***Elokuiset 2011***
Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...
Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...
Lumi kp3/30-32 ja yk 5
Kommentit (897)
Kivaa saada uusia kuumeilijoita porukkaan. Juu, en ymmärrä minäkään, miten jotkut pystyvät olemaan niin rauhallisia ja antavat asioiden mennä omalla painollaan. Ja minäkin nostan hattua niille, jotka pystyvät odottelemaan menkkojen viivästymistä ennen kun edes harkitsevat testaamista. Kyllä minä ainakin haluan heti tietää jos on pienikin mahdollisuus olla raskaana. No me olemme kaikki niin erilaisia, mutta onneksi täällä on meitä hurahtaneita paljon kokemuskia jakamassa ja vaihtamassa.
täällähän on tullut tekstiä. Vähään aikaan oo kerennyt tänne lukemaan ja kirjoittelemaan ku lomalla ollut. Nyt sit pakko oli tulla kirjoittelemaan ku alkaa piinaavaa viikko.
Pahoitteluni teille usealle, jotka heinäkuisista olette tänne tippuneet (taustailin jonkin aikaa heinäkuisissa), jospa se tämä kuukausi olisi sit kaikille mieluinen. Varsinkin evelinalle pidän peukkuja pystyssä.
Mulla tosiaan nyt menossa kp23 ja viikon vaihteelle odottelen tätiä (toivottavasti olis lähtenyt lomailemaan jonnekkin). Kuvittelin loman aikana törmänneeni ovikseen ja peittokin on täällä ahkerasti heilunut, joten nyt jännitellään ja josko sitä viikon päästä pääsis testailemaan. Nyt viime päivinä ollut aamuisin ja iltasin hieman pahoinvointia sekä alavatsassa vihlovia kipuja silloin tällöin.
tinneri kp23/28
niin ja tietoni:
minä 25 ja mies 24 yk2 ja esikoinen toiveissa vuodelle 2011
kiitos peukutuksista. Samoin sulle! Taidat olla ensimmäinen, jolla ajankohta testata. Jos ei oteta lukuun mua ja Iltistä, jotka testaillaan testaamisen ilosta, heh. Koskas meinasit tempasta ekan puikon?
Huomenta! Lyhyesti vain talla kertaa tietoja kun toissa on kiire, elikka:
Pumpkin (35v), esikoisen yk 4, kp11/25-28
Iltatähtönen
- 33v - 3. lapsi toiveena(pojat -99, -01) - yritys aloitettu 10/10, toivottu LA elokuu 2011
Ninnimari
- 33v (mies 35v) - esikoinen toiveissa - yk 5 - kp 5/24-27
Onnenhelmi
- 33v (mies 35v) - kolmas lapsi toiveena - yk 1 - kp 2/25-27
Basbartuu(Basse)
- esikoinen toiveissa - yk 4 - toivottu LA elokuu 2011
Evelina (Evis tai Eve)
- 39v -yritys aloitettu 09/09 (Viisi inssiä, yksi IVF, josta tuoresiirto ja nyt PAS) - toivottu LA elokuu 2011
Iinasofia
- 24v (mies 28v) - esikoinen toiveissa -yritys aloitettu 05/10 - toivottu LA elokuu 2011
poikien äippä
- 28v (mies 32v) - neljäs lapsi toiveissa - yk 1 - toivottu LA elokuu 2011
tuutuli
- 34v (mies 37v) - 4.lapsi haaveissa - Yk9 - kp10/28-34 - toivottu LA elokuu 2011
tinneri
- 25v (mies 24v) - esikoinen toiveissa -yk2 - toivottu LA elokuu 2011
polluxia
- 32v (mies 36v) - kolmatta yritetään- yritys aloitettu 12/09- toivottu LA elokuu 2011
luminainen84
-26v - yk 5- toivottu LA elokuu 2011
Hih, testailun mestari täällä iski jälkeen. Testasin huvin vuoksi vieläkö tuo pregnyl antaa virheellisen plussan ja nyt oli enää mielikuvituksella nähtävissä haaleista haalein viiva. Eli kohta pääsen testaamaan oikeasti jee. ai niin mutta kannattaisko nyt odottaa ainakin perjantaihin kun tehdään se siirto;-) Hihihihhh.
Kiitos Polluxialle listasta, meitähähän on täällä jo aika monta kuumeilemessa.
