ihan kykeneväinen lastaan hoitamaan kuten uutkin äidit. Mutta kyllä tuon pojan ikä mietityttää, eihän se saa edes mopolla vielä ajaa! Miten on voinut jonkun siittää?

mutta mä kyllä ymmärsin, että poika ei ole lapsen isä

Vierailija
12/47 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen tytön äiti. Ap

Vierailija
13/47 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tiedä kuka on isä, piti lapsen eikä ole kerrasta oppinut vaan muuttaa omilleen että voi jatkaa hengaamista kuten ennekin.

Tytön äiti ei ole ollut tehtäviensä tasolla, ja olisi nyt edes katsonut että niitä lapsia ei tule lisää miten sattuu. Varmasti löytyy niitä 16-v:nä äidiksi tulleiden onnellisiakin tarinoita, mutta ei kovinkaan kauas tarvitse mennä, että niitä ikäviäkin teiniäiti-tarinoita löytyy tältä samalta palstalta.

Vierailija
14/47 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumasti aateltuna,ni eipä taia tyttö pitää reisiää pahemmin kiinni,ku ei tiiä kuka on isä..

Vierailija
15/47 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v poikiakin on kovin erilaisia. ilmeisesti tämä ei sitten ihan vauva ole kun seksiäkin harrastaa. lapsi on jo syntynyt, ja erittäin hienolta kuulostaa jos tämä 14vkin on siinä arjessa mukana. 16v tytöllä on kaikki mahdollisuudet selvitä äitiydestään hyvin. tukea hän tarvii, ja tuon ikäisen pitää vielä menemäänkin päästä, että ota vauvaa yökylille :)

t. 17v äiti (nyt 36v)

Vierailija
16/47 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorelle äidille =)

Itse jäin suoraan yh:ksi kun esikoinen syntyi, mutta olin jo 22v silloin. Voin silti kuvitella, miten yhteiskunta kohtelee noin nuorta äitiä kun itsekin sain todella paljon arvostelua osakseni siitä, että niin nuorena tulin äidiksi ja vielä yh:ksi (mä en valitettavasti voinut sille mitään, että mies luikki viime metreillä karkuun).

Eikä tytön elämä tuohon pääty. Pari vuotta kotona lapsen kanssa ja sitten takaisin koulun penkille. Hän ehtii hienosti lukea itselleen ammatin ja päästä töihin. Kummallista, että heti ollaan tuomitsemassa ikuiseksi sossuelätiksi jos saa nuorena lapsen. Kannustusta teiniäidit kaipaavat, eivät lyttäystä. Ei ihme jos he eivät viitsi edes yrittää kun kaikilla on asenne tuo.

Ja kuten joku sanoikin, tyttö ehtii vaikka sitten matkustella kun lapsi on 18v.

Vierailija
17/47 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihme maa tämä Suomi, kun ei ole lapsille mitään rajoja. Tietävätkö 14-vuotiaan pojan vanhemmat asiasta ja mitä tekevät asian eteen? Nimittäin jos ovatkin tietämättään isovanhempia. Miksi 16-vuotias ei asu kotonaan, kun on vielä ihan lapsi itsekin? Miksi ei sille tytölle saada rajoja laitettua? Ja miksi ei tällaiseen kukaan puutu? Montakohan lasta on tällä tytöllä 20-vuotiaaksi mennessä ja kuka ne kaikki hoitaa?

Ja jos tämä on kaikki edes totta, niin miksi sinä isoäiti jossakin netissä tällaisia kyselet? Kuinka vanha itse olet?

Vierailija
18/47 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihme maa tämä Suomi, kun ei ole lapsille mitään rajoja. Tietävätkö 14-vuotiaan pojan vanhemmat asiasta ja mitä tekevät asian eteen? Nimittäin jos ovatkin tietämättään isovanhempia. Miksi 16-vuotias ei asu kotonaan, kun on vielä ihan lapsi itsekin? Miksi ei sille tytölle saada rajoja laitettua? Ja miksi ei tällaiseen kukaan puutu? Montakohan lasta on tällä tytöllä 20-vuotiaaksi mennessä ja kuka ne kaikki hoitaa?

Ja jos tämä on kaikki edes totta, niin miksi sinä isoäiti jossakin netissä tällaisia kyselet? Kuinka vanha itse olet?

miksi heti kuvitellaan, että teiniäiti pamauttaa vähintääkin viisi lasta seuraavan kuuden vuoden aikana. Toki sellaisiakin tapauksia on. Minä uskon, että seuraavan kerran tyttö varmasti harkitsee ehkäisyn käyttämistä (ja olettaisin että neuvolassakin siitä on puhuttu).

Toisekseen, 16-vuotias voi hyvin asua omassa asunnossaan. Nykyään moni muuttaa tuon ikäisenä omaan asuntoon ihan vieraalle paikkakunnalle opiskelujen perässä eikä siinä nähdä mitään outoa.

Ärsyttää vain suunnattomasti, kun heti kuvitellaan pahinta ja ruvetaan herjaamaan.

Vierailija
19/47 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä viitsi sanoa mitä ajattelen noiden 16- ja 14-vuotiaiden vanhemmista.

Olen todella onnellinen, että mulla on reilusti fiksummat lapset itselläni kuin tuollaiset.

Vastuutonta noiden nuorten vanhemmilta hyväksyä tilanne.

Vierailija
20/47 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniäitiys on tilastollisesti katsoen naiselle ja lapselle erittäin negatiivinen asia tulevaisuuden kannalta. Miehiä se vähemmän koskettaa, teini-isät harvemmin kun enää pyörivät kuvioissa muutaman vuoden kuluttua. Ja usein hyvä niin. Tosiasioita ei kannata kieltää, vaikka ne olisivatkin ikäviä. 16-vuotiaita kyllä asuu omissa asunnoissaan, mutta jos 16-vuotias lisäksi joutuu olemaan vastuussa vauvan hoidosta, niin en ymmärrä, että miksi hänen annetaan asua yksin, miksi ei oteta kotiin asumaan ja auteta kaikessa, niin paljon kuin vain pystytään? Vaikka ei haluaisi apua vastaan ottaakaan. Mikä taas ei kerro mistään muusta, kuin siitä, ettei 16-vuotiaita ole tarkoitettu äideiksi, vaan heillä on oma kasvukin vielä kesken ja murrosikä estää järjen äänen kuuntelemisen. Jos ei niitä rajoja näet ole olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi