Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvästit elämälleni.............

Vierailija
27.10.2010 |

Tänä viikonloppuna, kun lapsi on isällään, päätän oman elämäni lopullisesti.

Olen sairastanut masennusta yli puolet elämästäni ja mä en vaan jaksa enää.

Lapsenkin on parempi äitiä, joka on sairas.

Ja joka ei aina edes kykene tekemään häänelle ruokaa tai oleen äiti.

Omat vanhempani käänsivät minulle selkänsä, kun olen sairas!

Elämässäni ei siis ole enää ketään, joka olisi tukenani ja turvanani. Ja se vaatisi paljon ihmiseltä olla tukemassa mua tässä.

Mä en vaan jaksa enää. :(

Tiedän, että lapsi tulee vihaaman mua eikä koskaan ymmärrä tai anna anteeksi.

En vain voi enää elää hänen vuoksi, koska en siedä elämääni :'(

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorastaan sinusta! Eläminen vaatii usein myös rohkeutta ja sinä olet todella ollut sellaisessa tilanteessa, jossa on tehty elämän ja kuoleman kysymysten kanssa ratkaisuja. Olet voiton puolella.

Uskallan tuosta raamattu asiasta sen verran sanoa, että kun aloin opiskella sitä hebreankielellä, eli alkukielellä, niin sen mahtavampaa kirjaa ei koskaan ole kirjoitettu. Jokainen kirjainkin tarkoittaa jotakin ja kun näihin asioihin oikein paneutuu, niin ymmrtää, ettei tämä ole voinut syntyä yksinkertaisen ihmisen toimesta. Raamatun on kirjoittaneet ainakin 40 ihmistä 1500 vuoden aikana ja tekstissä on sellainen matemaattinen kaava, joka vasta nyt paljastunut. Asiasta oli tieteellinen juttu matemaattisessa tiedjulkaisussa aikoinaan.

Tuota bibolaarista vielä. 2 ystävälläni on sama diagnoosi. Toinen ei syö mitään lääkkeitä, mutta käy keskustelemassa ajoittain ammatti-ihmisten kanssa. Sairaus on ilmeisesti kuitenkin lievempi. Toinen ystäväni taas on niin täyteen dumpattu eri myrkkyjä/lääkkeitä, että niiden vuoksi elämä on ollut järkyttävää välillä. Hän lopettelee itse lääkkeitä toisinaan ja sivuoireet sitten sen mukaiset, että joutunut sairaalaan. Hän on kierteessä ollut jo 3 vuotta. Hän on entinen työkaverini 30 v ja silloin 4 vuotta sitten en ikinä olisi uskonut, missä tilanteessa hän vielä voi olla. Hän ei ole uskossa, mutta pyytää välillä mua rukoilemaan puolestaan ja on tuntenut sellaista rauhaa, jota diapami ei pysty antamaan. Miksi hän ei ole uskossa, se on hänen ratkaisunsa.

Itse olen kasvanut kristillisessä ilmapiirissä, mutta uskonratkaisu on TODELLA kova paikka. Nyt kadun vain sitä, etten aikaisemmin sitä tehnyt. Olen tehnyt niin paljon typeryyksiä, mutta en usko sattumaan missään asiassa, joten kaikki koettu on ollut tarpeen. Sen verran jästipäinen olen ollut ja taidan joissain asioissa olla vieläkin.

Olen tosi iloinen myös lapsesi puolesta, hänellä on totta tosiaan rohkea äiti, HIENOA!!!

Vierailija
22/104 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pilannut elämäni todella pahasti :(

Tänään tuli lasku jossa heti maksu ja summa 2000€.

Mistä mä sellaiset rahat saan? :'(

Jos en maksa 14 päivän sisään niin tulee häätö.

Laskuja tulee ja ne jää aina kasaantumaan mulle... tarkoitus on maksaa, mut ne unohtuu jos en heti maksa.

