Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvästit elämälleni.............

Vierailija
27.10.2010 |

Tänä viikonloppuna, kun lapsi on isällään, päätän oman elämäni lopullisesti.

Olen sairastanut masennusta yli puolet elämästäni ja mä en vaan jaksa enää.

Lapsenkin on parempi äitiä, joka on sairas.

Ja joka ei aina edes kykene tekemään häänelle ruokaa tai oleen äiti.

Omat vanhempani käänsivät minulle selkänsä, kun olen sairas!

Elämässäni ei siis ole enää ketään, joka olisi tukenani ja turvanani. Ja se vaatisi paljon ihmiseltä olla tukemassa mua tässä.

Mä en vaan jaksa enää. :(

Tiedän, että lapsi tulee vihaaman mua eikä koskaan ymmärrä tai anna anteeksi.

En vain voi enää elää hänen vuoksi, koska en siedä elämääni :'(

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itsekseen. Mistä tahansa seurakunnasta löytyy ihmisiä, jos haluaa saada rukousapua tai sitten voi pyytää ihan ketä vain rukouskumppaniksi. Ei tartte olla uskossa rukoillakseen. Pääasia on, että pyytää apua Jeesuksen nimessä.

Silloin kun elämä on raskasta yli inhimillisten voimien, niin ei tartte pelätä tekevänsä typeryyksiä tarttuakseen vaikka siihen viimeiseen oljenkorteen, johon ei koskaan olisi uskonut tarttuvansa, eli rukoukseen. Siinä tilanteessa ihminen on niin rehellinen, kuin vain olla voi. Ja hän ei ole yksin. Bibolaarinen ystäväni ei ole uskossa ja on yrittänyt monet kerrat itsemurhaa. Mutta hän on turvautunut rukoukseen järkyttävissä ahdingoissaan ja saanut siinä hetkessä kokea todellista rauhaa. Aika näyttää millaiseksi hänen elämänsä tulee vielä muuttumaan, toivoa on kuitenkin aina, kun nostaa katseensa pois itsestään!

Siunausta jokaiselle!

Vierailija
62/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärissä, sain saikkua ja lääkityksen.

Mahdollisuus myös päästä sairaalaan, jos en pärjää kotona.

Ja kun pyysin lapseni isää ottamaan lapsen luokseen, jotta saisin levätä, edes muutaman päivän niin hän ei suostunut.

Vaan sanoi et vasta kun joudun sairaalaan ottaa lapsen. Vaikka onkin yhteuíshuoltajuus.

Ja lisäsi että kun olen sairaalassa hakee sit samantien itsellen yksinhuoltajuutta!!!

Täällä nyt sit itken onnettomana, miten ikinä pärjään... sairaalassa saisin levättyä, mutta menettäisin lapseni... vaikka hän kuitenkin on syy siihen, että apua otan vastaan.

Jos hänet menetän niin se on mun kuolemaksi.

Sitten lapsi tulee syyttämään siitä mm. isäänsä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hienoa!!!

ai ku perseestä se sun ex.mutta ei se sulta lasta niin vaa vie,tulee ihan lakiki vastaa.meet sairaalaan jos siltä tuntuu! zemii nyt vaan kovasti! ja ittelles et mitää tee!

Vierailija
64/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia sitten se, että millä perusteilla se myönnettäisiin. Tuskin sairaalakeikka siihen riittäisi.

Sitäpaitsi, jos niin kurjasti kävisikin, että exäsi saisi yksinhuoltajuuden, on sinulla ja erityisesti lapsellasi kuitenkin joka tapauksessa tapaamisoikeudet.

Nyt on tärkeintä se, että hoidat itsesi kuntoon!! Pienin askelin, päivä kerrallaan.

Voimia sinulle!

Vierailija
65/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yksi sinun puolestasi rukoilijoista.

Käsittääkseni ainakin Helsingissä sulla on mahdollisuus saada lapsi yön yli esim. johonkin sairaalaan. Soita 09 10023, voivat neuvoa.

Miehelläsi ei ole oikeutta hakea yksinhuoltajuutta kertomasi perusteella. Mielenterveysongelmainen äiti, joka hakee apua, on todellakin hyvä äiti!

KRIISIPÄIVYSTYS

09 3104 4222

joka päivä ympäri vuorokauden

Henkistä ensiapua ja tukea kriisitilanteissa

Kriisipäivystys toimii psykososiaalisen tuen ensihälytysyksikkönä, ja päivystää vuorokauden jokaisena tuntina. Kriisipäivystyksen kriisityöntekijät antavat henkistä ensiapua puhelimitse, tekevät tarvittaessa kotikäyntejä/tulevat onnettomuuspaikoille. Selvittävät jatkopalveluiden ja tuen tarpeen ja auttavat sen järjestämisessä.

