Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
201/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi tämä saitti katkoo nämä viestit :(

Vierailija
202/897 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä paljastuu uusia ominaisuuksia vielä vuosienkin jälkeen. Tapasimme vuonna 1998 ja naimisiin menimme vuonna 2007. Yhteistä elämää takana jo vähän reilu 12 vuotta. Nyt valmistaudun yöpuulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs tämän aamuinen r-testi näytti jo hiukan vahvempaa viivaa, siis selkeästi näkyvissä, mutta kuitenkin vähän hento vielä. Kai tässä nyt sitten raskaana ollaan :D Huomenna siis menkkojen pitäisi alkaa -päivä ja jänskättää tosi paljon.. Tällä hetkellä menkkamaista jomotusta alamasulla, ollut jo pari päivää..mut nyt ei pysty muuta ajattelemaan kuin tätä..siis hyväntuulisena aamutoimiin ja töihin :)

Onnellinen Viiwi

Vierailija
204/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon tälle aamulle että testi näyttäisi plussaa, testaan heti kun testin saan eli sitten kun mies pääsee sen minulle hakemaan. Lapset edelleen kipeänä ja sen kyllä huomaa, normaalisti unikeko-tyttöä ei sängystä ylös aamuisin saa mutta nyt oli kiskomassa äitiä ylös kello kuusi aamulla. En enää kestä tätä epätietoisuutta, niin siksi tänään on The testipäivä. Oireet jatkuu, tätiä ei näy.

Vierailija
205/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin! Sain haamun! HAAAAAMUN!!!!!!!!!!!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Selkeä silmällä nähtävä toinen väri viiva!!! USKOMATONTA!! *pomppii kattoon*

kp 26/24-28-32 (dpo 12)

Vierailija
206/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos minäkin pääsisin vielä..."peukut pystyssä".

Vierailija
207/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huomenien huomen!!

MÄ ARVASIN :)

BASSE!!!!! ONNEA! SE haamu on plussa, plussa ymmärrätkö? Ihan menee viluväreet tällä naisella. melkeen tulee itku. Onnea. ja nyt vasta kuuluukin tulla haamut, jos tarkkoja ollaan. Uutta testiä? Voi ku ihanaa.

VIIVI: ONNEA ONNEA myös sinulle, nyt tulee plussajuna ja kaikki kyytiin mars :)!!

EVE: Mä melkeen tiedän/ aavistan,e ttä myös revit plussan. Ainut kuka jää jälleen tänne on ILTIS, tuttuduu. tattadaa. Mitä kuuluu?

BIRRE: Mä en saanut kyllä mitään selkoa sun viesteistä... mitä tää sivusto touhuu? Kertoisikko uudelleen?

MINÄ ITSE: Herkkänä täällä työssä, pian alkaa opetus. Oikee puoli on tulessa, tärinäkipuakin, testi "viittä vaille" plussa. sanoisin, että PLUSSA, mutta kun toinen (joo,s aa nauraa) testi on vielä selkeesti hiukan haaleampi tstiviivaltaan. Ootellaan. Ainut on se paha, että tänään ässä-treffit, mies poissa ke ja to ja pe illat. Seuraava mahis pe illalla myöhään ehkä. Sit kyllä voi hyvinkin olla vielä ok hetki. Jos huomenna tai to tulisi vasta ovisplussa, se tietää, että vkolopulla olisi o, sitten pe-la ei ole myöhässä :). Mut nyt jo tuntuu kauheelta koko mahassa ja nivusessa, ihmeellistä.

Ihanaa päivää joka navalle. Nyt alkaa eettisert periaatteet hoitotyössä. Esimerkein.

ILTIS kp 15/ 36-38 (31+)

Vierailija
208/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Birre, kyllä se sullekkin pärähtää, aivan varmasti!! :) Oirees on sen mukaiset! Tuuthan heti kertomaan tuloksen!!

Iltis oon ihan pillvissä leijjailemassa lallalaaaa, nyt en kerkeä vastailemaan enempää, vastaan kunhan tulen koulusta ! Ihanaa työpäivää!

Plussia nyt kaikille!!!! PLUSSAJUNA TÖÖTTÖÖT!

