Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
761/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo kirjoitellut yli kuukauteen, kun liityin keskusteluihin... Jäänyt vähän taka-alalle eikä siis mitään merkittävää ole tapahtunut sen kolmannen yrityksen jälkeen. Nyt siis täällä elokuisissa mukana.

MUTTA: Mulla on nyt suuri ja jännittävä ongelma, voiskohan joku ystävällinen sisko auttaa, jos vaikka on ollut samankaltaisia kokemuksia? Nimittäin mun säännölliset menkat on nyt jääneet pois. Kierto on normaalisti 24-26 päivää ja nyt kp 31. Ongelma on se, että juuri aamulla kolmas tekemäni testi näytti puhdasta negaa. Alamasussa juilii välillä samaan tapaan kuin menkkojen alkupäivinä. Ehkä aavistus silloin tällöin näkyy rusehtavaa vuotoa mutta TOSI vähän ja harvoin.

Miksi testissä ei näy mitään? Vai voiko kierto mennä yhtäkkiä noin sekaisin? Ikinä ennen ei ole kestänyt kierto yli 28 päivää. Salaa tekisi mieli haaveilla pienestä ihmisenalusta mutta luotan niin paljon noihin testituloksiin...

HMPH:/

LaLa yk4 kp 31/24-26

Vierailija
762/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan oli nyt edellinen kierto 32 vai 34kpta, eli pitkä nähden normaaliin 24-28kphen, testit negaa ja alkoi sitten vaan myöhässä, luultavasti joko ovulaatiota ei tapahtunut, tai se tapahtui myöhemmin kuin normaalisti.

Toivottavasti tilanne selkeää, ja joko plussa pärähtää tai menkat alkavat, ettei joudu olemaan epätietoisuudessa, se on pahinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mulla olikin sellainen muistikuva, että heinäkuun keskusteluissa jollain oli samankaltaista havaittavissa. Jotenkin oon epäuskoinen siitä mahdollisesta plussasta... Miksei se muka olisi jo tullut? Luulis, että kiinnittyminen on tapahtunut jo kauan sitten, jos on.

Vierailija
764/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaitsitko oviksen tässä kierrossa? Tikutitko? Jos se on ollut oletettua myöhemmin, siihenhän voi olla moniakin syitä :-) Silloinhan se selittäisi että plussa tulisi myöhemmin, tai kuukautiset alkaisivat.

Jotain ylimääräistä stressiä? Buranan käyttöä? Mä oon ymmärtänyt että burana voi viivästyttää ovista tai jopa estää sen. (Ei oo varmaa tietoa, muistan vaan kuulleeni..:)

Toivottavasti kaikki ok ! :-)

765/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kiittää teitä kaikkia tästä matkasta, jonka olette kanssani kulkeneet. On ollut jännitystä, epätoivoa, hullutta, iloa ja surua ja kaikkea siltä väliltä. Onkohan maailmassa mitään muuta asiaa kun raskaaksi tuleminen, joka edustaisi tunteiden koko kirjon. Ilman teitä olisin varmaan jo seonnut aika päivää sitten. Kiitos että oletta jaksaneet kuunnella juttujani ja vastailla välillä ah niin pöljiinkin kysymyksiin.

Kyllä se vaan niin on, että äiti tietää, milloin vauvalla on jokin hätänä. Heti ekoista plussista lähtien mulla oli outo fiilis, että tämä ei pääty hyvin. Enkä enää ikinä halua saada noita fiiliksiä. Nyt olen pystynyt itkemään asiaa onneksi ihan kiitettävästi. Minulla on paha tapa naamioida tunteeni huumorin alle, mutta nyt ei pysty. Tämä on julminta, mitä olen ikinä kokenut.

