Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa opiskella opettajana?

Vierailija
29.10.2010 |

Kokonaan uusi aine 65 op. Jos työt nykykoulussa jatkuvat ensi lukukaudella, tästä aineesta olisi hyötyä.



Vai jatkaako ainetta, josta on jo appro tehtynä, eli opiskeltavaa olisi 35 op. jäljellä. Tätä ainetta ei nykykoulussa olisi mahdollista opettaa, joten edessä olisi sitten koulun ja kouluasteen vaihto.



Kumpi parempi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän