Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

141/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, miksei mulla ole mitään tuntemuksia jo? viime siirron jälkeen ne pienet nippailut alkoi jo seuraavana päivänä. No, pitää uskoa lääkäriä, joka sanoi, etten voi tuntea kiinnittymistä. Ehkä hän on tällä kertaa oikeassa.

Oi Basse, ota vaan toinen koira. Kahden kanssa on aika haastavaa nuo ulkolenkit kun hihnat menee sekaisin koko ajan, mutta äkkiä siihen tottuu. Vaihdoin flexit tavallisiin hihnoihin, kun ne oli niin hankalat jos vastaan tuli toisia koiria ja piti leikkiä. Toisaalta laitan flexit jos käyn myöhäöän illalla kun silloin ei niin paljoa tule muita vastaan. Saavat sitten juosta vähän vapaammin, eivätkä vedä. Siksihän mulla kipeytyikin noi lavat ja hartiat kun vetävät niin mahdottomasti. Äsken tehtiin ehkä 15 min lenkki ja tuo rääpäle alkoi jo tärisemään. Eikä ulkona oli kuin pari astetta pakkasta. Pakko siis ostaa lämpöpuku ja kokeilla niitä töppösiä kun raukalla on niin pienet jalat. Oli pakko ottaa syliin loppumatkasta kun niin sheikkas. Toinen ei onneks ollut millänsäkään. Kyllä mulla on niin hauskaa kun katsoo mitä ne keksii yhdessä. Eli suosittelen lämpimästi toista koiraa.

Testasitko Basse tänään? Mä ajattelin et jos huomenna tai ylihuomenna alkaisin kun mulla on niin paljon niitä testejä. Eihän ne mitään vielä näytä, mutta pakko kuitenkin testata..

Oli vissiin eilinen henkisesti raskas päivä kun nukuin 12 tunnin yöunet, krooh pyyh..

Vierailija
142/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä saat tuntea ne tuntemukset vielä, 9kk ajan ;) Meitä on onneksi kaksi ulkoiluttamassa, mut tietenkään aina ei oo sitä mahdollisuutta ja pitää viedä yksin, ihan pientä koirua oon onneks aatellut, ettei jää kumpikaan alakynteen, aw, ois se kyllä ihanaa ! Mutta tiedä sitten että miten jaksais, jos ois kaksi koiraa ja vauvva, haukkaisinko vähän turhan ison palan, toisaalta niillä ois seuraa toisistaan, eikä tarttis niin paljon huomiota ehkä ihmiseltä, kun osaisivat leikkiä ja temmeltää keskenään :-) Voi pikkuista, se lämpöpuku taitaa tosiaan olla paikallaan.. tuo on keksinyt lumi/jääpallot ja on ihan intona taas ulkona, hyväkun sisällle malttaa lähteä ;)

En testannut tänään, aattelin yrittää malttaa mielen ja testata vasta kp 28, koska on niin varma olo tädin tulosta :( Eihän sitä tiedä vaikka näyttäisikin! Sähän olet periaatteellisesti siis jo raskaana, jos kiinnittyminen tapahtuis heti niin kuinkas kauan siinä menis että raskaushormonia alkais erittyä? Hmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvista viikonloppua!

Talvitamineita ostettu urakalla tänään lapsille, itselle ja miehelle. Lenkki takana, leffailta edessä, ihanaa :).

EVE: Jos oikein mietitään (tein juuri naistentautien alkeisluentoa opiskelijoille ja perehdyin tosissaan aiheeseen), kiinnittyminen voi viedä normaalitilanteessa sen 5-10pv ovulaatiosta, se on todella yksilöllistä. Sun tilanteessa se voi vielä tuossa tilassa n. 3-7 vrk, mutta siitäkin saattaa vielä kestää, että se plussa tulee eli alkaa hormoniua tuottamaan. Eritoten PAS jälkeen. Voi siis kestää kauemmin. Mutta tokihan sä testaat jo huomenna aamulla :D Mä niin odotan sun uutisia ja raportteja ;). Foolihappo on greippimehun salaisuus, näin olin erilaisista lähteistä lukevinani, mutta sitä greippimehu-juttua ei ole mitenkään ns. todistettu tieteellisesti. Mutta jos popsit foolia, minusta se tuntuu riittävältä. Ja nuku riittävästi, syäö hyvin ja vältä voimakasta tärinää, fyysistä rasitusta, kuten taistelulajeja tässä kohtaa. Peukkuja!!

BASSE: Sulla on siis lyhyt luteaalivaihe? Jos jo 9. pv oviksesta voi tulla menkat. Kääk. Se voi muuten olla sitten syy, jos et raskaudu pikaisesti.. Kannattaa kysyä gyneltä k-rauhashormonia, jos et tule vuoden sisällä raskaaksija tuo oviksesta menkkoihin aika on lyhyt (alle 12 pv, jotkut sanoo tässä kohtaa alle 10pv) Mulla itellä on luteaalivaihe melkein aina 13-15, eli normaali tai vähän pidempikin. Siis meinaatko sä todella odottaa 28. pv saakka? Apua... mä en ikinä koskaan kykenisi :D. Huomenna voisit jollain varhaisella koittaa? Pahoinvointi, tissit ja menkkaolo vahvistaa ajatusta siitä, että olisit raskaana. Peukkuja!!

UUsille tervetuloa, kiva, kun joukko kasvaa. Plussia kehiin vaan...Luentoja vääntäessäni jäin miettimään myös sitä,e ttä prosentuaalissti on todella pieni mahdollisuus tulla raskaaksi. Tosi pikkanen % esim. 10 yrittävästä naisesta. Heti tuli mieleen meidän sakki ja aloin laskea, montako plussa tilastollisesti meille voi tulla/ kk. Jne. Ketä kiinnostaa mun jutut? Hohoh.

OMANAPA: Kipuilee molemmat nivuset, suoliluut, säteilee pakaraan ja jalkaan (voi olla myös sakroiliitti-kipua, mutta se liittyy ennen ovista- aikaan mulla aina). Väsyttää, kuvottaa, jos vatsa tyhjä. Viikko maksimissaan siis ovikseen. Testit nega (paitti se halpis-liuska, joka näyttää melkeen aina vahvaa, tosin nyt huomannut, että on niissä ns. vahvoissakin eroja, heh)Digiä en ole edesvielä tuhlannut.. Jatketaan siis testailua. Ja ässäilyä.

MINNY: Tilanne??

Ajatus: Mulla kutittaa päässä sellainen ajatus, että JOS tulisi nyt raskaaksi, olisi ihana JOS kaikki menisi hyvin, sitten voisi käydä ennen joulua ultrassa ja liittää sen kuvan vanhemmille ja isovanhemmille jne. Kun muutenkin menememme perhepotrettiin, mutta sitten palaan maan pinnalle: ei saisi kuvitella ja maalailla kauheesti, tippuu vaan korkeemmalta :/. Minkäs sitä itelleen voi?

Nyt kahvia...

ILTIS kp 12 / 36-38, joskus harvoin 31-34 yk 2.

144/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos informaatiopläjäyksestä, sinähän vallan tietopankki olet;-) Tänks tänks. Joo mä syön foolihappoa oikein mega-annoksen, joten en sit vissiin tartte sitä greippimehua. Ei ole ihan lempparikamaa mulle. Nukuttu on, huh 12 tuntia, ihanaa.

Hei, mä ajattelin ihan samaa, että jos nyt raskautuisi niin saisi jouluksi ekat ultrakuvat. Niistä saisi ihanat lahjat läheisille. Voi siihen on tähdättävä.

Nyt ruokaa tekemään ja pikku päikkäreille.

Vierailija
145/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltis : Kiitos tosiaan inffopaketista! Sähän tunnut tietävän yhtä sun toista, hih.

