"Pakollisen" seksin aika taas...
Luulin aina ennen, että olen hyvin seksuaalinen enkä koskaan kyllästy seksiin. Nyt, kun meillä on mieheni kanssa sopimus, johon liittyy seksi, on se alkanut tuntua joskus jopa vastenmieliseltä. Mieluummin jäisin tähän lueskelemaan vaikka sisustusblogeja. Mitä mä keksin päteväksi syyksi, ettei tarvitse ryhtyä hommaan? Mulla ei ole menkat ja mies tietää sen varsin hyvin.
Kommentit (25)
en koskaan kieltäydy seksistä ja seksi on aina ns. hyvää seksiä. Miehen toiveet ovat siis etusijalla. Alkuun sopimus tuntui hauskalta, koska seksiä vain teki mieli niin usein ja elämäni on varsin mukavaa (mies on varakas). Nyt huomaan, että mies tosiaankin pitää kiinni tuosta sopimuksesta.
Sulla ois ollut ilta aikaa virittäytyä tunnelmaan, olisit käyttänyt sen hyväksesi. :) Niin mäkin joskus teen, emme asu yhdessä mutta vietämme joitain öitä viikosta yhdessä ja niinä iltoina luonnollisesti harrastellaan... Ollaan tosin siinä vaiheessa vielä, että itsekin on ihan täysillä mukana, mutta jos toinen tulee myöhäisen työvuoron jälkeen mun luo (mulla taas herätys aina klo 5), niin mä virittäydyn tunnelmaan itsekseni jo valmiiksi, niin päästään suoraan puuhiin ilman, että tarvitsee käyttää aikaa mun valmistautumiseen. Mies toki lämmitellään ;) mutta pääsee kuitenkin aiemmin nukkumaan.
Joskus elämä vaan on tämmöistä. :)
Tarpeet on pakko jotenkin tyydyttää
Tarpeet on pakko jotenkin tyydyttää
Mihin se rakastajaa tarvii?
Ihmiset elävät paljon kummallisemmissakin suhteissa. -ap