Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimot pullistuu, miehet ei (Ennen tiettyä ikävuotta)

Vierailija
29.10.2010 |

Kylpylöitä läpikäyneenä olen miehenä huomannut, että melkein jokainen alle 40 ikäinen nainen lapsineen on huomattavasti pulleammassa kunnossa kuin samanikäinen miehensä.

Vaikka lapset olisivatkin jo muutaman vuoden ikäisiä, siltikin ilmeisesti on "ruokailuvaihe" jäänyt päälle ja kiloja kertynyt. Miehet pääsääntöisesti ovat pysyneet kondiksessa.

Sitten kun taas mennään tuon ikävuoden paremmalle puolelle, alkavat miehetkin pullistua. Liekö syynä kyllästyminen vaimon rehevöitymiseen eli luovutetaan tilanne sellaiseksi mikä se on ja annetaan itsensäkin pullistua?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä.

Vierailija
2/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten erilainen aineenvaihdunta jne.

Syy on naisten tahallinen vittumaisuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nimenomaan päinvastoin. Oletko varma että olet katsellut yleisesti havainnoiden, etkä omista tarkoitusperistäsi lähtien?

Vierailija
4/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa olen huomannut täysin päinvastaisen ilmiön :D. Nelikymppiset naiset harrastavat liikuntaa (aika ennakkoluulottomasti uusien lajien suhteen) ja tarkkailevat ruokavaliotaan, kun taas miehet antavat itsensä rupsahtaa huoletta. Suurimmalla osalla +35 miehistä on omenavartalo-ongelma. Opiskelijoita on ollut vuosien aikana satoja joten vertailukohteita on ehkä useampi kuin ap:lla :D.

Vierailija
5/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa. Harvempi nainen on kunnossa lasten saannin jälkeen (vaikka viimeisestä olisi useampi vuosi) kuin mies.

Se on ihan fakta homma. Laiskuus kaiketi iskee päälle, ei viitsitä itsestä huolehtia...

Hattua nostan naisille, jotka lasten saannin jälkeen saavat itsensä kuntoon.

-Mies, vielä kunnossa-

Vierailija
6/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun havaintojen perusteella ihan yhtä pyöreitä on 30+ miehetkin. Ja vieläpä miesten painoa ei noteerata missään millään tavalla (ellei sitten ole jotain työterveystarkastuksia), naiset joutuvat syyniin aina raskausaikana ja jossain määrin sen jälkeenkin.

Vierailija
7/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa. Harvempi nainen on kunnossa lasten saannin jälkeen (vaikka viimeisestä olisi useampi vuosi) kuin mies.

Se on ihan fakta homma. Laiskuus kaiketi iskee päälle, ei viitsitä itsestä huolehtia...

-Mies, vielä kunnossa-

ja imetä ja heräile öisin, pese ja viikkaa, tiskaa ja lakaise, käy töissä ja hoida välillä mummosi ja anoppisi ja väkerrä joulua koko v..tun suvulle joka vuosi ja pääsiäistä ja juhannusta ja tule sitten sanomaan että nainen LAISKISTUU kun saa lapsia.

Vedä kuule käteen!

Vierailija
8/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies, vielä kunnossa-

Kyllä ne miehet lösähtää ihan yhtä lailla pikkulapsivuosina. Harvalla miehelläkään on tuolloin aikaa keskittyä siihen nuoruusvuosien kaltaiseen oman vartalon muokkaamiseen. Mikä on tavallaan ihan tervettä, mutta terveyttä ja kuntoa edistävään liikuntaan ja terveellisen syömisen ylläpitämiseen. pitäisi kyllä keksiä keinot.

Vierailija
9/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imetä ja heräile öisin, pese ja viikkaa, tiskaa ja lakaise, käy töissä ja hoida välillä mummosi ja anoppisi ja väkerrä joulua koko v..tun suvulle joka vuosi ja pääsiäistä ja juhannusta ja tule sitten sanomaan että nainen LAISKISTUU kun saa lapsia.

Vedä kuule käteen!