Mun luteaalivaihe on tosiaan lyhyt, juuri ja juuri normaalin rajoissa, eli 10-15 yleensä, viime kierrossahan se oli ilmeisesti sen 14pv :-) Kun vuosi tulee (toivottavasti ei kerkeä..) yrityksen aloittamista, ajattelinkin mennä lääkärille, menneisyydessä takana lukuisia kohtu tulehduksia jotka voivat vaikuttaa lapsen saantia.. Itseasiassa noh, mulla on takana aika rankka asia, jota en oikein pysty vieläkään kunnolla käsittelemään, ja tuntuu väärältä puhua asiasta täällä, mut ehkä on parempi sanoa se, koska vaikuttaa niin paljon mun mielialoihin ja tän kaiken vaikeuteen. Eli oon tehnyt abortin, 16vuotiaana - pikkutyttönä en kokenut olevani valmis äitiyteen kuten loogistakin. Oksettaa koko asia edelleen, vaikka tiedän että en olisi ollut valmis äidiksi silloin. Noh, toimenpiteen jälkeen minulle nousi kamala kuume, alkoi kouristukset ja järjetön vuoto.. ultrattiin ja todettiin että toimenpide ei ollut onnistunut, tehtiin uudelleen, ja sen jälkeen monta tulehdusta, kun normaalia flooraa oli kaavittu niin paljon ulos..

Toivottavasti ette nyt ajattele mitään kauheita musta, ajattelin vaan että olisi hyvä kertoa..

-Surusilmäinen pikku Basse

Vierailija
146/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä kp1, odotetusti.. toissa kierron varhaisen km jälkeen ja tämän edellisen kierron huonnosti hyödennetyn oviksen vuoksi, kosks mies oli juuri silloin sairaalassa :(

Mutta hyvillä mielin kaikesta huolimatta nyt eteenpäin, entistä vahvempana!

Tsemppiä kaikille tähän uuteen kiertoon ja kohtahan täällä ensimmäiset jo plussaavatkin, ihanaa :) Tehdään yhdessä tästä kierrosta sellainen SuperRaskautumisKierto!! Jookos??

Täältä lähtee pyörremyrskynlailla plussia jokaiselle @@@@@@>>>>>@@@@@@ PUUHHHuuuhhh...

Terkuin HelmiKeiju kp1/24-34 yk6 lähtee käyntiin nyt!!

Vierailija
147/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatähtönen

- 33v - 3. lapsi toiveena(pojat -99, -01) - yritys aloitettu 10/10, toivottu LA elokuu 2011

Ninnimari

- 33v (mies 35v) - esikoinen toiveissa - yk 5 - kp 5/24-27

Onnenhelmi

- 33v (mies 35v) - kolmas lapsi toiveena - yk 1 - kp 2/25-27

Basbartuu(Basse)

- esikoinen toiveissa - yk 4 - kp 23/24-32 (nyt dpo 9)- toivottu LA elokuu 2011

Evelina (Evis tai Eve)

- 39v -yritys aloitettu 09/09 (Viisi inssiä, yksi IVF, josta tuoresiirto ja nyt PAS) - toivottu LA elokuu 2011

Iinasofia

- 24v (mies 28v) - esikoinen toiveissa -yritys aloitettu 05/10 - toivottu LA elokuu 2011

poikien äippä

- 28v (mies 32v) - neljäs lapsi toiveissa - yk 1 - toivottu LA elokuu 2011

tuutuli

- 34v (mies 37v) - 4.lapsi haaveissa - Yk9 - kp10/28-34 - toivottu LA elokuu 2011

tinneri

- 25v (mies 24v) - esikoinen toiveissa -yk2 - toivottu LA elokuu 2011

polluxia

- 32v (mies 36v) - kolmatta yritetään- yritys aloitettu 12/09- toivottu LA elokuu 2011

luminainen84

-26v - yk 5- toivottu LA elokuu 2011

Solina

-29v - toista yritetään- yritys alotettu kesällä 2010 - toivottu LA elokuu 2011

Helene4

-33v-5.lapsi toiveissa-yk.10-3 keskenmenoa+kaksosraskaus joista toinen kesken, toinen syntyi terveenä.