Kivaa keskiviikkoa kaikille!
hauskalta kuulostaa tuo testailu Evis! :)
Mä sen sijaan huomasin tuon edellisen kierron lopulla, kun testasin cb:llä, että masennun aina negasta, vaikka tietäisin että järjen mukaan sieltä negan pitäisi tulla. Siispä mietinkin tarkkaan ostelenko minkään valtakunnan testejä kaappiin piiloon. Paitsi niitä ovistikkuja, jos niissä sais varmemmin sen plussan tai hymynaaman. =D
Tsemppiä kaikille, minä jo vällyjen välissä innostuin näin päivkäahvin merkeissä haaveilemaan viikon päästä koittavasta mahdollisesta oviksesta...;)
Onnenhelmi kp 3/25-27
jotenkin vaan alkaa olla sellainen fiilis,ettei se haamu ole mukanani jaksanut jatkaa kasvamistaan.
Kaksi puhdasta negaa olen nyt testannut...huoh...
dpo päivätkin kyllä vielä kaukana neljästätoista..
Kumpa pian tulis huominen posti ja siellä mukana mammaksi:sta tilaamani herkät r-testit...
Minny kp28/37-39 yk4 dpo11
Pitäisi alkaa ovistuntemuksia olemaan, mutta ei MITÄÄN. Lähinnä ihmetyttää kun olo on jo pitkään ollut kuin raskaana olis, on pahoinvointia, väsymystä, vilutus-hikoiluvaihteluja, päänsärkyä ja järjettömiä mielialanvaihteluja, vähän niinkuin pysyvä pms olisi päällä. Vahvistaa fiilistäni jostain hormonihäiriöstä:( Kai ne vaan vaihdevuodet pukkaa päälle!
Omat tiedot; 33v-5.lapsi toiveissa-yk.10-3 keskenmenoa+kaksosraskaus joista toinen kesken, toinen syntyi terveenä.
Helene kp.9/22-29, yk.10
Kiitoksia polluxia et teit ton yhteenvedon :)
Mut tosiaan taidan lähtee apteekkiin ostoksille..Tilasin viikko sitten raskauskeijulta testejä, mut nyt huomasin, et ne onkin lomalla, joten toimittaavat seuraavan kerran vasta maanantaina..aarggh...
vaikka melko varmasti nega sieltä tulee, mut voinpahan sit soittaa aamulla lääkärille kun niitä menkkoja ei kuulu..
T. IinaSofia kp 39..
evelina: yritän malttaa odottaa testaamista ensi viikon puoleenväliin ainakin. On vain sellainen tunne et ei olis vielä tärpännyt, vaikka mies on sitä mieltä et masussa joku otus kasvaa jo :)
kiva tuo listaus, pysyy helpommin kaikkien tietojen perässä eikä tarvi etsiskellä alkupäästä tietoja.
kävi, kuten pelkäsinkin, että tänään sitten alkoi jälleen tuo ruskea/vaaleanpunainen tuhruvuoto. Viikko aikaa menkkoihin. Kahdessa kierrossa peräkkäin jo ollut ja nyt kolmas, eli mä saan aina vähän etukäteen tietää tuloksen: en siis taaskaan ole raskaana. Naistentautien polille kun soitin muissa asioissa ja kysyin asiasta, niin sanoi että on ihan normaalia, että menkat alkavat noin..niin kai sitten! Onko muilla tällaista? Teinpä jo hätäpäissäni yhden r-testinkin, nega tietysti! Enää en usko että vois olla mitään kiinnittymisvuotoakaan..vähän menkkamainen tunne alavatsallakin.
Voi elämä, että voi ottaa pannuun tällä hetkellä :/ tästä tulikin sitten huonompi päivä kun oli tarkoitus. Anteeks vuodatus!
Minny olet kyllä saanut tosi aikaisin sen haamun, jos sun kierto on noin pitkä..pahoittelut jos papu ei olekkaan jaksanut.. :(
Kiitos tosiaan Polluxialle että jaksoit tehdä, on paljon helpompi katella tuosta eikä tarvitse selailla alkuun juttuja, kun etsii jonkun tietoja :-)
Tervetuloa uusille ! :-)
Tinnerihän pääseekin kohta testailemaan, hihi, taidat olla Eviksen ja Iltiksen jälkeen tosiaan seuraavana jonossa ;-)
Minny: Oot testaillut normi vahvusilla testeillä nyt ne negat? Toivotaan että papu pitää kiinni ja herkät testit näyttäis todellisen tilanteen! Toivotaan et postimies käy pian ovella!
Helene: Ootko testannut ja sulkenut pois raskauden mahdollisuuden? :-o Ettei ois ollut ne kuuluisat menkat alkuraskaudessa? Kaikkihan on mahdollista, mut jos negaa niin toivotaan että pian tulis ovis, että pääsette puuhiin ja piinapäiville ;)
Iinasofia: Tuu heti kertomaan miten kävi! *Peukuttaa* :))
Viivi: Ehkä kuitenkin mahdollista kiinnittymisvuotoa? Ei heitetä vielä kirvestä kaivoon! Toivon parasta, että masuasukki vaan päätti ilmoittaa kiinnitymisestään, päivätkin passaisi?
ON: Tänään menkkamainen juilinta alavatsalla, naama kukkii ja on rasvainen, kn turpea ja alhaalla, suht aukikin. Täti luultavasti pyrähtää paikalle jo kp 24, ainakin olot kertoo.. On jännä miten päivässä voi mieli muuttua näin moneen kertaan, vuoroin olen varma raskaudesta ja vuoroin siitä että täti tulee. Oireita on kumpaankin lähtöön. Tänään vihlaisi oikealla puolella alavatsassa, ikäänkuin repäisy kivun kaltainen tunne, pientä nippailua myös.
Aattelin jo perjantaina testata, vaikka ehkä liian aikaista, ja negaahan sieltä varmaan pukkaa, mut.. ihan vain testailun riemusta? ;-)
Kivaa viikon jatkoa kaikille, ja paljon plussapuhureita!
- Halauksin Pikku Basse kp 20/24-32 (dpo muistaakseni 6, joten oletettu tädin alkamispv olisi kp24-28 (eli sunnuntai - torstai)
Moikka!
BASSE: Noita oloja tulee ja menee, aina yhtä epävarmaa. Älä lannistu. Yhtä lailla kohdunnapukka voi olla alhaalla kuin ylhäällä tuossa vaiheessa. Jostain olen lukenut, että se on yksilöllistä ja usein oviksen jälkeen jopa viikon voi napukka olla pehmoinen ja matalalla, se nousee yksilöllisesti ylös. Mullahan oli nytkin viime kierrossa oviksesta menkkoihin ja 3 pv menkkojenkin aikana kn ylhäällä, kovahko ja hieman raollaan... ELI: peukkuja. PLussa sieltä tulee :)
EVE: Vai oot säkin testaillut ;). Kohta saat testailla toden teolla, jännittävää. Juo greippimehua, syö foolihappoa ja vältä tulehduskipulääkkeitä. Mitäs muuta voisi vinkkailla? Kuulostele oireita, kun siirto on ohi :D!
MINNY: Äl sinäkään lannistu, joillakin hcg nousee vasta 5. viikolla, kuten mulla esikoisesta. Vasta 4+5 tuli plussa ja kaikki sitä ennen testatut miinusta. Kaikki. Kun taas toinen tuli 3+5 kohdalla vahvana plussana. Varhaiset testit saattaa toimia tuossa vaiheessa, normaalit eivät (välttämättä). Peukkuja!!
OMANAPA: Hei, ekat sitkeet limat tänään, huu... Eli ei mun tuntemukset ihan takapuolellaan ole. Tikutus ennallaan, ei huippua "laatu"-testien mukaan vielä. Eilen eka ässäily, nyt tarttis tänäänkin ja viikonlopulla. Kunnon lastausta, jos sittenkin tässä kierrossa. Mä taidan stressata ja ajatella liikaa, ei tule koskaan kolmatta :/. HB oli 130 tänään ja se on HUIKEEN HYVÄ mulle. Ollut kuparikierukan kanssa pitkään alakanttiin ja syönyt rautaa (alimillaan 98, jonka jälkee ntehokuuri, sitten nousi 112, siitä 120 ja nyt 130. Vau.)Pitäisköhän mun ostaa greippimehua? Tulisko mulle oikeesti (tai onks tää jotain ennakkomeininkiä?) lyhyempi kierto? Ja voisi säilyä sellaisena, toi 36-38 on aika rankka tätä yritystä ajatellen, muuten ei ollut koskana valittamista.
Lenkki takana, kauppa edessä, phuuh.
ILTIS kp 9 /36-38
PS. Voiko toi sitkee lima olla spermaa? Ei kai...eihän sperman jätös tuollaista tee, voi venyä, muttei ole sitkee sormessa, tai siis sormien välissä. Plaaplaa.
Minny, ei vielä luovuteta kun ei tätiäkään näy. Mitä jos testaisit sellaisella herkällä varmuuden vuoksi. Vielä on kovin aikaista eli varmasti vielä muuttuu plussaksi. Millainen testi se oli, mistä haalean plussan sait aiemmin?
Viivi, minustakin tuo kuulostaa kovin kiinnittymisvuodolta. Elä siis vielä lannistu.
Basse, sullahan justiin jännät paikat. Pääset jo oikeesti testailee, jibii. Tuun sitten perässä ja lujaa;-)
Iltis, ettei vaan tuo vuoto olisi nyt sitä ovislimaa. Mulla ainakin menee niin, että eka tulee hymynaama testiin ja siitä päivän parin päästä ne limat. Sellaista kirkasta venyvää, vähän niin kuin kananmunan valkuaista. Joillakin ne limat saattaa tulla ennen lh-huippua, mutta mulla siis toisin päin. Mutta pääasia, että teillä on pupuiltu ahkerasti;-)
Mulla ei mitään uutta kuin perjantain odottelua ja jännäilyä miten pikkuisen käy sulatuksessa. En mitään muuta toivo niin kovaa kuin et selviäis ja pääsisin taas hermoilemaan ja testailemaan.
Eiköhän aloiteta se plussarynnäkkö jo, kuka saa kunnian aloittaa? Jeeii peukutan kaikille!
Tulin tännekkin "vakoilemaan" tilanteita. Ja kohta alkaa tässäkin pinossa testaus, jeeeee! Ja se joukkoraskautuminen osa 2 nyt käyntiin - puuhplussaa - puuh, puuh! :) Koitan kovasti vetää teät JOKAISEN tonne ootuspuolelle, vaikkakin eri pinoon, mutta oikeaan osastoon :D
Evelina: 2 päivää vielä sulla siirtoon, aivan mahottomasti tsemppiä siihen bd
Bassellakin alkaa kohta testaukset läheneen ja tosiaan Helene, jos ootkin jo raskaana - toivon sitä sun kohalle todella myös :)
Ja olikos se Viivillä tuhrua/tiputtelua siellä?! Kuulostaa niin kiinnittymisvuodolta - tsemppiä sinnekkin :)
Tänne ei oikeastaan mitään erikoista, oireilua on tällä hetkellä vain väsymys. Sain ajan alkuraskauden ultraan joulukuun alkuun, jolloin viikkoja on enemmän, ko se 6-7 viikkoa ja sitten ois eka neuvolakin. Vieläkään ei oo iskenyt kunnolla tajuntaan, että tässä ollaan raskaana, mutta eiköhän se iske lähiaikoina kuitenkin. Oireita siis oottaen...
kiva kun jaksat käydä täälläkin kertomassa kuulumisia. Ainakin minusta olisi kiva kuulla, miten raskautesi etenee ja minkälaisia oireita pukkaa. Itsellä kun ei ole mitään kokemusta raskausoireista. Onnea odotuksellesi ja toivottavasti nyt ei kovin ilkeä pahoinvointi iske.
Joo tosiaan iltapäivällä tein testin ja nega oli :/ Tässä illalla mahassa kerran vihlaskin oikein silleen menkkamaisesti, et kai ne sieltä on tulossa.. Noh, huomenna soitto lääkärille, kun menkat ei oo vielä alkanu.
tämmöstä tälle päivää..
Iinasofia: Toivottavasti saat jonkuin selvyyden tilaan. Epätietous ja odottaminen ovat pahinta. Peukkuja kuitenkin varoiksi edelleen.
EVE: Sulla on niiiin jännät paikat edessä, onnea matkaan. Huomenna Pikkymyy2 sitten sisään ja jännitys alkakoon! Mun limat jäi siihen yhteen klinttiin venyvään systeemiin. Tikutus negaa edelelen, vihlomista on, muttei vielä sitä suurinta jomotusta ja terävintä oviskipua ja -tuntemusta. Digi-testit alan uudelleen vasta vkolopun jälkeen, ellei sitä ennen tule vahvaa tuohon toiseen. Jep.NIin, sitä piti vielä sanoa, että mun limat tulee yleensä ennen ja aikana, jälkeen ei enää.
OMANAPA siis jo kuvattuna Evelle viestissä. Ei uutta, ei ihmeellistä. Nyt limaa ei tule, normaalit tuntemukset, siis lievää vihlontaa ja jomottelua, terävin kipu puuttuu. Tuskin siis ovuloin ajoissa, pöh.
Hei, onko teillä muilla oviksen aikoihin ilmavaivoja, päänsärkyä, turvotusta, janon tunnetta? Olen nyt jo pitkään liittänyt näitä orieiluja jo ennen ovista- aikaan ja etenkin juuri siihen, kun ovis tulossa tai päällä. Kummallista :)
Nyt työt kutsuu,
ILTIS 10/ 36-38
Onnee plussanneille ja onnee meille muille että tärppäisi!! Toisen yritys on meillä meneillään ja eskoista yritettii puoli vuotta, ikää nyt 9kk. Sitten tulinkin ekalla yrittämällä raskaaksi, mutta se meni kesken ja sen jälkeen nyt menossa 5 kk yritystä. Itselläni kiertoväli on ihan mitä sattuu, joten hiukan vaikea testailla ovista kun ei hajuakaa milloin. Tuosta stressaamisesta, niin itse en tajuu kuinka joku voi olla vaan tulee sitten kun tulee raskaaksi, ihannoin kyllä sitä asennetta. Toivoo niin paljon toista että väkisin pyörii koko ajan mielessä.