***Elokuiset 2011***
Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...
Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...
Lumi kp3/30-32 ja yk 5
Kommentit (897)
Ihana Amalia, kun käyt täällä meitä moikkailemassa, oot tommonen piristäjä :-) Rankkoja kokemuksia sullakin takana, varmasti oikeita ratkaisuja. Jonkinlaista syyllisyyttä sitä kantaa aina mukanaan, mut kuten sanoit, se oli silloin ainoa oikea ratkaisu.
Ihanaa että ymmärrätte näin hyvin! Mä vähän pelkäsin, että asiaa ei ymmärrettäisi tai otettaisi vastaan, todellakaan näin hyvin ainakaan! :) Helpottaa omaa taakkaa, ja vaikka en moista kokemusta kenellekkään toivoisi, helpottaa tietää että jotkut ihan tosiaan ymmärtää asian.
Birre: Jeij! Hyvä et täti on pysynyt poissa! Millon ajattelit testata? Testaa testaa testaa! :-D Minä en pysyisi pöksyissäni jos olisin sinun asemassasi! Kuulostaapa ihanalta pikku vuffesi, meidänkin herra on niin itseppäinen että ohhoh.. :D Hiukan meillä ongelmia sen kanssa kun on vahtikoira luonne rodultaan, ja asumme kerrostalossa..
Evis vaikuttaa hyviltä noi sun lämmöt!! Testasitko aamulla?? Hihi, ootan sun aamu juttuja täällä intopinkona!
Tinneri: Halaukset tädin tulosta! Ehkä typerä kysymys mutta, mikä on frax-oireyhtymä? Anteeksi et oon näin untuvikko :X
Lumikki, sinullakin raskas päätös ollut, on varmasti ollut vaikeaa olla äiti 16vuotiaana, kun on ollut kokematta vielä niin paljon omaakin nuoruutta. *Halaukset* Tiedän tuon tunteen raskaus uutisista, tottakai iloitsen muiden plussista, mutta samalla sitä tuntee niin karmeaa kateutta, kun itsellä ei onnistu. Tällä palstalla ei ole sitä kateutta, koska kaikki ovat enemmän tai vähemmän kauan yrittäneitä, mut kuitenkin samassa veneessä, täällä sitä toivoo kaikille yhtä paljon kuin itselleenkin.
ON: kp 24/24-28-32 (dpo 10) Tissit edelleen perhanan kipeät, kasvaneet, menkkaturvotusta ei ole, mut naama kukkii ja alaselkää särkee. kn oli kova eilen illalla, en osaa sanoa oliko kiinni vai auki, mut semmonen pitkä ja suht kova tosiaan.
Yleensä tädin alkaessa se on mulla ihan matalana ja turpeana, hyväkun erottaa tunnustellessa limakalvosta. En oo testannut enää sen negan jälkeen ! (oon ylpeä, koska tää on aikamoista taistelua:D), oon aika varma tädin tulosta, mut ihmettelen silti joitakin uusia oireita mitä on tullut kuvioihin, raskauspahoinvointi tuskin voisi tässä vaiheessa edes alkaa, joten lasken pmssin piikkiin uutena oireena, eli iltapahoinvointi, ihan semmonen ällötys olo, helpottuu usein syömällä jos vaan mitään menee alas, eilen iski taas kuten joka ilta kolmen päivän aikana, ja ajelin mäkkäriin ostamaan vähän rasvasta, ja vhum! katosi, mut palasi taas lievempänä noin puolen tunnin päästä syönnistä..