Mamma*3

-35v (mies 31v) - kolmatta yritetään - yk2 - toivottu LA elokuussa 2011

HelmiKeiju

-29v - yk6 - toivottu LA vuodelle 2011

148/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näköjään mitään järkevämpää tekemistä kuin roikkua täällä;-)

Voi kökkö, että Helmikeiju tänne tipahdit. Olet niin oikeassa, nyt tehdään se megaraskautuminen!!

voi pikkuBasse! Kaikkea sinäkin olet joutunut kokemaan, olen niin pahoillani. Varmasti on ollut elämäsi rankin kokemus. Ethän vaan nyt syylllistä itseäsi mitenkään? 16 vuotiaana harva on kypsä äidiksi, onhan lapsi vielä itsekin. Tuli vaan mieleen, että varmasti pääsisit tutkimuksiin vaikka heti kun on taustalla noita tulehduksia. Voi olen ihan sanaton, mitä oletkaan joutunut kokemaan. Superhalit!

Käytiin taas lenkillä ja on imuroitu, mitäs sitten keksis?? Kivaa lauantai-iltaa kaikille!

Vierailija
149/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, mä olen leikitellyt tuolla ajatuksellasi tämän päivän. Tuli siis sama ajatus mieleen. :) Että JOS tulisi raskaaksi ja kaikki menisi hyvin niin voisi yllättää läheisimmät jouluaattona ultrakuvalla. Uih, voi kun se saisi toteutua. :)

Nyt siivoamaan vielä.

Onnenhelmi kp6/25-27 (kaksi päivää ovistestailun aloitukseen törkeän kalliilla cb-hymynaamalla...;))

Vierailija
150/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos haleista! Tuli tarpeeseen :) Ihanaa kun sai tuon asian kaivelemasta, helpotti oloa jo tosi paljon.. Kyllähän sitä jonkinmoista syyllisyydeen taakkaa kantaa mukanaan, varsinkin nyt kun sitä lasta kuumeisesti odottaa..

Oon kysellyt lääkäristä jos voisi tehdä tarkempia tutkimuksia, mut jälkitarkastukset on tehty ja tulehdukset saatu hoidettua aina "ajoissa" pois, niin on hänen mielestään TURHA ajatella vaihtoehtoa, että se kaikki saattaisi vaikuttaa pysyvästi mun mahdollisuuksiin tulla raskaaksi, kuulemma ei ole mahdollista.. Vuoden yrittämisen jälkeen, kuulemma tehdään vasta tutkimnuksia yleisellä puolella, yksityisellä saisikin äänensä kuuluviin, ja ajattelinkin mennä sinne, jos ei kohta ala osumaan.

Mä ajattelin lähteä tekemään jotain kivaa! Leffaan, minigolffiin, keilaamaan.. hmm.. Välillä ajatukset pois tästä itsensä tarkkailusta. (toiveajattelua..:D) Tänään on muuten ihmeellisesti vihlonut rintoja aina välillä, äskön melkein puolituntia putkeen järjetön viiltely.. Jännää.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Halauksin Pikku Basse kp 23/24-28-32 (dpo 9)

Vierailija
151/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BASSE... Meillä jokaisella on elettyä elämä takana. On ns. hyviä ja hienoja ratkaisuja, pakollisia ratkaisuja ja niitä "huonoja", epäeettisiäkin ratkaisuja sekä ihmeellisä ratkaisuja. Mutta. Ne kuuluvat meidän jokaisen yksilölliseen elämään. Jokaisella on taustansa, minä en ainakaan ajattele tuollaisesta mitenkään, että olsiit kamala ja epäeettinen yksilö. Päinvastoin, minusta on erijärkevää, että 16-vuotiaana tekee abortin, siinä on punnittu oma ajaksamista, lapsen tulevaisuutta jne. Kaikella on AINA puolensa, ja se, että punnitsee niitä, on minusta hienoa! Ja mitä tähän nyt tulee, meille tuli ylläriraskaus, joka keskeytyi viikolla 8 (tieto raskaudesta 7 viikolla). SE ei mennyt kesken, vaan se keskeytettiin. Viikon punnitsin miehen kanssa, emme olisi tuolloin jaksaneet (molemmat lapset sairastavat reumaa, joka tosi aktiivi tuolloin, itse sairastuin jne). En ole myöskään kokototuutta aina kertonut, mutta tulihan sekin kerrottua nyt. Avoimuus on hyvä pelisääntö. Ja syytän myös itseäni ja soimaan sillä, että en nyt tule raskaaksi, koska olen tehnyt noin., MUTTA se ei ole niin.

