Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
41/897 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla mieli parempi, menkat jo tuhru-vaiheessa. Ihanaa elämää ilman kuparikierukkaa, jonka kanssa vuosin 6-7 vrk todella runsaasti. Lasken jo nyt, millon ois ovis (piiiitkä aika pitkällä kierrolla) ja miten on yhteistä aikaa. Ja piti olla ihan stressaamatta :) Greippimehua ja babyplan- foolihappoa. Testipakka (todella, niitä on paljon) tuli eilen ja kaupan päälle toi foolihappo. Loistavaa. Tai ei se ihan kaupanpäälle, mut miltei ilmaiseksi ;).

MIIJ: ONNEEEEAAAA!!!! Ihanaa. Nauti nyt viivoista ja tilastasi. Superihanaa.

HELENE: KOkeiles greippimehua ja kunnon monivitamiinia ja foolihappoa...mitä vaan, että limakalvot vahvistuvat.

EVE: peukuttelut, supersellaiset, sinulle tähän kiertoon. NYT on SE kierto. Piste.

BASSE: No, onko duunailtu?

Ja nyt jäkisharkkoihin tieni käy. POjat siis menevät, minä lenkille samalla. Hyvää viikkistä kaikille,

ILTIS kp. 4/ 36-38

Vierailija
42/897 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-ilta alkamaisillaan ja mieli positiivinen!

Kirjoittelin tuolla muutama päivä sitten, miten meillä yritys aloitettaisiin heti kun mies vain sais töitä... No, nyt se sai! Kerrankin joku asia menee nappiin :) Esikoista aletaan siis yrittää ekaa kiertoa. Lopetin pillerit vasta pari viikkoa sitten, joten kierrosta ei ole hajuakaan. Ennen pillereitä menkat tuli säännöllisesti ja kp oli 28. Nyt menossa kp 16. Onkohan ovis mennyt ohi jo? Aloin vasta eilen tikuttaa, kun työnsaanti varmistui, eikä olla ehditty seksiäkään nyt reiluun viikkoon kun on ollut niin jumalaton kiirus. Onkohan jo myöhäistä tämän kierron kanssa? Joltakin kuulin, että eka kierto menkkojen jälkeen olis se paras yrityskierto, mutta tiedä häntä :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Uuve kp 16/28? ja yk 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/897 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Uuvelle yritykseen, hienoa, että työasiat järjestyivät.

Jännä, miten ei paljoa huvitella kirjoitella heti alkukierrosta. Pettymys on niin kova kun ei taaskaan onnaa ja alkaa koko rumba alusta. Puolessa välissä vähän jo kiinnostaa naputella kun ovista pitäisi bongailla ja sitten lopusta tahti kiihtyy.

Sain vähän toivoa eilen lääkäriltä. Hän nimittäin itse on raskaana ja jää kohta pois töistä. Paljastui, että hänellä ihan sama tilanne kuin minulla, mitään vikaa ei löytynyt kummastakaan, mutta luomusti ei ole raskautunut. Kaksi lasta hän on jo saanut kolmannesta passista ja tämäkin kolmas lapsi sai alkunsa vasta kolmannesta passista. Hän on saman ikäinen kuin minä, joten toivoa on. Hän kertoi, että usein pakastetun alkion siirto onnistuu paremmin kuin tuoresiirto. Tuoresiirrossa kun ollaan juuri punktoitu ja muuta räpellystä niin kohtu saattaa olla pienessä tulehdustilassa eikä niin vastaanottavainen pienelle tulokkaalle. Passissa sen sijaan kohtu on täysin luonnollisessa tilassa ja näin ollen vastaanottavaisempi. Toivottavasti näin olisi munkin kohdalla.

Jännä fiilis mulla ollut pari päivää, sellainen outo vahva tunne, että nyt onnistun. Voipi neito pudota korkealta ja kovaa jos ei niin käykään. No murehditaan sitä sitten kun sen aika on.

44/897 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi ei taas nuku näköjään ollenkaan;-)

Testasin taas ovista ja hymynaama pärähti tikkuun!! nyt on vasta kp 12 eli aikaisessa on, mutta ei haittaa. Pistän nyt varmuudeksi vielä pregnylin, että varmasti irtoaa tuo munasolu niin kaikki on sitten loistavasti perjantain siirrossa. Nyt tarttis enää pikkumyy2 selvitä hengissä sulatuksesta ja kiinnittyä äippään. Maltan tuskin odottaa..so far so good.

Koittaiskohan jatkaa unia, krooh..