- Halauksin Pikku Basse
Basse: Mie muuten kokeilin tässä yks päivä omaa kn:aa, niin huomasin sen olevan ylhäällä ja kovahko. Ja mullahan muuten alko kans todella aikasin noi r-oireet, oisko ollut ihan viikko oviksen jälkeen - väsyä, etomista, hajuaistin terävöitymistä ja pieniä näppyjä selässä/rinnuksissa, että tooooodella hyvältä vaikuttaa sun olot nyt bd Testaa, testaa, testaa - milloin testaat? :D
Eli kp 2/n.28 ja yk 2 alkakoon... Edellisestä raskaudesta kohta 13 vuotta aikaa, ja jotenkin pelko siitä, ettei raskautuminen ole enää niin helppoa kuin silloin... tiedän ettei niin saisi ajatella, mutta enpä ajatuksilleni mitään mahda... :(
Toisaalta ihanaa edes yrittää, olin jo luopua siitäkin toivosta, että vielä joskus lapsia yritän. Edellinen mies ei halunnut ja sitten jo mietin, että jaksanko aloittaa taas kaiken alusta. Nykyisellä miehellä pian 2 v. lapsi joka asuu meidän kanssa, joten alusta on nyt aloitettu ja kaveri hälle nyt haluttais. :)
Olen vielä aika pihalla kuvioista täällä, mutta yritän päästä jyvälle. Liian harvoin vain varmaan ehdin lueskella täällä keskusteluita...
kokonainenaitipuoli, harmittelut et tipahdit tänne, halauksia ja plussahenkäyksiä uuteen kiertoon, tää on se kuukaus, jos mikä, kun tärppää! ;)
amalia: iik, nyt mua alko jännäämään entistä enempi! :D .. jalat maaassa vai miten se nyt meni! kaikki siis mahdollista! olin heittänyt jo toiveet jonnekkin.. no ens kuuhun. ehkä tässä on vielä mahdollisuuksia. :) yritän olla testaamatta ennen kp 28, jos sinne asti pääsen.. mut luultavasti kuitenkin jo aikaisemmin! :D
Tinnerille haleja! Ikävä vieras sulle tullut, kun täti kylään tuli. Jaksamisia. Toivottavasti seuraava kierros sitten palkitaan.
Birre: lupaavalta kuulostaa! Joko pian testailet?
Entä Basse!: milloin sinä aiot testata? Tuuthan kertomaan sitten tuloksia!
Pidän NIIIN lujasti peukkuja, että niitä plussia tulisi ja PALJON!
Ajatelkaa, kuin ihana joululahja se olisi! Itse olen ajatellut, että ei varmaan ihan heti kerrottaisi tulevasta vauvasta kuin ihan parhaimmille ystäville. Saisi jonkin aikaa kantaa salaisuutta sisällään, josta vain miehen kanssa tiedettäs.
Joku kirjoitti (anteeksi, kun en muista nimimerkkiä) siitä, kuinka on alkanut pelkäämään lähipiirin vauvauutisia. Muistan oikein hyvin tuon itseltäni, kun esikoista tehtiin tosiaan reilu vuosi. Oltiin jo varmoja, että ei meille tule vauvaa. Ja muille tuli. Ja kaikki sukulaiset ja tutut kyselivät ja vihjailivat meille, että eikö meidänkin pitäisi perheenlisäystä jo suunnitella ym. Se tuntui NIIIIIIn pahalta! Usein sitten illalla itkin peiton alla. Jopa kummilasten vauvakuvat piti pistää kirjahyllystä laatikkoihin, kun en kertakaikkiaan saattanut niitä katsoa.
Nyt, kun jo neljäs on yrityksessä, ei enää tunnu pahalta toisten vauva uutiset. On ihana päästä iloitsemaan edes toisten puolesta. Mutta se, että se ei nyt tunnu pahalle, johtuu varmasti siitä, että itse on sen kuitenkin jo saanut monta kertaa kokea ja kyllä sen ihanuuden mielellään muillekkin suo. Mutta kyllä ne kyselyt tuntuu pahalta nytkin, kun muutama ystävä tietää, että kauan on jo yritetty ja toivo on jo melkein mennyt. Silti kysellään aina, onko menkat alkanut. Eihän sitä pahalla tarkoiteta, mutta kyllä se vaan v...aaa. Se myös tuntuu pahalta, kun jotkut niin tarkkaan suunnittelevat, milloin aikovat raskautua ja kumman tahtoisivat, tytön vai pojan. Ja laskevat, kumman vuoro meillä olisi. Itsellä kun tulee pian vuosi yritystä takana, ja toiset suunnilleen päivämäärän ja kellon ajan lyövät lukkoon, milloin on tarkoitus raskautua, niin kyllä se vähän mietityttää. Ja se lapsen sukupuoli on kans sellainen asia, jota en menis edes toivomaan. Tärkeintä meille on terve lapsi. Kokemusta on sekä tytöistä että pojista, enkä kumpiakaan vaihtaisi pois!
