Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
181/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnimari, eipä hätää. Ainakin tämä laskuri: http://www.vau.fi/Laskurit/Ovulaatiolaskuri/

näyttää, että ovulaation jälkeenkin olisi mahdollisuus raskautua. Silloin on ne "poikapäivät" ;).

ON: Mittasin aamulämmöt, olivat normaalia alempana, ovulaatio pitäisi olla 24. päivä ja en nyt sitten tänään tikuttanut joten varma en voi olla tilanteesta. Fiilikset ainakaan tuolla alakerrassa eivät ole sen kummoisemmat. Päätin tuhlata sen viimeisen ovistestin huomenna.

Vierailija
182/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnimari; Jospa mä nyt pikkuhiljaa alkaisin uskoa.. :) Niin hyvin on kaikki ottaneet asian vastaan, on paljon kevyempi olo!

Noi limat on mun mielestä yksilöllisiä, toisilla ne tulevat jälkeen toisilla sillon kun on päällä ja toisilla ennen, sen takia luetettavin tapa tietää seuraavat 24-72 tuntia ois ne ovis testit, Anteeksi kun en taas muista että oliko sulla ne käytössä?? :)

Missä Evisss? Kukkuu??.. :)

Iltiss, onko ovis löytynyt?

ON: Ei mitään isompia uusia juttuja, tätiä ei näy, mut näin unta et se tuli, yhtäkkiä ja kunnon rytinällä. Kamala painajainen :-D

kp 25/24-28-32 (dpo 11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai uudet ja uudet, samaa kyttäämistähän tää on viikko viikolta nykyään minunkin elämäni :D.

NINNI: Älä todellakaan heitä kirvestä kaivoon! Ovulaation aikaan voi tulla limaa 1-5 vrk, yksilöllisesti, enemmän tai vähemmän ja sitä voi tulla enne, aikana ja jälkeen. Kun mies tulee takaisin, peitot heilumaan! Munasolu on hedelm. kelpoinen n. 24 tuntia. En usko,että on myöhäistä, ja kuten BASSE mainitsi, tutkimukset osoittavat,e ttä poika tulee varmemmin siten, että yhdyntä on aikana tai just jälkeen. '

BASSE: Joko tänään testi? Tuntemuksia?

EVEEE? Edelleen huhuilen minäkin täällä. Oireluetteloa ym. kaipaan? Nukutko sä :)?

OMAT: Kauheet kivut ja ilmavaivat. Vähän huono-olokin... Pakko oli aamulla tikuttaa (kaskas), selvästi tummempi ku ennen, muttei IHAN yhtä tumma, ehkä tänään tai huomenna voisin taas haaskata CB digitestin :). Olispa ovis huomenna tai mieluusti ke, sitten on sänkytreffit. Ja la ja eilen on tuupattu röörit täyteen. ja olen maannut sessioiden jälkeen 10min kintut ja lantio pystyssä. Hahaa. Mahtaako näillä satseilla kuitenkaan enää olla siittiöt kyvykkäistä alkuviikkoa... Meillähän siittiöissä ollut aikaisemmin häikkää, nykyistä tilannetta en tiedä.

TYÖ kutsuu, ei auta.

ILTIS kp 14 /36-38 (joskus 31+)

PS. mä alan uskoa, että laihluliinista painavammaksi- projekti tuottaa myös lyhyemmät kierrot...voikohan se olla niin? Tai kuvittelenko mä vaan? Aina ollut ku pakkasen raiskaama kelkannaru, nyt saanut lihasta ja sitä myöten painoa (kiitos liikunta). Joo, mut ynt mä lopetan tän veivaamisen ;)

Vierailija
184/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, kohta päästään jännäilee sulle plussaa! Voisin kuvitella että paino vaikuttaa kiertoon, oon kuullut että jos olisi liikaa alipainoa oviskaan ei välttämättä tulisi, tai muuten olisi paljon kiertohäiriöitä. En kyllä tiedä onko faktaa :-)

Oireina edelleen toi iltapahaolo, ja tänään aamupahaolokin, vatsa ihan löysällä tosin merkkaa kyllä enemmän tätiä kuin raskautta. Rinnat edelleen kipeät ja menkkaturvotus puuttuu, mut jotenkin näiden tän aamun pahanolon + ilmavaivojen takia uskosin et täti tulossa. Vai onko raskausoireina myös ilmavaivat? :-D En testaile tänään, aattelin että huomenna, jos täti ei tule, mut nega se varmaan on : )

-Halauksin Pikku Basse kp 25/24-28-32 (dpo 11)

Vierailija
185/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän muistaa mitä siinä oli...

No enpä muista mutta tuli silti mieleen että eilen en voinut sietää paahdetun leivän tuoksua vaan jouduin karkaamaan keittiöstä ettei vain olisi käynyt vahinkoa. Hassu juttu sinänsä, sillä en syö leipääni jos sitä ei ole paahdettu...

Kahvia ei tee juurikaan mieli, vaan kuppiin jää isoja määriä kylmenemään.

Näissä tunnelmissa kuitenkin: - Päivä saa luvan alkaa! Plussia meille kaikille!

Vierailija
186/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö löhöilee sängyssä katsellen piirrettyjä tapansa mukaan

Tämä päivä on ainakin vapaata sillä molemmat lapset sairastuneet flunssaan, ei koulua eikä päiväkotia! Siitäkös nämä pirpanat tykkää :) Kani juoksee tässä kirjoituksen lomassa aamulenkkiään, kun koira tekee samaa ulkona. Talvi on tullut vihdoin ja viimein ja on joku joka ei pidä siitä yhtään, MINÄ! Olen niin kesäihminen, että talvi on minulle henkisesti hyvin vaikeeta aikaa. Jos noin voi sanoa :) Tänä aamuna kun kävin suihkussa, niin ihmettelin että mistä tämä kaikki turvotus tulee vatsaan ja rintoihin. Vatsa turpoo silloinkin kun on täti tulossa, mutta en ole sitä aiemmin muualla huomannut. Suihkun jälkeen teki mieli pukea nopeasti lämmintä päälle, kun viileä ilma ei todellakaan tehnyt hyvää rinnuksille. Arkuus rinnoissa jatkuu eikä tätiä näy. Olo on seesteinen, ei itkupotkuraivareita (jota kai pms:ksi kutsutaan). Sen sijaan olen rentoutunut ja iloinen, mikä on hyvä juttu. Tuppaa olotilani tarttumaan muihinkin perheenjäseniin. Viime viikkojen aikana on kuulunut lasten ja miehenkin suusta enemmän rakkauden sanoja, esim. Äiti, minä rakastan sinua jne...Olisi hyvä tietää kiertopäivät niin tietäisi tarkemmin milloin testata uudelleen, mutta sen voi tehdä jos täti tulee ja toivon että ei tule.

Vierailija
187/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kivaa on tuo testailu! Aloitin tänään digillä ja niinhän se (tietenkin) on vielä tyhjä ympyrä. Oma epäilykseni on, että tämä kierto on se pidempi, 27 päivää, jolloin voisi odotella hymynaamaa kai loppuviikolle pe tai la (nyt kp8/25-27). :)

*Onnenhelmi intoilee*

hei minäkin olen EVIS jäänyt koukkuun tilanteeseesi. Missä luuraat?

Basse: jännittää niin puolestasi, mutta kannustan sinua odottamaan vhintään huomiseen. Pysyypähän jännitystä ilmassa eikä masennus iske, jos onkin negaa. :)

Miten mä tässä vastatessa oikein näkisin ne kaikki edelliset kommentit. =/ En millään muista mitä kukin aina kirjoitti, vaikka niin monta ajatusta siinä lukiessa herää mieleen...miten te muut onnistutte kommentoimaan kaikkia mahdollisia?!

Noh, töitä jatkaa pitää ja syödäkin.

Missä vaiheessa sitä greippimehua kannattikaan juoda? Paljonko ja miksi?

Tsemppiä kaikille odotuksiin ja ihmetyksiin!

Onni helmeillen kp8/25-27

Vierailija
188/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Evis neuvoi ihan mahtavan kikan, että pitää tota keskustelu sivua auki toisessa ikkunassa! :-) Mäkin kun kuumeisesti mietin aina et miten kaikki aina muistaa kaikille kommentoida.. köh :)

Jännää et sullakin on kohta ovis, päästään siis jännittelemään suakin kohta, jee!

Huomenna aikasintaan testaan, ellei täti tule, nega sieltä luultavasti tulee, siihen oon ainakin asennoitunut, periaatteessa vois kyllä yrittää sinnitellä sinne kp 28 asti, jolloin tädin pitäisi viimeistään tulla. Jännää jännää on :)

Naureskelin tossa aikasemmin, et on ilmavaivoja jotka oon ymmärtänyt et pitäs kuulu pmssiin, ja varmistuinkin tädin tulosta, mut nyt luinkin, että kuuluis alkuraskauteen, muistaakseni liittyi keltarauhasen toimintaan. Vähän nosti toivo häntäänsä.. :)

Greippimehua muistaakseni koko kierron ajan, mut ainakin ennen ovulaatiota > loppuun asti. Se parantaa limakalvoja ja lisää limoja, joka helpottaa siittiöitä :)

Temppiä sulle oviksen löytämiseen !

Halauksin Basse

ps. Missä Evisssssss, huhuuuuuu.......???

189/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa pikaisesti, ovulaatio tänään taikka viimeistään ensi yönä/aamuna, selvät ovislimat tänään. Kipuilua ei vielä ole mutta eiköhän se illalla ole jo alkanut, mikä vaan hyvä juttu kun päästään puuhailemaan vasta iltamyöhällä tänään. Joko tämä kierto olisi se, joko??!! Sitten taas jäitä hattuun loppukierroksi, en meinaa tässäkään kierrossa tuhlata yhtään testiä ennen kuin pitäisi viimeistäänkin menkkojen alkaa. Viime kierron lopussa olin hyvin kiitollinen ettetn alkanut testailemaan, kun hulluksi tulee testailujensa kanssa joka kierron lopussa. Elikäs tänään puuhiin ja kahden viikon päästä tiistaina testi jos tarvii. Minähän EN luultavasti tarvii, kun on joku vika limakalvoissa, mutta JOS se joku kerta yllättäisi:/

Helene kp.14/22-29, yk.10

Vierailija
190/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Basse,

todellakin hienosti sujuu, kun lukee viereisestä ikkunasta. =D Helpot on niksit, mutta ei kai nyt koneen kanssa päivittäin töitä tekevä voi millään sitä ilman apua tajuta...

Mä laitan basse sormet ja varpaat pystyyn ja toivon sulle plussaa! Ja jos se auttaa uskomaan raskauteen niin toivon sulle vatsan täyteen ilmaakin. =D Kuten mieheni sanoo: hyvä ja positiivinen mieli auttaa! Varmasti siis myös vauvakuumeeseen ja odotuksen tuskaan.

Minun hyvä ja positiivinen mieleni on kylläkin varsin ailahteleva...huoh.

No mutta oviksen etsintää jatketaan...mä huomaan sen yleensä varmaan kaikkia testejäkin paremmin innokkuudesta vehdata vällyissä. Sinne siis. ;)

Haleja!

Vierailija
191/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNENHELMI: ihanaa innostusta, tänään saanut motivaation suhteen niin ala.arvoista opiskelijaporukkaa vastaan, että tää sun innostus sai mut hymyilemään :). Vällyjen väliin vaan.

BASSE: Ilmavaivat saattaa hyvinkin kuulua raskauteen, kuten myös ovisaikaan. Nimim. kokemusta on, ainakin jälkimmäisestä. Miten lämmöt, kohdunnapukka, tissit,vuoto? TESTI?

Omanapa: repii oikeen vattasta, pissaattaa, ilmavaivoja. Kyl se nyt on tulossa tai päällä, ei auta. Mä en voi kuvitella tätä. MUTTA missä pirussa on limat? Kuparikierukan poiston jälkeen vuodot on ihmeelliset, tai siis niukat: menkkojen jälkeen kuivaa 1-2vrk, sitten ehkä tippa silloin toinen tällöin sticky-tyylistä valkoista pari pv, sitten muuttuu kermamaiseksi, voidemaiseksi, sitä muutama pv. LImaa ehkä hitunen, kohdunsuulla tuntuu ja seksin aikana. Kuparin kanssa tuli koko ajan jotain valkkaria, tiedin tarkkaan missä mennään ja mitä tulee ulos ;). Menkat melkeen samanlaiset, ei ehkä ihan yhtä runsaat ku kierukan kanssa. Sellaista sutinaa täällä. Ja kiire on taas...

ILTIS kp 14 /36-38 (31+)

Vierailija
192/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähden hakeen miestä lentokentältä, nii jos ei olekaan myöhästä tuo tänään hommailu. Jospa mulla on limat aikasessa... Basse: päätin olla tän kierron ilman ovistestejä, kun en halunnu asiasta stressata ja nyt nimen omaan stressaa se, et ei tiedä... :-)

Birre, kuulostaa nyt todella hyvältä, seesteinen olo ja kaikkea... :-)

Mihin Evis on joutunut? Kukkuu?????

Ei vaan, mä meen nyt hakeen mun ukon lastentekopuuhiin!!! Sillä on kotiintuloaika :-)

Voimia kaikille!

193/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei ja hellät tunteet siskot! Oih täällähän on monella ovishetket kuumimmillaan ja peitot heiluu jeeeeee!

Mulla meni niin pahasti kramppiin joku lapaluulihas/rintalihas siis läpi kropan ja aivan tuskaa, en pystynyt eilen kirjoittelemaan mitään, hyvä jos sain hengitettyä. En kuiteskaan uskaltanut ottaa noita vahvempia lääkkeitä varmuuden vuoksi vaan lepäilin ja laitoin lämmintä kauratyynyä. Tänään kävin lääkärissä kun alkoi jo pyörryttää kun en voinut hengittää juin pinnallisesti. Se tuikkas jonkun "vauvaystävällisen" kipupiikin peppuun ja vannotti, ettei siitä ole mun pikkumyykakkoselle haittaa. Toivottavasti niin. Mutta onneksi auttoi edes sen verran että pääsen taas tänne höpöttelemään. Sain myös reseptin vahvempaa panadolia jota saa syödä koko raskauden aikana. Kaikkea sitä immeiselle voi sattuakin. Hih, no vaihtelu virkistää, ettei siis aina niitä perusselkäkipuja;-)))) Mitään tuntemuksia mulla ei edelleenkään, nyt siis siirrosta neljäs päivä menossa. Lämmöt ennallaan myös. Eikös se kiinnittyminen pitäisi parin päivän sisällä alkaa tapahtumaan olkoonkin vaan hitaasti kiinnittyvää sorttia.

Basse testaatko huomenna? Milloinkohan sitä aloittaisi itse testaamisen. Huomenna? Illalla? Nyt heti? Kaikki mulle nyt!! Tänään oli muuten eka päivä, että hetkeksi unohdin kantavani sisälläni pikkumyy2.

Voi apua mulla ei ole nyt toista ikkunaa auki. Sorry jos menee väärin, mutta olikos se Viivi, joka sai jo haaleaa plussaa? Oletko testannut jo uudestaan? Plussapuhurit on nyt liikkeellä!

Onkos Iltis testannut jo hymynaamalla ovista?

Kyllä testaaminen on niin kivaa;-DDDDDD

Vierailija
194/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on uusi viikko lähteny käyntiin, huh!

Ninnimarille onnea miehenkaatoon :) Hymyilytti toi sun ilmasu miehen kotiintuloajasta, voi kun sais omansakin kotiin jo. On työreissussa... Mutta keskiviikkona jo kotiin :)

Hyvä Evis, että sait kunnon vauvaystävälliset tropit. Mulla kans taipumusta niskajumiin ja sillon ei kyllä kamalasti naurata, kun päässä pimenee aina välillä. Toivotaan, että Pikkumyy2 pysyy mukana menossa, peukkuja pidetään täälläkin!

Omaa napaa... Tuntuu, ettei tässä oo mitään järkeä. Pillereiden jälkeen menkat tuli ensin kp 17, sitte siitä tasan viikko niin kahden päivän menkat. Kun niistä päästiin niin neljän päivän päästä tuhrutti päivän, sitte taas välipäivä ja tänään aamulla hanat aukes kunnolla. Tuli oikeen litrakaupalla (hiukkasen ehkä saatan liiotella ;)) mutta iltapäivän aikana ei oo tullu mitään taas... Mitä hittoa! Puolentoista viikon sisällä kolmannet menkat! Miten tässä nyt voi mitään ovistakaan bongailla (sitä tuskin onkaan...) kun jatkuvasti saa rätti housuissa kulkea.

Kaveri "lohdutti" että sillä kesti tällänen vuoto kolme kuukautta, kunnes tuli raskaaksi. Olivat vaan peuhanneet aina, kun ei vuotanu. Niin kai sitä täälläkin pitäis sitte. Huoh.

Paljon omaa napaa, mutta eiköhän tää tästä taas. Parilla kaverilla on just tärpänny (molemmilla eka kierrosta pillereiden jälkeen), mutta vielä se ei onneks ahdista. Katsotaan sitte puolen vuoden päästä kun ne kulkee vatsat pystyssä ja minä rätti housuissa... :)

Ihanaa maanantai-iltaa ihan jokaiselle, vaikka en kamalasti kirjoittele niin käyn kuiteskin lukemassa aina parikin kertaa päivässä.

Plussatuulia!

Uuve kp1?/?? yk 1?

195/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon, että on turhauttavaa tuo sinun jatkuva tiputtelu/vuotelu. Mutta jospas sinullekin kävisi niin, että hups vaan kohta huomaatkin olevasi raskaana. Toivon täysillä niin.

Äsken oli ihan pienen pieni tuntemus kohdun tietämillä, sellainen pienoinen polte. Kesti ihan hetken, mutta huomasin sen ihan selväsi enkä siis kuvitellut. Huomenna taidan tempaista ekan herkän testin vaikka negaahan sieltä pukkaa, mutta ei pysty enää odottamaan.

Vierailija
196/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten otsikosta ilmenee, väsy on kova, toivottavasti ei tuu kauheesti kirjotusvirheitä, vaikkapa mitäpä niistä, kun ei nekään meistä ;)

Iltis; Jeeee sulla on ovis käsillä! Jippiijippii, puuhiin siitä, mars! Saakos sulta udella muuten, että mitä opetat? Kun pidät noita luentoja. Itsehän opiskelen hoitajaksi. :-)

Ninnimari; HOMMIIN HOP! hihi :)

Evis: Voiiiiii sinua, onneksi sait piikki pyllyyn että olo lähtee helpottamaan, inhottavia noi jumiin menemiset, ja varsinkin kun ei voi edes mitä tahansa troppia nyt vedellä. Voimahalauksia!

Ihanaa, poltetta!!! NYT TESTAAT, HETI!!!!!! *jännäilee* Uskaltaisinkohan mä huomenna testata, lalallalalalaaa.

Uuve: Ompas sulla ihmeellinen toi kierto juttu.. mut pillereiden jälkeen noi hommat on ikäväkyllä niin sekaisin ettäh :L Itsellä anto ensin odotuttaa vaikka kuinka kauan menkkoja, ja sen jälkeen tuli monta "nyt varmasti tärppäs" kiertoa, kun oli kaikki mahdolliset raskausoireet.

ON: Kauhea väsymys ollu tän päivää, huono olo ja päänsärky. Kn kaukana jossain mut päivemmällä tuntu kyllä hitusen pehmeämmältä, iltasin se kyllä vasta se kovin on ollut. Rinnat on extra kipeät, yritä tässä nyt liikuntatunneilla juosta, kun tekee mieli tarttua tavarasta kiinni ja kiljua kun pähkähullu, opettaja pitää varmaan laiskana kun pistin pikakävelyksi juoksun sijaan. :D Nooh, ehkäpä se tästä!

ps. syön tämmösiä mentoksen uutuusmakua, vesimelooni, nam ku on hyvää!

-Halauksia Pikku Basselta kp 25/24-28-32 (dpo 11)

Vierailija
197/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko heti jumpan ja lenkin jälkeen tarkistaa täällä teidän kuulumiset.

EVE: Upeeta. Mahtavaa. Mä edelleen kyllä liputan sen puolesta, että se plussa voi pärähtää vasta muutaman/ muutamien pv päästä, mutta tokihan sä testaat- sul on mun luonne :D. Jos laskee siten,e ttä normisti hedelmöitys tapahtuu ovispäivänä tai päivää sen jälkeen, kulku kohtuun vie 3-6 päivää, enemmänkin ja kiinnittymiseen voi mennä siitäkin vielä 2-5 vrk, yksilöllisesti. Haarukassa noi lukemat. Niin...siis nyt sulla ois tavallaan se tilanne,e ttä se on kulkeutunut (siirrosta 4. vrk alkamassa eikö?) ja nyt alkaa tarrata ilmeisesti, testi voi olla plussa vasta n. 2 vrk kuluttua, kun jotain siis HCG:ta alkaa erittää. Eli olisiko nyt tavallaan 10 dpo, jos laskisi niin? Maksimissaan? Näin mä lähdetietoon perustuen laskisin... Että pe ois tavallaan ollut jo 2-6 dpo, alkio olemassa. Mutta enb kokototuutta kyllä uskalla vannoa :). PEUKKUJA. Ps. testaa jo, se on kivaa.

BASSE: sulla oirelista alkaa tuntua hyvältä, testi kehiin vaan nainen! Mä olen terveydenhuoltoalalla, hoitoalalta maisteriksi, nyt opetuspuolella (perushoitotyö, näyttöön perustuvaa hoitotyötä, terveyden edistämistä ja kaksi kertaa naistentautien perusluennot, etiikkaa), teen myös koulutussuunnitteluhommia, aloittelen väitöskirjaa hiljalleen. MUlla on ruuhkavuodet :D. Kaikkinensa. Onneksi ei sentään vaihdevuodet. Vielä. Tsemppiä opiskeluun.

OMA: lenkki ja jumppa, koittaa saada siis ajatusta siirrettyä muualle kuin alakertaan. Kipua on, digiä en tee vielä, toinen testi (aamuinen), melkeen vannoisin,e ttä se on MELKEE plussa. Tekisi mieli laitta teille kuva ;). AAmulla taas testaan ja hei, meidän treffit siirtyi jo huomiselle miehen kanssa, saas kattoa, miten ajoitusten käy. Viikonlopulla seuraavat mahkut...hmh. Jos ois normiovis, ei hätää, mut jos aikaistuu, voi olla hätä.

ILTIS kp 14/ 36-38 (31+)

198/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, Iltis ja Basse, testaan aamulla noilla herkillä. Iltis eli mulla on tää systeemi näin ovisplussasta ja pregnylin pistosta laskettuna dpo 10, siirrosta 4 ja alkio oli kuuden päivän ikäinen siirrettäessä. eli tulisko siitä joku kultainen keskitie dpo 6? Eli ei tosissaan vielä varmaankaan voi näyttää, mutta ei se mitään. Mulla on noita testejä 20 kpl tai jotain, hih.

