Lue keskustelun säännöt.
Onko työnteosta aina hyötyä?
26.10.2010 |
En tarkoita työllä pelkästään palkkatyötä. Kun kaikki sanovat, että kaikki onnistuu, kun vaan tekee tarpeeksi työtä sen eteen, niin oletko ikinä havainnut, että jonkin asian eteen tekemäsi työ olikin ihan turhaa ja ajantuhlausta?
Kommentit (2)
ja turhaa, huomaa kun katsoo asioita taaksepäin vaikka pari vuotta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hyötyä ollut.