Vierailija
209/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis neljännellä sivuilla aloin kertoo juttua joka sitten katkesi keskeltä, en tiedä miksi. Kun yritin jatkaa tuli vain pelkkiä otsikoita joita sitten parhaani mukaan yritin muokata että saisin neljännellä sivulla alkaneen jutun päätökseen, onnistuin siinä vihdoin ja viimein mutta juttu on nyt todella hölmön näköinen. Toivotaan että tämä viesti tulee kokonaisena perille. En tiedä, monella muullakin ilmaantunut täällä samaa ongelmaa, pitäisi kai ylläpitoon valittaa.

Vierailija
210/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAHTAVAA NAISET, plussia vaan satelee! +++++++

Minulle ei digitesti vieläkään hymyile, mutta eipä pitäisikään, on vasta kp9/25-27. :) En siis masennu. Pidän vain yllä iloista odotusmieltä ja toivon, että ruumiini toimii kuten ennenkin! Ja samalla iloitsen teidän plussista muitellen mikä mieletön fiilis olikaan kun tikkuun pärähti kaksi viivaa!

Siis vielä ONNEA Basse, Birre, Börre Mörre ja kaikki muut joiden nimiä en muista, kun ei ole se toinen ikkuna vieressä auki taaskaan...*noloa*

Ja ILTIS: et kyllä sinäkään masennu ja uhoile tuollaista kökköä! Sinullekin tulee vielä plussakuukausi, joulun kunniaksi. Se mihin uskot, toteutuu! ;) Että sillä etiäpäin.

Katsokaa muuten joulun kunniaksi Joulukoira-leffa. Oli aivan ihana perheleffa, minua itketti vaan kovasti. Mutta sanoma, kuten aina joululeffoissa, oli kaunis ja liikuttava. Suosittelen (varsinkin teille kaikille hormoonihyrräläisille...itkettää varmuudella ;))!

Onnenhelmi kp9

Vierailija
211/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi sitten samanlaisen testin vaikka kuinka vannotin etsimään herkemmän. Neuvoin vielä ennen lähtöä että millainen...

No, tein sen silti kiltisti ja negaa näytti enkä enää uusia tee vaan nyt jään odottaa tätiä. Kyl se vielä tulee, mä oon kuvitellut kaiken. Eipä sillä, eipä täti ole vieläkään virallisesti myöhässä. On melko vaikeeta siis arvaila oikee testipäivä. Mut tällä kertaa negaa. Roikun täällä tädin tuloon asti...en jaksa ylläpitää toiveita.

Vierailija
212/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden valvotun yön jälkeen ei voi oikein muuta sanoa. Lapsi pelkää nähtävästi niin paljon kummituksia, ettei voi nukkua, vaikka nukkuukin meidän välissä. Jos lapsi ei nuku, minä en nuku. Vauvakuumekin on alkanut laskea kuin koiranhäntä ja takaraivossa jyystää miehen sanat "ajattele, jos niitä olisi kaksi!". Mies vetää tuosta vivusta aina, kun minulla on hermot kireällä! Nyt kun yritetään vauvaa, ei tietysti ole kehdannut :P

Ovulaatiota en löytänyt, tosin tiedän, että se on jo ohi. Olen kuolemanväsynyt, mutta se varmaan johtuu valvomisesta ja stressistä. Rinnatkin on kipeät, mutta se taas taitaa johtua joko menkoista tai valeraskaudesta. Onnistun kehittämään raskausoireita myös sellaisissa kierroissa, kun seksiä ei ole harrastettu (tai vauvaa yritetty). En voi jättää pois laskuista neitseellistä sikiämistä... :)

Onnea kaikille plussanneille! Kyllä se taitaa olla paras joululahja :) Meidän esikoinen syntyi joulukuussa (eli kohta saa stressata synttäreitä) ja kyllä se riitti viemään joulutunnelmaa ympäri vuoden :)

Toivoisin kamalasti elokuuvauvaa, koska olen itse syntynyt elokuussa. Sitten minulla olisi maailman paras joululahja JA synttärilahja! Toki muutkin kuukaudet käyvät :) Saas nyt nähdä, aikarajana loppuelämä.

Ruusunpuna kp 23/25-37 (luultavasti lyhyempi kierto nyt, jos limoihin on luottaminen)

213/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tiesin, että nyt sulla lykästää. Haamu on PLUSSA, ettäs tiedät. Megalomaaniset halaukset täältä, supermahtavaa! Vähänkö oon onskuna sun puolesta.

Mulla testi nro1 negaa. En muistanut tehdä sitä aamupissasta, mutta tuli siihen parin tunnin tauko. Huomenna sitten uudelleen.

Mua saattaa nyt hiukan ottaa pattiin tää ruoto. Just kun aloin toipua siitä lapaluuhässäkästä niin yön aikana oli mennyt juntturaan tuo selän pitkä filee. Ai ja voi, koiralenkit on yhtä tuskaa. No kaks panadolia heitin huiviin, toivottavasti auttaa. Hitsit kun mulla on sellainen hierontapuikko, mikä sillai tärisee ja siinä on ultraäänilämpö. Ohjeissa sanotaan ettei suositella raskauden aikana, kivat vaan, en siis oikein uskalla sitäkään käyttää.

Lisää plussia kehiin siskot;-)

Vierailija
214/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Basse!!!! Onnea, onnea, onnea, onnea, onnea, onnea, onnea!!!!!! Ihanaa!!!!

Birre, älä nyt vielä luovuta! Eihän sulla ole edes menkat vielä myöhässä... (Oli vähän sekavat noi pätkityt jutut.)

Ja Iltis, ei noin... :-) me ei luovuteta!

Evis, mulla meni kans eilen toi pitkä file jumiin, että sympatiat sinne. Ei sulla taida olla muuta vaihtoehto ku lepäillä... Älä sitä hierontapuikkoo koita. Tai en mä ainakaan koittais, jos siinä lukee noin.

Mä oon Uuve aatellu miehen pomollekin ilmottaa nuo kotiintuloajat. Ei parane oviksen aikaan olla reissussa, tulee kotona sanomista :-D

Kiitos kannustuksesta kaikille. Kyllä oli mies onnellinen kun pääsi vihdoin kotiin. Mulla oli menkat ku se lähti työreissuun ja ny ku se pääs kotiin nii mää suunnilleen saman tien raahasin sen makkariin :-) Ainakin yritys on kova vaikka oviksesta en tiedäkään... :-D

Hih, illalla pitää puuhailla lisää. Mies myöhästy kotiintuloajasta, mutta ei haittaa :-)

Vierailija
215/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltis; Aattelin testailla uudestaan 2päivän päästä, eikös sen raskaushormonin kuulu siinä ajassa kasvaa aikalailla? Mua on alkanut koulussa välillä muuten naurattaa, kun mietin jokaista opettajaa sinuksi, vaikka siis mahdotontahan se on, mutta hymyilyttää siltikin. Hihi.

Onnenhelmi; Kyllä se ovisplussa kohta sieltä hymyilee, millä päivillä sulla yleensä on ovis? Pallljon tsempityksiä testailuun :)) Pitää katsoa toi joulukoira elokuva, kun kerta noin hyvä on ;)

Birre; Voih, vielä on toivoa ! Sehän ei ole mikään herkkä kuten tiedät, ja näyttää positiivisen tuloksen vasta jo menkkojen ollessa myöhässä, älä siis vielä heitä toivoa ! :)

Evis; Mä oon kohta onskuna sun puolesta, ettäs tiedät! Pian sullekkin se plussa paukahtaa! Päästään yhdessä odotuspuolelle. (jos mä nyt sinne pääsen, eikä täti tule..) Kiitos jättihaleista, täältä lähtee tuplana samat takaisin!! :) Ja silitykset selälle, että osaakin olla inhottavia noi kivut, mulla mennyt nyt vasemmanpuolen niskalihas juntturaan, kun koskeekin niin säteilee koko käden mittaan. YH!

KIITOS KAIKILLE ONNITTELUISTA *Halauksia* !

.. vielä en kuitenkaan uskalla hirveesti riemuita, viiva ei ollut vahva, vaikka selkeä kuitenkin, mitä vaan voi tapahtua :X En todellakaan oo ainakaan häipymässä täältä ketjusta mihinkään! NOWAY!

-Pikku Basse 26/24-28-32 (dpo 12)

Vierailija
216/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeejee ja suuret sekä riemuisat onnittelut sulle - JA HOX!!!! Se haalea viivakin on PLUSSA :DDDD Muistappa miten mulle kävi - eka haamu, seuraavana päivänä vahvempi plussa ja seuraavana päivänä digitestiin raskaana ja 2-3 viikkoa! Wuhhuuu, mahtistaaaa! Noi sun oireet oli jo niin sitä, että tiesinkin sun plussailevan kohta.

Viiville myös suuret onnittelut plussasta ja kuten edellä, nii kyllä se haamu siitä vahvistuu.

Evelina: Ja sie kans tuut kohta perässä. En uskois, että tuntisit mitään tunteita kohdussasi, ellei siellä kiinnittymistä tapahtuis - peukkuja bd

Vierailija
217/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BASSE: Huomennakin se jo on 1,5 kertaistunut (keskimäärin), mutta toki varmempaa 2 vrk kuluttua, sitten se ainakin on 3kertaistunut ;). Vitsi, kun olen iloinen sun puolesta, täpinöissäni. Ja toi opettajahomma... tosiaan taitaa olla kaupunkikin väärä :D . Hauskaa silti!

EVE ei lannistu negasta, sulla se käytännössä on vielä mahdoton saada plussa (toki poikkeuksia on), kuten eilen höpistiin. Mutta luulis (ainakin eiliset vihlonnat tietäs), että on ja alkaa nyt kiinnittyä, sitten 2-5 vrk, alkaa näkyy haamut sun muut värikkäät. Peukkujapeukkuja. Arvaa, eilen muistin yhtäkkii sen sun koirakuvan liittämisen tänne :D nauroin yksin ääneen illalla, se oli koomista. Ei siis sulle nauramista, mutta tilanteelle ja sille, miten monesti sä tuhrasit sitä :).

OMA. Jatkuva pissahätä. SeKIN taitaa olla entelilyoire oviksesta VAI? Näin oletan ja olin selvittävinäni. Kivut ennallaan, nänneissä lievää hentoista arkuutta, ei sellaista ku oviksen jälkeen. Limnaa ei, mutta pientä kosteutta kuitenki. Illalla testaan napukan. Ja illalla ässä-treffit miehen kanssa. Huu.

ILTIS kp 15 (36-38, 31+)

Vierailija
218/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paljon onnea ja tarrasukkia ja kaikkia

WIIVILLE JA BASBARTUULLE!

Räikeästi sitten vaan omaa napaa: ovis on nyt sitten ohitse. Rinnat nippailee, siitä sen tietää. Ja kuivakausi on alkanut. Selkää vielä särkee ja päätäkin eilen. No, nyt sitten vain odotellaan. Kumpa menisikin nämä kaksi viikkoa ohitse pian! Onneksi on monenlaista tekemistä tiedossa, niin voi ollakkin, että aika menee nopeaan.

219/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voimakkaasti sitä reagoi toisten hyviin uutisiin, hyvä etten ole onnenitkua täällä vääntänyt. Satalasissa toivon, että Bassen ja Viivin viivat vahvistuvat. Ja muillekin niitä alkaisi tipahdella. Ja tietty itsellenikin, ois aika kiva.

Mitä ihmettä, mun lämmöt on laskenut takaisin normaaliin. Plääh, en kestä. Ja mä kun olen tänään palellut oudon paljon niin kuvittelin et lämmöt ois nousuun päin. tylsää..

Vierailija
220/897 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON TÄÄLLÄ. JIHUU; nyt se on totta tadaa. Kotiint estaamaan ja näpläämään k-suuta.Muutaa pv ja ovis on, arvatkaa mitä meillä tehdään tänään? Ei, ei meillä siivota ;).

EVE: NO NIIN!! Kiinnittymishetkellä ja vrk sen jälkeen tulee lämpödippi, eli ne laskee, joillain jopa 2 vrk:ksi :D Ihanaa. Just kirjoittelin yksi pv tuosta. Ja mittaathan aina samaan aikaan? Palelu myös hyvä merkki, tidii.

ILTIS eikä kotiinlähtemisestä taida nyt tulla mitään, kun näitä pakollisia ;)