Vierailija
45/897 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVE: Upeeta, peukut ja onnea, kasa tsemppiä!!

OMANAPA + KYSYMYS: Siis help. Menkat alkoi 9.11. ja vuosi kivasti, eilen jo tippapäivä, tänään lorahti uudelleen (tuttua tämäkin itselle). MUTTA kauheet kivut oikealla, vetää selkään ja jalkaan aivan kuten ovisaikana. Tein yhden testin siitä KASASTA testejä, minkä tilasin. ja ovistesti on liki plussa, jos oikeen tiiraa, se on hiukka vajaa, mutta eka silmäilyllä on plussa. MITÄ TÄÄ ON? Sii voiko mun kroppa nyt seota ja antaa aikaisen oviksen tai onko tuo mahdollinen raskausjämä-viiva. Koska sain ovisplussan myös ennen menkkoja ja samaan aikaan sen cb testin raskausplussan kanssa, jäin epäilemään tätä. Mutta mitä tää kipu sitten on? Jos nyt alkaisin ovuloida, tulee kierrosta 20 tai alle. HÄH? Mun kierto ollut aina 36-38, tosin nyt laihuliinina olen jumpalla ja sen sellaisella kerännyt painoa muutaman kilon lisää (vaikka edelleen lauhuliini ...), voisi sekin vaikuttaa. Tai en tiedä...liikaa pohtimista :D. Jotenkaan en jaksa uskoa että ovis oliis tulossa nyt, en myöskään ole raskaana (jolloin o-testi voi olla plussa). Jatketana siis testailua ja bongaamista.

Entä noi halpistestiliuskat? Voiko niihin luottaa?

ILTIS kp 5/ 36-38 (testaamisen ihmelapsi)

Vierailija
46/897 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa elää muiden vaiheita mukana vaikkakaan en itsekään tiedä kuulunko tähän pinoon vaiko jo elokuisiin, kirjoittelenkin siis molempiin =D

Iltis:valitettavasti en osaa sen ihmeemmin tilanteeseesi kommentoida,mutta omituiselta kyllä kuulostaa.

Ettet vain olisi tädistä huolimatta raskaana?!

ON:On jotenkin sellainen sisäinen kutina ollut,että nyt olis tärpännyt.

Ajattelinkin aamulla,että teen edellisestä kierrosta jääneen r-testin ihan vaikka isänpäivän kunniaksi vaikka ei se välttämättä mitään vielä näillä dpo päivillä näyttäisikään.

Mutta mutta...kylläpä vain näyttää...haamuhan siihen pärähti ihan heti.

Ei näy selkeästi,mutta testiä kääntelemällä kyllä erottaa ihan selvästi.

Tuulettaa vielä ei uskalla,on niin pienet kp:t vasta ja viivakin niin onneton.

Toivottavasti vahvistuu!! Testejä tosin ei ole enempää varastossa joilla seurata vahvistumista...

Onko muuten missään sellaista laskuria jolla saisi oviksen mukaan laskettua mahdollisen lasketunajan????

Mulla kun oli ne clomit tähän kiertoon niin normaalit laskurit näyttää ihan mitä sattuu kun ovis oli paljon aikaisemmin nyt lääkkeiden johdosta.

Minny kp25/37-39 yk4 dpo8

47/897 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, onnea miljoonasti ja tarrasukkia lähettelen. Eka plussaaja tällä puolella. Tästä se lähtee.

Iltis, kirjoittelin tuonne heinäkuisten puolelle sulle, että en minäkään usko ovulaatioon vaan veikkaan, että olet menkoista huolimatta raskaana. Uutta testiä kehiin vaan.

48/897 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINNY, suuronnittelut!! Kunpa pääsisimme myös plussaamaan, ihan kaikki me ollaan se ansaittu!

Itse pohdiskelen yhä noita niukkaakin niukempia menkkoja, ekan kerran kun oli ihan noin niukat, edes limakalvoa ei tullut yhtään ulos, yleensä kuukupissa on tummia limakalvopalasia(anteeksi ällö selostus!), nyt oli ihan pelkkää verta ja tosiaan vain sen 2 päivää:( On se kyllä jännä juttu ettei lääkäriin pääse vaikka tietää että jokin on vialla! Harvempi nainen tosin ihan näin perehtynyt näihin juttuihin että tietää itsessään olevan jokin vialla..Mutta ei voi kuin toivoa. Jospa se yllätys tulisikin joku kerta. Pakkohan sen on tulla. Voih, pitikin lukea netistä että peräti 25% ihmisistä jää raskautumatta vaikkei olisi edes mitään vialla. EVELINA supertsempit sinne!