Kriisipäivystyksessä annettava palvelu on luottamuksellista ja maksutonta. Voit ottaa yhteyttä myös nimettömänä.

ja toinen

Ota yhteyttä sosiaalipäivystykseen kun

- tarvitset kiireellistä apua virka-ajan jälkeen

- tarvitset neuvontaa ja ohjausta sosiaalipalveluista

- tarvitset neuvoa ja opastusta elämäntilanteessasi

- olet huolissasi toisen henkilön pärjäämisestä

- olet huolissasi lasten hyvinvoinnista

joka päivä ympäri vuorokauden

puh. 0206 96006

Vierailija
66/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahansa, mutta kerron nyt jos auttaisi ap:ta. Olen itse kokenut samalaisia kymmenenkunta vuotta sitten. Nyt elämä parempaa kuin mitä ikinä oilisin voinut toivoa! Tulevaisuus täynnä toivoa ja asioita joita odottaa! Se on sinullekin täysin mahdollista. En usko että masennus on niinkään sairaus, vaan se on luonnollinen reaktio jos kokee olemassolonsa ja tulevaisuutensa merkityksettömänä. Ja monii kokee, koska ei tunne Jumalaa tai ymmärrä että meidät kaikki on luotu osaksi suunnitelmaa. Isä tuntee sinutkin, ja suree kun olet onneton. Se ei ole ikinä ollut tarkoitus! Mene käymään jossain lähimmässä seurakunnassa (esim. vapaa-tai helluntaiseurakunnassa) Kerro tilanteestasi ja anna heidän rukoilla. Ole rehellinen! Miksi päättää päivänsä jos ei ole kokeillut vielä ihan kaikkea? Lapsellesi jäisi suunnaton suru jota ei kukaan voi täyttää. Ja miten vietät iäsyytesi jos et edes usko Jeesukseen?

Ei sitä nyt heti tarvii mihinkään lahkoihin rynnätä, jos masentaa! Kyllä itsemurha-ajatuksista voi päästä ihan ilman jeesusteluakin.

ajatuksia kun ei usko Jeesukseen.

Kuitenkaan kukaan ei koskaan eikä milloinkaan ole pystynyt selittämään miten me uskovat olemme saaneet ne vastaukset?

Tuossa jossain edellä joku kertoi kuinka mies oli työttömänä ja erossa vanhemmistaankin 8 vuotta ja nyt on asiat hyvin.

Minulle lankesi -80 luvun lopussa velat joista en uskonut selviäväni koko elämän aikana, mutta nyt on kuitenkin toisin. Elämäni oli umpikujassa, mutta kun käännyin Jeesuksen puoleen niin sain vastaukset.

Nyt on melkein velaton tilanne ja kaunis omakotitalo ja kiva vaimo ja lapset. Taloudellinen tilanne on hyvä ja olemme ohittaneet monet sellaiset perheet hyvinvoinnissa joille ei mitään konkurssivelkoja koskaan ole tullut.

Eli kysyisin Sinulta epäilijä ja muilta, että miten tilanteemme muuttui mahdottomasta mahdolliseksi jos ei mitään Jeesusta olisi ollut? Ihanko vaan sattumalta ja hyvällä tuurilla?

Kerrottakoon tässä vielä, että siis silloin oli myös työttömys ja sain toisen henkilön kautta profetian, että leipä ei tule meiltä loppumaan ja hengellisessä kokouksessa tuli sanoma Jumalan palvelijalta (P. Järvinen) joka kertoi, että nyt löytyy taloudelliseen tilanteeseesi vastaus ja nyt ongelmat poistuu. Seuraavalla viikolla tuli soitto jossa tarjottiin työpaikkaa ja olen samassa työssä vieläkin. Tuossa samassa kokouksessa tuli myös sanoma vaimolleni, että nyt lähtee laktoosi-intoleranssi. Vaimoni parani ja on siitä asti ollut vuosia vapaa laktoosivaivasta. Tuo vaiva oli ollut lapsuudesta alkaen.

Lukuisia muita rukousvastauksia on tullut ja ihmettelen jos tyhjästä vastaukset tulevat.

Siispä aloittajaa kehoitan kääntymään Jeesuksen puoleen.

Vierailija
67/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain äitinä ja lapsesi takia sinut yritetään saada pysymään hengissä. Jos sinulla ei olisi lasta, saisit tappaa itsesi ihan rauhassa.

Vierailija
68/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"... Tuossa samassa kokouksessa tuli myös sanoma vaimolleni, että nyt lähtee laktoosi-intoleranssi..."

