Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

luulen tietävän miten vaikuttaa ettei ikä näkyis..

Vierailija
29.10.2010 |

En tiedä, mutta omasta mielestäni en ole niin vanhan näköinen kuin joku muu mun iässä saattaisi olla.

Tosin mun yks tuttu tulee säilymään ikinuorekkaana

hyvän, tietynlaisen ihonsa takia.

Täytyypä seurata sitten miten käy; vai rupsahdanko

sitten yhtäkkiä ihan täysin..

Aion siis jatkaa näin ja jätän teidät arvuuttelemaan mikä on niksini nuorekkuudessa:)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän, mutta silmien alla iho kuivempaa(kriittinen paikka, iik).

Vierailija
2/13 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho ei ehkä ryppyynny pinnalta, mutta kyllä sekin alkaa veltostua ja roikkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

burkha

Vierailija
4/13 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, eipä sitä tietenkään niin nuoren näköinen enää ole. Oon katsellut ihmisiä ja miettinyt erinäisiä asioita jotka vaikuttavat ulkonäköön ja luulen että olen oikeilla jäljillä.

Siksi pysyn "omalla tielläni" ettei tule sanomista että kasvoillani voi pelata shakkia kun ovat niin

paloittuneet..

Vierailija
5/13 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, eipä sitä tietenkään niin nuoren näköinen enää ole. Oon katsellut ihmisiä ja miettinyt erinäisiä asioita jotka vaikuttavat ulkonäköön ja luulen että olen oikeilla jäljillä.

Siksi pysyn "omalla tielläni" ettei tule sanomista että kasvoillani voi pelata shakkia kun ovat niin

paloittuneet..

Vierailija
6/13 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorelta näyttämisen eteen (siis nuorelta, ei nuorekkaalta). Se on hyvin pitkälti geeneistä kiinni miten käy, elämäntapa on vaan pieni silaus siihen päälle. Plastikkakirurgia on sitten jo toinen juttu.

Vierailija
7/13 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorelta näyttämisen eteen (siis nuorelta, ei nuorekkaalta). Se on hyvin pitkälti geeneistä kiinni miten käy, elämäntapa on vaan pieni silaus siihen päälle. Plastikkakirurgia on sitten jo toinen juttu.

Kai sitä voi jotain vaikuttaa ja tarkoitan nyt sisäisesti vaikuttaen. Yksi on myös liikunta.

Yksi sukulaisnainen on 57-vuotias ja kerran kun näin hänet, hän näytti ihan 30-vuotiaalta, tosi nuorelta!

Vierailija
8/13 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressata sitä että minkäikäiseltä näyttää. Saa sitä todellista itsevarmuutta. Se ei tarkoita sitä, että ei huolehtisi enää itsestään, päinvastoin, mutta mitään ikuista nuoruutta en todellakaan enää hae, en halua olla 40-vuotiaana kaksikymppisen näköinen. Haluan olla vetävä nelikymppinen ja silloin saa jo ikäkin vähän näkyä ;). Ja se on kaunista!!

Vierailija
9/13 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä meitä minikokoisia pidetään aina ikäistämme nuorempina (nuorena ärsyttää, vanhempana tosi jees).

Vierailija
10/13 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi lapsellisen oloinen ollut aina, jotenkin antaa nuoren vaikutelman (ja myös epävarman ja tyhmän).

Nyt alkaa ikää olla niin paljon, että lapsellisuus karisee..

Vierailija
11/13 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä meitä minikokoisia pidetään aina ikäistämme nuorempina (nuorena ärsyttää, vanhempana tosi jees).

Niin tietysti, itse en ole pieni vaan sitä sukupolvea joka on vähän kookkaampaa. En siis voi lapselta näyttää.

Tuntuu vaan että joskus näen minua nuorempia naisia, joiden kasvoissa ikääntymisen merkkejä, ei se pahalta aina näytä mutta tuntuu että jos iho on kovin ohut, rypyt näkyvät selvemmin.

Sitä pelkään että minkälainen aikapommi mun ihossa muhii; jos ne rypyt ovat piilossa ja pompahtavat esiin..

Vierailija
12/13 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tietysti, itse en ole pieni vaan sitä sukupolvea joka on vähän kookkaampaa. En siis voi lapselta näyttää.

Tuntuu vaan että joskus näen minua nuorempia naisia, joiden kasvoissa ikääntymisen merkkejä, ei se pahalta aina näytä mutta tuntuu että jos iho on kovin ohut, rypyt näkyvät selvemmin.

Sitä pelkään että minkälainen aikapommi mun ihossa muhii; jos ne rypyt ovat piilossa ja pompahtavat esiin..

Siis ap vastailee.

Vierailija
13/13 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä ole ainoa asia, mikä tekee ihmisen ikäisensä näköiseksi, se iho nyt vaan muuttuu muutenkin ja alkaa nimenomaan veltostua, vaikka iho itsessään olisi miten paksu. Tuossa julkimoita joista otettu huonona päivänä fotoja, tuskin ne nyt kaikki on alunperin niin ohutihoisia.

http://seehere.blogspot.com/2006/08/celebrities-without-makeup.html