Tosi laiskaa kyllä tämä elämä pienten lasten ja kodinhoidon keskellä. Kerta kaikkiaan, nyt, kun kaikki lapset jo nukkuvat klo 23 olisi hyvää aikaa alkaa bodaamaan. Ai niin, mutta on toi kaoottinen keittiö vielä, itsekin pitäisi saada syötyä iltapalaa, ja pyykkivuori odottaa. Taitaapa laiskuus iskeä ja jäädä urheilu väliin näin perjantaiyönä sen jälkeen, kun on saanut itsensä nukkumakuntoon ja hieman kotitöitä tehtyä.

terveisin kolmen pienen äiti, bmi alle 20.

Vierailija
10/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koko ajan joudut passaamaan ja palvelemaan kaikkia muita omista lapsista miehen isomummoon asti. Meillä naisilla kun on vuorokaudessa ihan yhtä paljon tunteja kuin miehilläkin, mutta meidän pitäisi niiden samojen tuntien aikana tehdä kolme kertaa enemmän asioita kuin ne meidän miehet, jotka ensin istuu 10 tuntia toimistossa nakuttamassa tietokonetta ja sitten käyvät 2 tuntia salilla puntteja nostamassa, kuluttavat 3 tuntia käydessään "yhdellä" kavereiden kanssa ja sitten nukkuvat 9 tunnin yöunet. Tähän yhdistelmään kun ympätään yhtä laajat tukiverkot kuin mulla (mahdollisia lastenhoitajia on 4 kpl), ei ole ihan helppo järjestää itselleen treeni- ja huolehtimisaikaa. No, mä olen liikunnan saralla pyrkinyt hyödyntämään hyötyliikuntaa portaiden, pyöräilyn ja lasten nostelun/kantelun avulla. On tässä silti vähän päästy repsahtamaan siitä, mikä oli kunto 6 vuotta sitten kilpaurheilu-urani päättyessä... paino on laskenut, kun lihakset on kadonneet, vatsanahkaan on piirtynyt raskausarvet ja tummahkot silmänaluset on tainneet tulla jäädäkseen. Pitäisikin päästä joskus kauppaan ostamaan sitä tummia silmänalusia tehokkaasti peittävää meikkitököttiä.

Mä väittäisin, että jossain aikuisoppilaitoksessa ja esim. kaupungilla kulkiessa varmasti saa pätevämmän kuvan tästä, kummat plösähtää pahemmin. Ensinnäkään ne ylipainoiset ihramakkaramiehet ei taida juuri lähteä kylpylöihin, sori vaan, eihän ne taida juuri muutenkaan poistua kotoa, paitsi töihin ja lähibaariin oluelle. Naiset taas käyvät siellä missä käyvät, olivat ylipainoisa tai eivät. Ja kyllähän se joku tutkimuskin väitti, että miehet ovat huomattavasti useammin ylipainoisia kuin naiset. Itse työskentelen nuorten kanssa, ja omissa työkuvioissani törmään edelleen useammin ylipainoiseen poikaan/nuoreen mieheen kuin tyttöön. Päinvastoin tytöt kärsivät edelleen vääristyneestä ruumiinkuvasta - uskovat olevansa lihavia, vaikka ovat tikkuakin laihempia.

Vierailija
11/21 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa laiskuus iskeä ja jäädä urheilu väliin näin perjantaiyönä sen jälkeen, kun on saanut itsensä nukkumakuntoon ja hieman kotitöitä tehtyä.

Harvinainen poikkeus olet painoindeksilläsi lastesi kanssa.

Jos kerran naisilla on lasten kanssa niin kiirettä, niin luulisi, ettei edes ehdi syömään, jolloin paino pysyy kurissa. Tai jos ehtii, niin ruokavaliota seuraamalla kyllä pysyy kondiksessa. Vai ettekö, naiset, välitä siitä, että perse kasvaa koko ajan.

Äijä

Vierailija
12/21 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin silloin, jos ei ole ketään joka kuuntelee, tukee ja välittää. Mä söin pahaan olooni, kun olin suhteessa mustasukkaisen miehen kanssa. lihoin 10 kiloa, josta mies sai yhden syyn haukkua mua taas. Heitin äijän lopulta pihalle ja hoidin itseni kuntoon eli opettelin puhumaan ja purkamaan pahaa oloa muuten kuin ahmimalla ruokaa.