Gyne sanoi leikkurissa silloin viikolla 8 (kokenut vanhempi nainen), että älä itke, sä ehdit vielä, jos siltä tuntuu, tämä on vain elämää

ILTIS

Vierailija
152/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa sullakaan ollut, mutta sunkin tilanteessa tuo vaihtoehto oli varmasti paras kaikista.. Halauksia hirmusti sinne, ja kiitos ettet/te pidä mua ihan kamalana, ja ymmärrätte asian! Ootte kyllä ihania. Helpottaa kun muilla on samankaltaista kokemusta ja ajatuksia, ja on ihanaa kun on paikka jossa ajatuksia jakaa. Kiitos kiitos kiitos siis!

Halauksin Pikku Basse

Vierailija
153/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina: Sulle on niin peukut pystyssä ja huusin muuten ohijuoksevalle tontulle toiveen, että nyt annat Evelinan olla raskaana ja saaha sen maailman parhaimman lahjan :D Lupasi kertoa joulupukille terveiseni perille.

Basse: Mullahan oli kans noita menkkatuntemuksia ennen plussaamista ja olin aivan varma toisena päivänä menkkojen alkamisesta, kun taas toisena satavarma raskaudesta. Ihmisen mieli on sitten melkosen laidasta laitaan seilaaja välillä, hih! Ja hei, elä pode yhtään syyllisyyttä abortistasi - elämä on valintoja ja niiden kanssa pitää koittaa elää - teit oikean valinnan tuolloin :) Kerron oman kokemuksen, jota en oo koskaan täällä ennen kertonut...Ite tuon ikävän asian kaksi kertaa kokeneena. Ekalla kerralla olin aivan liian nuori tulemaan äidiksi ja toinen kerta oli aikuisemmalla iällä ja oli totaalinen vahinko. Tottakait sitä poti hirveää syyllisyyttä asian tiimoilta, mutta kun järjellä asiaa ajatteli, oli se ainoa, oikea vaihtoehto. Mulle tehty toinen lääkkeellisesti (oli niin alussa) ja toinen oli pitemmällä, jolloin jouduin operaatioon. Vaikka asiat ovat vuosiavuosia vanhoja, nii välistä se tulee mieleen ja aikoinaan ajattelin, etten varmaan saa ikinä lapsia, ko oon niin katalan teon tehnyt, mutta joskus on pakko valita se ikävin vaihtoehto. Elämässä on tarkoitus tapahtua asiat jonkun isomman tarkoituksen takia. Lämpimät halaukset sinulle ja muista, että elämä on tässä ja nyt :)

Ja harmi, että moni tipahtanut heinäkuisista tänne - tsemppiä nyt tähän kuukauteen ja että moni saa ihanan joululahjan.

Vierailija
154/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basbartuu: Uusi päivä eikä merkkiäkään vielä tädistä \o/

Meillä ei oo ollut hormonaalista ehkäisyä käytössä sitten esikoisen syntymän jälkeen. Eli siinä suhteessa kehoni on puhdas kuin pulmunen. Seuraavan testin ajattelin tehdä ensi viikon perjantaina, jos siihen mennessä ei tätiä kuulu. Eli viikon väli edellisestä testistä. Meidän koirasta sen verran että hän on seropi jossa on mäyräkoiraa, ajokoiraa sekä pystykorvaa. Mäyräkoiran ulkonäkö on hallitseva, mutta sitten nuo muut rodut tuo esimerkiksi kippurahäntää ja laikullista tassuu. Jääräpäinen urospentu mutta silti niin rakas :)

155/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas täällä häiriköin..

Teretulemast Birre mun puolesta. Oih, sullakin serobi, mulla kans kaksi. Ne on ihan parhaita yksilöitä. Munkin toisella koiralla on ihana kippurahäntä, mistä lie peräisin. Hänellä on vallitseva rotu joku terrieri, mutta on sellainen shampanjan värinen. Tuo uusi rääpäle on joku kääpiöpinserin ja jonkun muun hassun sekoitus. On ne niin veikeitä kavereita, parasta maailmassa.