Mä oon todellinen epäonnistuja

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuja tulee ja ne jää aina kasaantumaan mulle... tarkoitus on maksaa, mut ne unohtuu jos en heti maksa.

ap

Vierailija
24/104 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tehnyt sen jo lauantaina etkä olisi siinä enää inisemässä :D :D :D

Muka sairaus vie voimat maksaa laskujas, paskat.

Vierailija
25/104 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaan unohtaa ne. En minä ainkaaan maksaisi tuossa kunnossa penniäkään kenellekään. Ei ne voi mitään.

Vierailija
26/104 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selität tilanteesi ja sovit maksujärjestelyt. Yleensä yritykset/vuokranantajat suhtautuvat ihan positiivisesti, sillä mieluumminen ne rahansa haluavat, vaikka sitten vähän hitaammassa aikataulussa. Perintä on kuitenkin kallista.

ap

Vierailija
27/104 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossu hommaa kyllä kämpän.

sinun asemassasi menisin sossuun ja kertoisin häätöuhasta ja itsetuhoisista ajatuksista. siitä ne alkavat asiat selviämään.

Vierailija
28/104 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä lopullisesti sitä elämääs oo pilannut. Ei mikään summa oo niin suuri että kannattaa päästää irti ja luovuttaa. Nyt taistelet!

Ota yhteyttä velkaneuvojaan, sieltä löytyy keinot päästä veloista niskan päälle ja lasketaan kuinka tuut toimeen sun tuloilla.

Velkojaan voi ottaa yhteyttä ja sopia maksusta osissa, se on niillekin parempi vaihtoehto kuin kallis perintä.

Se että päätit jatkaa elämääs oli voittajan valinta, jatka samaa rataa! Parempi elämä on edessä päin, kun vaan otat päivän kerralla eteenpäin. Kokemusta on.

Vierailija
29/104 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos menisit sinne turvakotiin? siellä on sosiaalityöntekijöitä tms, jotak auttaa sua noitten raha-asioiden kanssa.

suosittelen todella.

t. se aiemminkin vastannut bipo

Vierailija
30/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruumiillisesti, mutta henkisesti olen jo kuollut.

JA kuolin päiväni on lauantaina!

Vierailija
31/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa olemasta itsekäs! Sinä tuhoat lapsesi elämän, jos tapat itsesi, se on itsekkäin teko, minkä äiti voi tehdä. Sinä olet synnyttänyt lapsesi tähän maailmaan, niinpä velvollisuutesi on pitää elämästä kiinni kynsin hampain lapsesi vuoksi. Kukaan tässä maailmassa ei rakasta häntä samalla tavalla kuin sinä, vain sinuun hän voi turvata, kun kaikki muut tuntuvat olevan häntä vastaan. Lapsesi maailma romahtaa, jos sinä kuolet, ja lisäksi hän tulee aina syyttämään itseään, kun saa tietää sinun tappaneen itsesi.

Vierailija
32/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruumiillisesti, mutta henkisesti olen jo kuollut. JA kuolin päiväni on lauantaina!

Vierailija
33/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstiä! nyt nainen lähet hakee sitä apua!sä et voi tehä noin kamalaa temppua lapselles!! moni tääläkin haluis auttaa sua,jos vaan huolit avun!

Vierailija
34/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnallisen kriisipuhelin 01019 5202

ma-pe 9-06, la 15-06 ja su 15-22

Vierailija
35/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin on ollut elämässä jaksoja, jolloin olen vakaasti uskonut lasten ja miehen pärjäävän paremmin ilman tällaista hylkiötä ja riippakiveä, joka aiheuttaa vain huolta ja tuskaa.

Mutta oman äitini isä on tehnyt aikoinaan itsarin ja äiti on kertonut paljon, miten se on vaikuttanut hänen elämäänsä. Isä oli juoppo ja aiheutti myös paljon ongelmia mutta oli kuitenkin äitini isä. Hyvinä hetkinä ihana. Ja mikä isänkaipuu äidilleni jäi ja se vaikutti myös tuleviin miessuhteisiin ja moniin asioihin.

Hae apua ammattilaisita. Pääset kenties hoitoon ja ehkä pikku hiljaa jaloillesi.

Voimia!