Nykyisin olen hoikka 2 lapsen äiti, mutta mun hoikkuudella ei ole mitään tekemistä miehen miellytätmisen kanssa. Kamalaa ajatella, että miehet edellyttävät naisilta tiettyä ulkonäköä itsensä takia...

Vierailija
13/21 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein huonokäytöksinen.

-Mies, vielä kunnossa-

Vedä kuule käteen!

Vierailija
14/21 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin silloin, jos ei ole ketään joka kuuntelee, tukee ja välittää. Mä söin pahaan olooni, kun olin suhteessa mustasukkaisen miehen kanssa. lihoin 10 kiloa, josta mies sai yhden syyn haukkua mua taas. Heitin äijän lopulta pihalle ja hoidin itseni kuntoon eli opettelin puhumaan ja purkamaan pahaa oloa muuten kuin ahmimalla ruokaa.

Nykyisin olen hoikka 2 lapsen äiti, mutta mun hoikkuudella ei ole mitään tekemistä miehen miellytätmisen kanssa. Kamalaa ajatella, että miehet edellyttävät naisilta tiettyä ulkonäköä itsensä takia...

kirjoituksestasi tulee ilmi juuri se mitä useimmat naiset eivät käsitä.

Lukekaa hyvät valaat ajatuksella tuo teksti.

Vierailija
15/21 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole laiskuutta, jos ihmisellä ei ole aikaa järkevissä puitteissa johonkin asiaan. Tai voimia, tai mielenkiintoa. On joutunut priorisoimaan (tai halunnut priorisoida) asioita eri tavalla kuin 25-vee sinkku, jonka elämän päätavoite on näyttää hyvältä ja saada mies. Laiskuus on asia erikseen, eikä kuulu minusta tilanteeseen, jossa ihmisellä on yhtäkkiä 5-kertainen määrä hommaa, ja itse joutuu olemaan tarpeineen siellä joukon hännillä.

Vierailija
16/21 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa laiskuus iskeä ja jäädä urheilu väliin näin perjantaiyönä sen jälkeen, kun on saanut itsensä nukkumakuntoon ja hieman kotitöitä tehtyä.

Harvinainen poikkeus olet painoindeksilläsi lastesi kanssa.

Jos kerran naisilla on lasten kanssa niin kiirettä, niin luulisi, ettei edes ehdi syömään, jolloin paino pysyy kurissa. Tai jos ehtii, niin ruokavaliota seuraamalla kyllä pysyy kondiksessa. Vai ettekö, naiset, välitä siitä, että perse kasvaa koko ajan.

Äijä

Joka on perjantaina tullut töistä, istunut sohvalla, syönyt valmiiksi tehtyä ruokaa, ehkä käynyt pelaamassa jotain virkistävää kuntoilupallopeliä. Ja nyt makaa töllön ja tietokoneen ääressä moittimassa laiskoja pienten lasten äitejä. Hyh hyh.

- 3 pienen äiti, bmi alle 20

Vierailija
17/21 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin varmaan tuollainen paikka. Lihavat naiset tykkäävät harrastaa uimista, se on nivelillekin parempi. Laihat naiset palelevat kylpylöissä (esim. minä).

Me olemme laiha vaimo + ylipainoinen mies -pariskunta. Ja meitä tällaisia on paljon, ehkä ei vaan juuri niissä kylpylöissä. Mieskin häpeää läskitissejään eikä näyttäydy ollenkaan ylävartalo paljaana.

Vierailija
18/21 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilastot kertovat päinvastaista kuin ap:n havainto.

Vierailija
19/21 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka uskoo ansaitsevansa ja saavansa paremman kuin se tän hetkinen kumppani,tervemenoa vaikka lähimpään kadunkulmaan se hakemaan.

Vierailija
20/21 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi hauskaa nähdä, miten timmissä kunnossa miehet olisivat 30-40-vuotiaina, kun ovat pari lasta synnyttäneet ja hoitaneet. :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän