Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kummityttö puolestaan sairastui heti tuhkarokkorokotuksen jälkeen tuhkarokkoon

Vierailija
28.10.2010 |

Eipä ole tyttöä sen jälkeen rokoteltu mitään vastaan.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkarokkorokotuksen täysi teho saavutetaan vasta ajan päästä rokotuksesta. Yleensä kuluu jopa vuosi, ennenkuin suoja on saavutettu. Etkö tiennyt?

Todella vastuutonta jättää lapsi rokottamatta ja vaarantaa hänen terveytensä. Se on suorastaabn ääliömäistä.

Vierailija
142/144 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkarokkorokotuksen täysi teho saavutetaan vasta ajan päästä rokotuksesta. Yleensä kuluu jopa vuosi, ennenkuin suoja on saavutettu. Etkö tiennyt?

Todella vastuutonta jättää lapsi rokottamatta ja vaarantaa hänen terveytensä. Se on suorastaabn ääliömäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän mieluummin lapsen jolla on narkolepsia, kuin lapsen joka on kuollut influenssaan.

Vierailija
144/144 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otimme vaimon kanssa yhtenä vuotena sen influenssapiikin ja mitä kävikään. 10 vuoden liki flunssaton jakso päättyi ja olimme koko talven jatkuvasti flunssassa, sen jälkeen emme ole ottaneet ja flunssat ovat pysyneet kaukana. Osaavatko rokotemyönteiset kertoa sen miksi kausi-influenssa lähtee aina liikkeelle varuskunnista? Mistä muualta se sinne menee kuin niin niistä rokotteista jonka jälkeen alokkaat ovat lähes kaikki kipeitä, osa saa nivelkipuja niin kuin minä ja vamma vaivaa vieläkin liki 30 vuoden jälkeen. Rokotteet ovat pelottavia ja minä en alista viattomia lapsia niiden epäpuhtauksille ja lääkefirmojen kokeille. Olen nähnyt niin paljon rokotevaurioisia ihmisiä, että hirvittää ihmisten hyväuskoisuus.