Mulla on ilmeisesti ovis tänään tai huomenna. Onneksi mies jaksoi illalla kuitenkin peittoja heilutella, joten pääsen taas parin viikon päästä minäkin jännäilemään! :)
Ainakin evis on sitten jännäilykaverina! Ja ainakin yksi toinenkin oli, anteeksi, kun muista nimimerkkiä. Koitetaan jaksaa odotella nyt nämä kaksi viikkoa!
tylysti vaan omaa napaa.
Haamu ei jaksanut, täti kurvasi tänne.
Huomenna sitten taas clomia popsimaan...
Jotain positiivista kuitenkin, kierto lyheni kummasti clomien voimasta.
En taida tosin enää tähänkään pinoon varsinaisesti kuulua,mutta roikun mukana kuitenkin..
Minny kp1/31-39 yk5
uudestaan sillä menkat ei käytännössä vielä ole edes myöhässä, ensi viikolla laskeskelin niiden suurinpiirtein alkavan, mutta kuitenkin tein hätäpäissäni tän viikon perjantai-iltana (olisi ehkä kannattanut tehdä aamulla) apteekin oman testin joka näytti sitten yllätys negaa, mutta minulle jäi silti semmoinen tunne että tuohon ei kannata vielä luottaa. Onko apteekin oma testi kuinka herkkä? Muistelin sen vaativan melko paljon Hcg-hormonia näyttääkseen tuloksen. Olenko ihan hakuteillä? Ensi viikkoon menee kuitenkin ennen kuin testaan uudelleen, ellei täti ehdi ensin.
UUSILLE tervetuloa ja pahoittelut tänne "putoamisesta".
MINNY: Voi surku... mutta leuka pystyssä kohti uutta kierrosta. Clomit varmasti tukevat yritystä hyvin, jaksetaan uskoa tulevaan plussaan!
BASSE: Kyllä nyt kuulostaa erihyvältä. Mullahan oli viime kerralla öllötystä just iltaisin ja sit 14.00 joka päivä, 8pv oviksesta alk. Ja aina jos tyhjä maha. Näläntunne päällä usein. Kohdunnapukka oli kova ja korkeella. Ja sain sen plussa CB herkällä, joka tuli vasta testiajan jälkeen mutta oli selvä plussa. ei haamu ei mitään. Sen jäölkeen oireita oli (kuten muistanette), mutta täti tuli "sovittuna ja laskettuna" ajankohtana. Herkillä testeillä on puolensa... Sä voisit kyllä jo testailla, eiks sulla oo yli 10 DPO? Herkällä vetäset :D. Peukut.
BIRRE: Apteekin oma ei ole herkkä (muistaakseni), mutta kuuluu luotettavimpiin testeihin, kun kuukautiset ovat jo myöhässä. Testaa varhaisella, saat tuohon kohtaan luotettavamman tuloksen. PEUKKUJA!!!
EVEEE??? Huhuu. Miltä tuntuu, mitä kuuluu? Lämmöt jees, jatka mittaamista, kiinnitymisaikaan saattaa dipata alaspäin hetkellisesti...