Oon jo pöljä jutellut niille, että meille tulee kolmas vauva, sellainen vähän karvattomampi versio. Ne kattoo mua ihmeissään kun lässytän ja alkaa kometaa: anna sit herkkupala;-DDDDD

Voi Amalia, kiitos ihanista sanoistasi ja kiitos et välitit tonttujen myötä joulupukille terveiset. olet ihana. Mites sun raskaus on mennyt, onko jo pahoinvointia ilmennyt? Mulla ei ole nyt toista ikkunaa auki,niin en näe edellisiä kirjoituksia, sorry. Mutta olikos sulla rintojen arkuutta silloin testailun aikoihin? Mulla ei vielä mitään tuntemuksia, mutta ei kai voi ollakaan. Paitsi tuo väsymys ehkä, mikä iski tajun kankaalle eilisen jälkeen. Mutta sekin johtui varmasti tuosta jännityksestä. pitäisköhän alkaa seuraamaan taas noita lämpöjä? diu diu daa..miten maailmassa pystyn kärvistelemään kaksi viikkoa kysynpä vaan.

Vierailija
156/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BASSE: Mä olen ihan takuuvarma, että jokaisella meistä on jokin asia, joka on omasta mielstä kamala ja aiheuttaa inhottavia muistoja, mutta kuten jo mainitsin, avoimuus on hvä pelisääntö ;).Se helpottaa myös omaa taakkaa ja ajatusten jakaminen voi olla joskus se paras vaihtoehto.

EVE: Mittaa nyt ihmeessä lämpöjä, siis totta kai sä mittaat! Mä selvitin tuossa työaikana myös sen, että lämmötkään eivät kaikilla nouse (mitattavasti), mutta suurimalla ovuloineista naisista lämmöt nousee0,3- 1 astetta normeista. MITTAA JO :D. Mulla on normilämmöt luokkaa 36-36,3, oviksen jälkeen 36,5 alimillaan ja ylimillään (mm raskauskierroissa) 37,2. Ja sitä kestää aika pitkälle raskautta, jossain vaiheessa voi kyllä tipahtaa. Ja KIINNITTYMISVAIHEESSA (huom huom) lämpö dippaa hieman alaspäin oviksen jälkeisistä korkeimmista, sen jälkeen taas nousu. Kyl on jännää.

AMALIA: Miten oot voinut? Onnea matkallenne. Minä olin myös aikuinen ja keskeytetty raskaus oli puhdas vahinko (onko sellaisia edes???), ja tieto raskaudesta tuli vasta viikolla 7. Ja sitten oli vaikeiden asioiden keskellä puntaroimassa. Mietin ajoittain asiaa, mutta uskon siihen, että kaikella on tarkoituksensa. Tästä on nyt 6v aikaa. Ja mehän oltiin ns. varmoja, ettei koskaa ikinä enää kolmatta edes haluta. Vaan kuinkas sitten kävikään :)?

Mutta nyt alkakoot romanttisen illan osa 1 : leffaan lähtö. isovanhemmat tulossa jo "hoitajiksi" pojille.

ILTIS kp 12/ 36-38, joskus 31-32:kin (nyt tikussa on vaaleempi viiva ku koskaan. hmmm. Vois kai sitä jotenkin hillitä tuota testaamista :D, ettei 3 krt päivässä tarttis??)

157/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILTIS, pitihän mun heti kaivaa se mittari esiin ja ottaa lukemat. 36,8 näytti. Mulla on normilämpö 36,5 eli hieman kohonnut. Oviksesta on nyt tasan viikko ja siirrosta yksi päivä. Mitähän tuo nyt sitten meinaa. Onneksi meillä on tietotoimisto ILTIS täällä tiedottamassa näistä asioista, mistä itellä ei ole harmainta hajuakaan.

Ah, otin ihanan kuuman suihkun ja napostelen kaikkea hyvää. Tässä kohtaa pikkasen ärsyttää kyllä lähteä enää ulos koirien kanssa kun on niin mukavan lämpöinen olo pehmoset vaatteet päällä. No ei auta, pakko se on vaan mennä..ja koirat kiittää.

