Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nummelan kirpputorit?

Vierailija
28.10.2010 |

Nyt tuli se uusi kirppis Nummelaan ja mietinkin että kummasta kannattaisi ottaa pöytä lastenvaatteille. Tuo uusi oliko se nyt Tenavatamine oli jotenkin niin täynnä vain ihan pienten kokoja, että saako siellä menemään yli 100cm vaatteet kaupaksi?

Mitä mieltä muut olette, kokemuksia ostajat ja myyjät, kiitos!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kaikki!

olin myymässä tenavatamineessa heinäkuussa ja viikon myyntini oli 230e

tänään kävin liikkeessä ja ihan sikana tavaraa!

suosittelen =)

Vierailija
22/39 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku minkälainen paikka on se Nummelan kirjastoa vastapäätä oleva kirpputori?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin ilokseni Tenavatamineen muuttaneen Nummelan keskustaan Emotionin ja Apteekin taloon....Olen nyt ahkerasti käynyt siellä ostoksilla ja joka kerta on löytynyt hyviä , siistejä lastenvaatteita / muita tarvikkeita. Kahvila on kiva, ja leikkipaikalla lapset viihtyy hyvin. Olisi kyllä plussaa jos sinne saisi piirrettyjä leikkinurkaan lapsille pyörimään.

Myös Tenavatamineessa myydään ihan uusia tosi makeita lasten vaatteita jota olen sillon tällön myös ostanut lapsilleni. Mukava henkilökunta ! Suosittelen paikkaa lämpimästi kaikille Lapsirakkaille :)

Vierailija
24/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla ketään nummelalaista?

Vierailija
25/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiidenkirppikseltä itse ainakin lähtisin etsimään naistenvaatteita ennemmin kuin Nummelan kirppikseltä.Yleisilmeeltään siistimpi ja sieltä olen löytänyt vaatteita aiemminkin :) tuikusta ei vielä kokemusta.

Vierailija
26/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiidenkirppisuopolku on kyllä tiloiltaan ahtaampi ja hämärämpi -34

Vierailija
27/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni viesti pilalle automaattikirjoituksen takia -suopolku edellisestä!

Vierailija
28/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos!

Vierailija
29/39 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita ja hyviä ovat, en ole vaan saanut aikaiseksi niiden myyntiä.

Lipsahti pari kertaa lähetys, mutta lisään vielä että voihan minulle suoraankin tarjota, jos on jotain kivaa tarjota eikä jaksa kirpparia laittaa. Voin antaa siinä tapauksessa gmail osoitteeni, jos joku haluaa ja noudan tuotteet samalla reissulla. Varoitan vain, että etsin siis vain laadukasta ja siistiä, en kirpparien peruskamaa. Viimeksi löysin vaikka mitä ko. kirpparilta ja olisin löytänyt varmaan enemmänkin, mutta tuolloin oli kamala kiire.

Vierailija
30/39 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli joku haluaa tarjota kuvalla ja lyhyellä tekstillä; hinta, kuntoluokitus ja koko niin saa laittaa viestiä. Laitatko vielä alueen missä ovat niin tiedän heti hakumahdollisuuden. Samassa kuvassa voi olla useampi kohde eli ihan kuva per kohde ei tarvi olla kunhan näen mallin tarkemmin.

liisi67@gmail.com

Otan yhteyttä mahdollisimman pian, jos jokin kiinnostaa.

Vierailija
31/39 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se isompi, iloisempi ja parempi siellä paloaseman lähellä: www.nummelankirppis.fi Tehtaantie 4, 03100 Nummela. Ainakin minun mielestäni:-)

Vierailija
32/39 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siitä palokunnan lähistöllä olevasta. Siellä mahtuu hyvin liikkumaan ja se on siisti. Meillä on hyvin mennyt kaikki kaupaksi niin lasten kuin aikuistenkin vaatteet ja tavarat :) Olemme olleet tyytyväisiä tuohon paikkaan. Jos sinne on vain viemässä lastenvaatteita ja tavaroita niin siellä on erillinen tila lastenvaatteilleja tavaroille joka on edullisempi =) Kyllä vaatteet/tavarat menee kaupaksi jos hinta on kohdillaan.

Vierailija
33/39 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nummelan kirppis ja tenavatamine Nummelan parhaat kirppikset.

Käyn molemmissa ja molemmat suosittelevat toisiansa asiakkailleen =)

Vierailija
34/39 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi kova kirppisfriikki, ja Nummelan kirppis vaikutti ensin hyvältä, nyt sen taso on romahtanut. Pöytiä on tyhjillään ja myytävä tavara on huonoa. Joskus saattaa tulla vastaan joku löytöpöytä. Usein kuitenkin kirppisreissuilla ajan Nummelan kirppiksen ohi, en vain jaksa sinne vääntäytyä. Pöytäkin minulla on joskus ollut, ja tosi vaihtelevasti kauppa on käynyt. Lastenkulma siellä ei ole hyvä, sinne eivät ostajat meinaa löytää/ sitä huomata.

Tenavatamineessakin on välillä tosi vähän myyjiä. Se on kuitenkin paikkana kivempi, ja ostajia siellä käy paljon. Nyt siellä ei ole ollut hyvää tavaraa vähään aikaan, joten nyt olisi hyvän tavaran myyjän markkinat ;)

Vierailija
35/39 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Nummelan kirppistilanne nykyään?

Vierailija
36/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin kuin edellinen! Mihin siis kannattaisi viedä naisten vaatetta (isojakin kokoja) Nummelassa myyntiin: Nummelan kirppikselle, Hiiden kirppikselle ja Tuikun kirppikselle?

Vierailija
37/39 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhaa ketjua. Mikä paras kirppis Nummelassa?

Vierailija
38/39 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiidenkirppis on hyvä, mutta tosi ahdas ja omistaja(?) tuntuu aina katselevan vähän nenänvarttaan pitkin, olin sitten varaamassa pöytää tai ihan asiakkaana. Pääasiassa siellä on kuitenkin siistiä ja hyvät hinnat.

Vierailija
39/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nummelan alueelle tehty facebook sivuja, jossa voisi myydä tavaroita, esim: Nummela kierrättää, ostetaan ja myydään? Kuten esim pk-seudulla on liki joka alueella omansa. Vai ainut mahdollisuus myydä kirppikset ja tori.fi

Olisi iso kasa poikien 170cm ja S kokoista vaatetta 128/134cm ja tytön 128-140cm ja kirppikselle myyntiin laittaminen jotenkin vai ei kiinnosta. Olisi helpompi ladata kuvat ja myydä.

Kiitos, jos joku tietää