Helene kp.6/22-29 yk.10

ps.pitkä kierto tulossa, ei ovisfiiliksiä vielä, lyhyissä kierroissa alkaa tässä vaiheessa juilia munasarjoja

Vierailija
49/897 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: Mietin tuossa päivää sitten, että josko ovis olis jo menny ohi, mutta eipä tarvitse enää pohtia... Eka luomukierto jäi todella lyhyeksi, 15 päivää. Mitä tästäkin nyt pitäis ajatella? Toisaalta niinku kaverini sanoi, että toisaalta onhan se positiivista, että ne ylipäätään tuli. Ei tarvinnu jännätä viikkokausia että kuinka monta kuukautta kuluu ennen ekoja luomumenkkoja. Nyt ei sitten vaan yhtään tiedä, koska odotella uusia.

Nyt alkaa siis virallinen yrityskierto 1! Koskahan sitä ovista kannattais alkaa bongailemaan? Miten muilla on pillereiden jälkeen kierrot menny? Jos seuraavakin kierto on tällänen, niin koska sitä ovista kannattais yrittää etsiä?

Tuli todella omaa napaa, mutta jotenki oon nyt niin täpinässä, etten pysty keskittymään. Ens kerralla sitten :)

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!

Uuve yk 1, kp2/15-28?

Vierailija
50/897 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis r-testi ollut eilen, tein senkin varoiksi, unohdin kertoa :)

Edelleen testi näyttää vahvaa, ja edelleen ihmettelen tätä kipua ja vihlomista ja tuota testiä. Multa alkaa usko mennä noihin liuskoihin. Digiä vaan ostamaan!

Tsemppiä ja peukkuja kaikille..

Iltis kp 6/ 36-38

Vierailija
51/897 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika oudolta kuulostaa Iltis sun tilanne, jospa vaan sitten todella lyhyt kierto tulossa! Mitäs se digitesti näytti?

Ja hei paljon onnea Minnylle!! :) Hienoa että tähänkin pinoon jo plussia alkaa ilmestymään!

Itsellä menossa nyt kp 17/26 ja jotenkin nyt jännittää ihan pirusti tää homma, et olisko tärpännyt. Eilen alkoi jännä juilinta ja vihlominen alavatsalla, oikeastaan koko päivän kesti, nyt vasta tosin muutama päivä ovulaatiosta..Mut voihan se olla et kun nyt niin kovasti odottaa tätä ja "päätin" että tästä kierrosta onnistuu, niin ajatuksen voimalla saan aikaan itelleni oireita :/ Koitan kuitenkin olla edes vähän jalat maassa, ettei tiputus sit oo hirmuisen kova!

Saas nähdä miten muijan käy! Mites muilla sujuu?

Vierailija
52/897 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINNY: Onnea!!!

EVE: Mä niin edelleen peukuttelen sulle :) Luin heinäkuisista sun testaamisesta, mä oisin tehnyt ihan samoin. Mieti nyt, minäkin kohta 35v ja leikin tällaisten testailuiden kanssa.. Vertaa tää ovistikuttelu tässä vaiheessa kiertoa. Voi elämä.

OMANAPA: Edelleen tulee vahvaa vahvaa viivaa, ihan yhtä vahvaa kuin kontrolli. Ja hei, testasin eilen veden kanssa (juu-u, naurakaa vaan)ja siihen testiin ei tullut mitään muuta kuin kontrolli. Eli testissä EI ole vikaa :). Vatsaa oikealta nivuseen saakka plus selkää ja kinttua sattuu, vihloo ja "vetää" edelleen, kuten aina ovisaikaan, erityisesti 3-5 vrk ennen sitä. Mutta painaessa vatsaa ei vielä satu, juili, kuten aina juuri ennen ovista ja sen kohalla ja jälkeen. Oisko siis tulossa ja tuo testi nyt on plussaa pitkällä ennen? R-testiä en hankkinut, jotenkin uskon siihen,e ttä olen viime ma saanut negan digillä ja tavallisella, pari pv sitten negan liuskalla. Ja menkat (normaalit) välissä. Eilen tuli viimeiset kahvinväriset tipat (ja kaikkia kiinnostaa). Luin lähteistä, että tuollaista voisi "sattua", jos

a) on ollut raskaana (mähäns ain sen selkeen plussan, ystävän ja miehen näkemät myös CB:llä 3-4pv ennen menkkojen alkua, mutta se tuli yli 10 min testistä, mutta oli värillinen) juuri, saanut keskenmenon joko varhaisesti tai pidemmällä

b) Kärsii PCO:sta (jota mulla ei koskaan ole kyllä todettu, ultrattu ja tutkittu on kyllä hyvin kaikki)

c) testi on virheellinen tai sitä tulkitaan virheellisesti. Vesitesti tehty, monta testiä kulutettu ja ohjeen mukaisesti. Laitan kohta reklamaation :D.

