***Elokuiset 2011***
Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...
Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...
Lumi kp3/30-32 ja yk 5
Kommentit (897)
ok no sitten se täytyy olla oviksen tuloa. Suosittelen kyllä sitä hymynaamaa jos sulla kerran ne viivat on välillä tummemmat kuin kontrolliviivat tai vaihtelee kovasti. Ei sitten ainakaan mene ovis ohi. Tai sittenhän voit sanoa miehellesi, että ovista pukkaa joka päivä noin viikon ajan ja ei kun petiin pupuilemaan, hihi.
Oot Iltis kyllä ihan yhtä seko testailee niin kuin minäkin. Kuvittele, et mä tempasin r-testin vaikka mulla oli ollut ovulaatio ja ultrassa nähty juuri iso folli. Mutta kun oli vähän huono olo niin aattelin et josko kuitenkin voisin olla raskaana. Haloooooo...ja arvaa mikä kasa mua odottaa r-testejä;-) dippadaidaaa tulis nyt vaan se perjantai ja siirto niin pääsen taas testailee, hihih testaaminen on niin kivaa, joo-o
..tuollainen minäkin olen. Järki sanoo, mutta silti suuntaa vessaan testille, voi jessus. Ainakin sakroiliittikipu ja nivusoireilut ja pakotus tuntuu enteilevän ovista. Tai sitten ei. Tähän sekoaa. Teen nyt noilla uusilla viivatesteillä, kun ne alkaa kunnolla ole evahvoja, sit kätän digit kans. Pas...t. Tosiasiassa olen digi kädessä jo ylihuomenna, heh.
Nyt nukkuu...
ILTIS
mutta ihan vielä ainakaan siihen ei ole aihetta. Vain se haamu takana ja tämän aamun cittarin halpis testiin en saanut edes sitä!!
Huoh...pitänee vain malttaa odotella...päivät vois kyllä oikeasti mennä nopeasti eteenpäin!!!!!
Minny kp27/37-39 yk4 dpo10
Tänne tulin sitten =) Ja ihan hyvillä mielin.
Solina kp1/27.
Tuli muuten mieleen, että tehtäiskö joku yhteenveto, ketä kaikkia täällä on mukana? Nimimerkki, yrityskerrat, jotain yleistä itsestä tms =) Näkee siitä sitten aina mukana olijat ja uudet sitten kopsaa listan lisäten itsensä siihen. Ja listaa voi aina päivitellä sitten. Ei tarvitse uusienkaan sitten lukea koko ketjua alusta asti. Miltäs kuulostais?
mä voin ne sitten kerätä yhteen. eli vaikka nimimerkki- monettako yritetään- yritys aloitettu- toivottu la
Joo, aattelin että unohdan kokonaan tän kuumeilun, kun nyt on sitten mennyt 11 kiertoa tätä kolmatta tehdessä. En olisi ikinä uskonut että kroppa menee näin sekaisin hormonikierukan jälkeen. Epäilen, että en joko ovuloi ollenkaan tai sitten ovulaatio on liian myöhään. Jos oikein noita Davidin halpistikkuja viime kierrossa tulkitsin, niin ovulaatio olis ollut kp 20, kun kierron pituus on 30...
No, ens kuulla sitten lääkäriin, kun yritystä on virallisesti se vuosi. Nyt vaan odotellaan...
-polluxia, kp 12/30, yk 12
Hyvä idea tuo koontilista. Laitan heti ekana omat infoni tähän:
nimim. ILTIS (Iltatähtönen),IKÄ: 33v, 3. lapsi toiveena, (pojat -99, -01),yritys aloitettu 10/10, toivottu la: elokuu 2011-> kuitenkin 2011 aikana jos saa toivoa.
MINNY: Cittarin testi vaatii sen 14vrk oviksesta, että reagoi. Se ei ole varhainen testi. CB:llä on varhainen, samoin predictorilla ja First step taitaa kanssa olla aikainen/varhainen. PEUKKUJA!!! Testaa uudelleen ;) kehoittaa testaamiseen hurahtanut 33v yksilö.
OMANAPA: Edelleen vihloo oikeella, selkään koskee, jomottaa, pää särkee, heikottaa (ovisoireita ne ovat...ja paljon muutakin :D) HALPISTESTI tähnään testiviiva tummempi kuin kontrolli, tai sitten ihanihan yhtä vahvat. MUILLA en VIELÄ testannut, en jaksa enää kauheesti uskoa noihin halpiksiin, silti tstaan nekin, jotta tiedän, mitä ne näyttää, kun ovis muilla tikuilla, lämmöt ym. ovisjutut päällä. Sellaista... Hyvä mieli. Upeeta.
EVE: Vointi? Fiilikset? Testit :D?
peukkuja ja plussia toivoen,
ILTIS kp 8/ 36-38 (yk 2.)
Onnenhelmi: miehes on kyllä aikas oikeessa, ei kai sitä muuta voi tehdä jos luomuna yrittää :-)
Iltis on kyllä kova testaan, ei meidän muiden tarvi kohta testata mitään, ku sä ja evelina testaatte muittenkin puolesta :-)
Mites Wiiwin oireet? Onko vielä?
Moni muu tuntuu tosiaan olevan ihan alkukierrossa menossa tai ovista etsimässä, eli samoihin aikoihin sitten jänskäillään... JA joukkoraskaudutaan.
Eve, tää sun tapaus on kyllä kaikkein jännittävin ja pidän peukut pystyssä perjantaina!
ON:Tällä kertaa jätän oviksen tikuttamatta, mies on tän viikon työmatkalla, enkä tiedä ehtiikö ajoissa kotiin, niin en viitti ressata. Jos ovis ehtii oleen just sunnuntaina ku mies tulee maanantaina, niin sitten harmittaa! "Tulee jos on tullakseen" -kierto siis menossa. Pitäsköhän sitä greippimehua koittaa?
ja tiedot siis:
Ninnimari, 33v (mies 35v), yk 5 esikoinen
kp 5/24-27
olisi hakusessa meillä joo eli paljon rakkautta vaan. :)
Miten se greippimehu siis edesauttoikaan asioita? Kuka tietää?
Mun alaselkäkipu on aivan valtava (ja valuvan nesteen määrä myös, melkein sanoisin, et kierukan kans ei näin paljon koskenut!), mut mä kestän kuin mies ;) Jos se tarkoittaa sitä, että tässä kuussa ainakin ovuloin niin sattua saa kuinka paljon vaan! Hienoa, jos siitä vielä raskautuisikin...
Mies se gallup-osasto, miten niitä nimiä kannattais kerätä...jotenkin putkeen letkaan kopioimalla, aloittaisiko joku viisas sen tekemään?
Onnenhelmi on 33v., mies 35v.(hei samat ku sulla Ninnimari :)),yk oikeastaan 1.,3.lapsi,kp 2/25-27 (tai jotain...)
mä voin ne sitten kerätä yhteen. eli vaikka nimimerkki- monettako yritetään- yritys aloitettu- toivottu la
Eli Basbartuu (Basse) virallinen yk 4, eli elokuun pintaan alotettu, toivottu LA parasta ois tulla 2011 aikana, mitä nopeammin, sitä parempi! ;-) Niin ja esikoista yritellään :)
Eli Evelina elikkäs Evis tai Eve;-) 39-vee yritystä tyylin koko ikä, mutta hedelmöityshoitoja 09/09 alkaen. Viisi inssiä, yksi IVF, josta tuoresiirto ja nyt PAS. Seuraavaksi uusi ja viimeinen IVF-kierros jos ei tärppää. LA toivottu elokuu 2001!
siis la elokuu 2011 - tai jos edes vuoden 2011 aikana. :)
Ite olen 24 ja mies 28..pillerit jätetty pois 05/10 ja sit parit kierrot ollut ihan miten sattuu..mut oisko yk5 ja kp tällä hetkellä jotain 38. Esikoinen toiveissa vuodelle 2011!
ON: Menkkoja ei kuulu ei bäy..alamahaan on iltaisin vähän koskenu, mut ei muuten mitään. Tilasin viime viikolla raskauskeijulta testejä, ovis ja r-testejä. Koskaan aikaisemmin en ovis testejä ole käyttänyt, eli eiköhän oli aika kokeilla. Lääkärille pitäis varmaan rueta soittelee kun ei menkkoja kuulu..oli puhe, et jos loka-marras vaihteen jälkeen ei ala niin sit soittoa. Toki täytyy sitä ennen testata r-testi ennen kun soitan.
Et tämmöstä tänään..naama kukkii kun teinitytöllä :D
Tämä äippä on 28v. ja mies 32. Ensimmäistä kiertoa elellään, mutta tämä onkin "hiukan" pidemmän puoleinen kierto, kun tänään kp 47 menossa eikä ovista ole vielä kuulunut. Neljättä pienokaista toivotaan ja ensi vuodelle...
En oikein tiedä, pitäisikö kysyä lääkäristä neuvoa tämän kierron suhteen vai vieläkö oottelen. Mitä tuumaatte? Tunnistan kyllä ovikseni eikä sitä ole vielä tullut. Kovasti juilii munasarjoja, mutta ei muuta..
Plussaisia tuuulia poikien äipältä!
Kiva idea tuo koontilista!
Siitä ois kiva katsoa jokaisen tilanne:)
Omat tietoni: 34v, mies 37v. Yk9 menossa, 4.lapsi haaveissa. Nyt eletään kp10/28-34.
Menkat mulla loppu sunnuntaina, ja nyt on tullut ihan vähän veristä vuotoa. Myös alaselkä on kipeä. En tiedä, oisko nyt sitten ovis etuajassa, vai mitä tuo vuoto on. TUossa pari kuuta takaperin oli juuri samanlaista kierron samassa vaiheessa. Silloin ei vuoto tarkoittanut ovista, mutta ovis tuli siitä sitten neljän päivän päästä. Ehkä nytkin sitten niin. Katsellaan ja kuulostelllaan. Mies on kyllä nyt sairaana, toivottavasti pian toipuu, muuten ei toivoa elokuisiinkaan.
Poikien äippä: Mulla kokemusta pitkästä kierrosta..toukokuussa kun jätin pillerit pois niin tuli toki normi tyhjennysvuoto, mut sen jälkeen oli kierto vähän yli 40 päivää ja sen jälkeen meni 3 kuukautta ennen kun tuli seuraavat. olin sillon reilun parin kuukauden jälkeen lääkäriin yhteydessä ja sano et ihan normia vielä et keho saattaa ottaa oman aikansa kun hormoonit vähän sekasin. Näiden viime menkkojen jälkeen kp on nyt 38. eli tällästä täällä..
Aika inhottavaa..
Tosiaan hjyva idea tuo koontilista, tänks.
Lueskelin vähän tuosta blastokystasta vai blastokysti, no anyway kuitenkin, sellainen on se mun pakastettu pikkumyy2. Luin, että noin pitkälle viljellyt olisivat varmempia raskautumaan, mutta toisaalta menisivät herkemmin pilalle sulatuksessa. Kääk, mua alkoi niin jännittää miten sille käy perjantaina. Arvatkaapa pelkäänkö jos sieltä tulee soitto aamupäivän aikana, sehän vain tietää yhtä asiaa. toivottavasti ei puhelin soi...
Pitäisköhän munkin alkaa mittailemaan noita lämpöjä niin näkee sitten nousevatko jossain kohtaa siirron jälkeen.
Kukas on eka testailija, Basse, Iltis? Mulla olis itsellä synttärit elokuussa ja oishan se aika kivaa juhlia yhdessä lapsosen kanssa. Onko kellään kokemusta siitä, että joissakin suvuissa hedelmöittyminen olisi samaan aikaan vuodesta? Ajattelin vaan kun minä, mun veli ja hyvin moni serkku ollaan synnytty kaikki elo-syyskuussa. Toisaalta ehkä peitot on heilunut vaan ahkerammin näin pimeinä syksyn iltoina kun ei ole ollut muutakaan tekemistä, hih. Taitaa olla puhdasta sattumaa.
...toi listaidea minusta edelleen :)
Ollaan muuten aika samoissa päivissä monen kanssa, tosin mulla esim. pitkä kierto, joten EVE, mä en ole eka testaaja (tai siis takuulla olen, mutten plussaja :D), nyt tikuttelen ja tunnistelen ovista, joka yleensä ei ikinä tähän aikaan tule. Nyt oireita, se hämää? Tänään on romanttinen ilta nr yksi menkkojen jälkeen. Meillä mies ei vetele punaisia päin. Koskaan.
BASSE: vuotelu on hyvä oviksen jälkeen, näin olen myös kuullut. Tsemiä.
OMA: samoissa mennään, vihloo ja alkanut vuotaa sticky-tyylistä valkovuotoa suoraan menkkojen perään, what? KUivakausi mennyt siis ohi, ovis taitaa tulla aiemmin. Tiedä sitten. Luottotesti vielä nega, mutta aika vahva toinenkin viiva on jo. Ja se voi ollakin miltei viikon mulla. Jep.
ILTIS kp 8/ 36-38
Joo tuo lista kuulostaa hyvältä, jos vaan Solina jaksat sellaisen väsätä! Näkee kätevästi keitä kaikkia täällä olikaan!
Poikien äippä: oletko tehnyt r-testiä? Jos ovis on ollut huomaamaton? :)
Onnenhelmi ja ninnimari: Joku laittoin hetki sitten linkin jollekin sivulle (kuulostaa nyt tosi tietävältä :)) ja siinä lääkäriltä oli kysytty greippimehun vaikutuksesta. Muistaakseni oli niin, että mitään tieteellisiä todisteita ei raskautumiskäytölle ole, mutta voisi hyvinkin ajatella vaikuttavan parantavasti emättimen hapokkuuteen/emäksisyyten, että siittiöt säilyvät paremiin tms. Mullakin on justiin mehulasi nokan edessä :D joten eikun kokeilemaan vaan! Tosin mitään herkkua tää ei varsinaisesti ole..
Evelinalle paljon tsemppiä loppuviikolle, toivottavasti kaikki menee hyvin!
Itsellä noita oireita on edelleen, alavatsaa jotenkin juilii,nippailee tai jotain ja pienen pientä menkkamaista tunnetta on. Hetkittäin on fiilis että jee, nyt on varmasti tärpännyt, kunnes kohta taas vaivun synkkään epätoivoon tän asian kanssa. Joka päivä miehelle höpötän, et nyt jos mä oonki raskaana ni sitä ja tätä ja plääähh..
Muistelin tossa että mun siskolla oli samanlaista oiretta ennen plussaa, mut sehän ei kerro sit todellisuudessa yhtään mitään..Hassua vaan kun nää alkoi jo tosiaan muutama päivä oviksen jälkeen.
Nyt kp 19/26 ja testata aion vasta viikon päästä eli varmaan 26/26, jos vaan maltan olla.. En kestäis sitä haamujen epävarmuutta varmaan..
Ja listalle voipi laittaa:
Viiwi 28v ja mies 26v, esikoista yritellään, yk6 menossa ja plussaa toivotaan mahdollisimman pian :)
mähän pääsisin kohta testaamaan jos mentäis luomukierron mukaan kun on jo kp15/28 mutta nyt sitten viivästyy kun on se kuuden päivän alkio. No, mutta eihän se estä mua silti testaamasta, hihih
Ei oo muuten tullu ollenkaan ovislimoja kun kerran niin limoista puhutaan. Outoa. Plussa tuli kepukkaan lauantaina ja pistin vielä tuplikset pregnyliä. No ei sen niin väliä tässä kohtaa.
Unohtui...miinus on, edelleen ;)
Iltis touhukkaana
EVE: MÄ olen niin uskomaton testaamisen kanssa. Testaan kaiken, minkä voin :D