OMANAPA: NYt on ovis takuulla 5 vrk sisään, kivut kunnolliset, viiltävät, yhdyntä alkaa sattua (se on loistomerkki mulla :D), eilen testailtiin ;). Ja nyt voisi taas rullasta yhden kierroksen, kun muksut pihailee. Itse kävin lenkillä, siinäki tuntuu oviskipua, kun reippailee. K-napukka niin korkeella, etten tavoita sitä...häh??? testiliuska edelleen vaaleampi, CB tein tänään (digin), mutta se oli tyhjä pallo vielä, tulollaan siis vasta ovis, MUtta nyt on hyvä ladata tuubat täyteen. Jäin mietti, että mitä JOS se ovis olikin jo ku oli niitä vahvoja testituloksia, mutta tuskin sentään. Tällaisilla kierroilla... Lämmöt 36,3 normit vielä, odotan sitä pientä pudotusta, siitä tietää, että ovis on 2 vrk sisään. Putoaa n. 0,2- 0,4 astetta itsellä. PMS-vaivaakin päällä, siis harmitusta, se kuuluu tähän myös. Ja väsymys.
Eilen illalla oli siis kivaa, leffassa jees ja kotona enempi jees ;).
Suihkuun ja sitten poikien lätkäturnaukseen... mars!
ILTIS kp 13/ 36-38 (joskus 31+)
Tsemppiä teille, jotka olette abortin tehneet joskus..älkää syyllistäkö itseänne! Se on varmasti ollut paras ratkaisu silloin, ja nyt tilanne on ihan toinen.. Varmasti jokainen sen ymmärtää, että joskus vain näin on tehtävä. Itse en olisi ollut valmis äidiksi edes muutama vuosi sitten, nyt ikää 28. Jokainen itse tietää, mikä on paras rakaisu!
Uusiakin on tänne tullut vissiin, tervetuloa vaan!!
Ja Evelle jaksamista testailun odottamisen kanssa ja muutenkin. Toivon koko sydämestäni sulle nyt iloisia uutisia, ja tottakai myös meille kaikille muille :)
Omaa napaa: se ruskea vuoto sitten lakkasi näköjään,kesti sen pari päivää. Ainakaan eilen ja tänään ei ole mitään tullut! Joten tänä aamuna tein Davidin herkän r-testin ja siihen tuli haamu! Menkat siis pitäisi alkaa vasta keskiviikkona, joten ehkä hiukan aikaista on. Tiistaina ajattelin uudestaan testata. Jotenkin tuntuu iha uskomattomalta, että oisko tää nyt oikeesti sitä :) ?? Mitään oireita ei tällä hetkellä oo, tai no ehkä ihan pientä menkkamaista tunnetta.. Joten mitä vaan voi vielä tapahtua, ei jotenkaa uskalla liikaa innostua, mut vähän kuitenkin..kai..
Hämmästynein terkuin Viiwi
Viivi, mahtavaa, tuohan kuulostaa hyvältä. Ehkä se pieni vuoto oli sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa. Onnea kovasti ja peukutusta, että viiva siitä vahvistuu. Hienoa.
Iltiksellä ovis lähestyy, wau, siitä vaan tikuttamaan;-)
Birre, se apteekin testi ei ole herkkä, mutta tosi luotettava. Eli sillä jos saa plussaa niin on niin varmasti raskaana. Ei kun uutta testiä kehiin.
Minny, voi harmittava takaisku. Tuo on niin julmaa, että eka annetaan haamuviivaa ja sitten otetaan pois. Voimia ja jaksamista ja eikun uuteen nousuun.
tuutuli, onnea oviksen bongailuun ja pupuiluun. Jees kohta päästään testailee.
PikkuBasse, noi oireet kyllä kuulostaa niin lupaavalta. Onko sulla aiemmin rinnat kipeytynyt ja tuota öllömöllö oloa ollut? Niin toivon, että sulla nyt tärppäis.
Mulla ei mitään uutta. Aamulla kun vielä nukuin niin heräsin ihan kuin joku olisi työntänyt sukkapuikkoa kohtuun. Tai sit se oli joku suolitukosahdistus tai jotain. Lämmöt samat kuin eilen ja nukutti taas kellon ympäri. Kiva kun toinen koiruli eilen riuhtas hihnaa siihen malliin, että nyt mulla on lapaluu tai joku sillä alueella ihan juntturassa. En saa toisella kädellä edes leipää suuhun (varmaan hyvä asia) Enkä oikein uskalla ottaa mitään vahvempaa lääkettäkään enää tässä kohtaa.