Sellaista. Otin aamulla panadolin, jotta kykenen istuu ja olee työssä, niin paljon sattuu. Ja kohta varaan ajan luottogynelle, mä tahdon selvityksen :D Rahaa palaa...

PS. TOi kipu on just samanlaista, mitä tulee sakroiliittissa. Mullahan on selkärankareuma, joka nyt ollut pitkään ok, ei oireita. Mutta ne oireet tulee aina ennen menkkoja ja ovisaaikaan. Ja tämäkin on tutkittu monella väitöskirjatyöllä, että selkärankareuma oireilee usein kierron mukaan. On se jännä. Mä olen lopettanut yli 3kk sitten reumalääkkeet (vahvat sytostaatit+biologiset )ja aloin miettiä, jos nyt on vaikeeta tulla raskaaksi noiden takia??!! Lopetin ainakin yli kk sitten joten turvallista pitäs olla ;)

Nyt mä lopetan tän selostamisen...

ILTIS kp 7/ 36-38

Vierailija
53/897 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin jumahtanut tonne heinäkuisiin että oon unohtanut tänne kirjotella.. ups.

Nyt tulee vaan omaa napaa kun oon niin vässy et luen teiän kaikkien jutut mielummin ajatuksella ja virkeämmällä mielellä läpi :-)

Elikkä kp 18/24-32 (nyt luultavimmin 24-28, koska dbo on 4) Oloissa ei mitään kummosia, tää väsymyskin taitaa mennä ton ilman piikkiin. Eilen alkoi päänsärky ja on jatkunut edelleen, ja nyt tuntuu et flunssaa pukkaa (ylläri, nää kelit..), mutta vuotoa oon ihmetelly, kun on semmosta runsasta kosteusvoidemaista valkkaria, mitä yleensä ennen ovista. :-O Oviksen varmistin kuitenkin testillä kp 14, joten hyvin ihmeellistä tämä. Mitä lie hormoonihäikkiä. :-)

Millon täällä on immeiset alottamassa testailun? Piinapäivät taitaa olla monella käsillä :)

Vierailija
54/897 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tipuin, mutta olihan se odotettavissakin, kun kierukka poistettiin edellisen kierroon kp12. :)

Nytpä pääsen oikeasti tikuttamaan ja pohtimaan ovulaatioajankohtaa (joka taitaa harmillisesti osua just sellaseen aikaan, kun olen pois kotoa...).

Kierto on ollut kierukan aikana lyhyt, vain noin 24 päivää. Nyt sama meininki, 25 päivää. Vuoto on vielä pientä, mutta pikkuhousunsuojan tarvitsevaa. Eikös se jo lasketa kiertopäiväksi vai kuinka? Josokus tosin muistan, että joka toinen kierto on ollut pidempi, joka toinen lyhyempi. Ehkä tämä on nyt sitten se pidempi???

Minäs päivänä kannattikaan alkaa tikuttamaan?

Onnenhelmi kp 1/25-28

Vierailija
55/897 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heinäkuulta putosin tänne, mikä olikin odotettavissa, koska ovista ei viime kierrosta ollut ollenkaan...Katsotaan nyt miten tällä kertaa käy. Mulla oviksettomat kierrot on yleensä lyhyitä, noin 23 päivää ja ovikselliset pidempiä noin 27 päivää.

Onnenhelmi, yleensä vasta kunnon vuodon alkaminen lasketaan ekaksi kiertopäiväksi mutta jos vuoto on koko ajan niukkaa niin se on varmaan sitten eri asia?! Meillä näköjään menee kierrot aika samoissa, mullakin on yleensä joka toinen pidempi;) T.Wilpuri kp2/23-27 yk8

56/897 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta nyt silti tuntuu siltä, että olisit kuitenkin raskaana. Ovulaatioplussaakaan ei oikein voi tulla monena päivänä (ellei siis ole raskaana) Kantsisko sun kuitenkin tempasta yks herkkä r-testi varmuuden vuoksi? Menkat raskauden alussa on kuitenkin niin mahdollista eikä aina näytä plussaa ennen kuin vasta tosi myöhään. Eikä muutenkaan mielestäni ovulaatioplussa tulisi noin pian kierron alussa. Vaikka täällä on oppinut sen verran, että kaikki on niin mahdollista;-)

Jännää on kyllä.

Pahoittelut tänne elokuisiin joutuneille. Tehdään nyt sitten me loput se joukkoraskautuminen, aika hyvinhän tuolla heinäkuisissa se onnistukin.

Meikkiksellä ei mitään uutta raportoitavaa. Luget aloitin tänään ja perjantaina siirto. Vähän kyllä hermostuttaa miten se pikkumyy2 selviytyy sulatuksesta. R-testin paikka on kuulemma vasta kaksi viikkoa siirrosta. Joopali joo, ja kukahan pystyy taas odottelemaan niin kauaa...

Vierailija
57/897 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkaoireista täällä kärsitään eli kyllä se ihan kunnon kp1 on tämä. Ei enää vaan tiputa vaan valuu kunnolla. Alaselkä on tulessa ja lisäksi myös lapaluiden väli = koko selkä tuntuu kauhealta.

Saas nähdä mitä tämä kierto nyt sitten on, ostan kyllä ovistikut. Joskus aiemmin elämässä käytin vaan cb ovistikkuja, suositteleeko joku muu jotain muuta? Innolla ensi viikkoa odotellen...joskin mieheni oli sitä mieltä, että sopivan tasaisesti siittiöitä sisään niin johan homma hoituu, jos on hoituakseen. ;)

ILTIS: testaa ihmeessä, et siinä mitään menetäkään (no, yhden testin, mut...on se sen arvoista, tiedät sitten ehkä jotain enemmän :))!

Katsotaan Wilpuri päästäänkö yhtä aikaa jännäämään ovista ja menkkojen alkua. Ehkei minullakaan ollut viime kuussa ollenkaan ovista?! Nimittäin nämä pidemmät kierrot ovat aina "rankempia" menkkaoireiltaankin. Jospa se on joku merkki jostain kuka ties.

Kukak tietää tuosta jostain greippimehuhommasta? Onko siinä jotain perää?

Menkoistaan iloinen Onnenhelmi kp1/25-28

58/897 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liputan niin cb:n hymynaaman puolesta. Siinä kun tärähtää puikkoon ihana hymynaama kun on oviksen aika. Kyllästyin vertailemaan niitä viivoja, että onko nyt tarpeeksi vahva vai miten. tuossa ei ole epäselvyyttä. Kallishan testi toki on, mutta mielestäni helppo ja luotettava.

Tsemppiä tikutukseen!

Vierailija
59/897 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sai himoshoppailija minusta vallan: ostin siis kasan UUSIA ovistestjä. Niitä vanhoja tuttuja, toimivia ja ei outoja. Lisäksi ostin (naurakaa vaan)CB digin, jolla viime keirrostakin vetäsin hymyt. Ja samaan aikaan ku vahvan viivan kahdesssa muussa. Tosin ne viivatestit näytti plussaa kumpikin 2 peräkk. päivänä, hymy vain yhden pv. JOO JA TULOS:

VIIVATESTI: Ei LH-huippua, mutta aika vahva toinenkin viiva, joka yleensä mulla n. 5-6vrk ennen huippua.

DIGI: Ei hymyä, mutta ne viivat (joita kiellosta huolimatta tutkin) olivat ihan samanlaiset ku viivatestissä. Siis vain vähän hennompi toinen, viimeeksi hymysä olivat vahvat molemmat...

JA NE HALPISTESTIT: Edelleen vahvaa pukkaa.Jäin miettimään, että jos ne mula vaan sitten ovishuipussa nyttää sille, että se testiviiv on selkeesti tummempi ku kontrolli? Jotkut toimii niin, ja joskus aikanaan olen törmännyt sellaiseen. Jatkan testaamista, koska kivut selässä ja nivusessa edelleen, sellaisina kuin ennen ovista aina. Mut kunnon viiltelyä ei vielä :)

Olen mä aika sepustaja :)

ILTIS omanapaisena kp. 7/36-38

60/897 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltis on sitten käynyt ostoksilla;-) Olet ihan kuin minä, hih. Mutta eikös sun pitänyt ostaa yks raskaustestikin varmuuden vuoksi? Noi ovistestithän voi näyttää melko vahvaa viivaa kun on raskaana.