Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selätin pelkoni

Vierailija
06.11.2010 |

ja menin yli 10 vuoden tauon jälkeen hammaslääkärille. Enää en koskaan anna käyntien välille tulla tällaista aikaa :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko reikiä?

Vierailija
2/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sellainen vapautunut olo, siis ihan oikeesti. Vuosia "uneksin" siitä että olisin uskaltautunut hammaslääkärille ja nyt kun sinne vihdoin menin, niin olo on kuin voittajalla :)

Paikattavia reikiä oli yksi ja myös hammaskiveä poistettiin. Olin kuitenkin aivan varma että hampaiden kunto olisi ollut ihan järkyttävä, joten siihen nähden tämä oli positiivinen yllätys.

Sanoinkin hammaslääkärille että mua sekä pelottaa että hävettää ja jo sen sanominen helpotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lohjennutkin joten aika olisi.. Mutta pelottaa, hirveästi.

Vierailija
4/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että hampaat suorastaan mätänevät suussa ja itseasiassa mullakin on hampaissa sellaisia lohkeaman tyyppisiä kulumia. Nyt asiat hoidossa ja fiilis oikeesti hyvä.

Varaa sinäkin aika ja kerro lekurille pelostasi. Se auttoi mua ainakin hirveesti! Tsemiä!

Vierailija
5/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta puhutaan niin mäkin sain aikanani kimmokkeen hammaslääkäriajan varaamisesta tältä palstalta.

Varasin ajan tarkoituksella julkiselta puolelta osittain sen takia että tiesin joutuvani jonottomaan. Sen jonotusajan aikana jotenkin rohkeutta kertyi sen verran että oikeasti uskalsin mennä istumaan hamppilekurin tuoliin.

Edellisestä käynnistä oli siis oikeasti ikuisuus!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi