Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi löysiä ja lihaksettomia käsivarsia pitää esitellä? (Taikinaa)

Vierailija
27.03.2017 |

Käsivarret, jotka ovat täyttä taikinaa, miksi niitä pitää näyttää kaikille? Mitä kivaa siinä on, että löysä ja voimaton nahka heiluu kävellessä?!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkien syöpähoitojen jälkeen kaameat taikinakäsivarret, mutta en esittele niitä missään.

Mikä olisi mielestäsi paras keino saada vahvemmat hauikset? Salille en voi heikkouteni ja huonon vastustuskyvyn vuoksi mennä. 

Vierailija
2/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi treenattuja lihaksikkaita käsivarsia pitää esitellä? (broileria)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, empä näitä liian vähälle treenille jääneitä käsivarsiani juuri esittelekään yleensä.

Kyllä, olisi treenin tarve minullakin 😃

Vierailija
4/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso jos tekee pahaa.

Vierailija
5/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikea löytää pitkähihaisia tai 3/4 hihaisia puseroita Suomesta?

Vierailija
6/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, no en esittele!!! Kotonakin pidän visusti pitähihaista paitaa ettei näy. Häämekkoa oli muutes kiva ostaa kun myyjät raahas aina jotain hihatonta hörsöä. Piti ihan suutahtaa ja sanoa v*ittu nyt ei enää yhtään hihatonta näytille tai tuikkaan tuleen sen! Piti sit tilata Amerikasta asti...

Vierailija
7/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai siitä miten määrittelet löysät ja lihaksittomat käsivarret. Minulla ei ole mitään jäätäviä käsilihaksia ja olen tyytyväinen siihen, että ne ovat melko ohuet. En haluaisi mitään muskeleita.

Vierailija
8/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hihattoman paidan käyttäminen = käsivarsien esittely? Mitä jos käyttää hihattomia vain sen takia, että on kuuma, ja että tykkää sellaisista paidoista? Miksi pitäisi yrittää kätkeä täysin normaalia asiaa, kuten käsivarsia? Onko ainoastaan huipputreenatuilla ja virheettömillä ihmillä mielestäsi oikeus käyttää ihon paljastavia vaatteita?

Vierailija
9/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä pidäkään erikseen esitellä, niin kuin ei treenattuja käsivarsiakaan. Mutta jos kulkee käsivarret paljastavassa paidassa, niin ne nyt on sitten "esillä", jos sen haluaa niin tulkita.

Vierailija
10/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pitää tuulettaa.

Vierailija
11/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hihattoman paidan käyttäminen = käsivarsien esittely? Mitä jos käyttää hihattomia vain sen takia, että on kuuma, ja että tykkää sellaisista paidoista? Miksi pitäisi yrittää kätkeä täysin normaalia asiaa, kuten käsivarsia? Onko ainoastaan huipputreenatuilla ja virheettömillä ihmillä mielestäsi oikeus käyttää ihon paljastavia vaatteita?

Kiitos, säästit minut kirjoittamisen vaivalta.

Vierailija
12/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten esittelee? Työntää olemattoman hauiksensa naamasi eteen vai?

Kuka vaan saa pukeutua sään mukaan. Suomessa ei onneksi tarvitse kesäkuumalla piiloutua kaavun alle. Ei uskonnollisista syistä, eikä kaltaistesi idioottien takia. Joillakin käsivarret myös keräävät enemmän rasvaa, alla saattaa olla lihaksia paljonkin. Minkä sille voi jos ei miellytä sinun esteettistä silmääsi.

Vierailija
13/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska mä en tarvitse sun lupaa ulkona olemiseen, paidan valitsemiseen eikä mua kiinnosta kaltaistesi ihmisten mielipiteet itsestäni. Mun vastuu itselleni on elää elämää sellaisena kuin sitä haluan elää, tarkoittaen esim. että kasvatan niin vahvan itsetunnon ettei kaltaistesi pikkunilkkien ja typerysten mielipiteet hetkauta sitä suuntaan tai toiseen.

Mä annan sun olla sinä, vaikka sulle sama on niin kovin vaikeaa. vituttaako, naminami?

Vierailija
14/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy huutokauppakeisarilta. Vaikka muiden ulkonäöt ei mulle kuulukaan, niin jotenkin on vaikea keskittyä itse asiaan, kun ne allit on siinä framilla.

Vierailija
15/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellaiset pulleat käsivarret on todella kauniit.

Vierailija
16/16 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50+ ja treenannut monta vuotta. Käsivarret on lihaksikkaat mutta yllättäen huomasin että mulla on allit! Siis nahkaa, ei lihaksetonta löllöä. Mutta olipa noloa viimeviikollakin bikineissä kun vilkutin ja tajusin että allit lepattaa:D Pokka pitää silti ja käytän bikinejä sekä hihattomia vaatteita edelleenkin. Nyt täytyy vain keksiä miten nuo nahkaliepeet saisi kiinteytymään!