Vierailija
36/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mitä sun tarttee tehdä on huutaa AUTA JEESUS! Mun ja miehen elämä muuttui siinä hetkessä, kun apua huudettiin. Mies on parantunut mielenterveysongelmista, alkoholin ja lääkkeiden liikakäytöstä. Hänellä oli ulosotossa reilusti velkaa, mutta nekin on saatu maksettua pois. Tämä kuulostaa uskomattomalta, mutta USKO todella toimii. Me olemme omille perheillemme elävä esimerkki siitä! Mieheni ei ollut tekemisissä vanhempiensa kanssa 8 vuoteen. Tänä päivänä he ovat mukana elämässämme ja rakastavat täysillä ensimmäistä lapsenlastaan. Ajattele, mieheni vihasi heitä niin paljon, ettei halunut ikinä olla heidän kanssaan missään tekemisissä. Mitä he mahtoivat ajatella elämästään sellaisessa tilanteessa? Vaikka poika oli elossa, niin ei mitään yhteyttä. Mieheni tavallaan riisti heiltäkin itsensä.

Elämä ajatui sotkuihin sen 8 vuoden aikana, mies oli mm.ollut työtön saman verran. Kun pyydettiin Jeesukselta apua, niin jo kahden kk päästä se entinen alkoholisoitunut mielenterveysongelmainen oli saanut työpaikan ja elämä alkoi muuttua pikkuhiljaa elämäksi isolla EELLÄ!

Et todellakaan ole yksin, meitä on monta jotka haluavat sua auttaa, mutta sun tilanteesi vaikuttaa niin epäinhimilliseltä, että kokeile pyytää apua rukoilemalla ihan omin sanoin tai ilman sanoja. SÄ ET OLE YKSIN!

Vierailija
37/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kuolema ole vihollinen

vaan hyvä ystävä

ja monen suurin onni.

Miksi me pelkäisimme kuolemaa.

Kaikki kuolevaisuus on katoavaisuutta.

Mutta henki elää eikä koskaan häviä.

Vierailija
38/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koskaan ollu apuna. Huuhaata koko asia mulle.

vaikea ottaa apua teitltä vastaan kun en tunne ketään teistä, vaikka tänne purkaminen onkin jonkinlainen hätähuuto.

Ja mulla ei ole edes alkoholiongelmaa, koska en edes juo alkoholia. En tupakoi enkä käytä huumeita!!

Uskokoon ken tahtoo, mut tämä on totta.

Vierailija
39/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koskaan ollu apuna. Huuhaata koko asia mulle.

vaikea ottaa apua teitltä vastaan kun en tunne ketään teistä, vaikka tänne purkaminen onkin jonkinlainen hätähuuto.

Ja mulla ei ole edes alkoholiongelmaa, koska en edes juo alkoholia. En tupakoi enkä käytä huumeita!!

Uskokoon ken tahtoo, mut tämä on totta.

Mutta sun täytyy uskoa siihen, mitä me täällä sanotaan, sä oikeasti tuhoat lapsesi elämän, jos tapat itsesi, vaikka se ei nyt siltä tunnukaan. Soita oikeesti tonne kriisipuhelimeen ja kerro niille sama, minkä täällä olet kertonut. Sä tarvitset nyt oikeita ihmiskontakteja, et mitään nettikeskustelua. Pyydä, että sieltä kriisipuhelimesta ne neuvovat, mitä sun seuraavaksi pitää tehdä.

Ja ihan oikeasti, lopeta tuo kuolema-ajatuksilla leikittely!

Vierailija
40/104 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman samoja tuntemuksia... Mutta ei tuollainen päätös olisi kyllä nyt oikea ratkaisu. Täytyy vain yrittää löytää apua. Korva, joka kuuntelee. Olka, johon nojautua. En osaa auttaa, mutta sanonpahan sen, että on meitä masentuneita muitakin. Jotenkin uskon kyllä vielä itse siihen, että joskus tulee parempi päivä. Pakko uskoa! Tsemppiä ap, sinä jaksat nousta sieltä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi