***Elokuiset 2011***
Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...
Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...
Lumi kp3/30-32 ja yk 5
Kommentit (897)
Huomasin tuosta listasta, että en ollut ilmoittanut mieheni ikää. Mieheni siis on 35v. Voi päivittää, jos haluaa, ei varmaan ihan oleellisin tieto ;).
BASSE ja EVE: peukkuja molemmille...
Itseä myöhemmin, nyt pitää valmistella luentoa.
ILTIS kp 11/ 36-38 (vihloo ja jomottaa, hyviä enteitä)
Evelle ja Basselle peukuja täältäkin.
Joku mainitsi tuosta lapsen nimen miettimisestä ja kyllä täälläkin on nimiä jo mietinnässä. Tytön etunimi päätetty mun kohdalta jo vuosi sitten ja vielä miehen päätös siihen tarvittais. Pojan nimi vielä hakusessa mut Mikaelin haluan ainakin nimessä olevan. :D
Piti näin aamutuimaan ottaa kalenteri käteen ja hups, olenkin laskenut kpn väärin yhdellä päivällä. Tänään onkin kp27 eikä 26. Tätiä enttaillen vaikkei sitä tavallista alavatsakipua enään ole (oli alkuviikosta ja viikonloppuna melkoisia vihlonta kipuja). Eilen ja toissapäivänä iltaisin vessassa käydessä paperiin tarttunut hieman haaleaa verta. Koitan malttaa haluni ja jos tätiä ei näy maanantaihin mennessä niin sit testaileen.
- tinneri kp27/28
näytti aamulla siis, kuten arvata saattoi :)
Unohdin tänne kirjotella, tai oli niin kiirus etten yksinkertasesti kerennyt kirjottaa kun yhteen paikkaan ja meni heinäkuisiin. Pahoinvointia oli eilen illalla ja jatku tänään aamulla mut se nyt voi johtua miljoonasta muustakin asiasta.. Uskosin että täti ois tulossa, kun on sen tyyppisiä oireitakin ilmassa. MUTTA! Toivoa on niin kauan kun pöksyt on puhtaana!
Kiitos kaikille tsempeistä! Nyt yritän malttaa mieleni ja testailen uudestaan vasta kp 24 tai 25, jos täti ei pyrähdä paikalle.
Onko Evis vielä ollut siirrossa? *jännäilee*
Ihanaa etten oo yksin noiden nimien miettimis juttujen kanssa, ajattelin jo että oonko ainoa aikainen lintu.. :D Ihania nimi mietteitä teillä myös !
Halauksin Pikku Basse, kp 22/24-28-32/dpo 8
Enpä tajunnut että tuo oma esittely olisi pitänyt itse tajuta lisätä listaan..Hölmö minä!
Oviksesta ei vieläkään merkkejä. Pikemminkin päinvastoin, eli ilmeisesti kroppani tahtoo niin kovasti raskaaksi että olen ihan fyysisiä raskausoireita saanut, kuten aiemmassa jo kerroin. Ihan hirveä pahoinvointi näin iltapäivisin ja hampaidenpesussa yökin aina ihan järjettömästi. Rinnat on ihan turpeat ja pistelevät. Tuolla joku kyseli että enkös voisi olla raskaaksi tullut edelliskierrossa menkoista huolimatta, mut minä en ole niitä jotka saa menkat raskauden aikana, joten tuota vaihtoehtoa en ole edes pohtinut sen kummemmin. Lähinnä tuntisin itseni typeräksi jos alkaisin testailemaan nyt näillä kiertopäivillä:) Minähän en testaillut lainkaan viime kierron lopussa kyllästyneenä edelliskiertojen haamuihin. Saisi vaan nyt ne ovistuntemukset alkaa, pitempi kierto lienee taas tässäkin kierrossa sitten, kun ei kovin heittäisi taas lisäpäiviä..
Plussailkaahan urakalla!!
Helene kp.11/22-29, yk.10
Iltatähtönen
- 33v - 3. lapsi toiveena(pojat -99, -01) - yritys aloitettu 10/10, toivottu LA elokuu 2011
Ninnimari
- 33v (mies 35v) - esikoinen toiveissa - yk 5 - kp 5/24-27
Onnenhelmi
- 33v (mies 35v) - kolmas lapsi toiveena - yk 1 - kp 2/25-27
Basbartuu(Basse)
- esikoinen toiveissa - yk 4 - kp 21/24-32 (nyt dpo 7)- toivottu LA elokuu 2011
Evelina (Evis tai Eve)
- 39v -yritys aloitettu 09/09 (Viisi inssiä, yksi IVF, josta tuoresiirto ja nyt PAS) - toivottu LA elokuu 2011
Iinasofia
- 24v (mies 28v) - esikoinen toiveissa -yritys aloitettu 05/10 - toivottu LA elokuu 2011
poikien äippä
- 28v (mies 32v) - neljäs lapsi toiveissa - yk 1 - toivottu LA elokuu 2011
tuutuli
- 34v (mies 37v) - 4.lapsi haaveissa - Yk9 - kp10/28-34 - toivottu LA elokuu 2011
tinneri
- 25v (mies 24v) - esikoinen toiveissa -yk2 - toivottu LA elokuu 2011
polluxia
- 32v (mies 36v) - kolmatta yritetään- yritys aloitettu 12/09- toivottu LA elokuu 2011
luminainen84
-26v - yk 5- toivottu LA elokuu 2011
Solina
-29v - toista yritetään- yritys alotettu kesällä 2010 - toivottu LA elokuu 2011
Helene4
-33v-5.lapsi toiveissa-yk.10-3 keskenmenoa+kaksosraskaus joista toinen kesken, toinen syntyi terveenä.
ihan pikaiseen omaa napaa. Eli pääsin siirtoon eikä pikkumyy2 ollut vahingoittunut sulatuksessa ollenkaan. kahden viikon päästä (muka) r-testi. Nuo luget kuulemma pitää mun menkat pois joka tapauksessa testipäivään asti joten siitäkään ei voi päätellä mitään. No, kohta alan kuiteskin testaamaan. Varoiteltiin, että tämänsorttinen alkio kiinnittyy hitaammin, joten raskaushormonin määrä saattaa olla alkuun pienempi. Pitäisi kuitenkin kahden viikon kuluttua näkyä herkällä testillä. Nyt vähäks aikaa koisii ja lepuuttaa ruotoa. Tempasin itseni katuun kun meinasin kompastua koiraan ja sit liukastuin. Nyt olis poikaa joku buranan tapanen, mutta pakko tyytyä panadoliin, joka ei siis auta mihinkään vaivaan, arghh. Mutta palataan myöh.
Iltatähtönen - 33v - 3. lapsi toiveena(pojat -99, -01) - yritys aloitettu 10/10, toivottu LA elokuu 2011 Ninnimari - 33v (mies 35v) - esikoinen toiveissa - yk 5 - kp 5/24-27 Onnenhelmi - 33v (mies 35v) - kolmas lapsi toiveena - yk 1 - kp 2/25-27 Basbartuu(Basse) - esikoinen toiveissa - yk 4 - kp 21/24-32 (nyt dpo 7)- toivottu LA elokuu 2011 Evelina (Evis tai Eve) - 39v -yritys aloitettu 09/09 (Viisi inssiä, yksi IVF, josta tuoresiirto ja nyt PAS) - toivottu LA elokuu 2011 Iinasofia - 24v (mies 28v) - esikoinen toiveissa -yritys aloitettu 05/10 - toivottu LA elokuu 2011 poikien äippä - 28v (mies 32v) - neljäs lapsi toiveissa - yk 1 - toivottu LA elokuu 2011 tuutuli - 34v (mies 37v) - 4.lapsi haaveissa - Yk9 - kp13/28-34 - toivottu LA elokuu 2011 tinneri - 25v (mies 24v) - esikoinen toiveissa -yk2 - toivottu LA elokuu 2011 polluxia - 32v (mies 36v) - kolmatta yritetään- yritys aloitettu 12/09- toivottu LA elokuu 2011 luminainen84 -26v - yk 5- toivottu LA elokuu 2011 Solina -29v - toista yritetään- yritys alotettu kesällä 2010 - toivottu LA elokuu 2011 Helene4 -33v-5.lapsi toiveissa-yk.10-3 keskenmenoa+kaksosraskaus joista toinen kesken, toinen syntyi terveenä.
tuota päivitystä..
Mutta nyt siis kp13 ja ovislimoja ilmennyt. Tosin miehen vointi huononi uudelleen :( Eli en taitaa mennä nyt tämä ovis ohi.
Ihanaa, evelina, että pikkuisen sulatus oli onnistunut! Nyt sormien ja varpaiden peukut pystyyn, että kiinnittyisi oikein kunnolla!
Kiitos tsempeistä. Voi harmi, kun miehesi on sairastunut. Eikö vähän jaksaisi heiluttaa peittoa, ettei ihan hukkaan menisi tämä kierto? Pikaista paranemista sinne!
Jeee! Ihan mahtavaa että siirto onnistu ja kaikki meni hyvin! Nyt vaan lepäilyä ja greippi mehua jaja... mitähän kaikkia niitä nyt olikaan! :D
Oon taas onneni kukkuloilla sun puolesta, ja todella todella toivon että tälläkertaa onnistuisi ja pikkumyy2 pitäisi lujasti kiinni! Paljon tarrasukkia, sinitarraa ja kaikkea, mitä vaan voisi edesauttaa :) Voih herttileijaa, mäkin meinasin kaatua ulkona muutamaan otteeseen! Olkaa kaikki varovaisia siellä, ettei käy köpelösti!
Mulla on selkä hemskatin kipeä, lähinnä keskeltä alas asti, ja oikea lantion seutu/kylki. Täti tulossa. Tik tak tik tak. Pitänyt jo kevytä sidettä tän päivää, kun niin varma olo että kohta tulee rytinällä, masuakin pistelee ja viiltelee siihen malliin. Mut ehkä Jouluna sitten?
Ihanaa viikonloppua Evikselle, ja kaikille !
Toivottavasti tulis plussia viikonlopun aikana!
Halauksin Pikku Basse menkkajuilinnoineen, kp 22/24-28-32
Mulla on ihan samalla lailla selkä kipeä kuin sulla, hih myötätuntokipua varmaan. No ei se täti sulle tule, hassu Basseliini, ne on alkuraskauden kipuja. Eikös nuo aiemmin raskautuneet ole kertoneet, että kivut ovat ihan menkkamaisia.
Heitin tänään klinikalla vitsinä tuosta greippimehusta. He eivät olleet kuulleetkaan moisesta, mitä ihmettä. Kaikkihan sen tietää. Tosin en kyllä itsekään tiedä, että mikä siinä greippimehussa olisi sellaista, joka voisi auttaa, onko se c-vitamiini vai mikä, tiedätkö Basse tai joku muu? Ei se varmaan pelkkä c-vitsku voi olla, koska sitähän nyt saa vaikka mistä.
Nyt mun kuulemma pitäisi ajatella olevani raskaana kunnes toisin todistetaan. Tuntuu hassulta ajatella, että kannan sisälläni pikku alkiota. Nyt olisi pikkumyy2 alettava rakentaa kunnon pesää sinne ja vähän äkkiä kans. Hih alan varmaan testailee muutaman päivän kuluttua ihan huvikseni. Jännä nähdä kipeytyykö rinnat yhtään. Ainakaan se ei sitten voi johtua noista lugeista, eli se olis ainoa sellainen oire, mitä mulla ei koskaan ole. Sitä odotellessa...
Lupsakkaa iltaa kaikille!
...että hermostuttaa. Harmittaa ja kiukuttaa. Lapsi kiukuttelee ja vääntää, sitäkään nyt ei jaksaisi. Onneksi menivät nukkumaan. Phuh. KIva työviikko takana, viikonloppu edessä. Ovista metästetään, pikemminkin odotellaan, se tulee todennnäköisesti silloin 18-22 pv kierrossa, kuten AINA :)
EVE: IHanaa, siirto takana! Nyt sitä greippimehua ja peukkuja pystyyn! MUllakin on hei vahva tunne sun plussaamisesta. En tiedä miksi, on vain. Testaamisen voikin sitten hosulina, minun kaltaisena, aloittaa jo parin pv kuluttua :D NO ei, ei kannata, plussa voisi olla mahdollinen vasta 5 pv siirrosta, oliks se niin? Yleisesti siis...
BASSE ei nyt heitä kirvestä kaivoon... Menkkatuntemukset kuuluvat myös alkuraskauteen. Vahvasti. Ja nythän vasta dpo 8, joten malttia vaan! Minäkin paras puhuja. Joku on joskus sanonut, että vasta 10pv oviksesta plussa voi näkyä, mutta kaipa tuokin on yksilöllistä, varhaisilla testeillä etenkin.
Muillekin ihanaa ovisviikonloppua ja talvisia päiviä. Ulkoillaan urakalla! Meillä ässäilään toivon mukaan huomenna aamulla ja/tai illalla (kahdenkeskinen leffaan meno edessä, ihanaa) ja su aamula (mä olen aamuseksifani ;) ), josko niillä menisi pari päivää, sitten uutta pesään taas. Pitää ampua säännöllisesti, jos sitten ovis tulis hyödynnettyä.
ILTIS kp. 11/36-38
Ja voi luoja kuinka paljon se maksoi! CB:n testin ostin. Muistin jostain vuosien takaa, että maksoi paaaaaaaaaaaljon vähemmän. Nyt melkein persiilleni lensin, kun näin digitaalisen hinnan.
Mutta hymynaamaa kehuneiden nimissä ostin kuitenkin. Maanantaina kai sitä sitten aletaan hakemaan huippua ja toivotaan, että se on lyhyen kierron mukaan eikä sen pidemmän, kun olen seuraavan viikonlopun pois kotoa.
Evikselle erityisen paljon onnea matkaan! Toivottavasti nyt siellä pysytään matkassa mukana. Ja paljon tsemppionnea muillekin plussiin ja oviksen bongailuihin. :)
Mä jatkan joulusuklaan nauttimista. Hyvä ruoka, parempi mieli = ihanaa seksiä ja suloisia lapsia. =D
Onnenhelmi kp 5/25-27
Miten tää alkukierto voi mennä näin hi-taas-ti... Oon ihan täpinöissäni kun en yhtään osaa sanoa, koska sitä ovista pitäis odottaa. Pillerit lopetin siis viime kuun lopussa ja eka kierto kesti 17 päivää (normi ennen pillereitä oli 27) enkä nyt yhtään tiedä, koska ovista kannattais bongailla. No, malttamattomana oon nyt sitte testaillu jo kaks päivää, vaikka aika epätodennäköistähän se vielä on :) En kuitenkaan haluis missata tätä kiertoa.
Onko kellään sellasta oloa, ettei tää yrittäminen oo ihan todellista? Ollaan vasta ekaa kiertoa odottelemassa, ja se raskaaks tuleminen vaan tuntuu niin hirveen kaukaselta asialta! Tulee sellanen olo välillä ku kaivan testiä kaapista, että oonko se tosissaan minä, joka tässä nyt häslää ja jännittää ja yrittää saada lasta alulle! Tahto on kova, mutta pää ei meinaa pysyä tahdissa :)
Hienoa Eveliina, että siirto sujui! Ja Basselle ja muille tsempit! Niin kauan kun täti pysyy poissa niin on myös saumat pieneen loppukesän muruun!
Plussatuulia meille kaikille!
Uuve kp 7/17-? yk 1
Evis; Plussaa tulee ! Vahvana on fiilikset tosiaan sun kohdalla, kuten iltiskin sanoi, jotenkin nyt vaan tuntuu ! : D Greippimehu muistaakseni lisäisi limoja (mikä helpottaa siittiöiden pääsyä mekkaansa) ja limakalvoihin hyvällä tapaa, en oo kyllä aivan varma. :-O Punaviinin oon kans kuullut auttavan, mut en tiedä kuinka totta noi on. Greippi mehu kuitenkin täälä ollut tässä kierrossa ahkerassa käytössä (rakastan sitä muutenkin! kuten kaikkea muutakin kirpeää..nams!) Niin ja oot ihana kun myötäelät näissä selkäkivuissa, hihi.
Iltis Halauksia sinne ja voimia, onneksi viikonloppu tuli ja saat vähän lepuuttaa ja olla kahden miehesi kanssa :) Ihanaa viikonloppua ja toivotaan et ovis löytyy pian!
Uuve tiedän niin ton tunteen! Ei tunnu yhtään ominaiselta itselle tämmönen järjetön innostuminen ja häslääminen jostain asiasta.. Uskomatonta miten sitä nainen voi mennä jostain näin sekaisin.. :D
Niin ja kiitos kaikille tsemppauksista, ne on tarpeen aina tässä vaiheessa, jokainen nega on aina pettymys, vaikka sitä kuinka "tietäisikin" mitä sieltä putkahtaa.. Ootte kyllä ihania!
Paha olo alko taas ihan yllättäen illalla! Tämmöstä outoa pahoinvointia, kuin ois tyhjään vatsaan vetänyt pannullisen kahvia. Yh.
-Pikku Basse
Varovasti liittyisin mukaan...
Tämä on nyt hieman vaikeeta yrittää selvittää tätä meidän tilannetta, sillä yritystä ei varsinaisesti ole ollut (vielä). Kierrostani minulla ei ole varmaa havaintoa, mutta sen tiedän että tätiä voisi odotella ensi viikon tietämillä...lähempänä loppukuuta. Jos arviota pitäisi antaa niin kp on noin 30 korvilla. Se mikä minut kuitenkin ajaa liittymään tänne jo nyt niin on se että luulen jo olevani raskaana. Tein apteekin oman testin tänään illalla, mutta taisin tehdä sen liian varhain ja väärään aikaan sillä negaa näytti. Siispä odottelemme vielä. Rintojen (nännien) arkuus minulla on aina ollut merkkinä raskaudesta ja ne ovatkin nyt todella kipeät. Olen kahden lapsen (tyttö 4v, poika 8v) 27-vuotias äiti. Mieheni on vielä hetkisen aikaa 31-vuotias. Oli mukavaa nähdä että täällä on myös muitakin koiraihmisiä, meillä on 10kk vanha koira.
Tällä hetkellä en muuta pysty ajattelemaankaan kuin et entä jos? Kuulumisia lisää tämän polun varrelta o/
Kiva että saatiin yksi kuumeilija taas lisää : ) Onko sinulla ollut joku ehkäisy tätä kiertoa ennen käytössä? Tarkoitan vaan että itselläni oli minipillerit käytössä, ja heti ensimmäisinä kuukausina olin varma raskautumisesta, mutta totuus oli toinen, hormonit olivat vain niin sekaisin. (tipuin aika korkealta joka kuukausi..) Toki siis on enemmänkuin mahdollista että olet jo raskaana, sehän ois upeaa! Toivotaan plussaa seuraavaan tikkuun! :-) Millon testailet?
Oi sinullakin hauvva! Minkä rotuinen? Oon aivan hulluna noihin pieniin ihanuuksiin, ja tällä hetkellä harkitsen jo toisen ottamista.
-Pikku Basse kp 23/24-28-32 (dpo 9)
Iltatähtönen
- 33v - 3. lapsi toiveena(pojat -99, -01) - yritys aloitettu 10/10, toivottu LA elokuu 2011
Ninnimari
Onnenhelmi
Basbartuu(Basse)
- esikoinen toiveissa - yk 4 - kp 23/24-32 (nyt dpo 9)- toivottu LA elokuu 2011
Evelina (Evis tai Eve)
- 39v -yritys aloitettu 09/09 (Viisi inssiä, yksi IVF, josta tuoresiirto ja nyt PAS) - toivottu LA elokuu 2011
Iinasofia
- 24v (mies 28v) - esikoinen toiveissa -yritys aloitettu 05/10 - toivottu LA elokuu 2011
poikien äippä
tuutuli
- 34v (mies 37v) - 4.lapsi haaveissa - Yk9 - kp10/28-34 - toivottu LA elokuu 2011
tinneri
polluxia
- 32v (mies 36v) - kolmatta yritetään- yritys aloitettu 12/09- toivottu LA elokuu 2011
luminainen84
Solina
Helene4
-33v-5.lapsi toiveissa-yk.10-3 keskenmenoa+kaksosraskaus joista toinen kesken, toinen syntyi terveenä.
Iltatähtönen
Ninnimari
Onnenhelmi
Basbartuu(Basse)
- esikoinen toiveissa - yk 4 - kp 23/24-32 (nyt dpo 9)- toivottu LA elokuu 2011
Evelina (Evis tai Eve)
Iinasofia
poikien äippä
tuutuli
tinneri
polluxia
luminainen84
Solina
Helene4
Mamma*3
-35v (mies 31v) - kolmatta yritetään - yk2 - toivottu LA elokuussa 2011
Bassella jännät paikat, täytyykin tulla aamusta katselemaan mitä testitikku näyttää! Tai plussaahan se näyttää (ainakin toivon mukaan) :)
Evelinallakin alkaa taas jännäys mun kanssa samaan aikaan :) Toivotaan oikein tositositosi kovasti että pikkumyy2 ilmoittaa olemisestaan aikaisella plussalla