Iltis, jos veriyhteyttä alkioon ei vielä ole, niin ei kai noi lääkkeet silloin imeydy alkioon? Elikkäs uskaltaisinko ottaa yhden satsin relaksanttia? Siirrosta siis nyt kaksi päivää.
Loistavaa sunnuntaita kaikille!
Voihan Minny minkä täti sulle teki.. ei voi tolla tavalla vaan ensin lupailla ja viedä pois! ilkeää! Paljon halauksia ja voimia, toivottavasti löytyy intoa uuteen kiertoon!
Birre (Meinasin kirjottaa bisse.. köh) noi apteekin testit tosiaan luotettavia mutta ei herkkiä, herkkiä saa tilaamalla netistä esim mammaksilta, en tiedä löytyykö noita samoja mistään apteekeista yms, ei ainakaan oo osunut silmään :) yli puolet herkempiä siis noi aikaset testit.
Ihanaa Iltis!! Kohta se ovis on käsillä ja päästään taas jännäilemään plussaa sulle! JEE!
Kyllähän mää sen yhen testin tekasinkin muutama päivä takaperin, ja negaa näytti, sillon dpo tais olla 8, nyt siis tasan 10, ajattelin yrittää kitkutella vielä pari päivää.. :D Kiitos peukuista, samoja sinne, että saat pian ovisplussan!
Viivi ! Kuin jännää! Haamu on plussa!! PLUSSA!! JEE!! Varovaiset onnittelut, kyllä se kohta vahvistuu! ÄÄK, en malta oottaa jos testaat vasta tiistaina! :D Tuu heti kertomaan miten kävi!
Evis; Rinnat on kipeenä aina olleet, tosin en kyllä muista et millon ois näin kipeät olleet! tällasta vihlontaa ei oo koskaan ennen ollut, yleensä muistaakseni nännit ovat kosketusherkät, nyt koko tavara, vähänkin jos ottaa juoksuaskelia niin pitää tarrata käsillä kiinni ( vaikka pieni tisuinen olenkin ) ällötysöllötys oloa en muista että ois ollut, ainakaan en oo osannut yhdistää sitä ennen tähän vaiheeseen kiertoa.. Jännää!
Voihan hauvvelia minkä teki, toikin välillä vetelee niin kovasti, vaikka pieni onkin.. vähänkin jos on niskat/hartiat/lavat jumisas niin kyllä paukkuu! Turvallisia lenkkejä sinne, siellä on tosi liukasta!
ON: ei mitään uutta, paitsi äsken kokeilin kn ja se oli kadonnut jonnekkin ylös, mut sikäli mikäli sinne ylsin niin tuntu kyllä aika pehmeältä.. ehkä pitäisi rajottaa tätä hiplailua, kohta on tulehdusta päällä : D lämmöt hiukan koholla edelleen, kuten normaalistikkin tässä vaiheessa kiertoa, (normaali rapiat 35, nyt 36.4) Muutamana aamuna nyt nokka vuotanut, mut loppunut kun seinään! Mitääääää...
Halauksin Pikku Basse
Moikka...
EVE: Siis voit varmasti ottaa relaksanttia, jos susta itestä se on hyvä ratkaisu. Tuossa vaiheessa alkio ei varmasti ole vielä lujasti kiinni. JOs kyse olisi itsestä, en ottaisi, koska tietäisin,e ttä sisälläni on jo alkio, joka tekee kiinnittymistä kohtuun. Mutta voithan sä aina soittaa jonnekin? (Naistenklinikalle ?). MUtta siis ne lääkkeet eivät mene alkioon, se on varmaa, mutta kohtuunhan ne vaikuttaa myös rentouttavasti, kun muuhunkin lihaksistoon, sitä mä tässä perään...ettei siis vaan tee kiinnittymisprosessille mitään.
VIIWI! Haamuplussa, upeeta!!! Peukut ja tarrasukat täältä.