158/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaksi kaikkille uusille tervetuloa ja pahoittelut helmikeijulle tänne tupsahtelusta.

Evelle tarrasukkia ja pikaliimaa.

Pahoittelut myös basselle ja iltatähtöselle ja joku muukin vielä oli jotka ovat keskeyttäneet raskautensa aikaisemmin. Mutta varmasti teitte oikean päätöksen tuolloin. Itse kannan geeneissäni periytyvää frax-oireyhtymää ja tiedän että saatan olla kohtaamassa vaikeaa päätöstä keskeyttää raskaus sitten kun se sattuu ajankohdalle.

Nyt ahmiman isoa annosta jäätelöä, sillä täti tuli näin iltasella kylään. Huomiseksi odotankin sitten kunnon tulvaa. Onneksi osasin odotella tuota täti, vaikka se pudottia mieltäni hieman. Mies aamulla sanoin ihanasti ja sai nauramaan "jos sulla nyt sit alkaa ne menkat niin pääsen taas anteleen sulle niitä säännöllisiä annoksia, jes". Nyt tuota lausetta muistellen mielikin piristyi. :D

-tinneri kp1/27-28

Vierailija
159/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina: Ei oo pahoinvointia eikä oikeastaan mitään muutakaan, paitsi melkoista väsymystä. Nukuin päivällä parin tunnin! päikkärit ja nyt jo väsyttää aivan tajuton. Jos jaksais vielä saunassa kuiten käyä ja sitten painua petiin. Ja olihan mulla tosiaan ennen plussaamista etomista, väsyä, nännien kohalta silleen villisti kirpisteli, valkkari lisääntyi ja lämmöt oli kohollaan. Mittasin just vasta, nii 37,3 näytti eli mulla lämmöt seilanneet nyt 36,8:n ja 37,3:n välimaastossa. Ja tänään iski himo suklaaseen, jota en oo syöny moneen kuukauteen. Oli aivan pakko syyä sellanen pieni suklaapatukka, mutta hieman tuli ällö olo sen jälkeen. Taitaa alkaa noita ihmehimoja kohta ilmeneen. Ja voi, pitkä kaks viikkonen sulla edessä, mutta varmasti klaaraat sen, hyvin lopputuloksin :D Ja niin, mullahan oli sitä menkkajomotusta myös.

Iltikselle ihanaa iltaa :) Ja kiitos kysymästä, kivasti olen voinut. Tänään tuli ekan kerran sellanen toispuoleinen repäisykipu vattalle, ko nousin lattialta hieman väärässä asennossa. Mies hieroi jumittunutta selkääni ja voi pojat, että on jumissa koko akka!

Tinnerin täti löysi, höh!

Puhaltelen täältä taustalta aivan mahottomasti plussatuulia tähän pinoon...Puuhpuuh ja puuh!

Vierailija
160/897 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basse: Meillä kaikilla on tosiaan elettyä elämää takana. Itse olin 16v. kun sain esikoiseni ja en todellakaan ollut valmis äidiksi. Onneksi olen lapsen (ja itseni) vanhetessa ehkä pystynyt korjaamaan osan virheistä joita tein kun lapsi oli pienempi. En vain silloin nuorempana osannut olla äiti. Se on minulle kipeä asia ja en siitä hirveästi puhu.

Evelinalle paljon tarrasukkia!

[avautuminen alkaa] Itse olen nyt alkanut pelkäämään raskausuutisia lähipiiristä. Ehkä yritystä on meilläkin nyt sen verran takana että muiden raskaudet satuttaa. Ne eivät ole minulta pois ja pystyn toki olemaan onnellinen muiden puolesta,itku silti vain tulee kun joku ilmoittaa raskaudesta ja perään hehkuttaa miten helposti raskaaksi tuleminen kävi. Rakastan noita kahta lastani ja olen niin onnellinen että niitä on kaksi ja ovat täysin terveitä,mutta jotakin meidän perheestä vielä puuttuu. [avautuminen loppuu]

No niin. Täällä jatketaan odottelua. Oviksesta ei merkkiäkään! Ja en tosiaan tiedä tuleeko sitä ollenkaan. Lumikki kp 21/29