Ja Basse kans, aamulla testiä kehiin. Noi sun oireet on kyllä niin sitä itseänsä. Jos et nyt ole raskaana niin varsin kummallista. sitten en minä kyllä ikinä usko mihinkään oireisiin.

Oireista puheenollen, sais kyllä pikkuhiljaa alkaa olla jotain tuntemuksia. Lääkäri kyllä kovasti väitti etten voi tuntea mitään, höh. Ei mulla ole ollut kun se pieni poltto. Plääh...

nyt mäkin kyllä menen koisimaan koirat kainalossa (tai siis toinen peiton alla mun jaloissa ja toinen peiton päällä mun jaloissa, jibii) oon ihan väsähtänyt. nähdään hei kaikki jotain ihania vauvaunia.

Apua, nyt muistinkin just et näin ihan kamalaa unta. Mulla oli suhde sen emmerdalen papin Ashelyn kanssa ja vaimo tiesi siitä. No tulin raskaaksi ja pappi lähti ajamaan täysiä kohti sairaalaa kun aloin synnyttää. Sairaalan ovella en jaksanut enää vaan vajosin johonkin ihme tiedottomaan tilaan. Sairaalassa sisällä katsoin sitten itseäni ilmasta käsin; mulle oli syntynyt terve vauva, mutta itse olin aivokuollut. ja siihen heräsin. Hyi kamalaa, mikä painajainen. ikinä en enää halua nähdä tollasia unia. Kääk.

Mutta siis hyvää yötä ja makeita unia (parempia kuin mulla)

199/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ookkaan muutamaan päivää kirjotellu..ollut vähän kiirettä tässä. Nyt pari vapaapäivää niin saa huokasta...Katon tässä samalla YleTeeman dokkaria:Saammeko vauvan? Aika hyviä juttuja siellä..

Esim. sylki liukasteena voi tappaa siittiöitä..joten suuseksiä ei suositella ennen varsinaista yhdyntää..

Mutta siis hieman omaa napaa:Mahaan koskenut ihan samalla tavalla kun menkkojen aikaan, mut niitä ei siltikään vielä kuulu. Lääkäri soittaa mulel keskiviikkona ja aloitan sit ilmeiseti jonkun hormonikuurin, et saan menkat tulemaan. Eilen töissä tuli taas yhtä äkkiä veren maku suuhun ja loppuvaiheessa pyörrytti hetken aikaa niin et piti mennä ihan kyykkyyn :/ Muutapa ei sit oo ollutkaan sen vatsakivun lisäksi.. mut joo..tällästä tänään.

Plussatuuli kaikille ketä oli nyt lähiaikoina testaamaassa..

-inkku kp45

Vierailija
200/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska tein viime viikon perjantaina sen apteekin oman ja se näytti negaa, niin nyt en ohaluaisi hoppuilla tän toisen testin kanssa.

Oloni ei ole muuttunut ja tuli sitten teidän esimerkin mukaisesti tutkailtua kn:kin, en edes löytänyt sitä niin ylhäällä oli tai sitten tein jotain väärin. En oo hyvä tässä :D En itse ole koskaan tikuttanut ovista, olen vain joskus laskenut kiertopäivät ja siitä suurinpiirtein ajankohdan mahdolliselle ovikselle, Nyt en ole tehnyt edes sitä pitkään aikaan, kun kolmatta ei varsinaisesti ole yritetty vaan on pidetty kivaa ja sitten heräsin näihin oireisiin jotka muistuttaa niin paljon aikaisempien odotusten oireita. Vähän jännittää mitä tuleman pitää, varsinkin kun tiedän että tulevaisuudessa alatiesynnytys ei ole mahdollista, lääkärien mielestä liian suuri riski minun perussairauteni vuoksi. Minulle on siis tehty 2 sektiota 2002 ja 2006. 3.lapsi jääkin sitten viimeiseksemme sillä aion sulkea johtimeni hänen syntymänsä jälkeen. Mies on ollut tavallista hellempi minua kohtaan