BASSE: Miltä nännit näyttää;)? Joku viisas sanoo, että nännialue muuttuu raskauduttua ekana arkuuden lisäksi. Ts. suurenee, tummuu ja nännipiha tulee leveemmäksi. Hmmmm.
OMAT lopuksi: negaa edelleen luottoviivatesti, jopa vaaleempaa viivaa ku ennen, johtunee ajoituksista ja virtsan lojumisesta rakossa. Kivut oikeella kiristyy, jomottaa. Seksi tuntuu. LImat puuttuu, tosin nyt kosteampaa selkeemmin jo. Finni otsassa, sellanen pieni inhottava :).Huomenna alkaa työviikko, sellainen viikko, että oksat irtoo. Paljon työtä, luentoja ja valmisteluita, hankejuttujakin. Pysyy ajatus muussakin kuin TÄSSÄ. Nii.
Nyt sämpylätaikinan kimppuun...
ILTIS kp 13 (mahdoinko laittaa aamul väärin?) / 36-38 ja joskus 31+
Onnittelut wiiville haamusta, toivottavasti vahvistuu vahvistumistaan tuo haamu. Ja minnylle halaus ku haamu ei vahvistunut. Peukkuja muille testaajille, jospa se joulu tulis tänä vuona aikaisemmin.
Basse kyseli tuosta fraxista. Tässä lyhyesti: Frax-oirehtymä on perinnöllinen sairaus, jonka merkittävin oire on kehitysvammaisuus. Oireyhtymä periytyy X-kromosomisesti. Siihen voivat sairastua niin pojat kuin tytötkin. Oireyhtymän aiheuttavan perintötekijän kantajia voivat olla sekä terveet naiset että terveet miehet. Itse kannan tuota ja satun olemaan juuri 50/50 tilanteessa, että lapsi sairastuisi tuohon. Joten ensin jännittelen ja odottelen raskautumista ja sitten jännittelen ja odottelen istukkanäytteen tuloksia.
Hei miten toi greippimehu oikein toimii..? pitääkö paljonkin juoda päivän aikana? Jos mehun ottais käyttöön. Ja ovistikut ajattelin myös tähän kiertoon ottaa mukaan.
-tinneri kp2/27-28 ja yk3 käyntiin
Iltis; Nännit on hmm.. *tutkailee* turvonneet, suht normaalin väriset, suonia ehkä enemmän nähtävillä kun normaalisti (jos se nyt on hyvä asia..:D), lisäksi mua on kutissut nyt muutaman päivää rintojen ulkosyrjiin, melkein kainaloihin, jos se nyt edes vois mitenkään liittyä koko hommaan, en oo ennen huomannut moista, toki enemmän kun mahdollista että on vaan kuiva iho tms..
Tinneri: Greippimehun pitäs mun mielestä lisätä limoja ja helpottaa siittiöiden pääsyä mekkaan + vaikuttaa limakalvoihin jotenkin positiivisesti.. en oikein tarkkaan tiedä :) Ja kiitos tosta tietopläjäyksestä! Onpa harmillinen juttu.. mut onneksi on aina 50% mahdollisuus että lapsi on täysin terve! se on kuitenkin iso prosenttiluku!
ON: Kn taas illalla muuttunut samanlaiseksi pitkäksi ja kovaksi, kiinniolevaksi itsekseen.. Nyt lopetan sen ronkkimisen kyllä!! :D.. Tekis mieli huomenna testailla.. mut yritän malttaa!
Millon Evis testaa????
Ihanaa sunnuntai yötä, ja toivottavasti virkeetä aamua!
Olikos täällä huomiselle testailijoita?? Plussia puhaltelen!
Halauksin Basse
Iltatähtönen
- 33v - 3. lapsi toiveena(pojat -99, -01) - yritys aloitettu 10/10, toivottu LA elokuu 2011
Ninnimari
- 33v (mies 35v) - esikoinen toiveissa - yk 5 - kp 5/24-27
Onnenhelmi
- 33v (mies 35v) - kolmas lapsi toiveena - yk 1 - kp 2/25-27
Basbartuu(Basse)
- esikoinen toiveissa - yk 4 - kp 23/24-32 (nyt dpo 9)- toivottu LA elokuu 2011
Evelina (Evis tai Eve)
- 39v -yritys aloitettu 09/09 (Viisi inssiä, yksi IVF, josta tuoresiirto ja nyt PAS) - toivottu LA elokuu 2011
Iinasofia
- 24v (mies 28v) - esikoinen toiveissa -yritys aloitettu 05/10 - toivottu LA elokuu 2011
poikien äippä
- 28v (mies 32v) - neljäs lapsi toiveissa - yk 1 - toivottu LA elokuu 2011
tuutuli
- 34v (mies 37v) - 4.lapsi haaveissa - Yk9 - kp10/28-34 - toivottu LA elokuu 2011
tinneri
- 25v (mies 24v) - esikoinen toiveissa -yk2 - toivottu LA elokuu 2011
polluxia
- 32v (mies 36v) - kolmatta yritetään- yritys aloitettu 12/09- toivottu LA elokuu 2011
luminainen84
-26v - yk 5- toivottu LA elokuu 2011
Solina
-29v - toista yritetään- yritys alotettu kesällä 2010 - toivottu LA elokuu 2011
Helene4
-33v-5.lapsi toiveissa-yk.10-3 keskenmenoa+kaksosraskaus joista toinen kesken, toinen syntyi terveenä.
Mamma*3
-35v (mies 31v) - kolmatta yritetään - yk2 - toivottu LA elokuussa 2011
HelmiKeiju
-29v - yk6 - toivottu LA vuodelle 2011
Viiwi82
-minä 28 ja mies 26 - esikoisen yritystä - yk6 - ja toivottu LA mahdollisimman pian
Nyt siis menossa kp 24/26 ja tiistaina tosiaan vasta ajattelin tehdä uuden testin, etten ihan ala hermoilemaan turhaan jos ei päivässä vahvistu.. koitan siis parhaani mukaan huomenna töissä "unohtaa" asian niin hyvin kuin mahdollista. (en vaan tiedä miten se on mahdollista :))
Jännää tunnetta tuolla alamasulla kyllä on, joten harmitus on varmaan sanoinkuvaamaton jos ei siitä vahvistu tuo viiva! Mutta kaikki siis mahdollista ja näillä tiedoilla nyt eteenpäin..
Oikein voimakkaita ovis- ja plussapuhureita kaikille puuuhhh!!
Iltatähtönen
- 33v - 3. lapsi toiveena(pojat -99, -01) - yritys aloitettu 10/10, toivottu LA elokuu 2011
Ninnimari
- 33v (mies 35v) - esikoinen toiveissa - yk 5 - kp 5/24-27
Onnenhelmi
Basbartuu(Basse)
Evelina (Evis tai Eve)
- 39v -yritys aloitettu 09/09 (Viisi inssiä, yksi IVF, josta tuoresiirto ja nyt PAS) - toivottu LA elokuu 2011
Iinasofia
- 24v (mies 28v) - esikoinen toiveissa -yritys aloitettu 05/10 - toivottu LA elokuu 2011
poikien äippä
tuutuli
- 34v (mies 37v) - 4.lapsi haaveissa - Yk9 - kp10/28-34 - toivottu LA elokuu 2011
tinneri
polluxia
- 32v (mies 36v) - kolmatta yritetään- yritys aloitettu 12/09- toivottu LA elokuu 2011
luminainen84
Solina
Helene4
-33v-5.lapsi toiveissa-yk.10-3 keskenmenoa+kaksosraskaus joista toinen kesken, toinen syntyi terveenä.
Mamma*3
HelmiKeiju
Viiwi82
-minä 28 ja mies 26 - esikoisen yritystä - yk6 - ja toivottu LA mahdollisimman pian
Birre83
- minä 27 ja mies 31, lapset 02 ja 06 - kolmonen tjot -"yk1"- ja toivottu La Heinä-Elo 2011
Iltatähtönen
Ninnimari
- 33v (mies 35v) - esikoinen toiveissa - yk 5 - kp 10/24-27, LA mahd pian!
Onnenhelmi
Basbartuu(Basse)
Evelina (Evis tai Eve)
Iinasofia
poikien äippä
tuutuli
tinneri
polluxia
luminainen84
Solina
Helene4
Mamma*3
HelmiKeiju
Viiwi82
Birre83
- minä 27 ja mies 31, lapset 02 ja 06 - kolmonen tjot -"yk1"- ja toivottu La Heinä-Elo 2011
...kun täällä on taas tapahtunu paljon!
Basse: kai sä jo tiedät ettei meistä varmasti kukaan tuomitse ketään, suotta pelkäsit! Ja kaikilla meillä on juttumme...
Eve: Ihanaa, että siirto meni hyvin! Mua niin kovasti jänskättää sun puolesta!
Tinneri: mahtaa olla hurja tommonen tieto?
Lumikki, missäs sun ovis luuraa?
Viiwi, mahtavaa!!
Muakin jännittää/ahistaa toisten vauvauutiset. Se lienee kovin luonnollista ku ite toivoo vauvaa. Jotenkin ikävää siks, että mun rakkaan ystävän vauvaakin on ikävä pitää sylissä kun niin kovasti haluaisi oman.
Ja tilanne täällä: Arvasin. Ovis on tänään, ku mies tulee työreissusta huomenna. Tai ainakin limat on... :-( Ja tänään kuulin, etä seuraavan oviksen aikaan on seuraava työreissu. Mieskin kiros huonoa ajotusta... Vai miten noi limat (aina toi sana kuulostaa pahalta) menee, onko ne sillon ku on ovis vai just ennen vai just jälkeen? Tietääkö joku?
Hitsi ku harmittaa!!!!! Kaks kiertoo menee ny ihan hukkaan!!! :-(
Mä olin kans aatellu noita joulunalusultrakuvia... Ei taida tulla tänne...
Nyyh...
niin on hyvä hetki ennen päivän hulinoita kasata hieman omia ajatuksia.
Viime yönä (kun tuli valvottua vähän)alkoi istuma-asennossa tuntumaan alakerrassa (tiedätte kyllä mitä tarkoitan :D ) tuntumaan kuin olisin sähköiskuja saanut pieninä annoksina. Jotkut niistä tuntui myös alavatsalla. Silloin hieman säikähdin sitä mutta sitten kun asiaa tarkemmin ajattelin käväsi mielessä että entäpä jos ne olivatkin alkion kiinnittymisestä johtuvaa, kylläkin myös tädin tulo käväsi mielessä. Mutta koska on jälleen yksi päivä edessä eikä niitä näy niin uskallan pistää enemmän toivoa raskauden mahdollisuuteen. Rinnatkin kipeytyvät päivä päivältä enemmän eikä minulla ole ikinä ne olleet kipeenä, muuta kuin silloin kun olen raskaana. Miehellenikin sanoin että nyt olen hyvin varma raskauden mahdollisuudesta mutta mies sanoi että äläpäs vielä hötkyile. Mutta en voi innostukselleni yhtään mitään. Pitää vain toivoa että kaikki menee hyvin, vuoden 2005 keskenmenot vielä tuoreessa muistissa vaikka niiden jälkeen onkin yksi onnistunut raskaus takana ja siitä tuo niin rakas nelivuotias tyttömme. Jos tuo vuoden 2005 raskaus olisi onnistunut, olisin jo nyt kolmen lapsen äiti. Odotin silloin kaksosia, siksi puhun keskenmenoista. Sorry nyt tulee pitkää tilitystä :) On siis hyvinkin mahdollista että vaikka haaveilemmekin kolmesta lapsesta voi tulos olla neljä. Silloin voisi hetkeksi aikaa mennä sormi suuhun, mutta siitäkin selviäisimme.
Lisää juttua myöhemmin :)