Vierailija
69/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain äitinä ja lapsesi takia sinut yritetään saada pysymään hengissä. Jos sinulla ei olisi lasta, saisit tappaa itsesi ihan rauhassa.

yhtä paljon zemppaan niin lapsettomia kuin lapsellisia!!

Vierailija
70/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"... Tuossa samassa kokouksessa tuli myös sanoma vaimolleni, että nyt lähtee laktoosi-intoleranssi..."

käymään hengellisessä kokouksessa, siis täysin uskonnottomia ihmisiä, ja siellä on joku tullut puhumaan heille heidän omasta elämästään asioita, joita kukaan muu, kuin henkilö itse, ei olisi voinut tietää. Se on ollut aina erittäin puhuttelevaa. Näistä asioista ei vain puhuta, mikä on sinänsä harmi.

Vierailija
71/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuitenkin tuntuu että tarvitsisit nyt alkuun lähinnä _omaa aikaa_ ilman huolta lapsesi huostaanotosta tai muista lisäongelmista. Olisiko mahdollista että rekisteröit itsellesi jonkun ilmaisen sähköpostiosoitteen tai muun yhteystiedon (esim. http://www.gmail.com) ja laittaisit sen tänne keskustelupalstalle ja tiedon suurinpiirtein missä päin maata asut. Veikkaan että löytyisi luotettavia ihmisiä jotka voisivat auttaa sua keskustelemalla ja esim. hoitamalla lastasi vaikka kotonasi sen aikaa että saat asioita selviteltyä.

Itsellänikin on lapsia ja tiedän miten työlästä välillä on selvitä kaikesta.

Tsemppiä sulle ap ja iiso hali :)

Vierailija
72/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asut Tampereen seudulla, niin olisin valmis hoitamaan lastasi aina välillä. Tekisit samalla palveluksen minulle :-) Olen kotiäiti ja vaihtelu on aina tervetullutta.

Vierailija
73/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joka huutaa avuksi Herran nimeä, hän pelastuu"

Vierailija
74/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika perheneuvolaan ja kerro tilanteestasi. He auttavat sinua ja etsivät sinulle tukiperheen. Tukiperhe voi hoitaa lastasi ja kun tutustuvat paremmin, ottaa luokseen vaikka illaksi ja myöhemmin viikonlopuksi. Juuri niitä taukoja tarvitset.

Exäsi on sydämetön eikä osaa ajatella lapsensa parasta. Huolehdi, että hänen sanomansa on mustaa valkoisella: sähköpostin tai viestin muodossa. Jos niin kävisi, että exäsi sitten joskus (en usko, että niin todella kävisi...lapsen lähihuoltajuus on niin iso vastuu, että harvasta perheensä jättäneestä miehestä siihen sitten lopulta on) hakisi yksinhuoltajuutta jo tuo sinun kohtelusi olisi osoitus siitä ettei hän kykene ajattelemaan lapsenne parasta eli tukemaan lähivanhempaa vanhemmuudessaan.

Hyvä, että hait apua. Voimia ja halaus.

Vierailija
75/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso hali!

Ota kaikki sinulle tarjottu apu vastaan, ja uskalla vaatia sinullekin kuuluvaa tukea. Asioilla on tapana järjestyä. Pala palalta saat elämääsi kuntoon. Voimia!

Vierailija
76/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joka huutaa avuksi Herran nimeä, hän pelastuu"

Vierailija
77/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta tollaset asiat. *elvetti.

En asu Hesassa enkä Tampereella. En halua kertoa missä päin asun, koska en halua et mut tunnistetaan.

Enkä myöskään helpolla anna kenen tahansa tula kotiini hoitamaan lastani.

-ap-

Vierailija
78/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on bipolaarihäiriö ja sairastan vakavaa masennusta ja mulla on ADHD. Tänään tuli tieto kelalta, että kuntoutustukihakemukseni on jälleen hylätty. ADHD:ta ei hyväksytä kuulemma työkyvyttömyyttä aiheuttavaksi sairaudeksi, vaikka mulla ei toimi siihen mikään lääkitys.

Vierailija
79/104 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pyytää apua. Nyt jos tämä uskonnoilla päähän lyöminen ei lopu, niin tehdään aloite uskontojen kieltämisestä. On meinaan sen verran joutunut jo kärsimään tästä tuputtamisesta.

Vierailija
80/104 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pyytää apua. Nyt jos tämä uskonnoilla päähän lyöminen ei lopu, niin tehdään aloite uskontojen kieltämisestä. On meinaan sen verran joutunut jo kärsimään tästä tuputtamisesta.

hienoa, että sait viimein apua! Siitä se lähtee, elämä kantaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi