Mitä minun tekemäni aborttipäätös kenellekään kuuluu
Miksi se on niin kamala asia sellaisille tuntemattomille ihmisille, joille asia ei oikeasti edes kuulu?
Miksi siitä tuomitaan, tuntematta syitä taustalla?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Jos jo valmiiksi tiedät ettet pysty toteuttamaan lapsen oikeuksia on parempi päätyä aborttiin.
Jos on niin tyhmä, ettei osaa hankkia itselleen kierukka ja pillereitä, niin on parempi olla jakamatta tussua ympäri kyliä.
Jos osaa kirjoittaa tänne, niin pitäisi olla myös taito olla hankkiutumatta raskaaksi.
Ehkäisykeinoja on kymmenittäin.
Vierailija kirjoitti:
Abortti ei ole murha, sen jokainen meistä tietää varmasti.
Sinun tappamisesi ei ole murha, sen jokainen meistä tietää varmasti.
Sinulla ja sikiöllä on yksi ero, toinen on puolustuskyvytön ja toinen ei ole.
Joskus voi vahinko tapahtua esim. kesäkumi pettää, mutta niitä en ymmärrä joille tehdään useita abortteja.
On olemassa pilleriä, kierukkaa ja kortonkeja saa joka marketista ja kioskista. Baarin vessoissakin on kumiautomaatteja. Niin ei se enää ole huonoa tuuria jos samalla henkilöllä aina pettää ehkäisy vaan silkkaa välinpitämättömyyttä.
Sinun tekemä aborttipäätös kuuluu VAIN sinulle, ei kenellekään muulle. Voit halutessasi kuunnella muiden mielipiteitä ja neuvoja, mutta SINÄ PÄÄTÄT.
” ” ” Mitä minun tekemäni aborttipäätös kenellekään kuuluu ” ” ”
Ehkä ei kuulu, mutta tulee vaikuttaman sinun psyykkeeseesi myöhemmin ja raskaasti.
Ja kerron tämän kokemuksesta. Joten en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
” ” ” Mitä minun tekemäni aborttipäätös kenellekään kuuluu ” ” ”
Ehkä ei kuulu, mutta tulee vaikuttaman sinun psyykkeeseesi myöhemmin ja raskaasti.
Ja kerron tämän kokemuksesta. Joten en suosittele.
Niinkö? Minulle on tehty abortti muutama vuosi sitten, eikä minkäänlaista vaikutusta psyykeen.
Sen sijaan jos olisin joutunut sen lapsen synnyttämään, en voi taata minkälainen tragedia siitä olisi muodostunut, sekä äidille että lapselle. Tein ainoan oikean teon, ja ainoastaan se joka siihen päätyy, tietää miksi päätyy. Hurskastelevat nutturatädit jätetään omaan arvoonsa.
että ne jotka luulee aborttia tapoksi niin huomaa eron vasta jos/kun joku tappaa niitten jo syntyneet lapset.Sitten suosittelen vertaamaan kumpi on oikeasti tappo.