Hirveää ajatella, että "vauva" ei ole ilmeisesti vielä kuollut vaan nyt oikein pitää toivoa hänen kuolemaansa, että tulisi itsekseen ulos. No toivottavasti sitten tulee ja mielummin heti että pääsen taas takaisin normaalirytmiin kropan osalta ja miettimään uutta ivf-kierrosta. Juu, mulla olisi yksi satsi mieheni siittiöitä vielä jäljellä, mutta tänään biologi arveli, että määrä olisi liian vähäinen. En oikein ymmärrä, koska sama määrä oli käsittääkseni viime ivf:ssäkin. Mutta ei auta, sen määrän on riitettävä kun enempää ei ole. Eli nyt kai pitäisi odotella yhdet normimenkat ennen keräystä. Musta tuntuu, että mun maha paisuu ja paisuu ja vauva kasvaa. Pelottaa myös samalla jos onkin kohdun ulkoinen ja tarvitaan joku leikkaus. No ainakaan vielä ei ole toispuoleista kipua. niin kai se sitten on aikaisintaan tammikuussa tai helmikuusa kun pystyn jatkamaan hoitoja. Luulen, että jään nyt näiltä areenoilta hetkeksi pois taustailemaan. en niin milläään haluaisi liittyä tuonne keskenmenon saaneiden pinoon, en halua en halua. No, kunhan aikaa kuluu niin ehkä minäkin tästä vielä nousen. Sain lekurilta luvan ottaa mitä tahansa lääkettä että saan nukutuksi. Otinkin tuossa iltapäivällä yhden relaksantin kun selkääkin taas juilii ja sain nukuttua pari tuntia. Jotain positiivista sentään, ainakin voin tulla raskaaksi. ja saan syödä jouluna graavikalaa. Ja voin tempaista lärvit, vaikka heti. No ei nyt ihan heti tee miele, mutta anyway.

Teille rakkaat siskot toivon parempaa onnea kuin itselleni. Tässä kohtaa sanoisin että negakin on parempi onni kuin tuleva keskenmeno. Älkää luovuttako koskaan ja jatkakaa samaan malliin, ihanalla positiivisuudella ja huumorinkukalla.

Erityiskiitokset haluan sanoa, pikkuBasselle ja hänen napille, Iltikselle, Amalialle, Mammalle, Lumille, Lumikille, ja kaikille muillekin, jotka olette tukena olleet tällä matkalla. Minä jään nyt tältä pysäkiltä pois...ihanaa joulua teille kaikille rakkaat siskot!

Vierailija
766/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve, inhottavia uutisia! Olen pahoillani. Elämä ei ole yhtään reilua ja varmasti ottaa koville. Virtuaalihalaus ja jaksuja kaiken keskelle!

Eipä ole kamalan iloisia uutisia nyt tullut... Mikä siinä nyt on kun täti ei tajua pysyä poissa ja mikään sinitarra/liima/jeesusteippi ei auta...

Iltis, mulla myös kamalat pms-oireet. Niiden vuoksi söin pillereitäkin aina kaks liuskaa putkeen. Saa nyt nähdä, millanen meno on parin viikon päästä kun menkat alkaa ja oon ihan ilman ylimääräsiä hormooneja... Tuskin ainakaan pahempaan suuntaan voi mennä...

ON: Kiitos hymynaamavastauksista, tänään testi oli jo nega, eli tänään ja huomenna olis varmaan hyvä hommailla. Simpat on kyllä valmiina asemissaan jo :) Eilen seksissä huomasin, että meininki oli jotenki tahmeempaa ku yleensä ja tänään oli nähtävissä jotain ovislimaksi kuviteltavaa. Alamahaa jomottaa hiukan kuten menkoissa ja eilen oli hiukan lämpöä illalla, nyt taas ihan normi olo. Katsellaan... Kaapissa muutama mammaksin liuskaraskaustesti, saa nähdä koska sitä uskaltais alkaa testailla...

Voimia vielä kaikille tähän joulukuun pimeyteen! Toivotaan valoisampia aikoja!

Uuve kp 17/30(?) yk1

Vierailija
767/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itku silmässä luin tuota sinun tekstiäsi. Toivon sinulle hyvää joulua ja kaikkea muutakin hyvää ja kaunista elämääsi! Olet ihanan tuntuinen ihminen ja olisi ollut vähintäänkin oikeudenmukaista että olisit vauvan saanut. Olet omien surujesi keskellä jaksanut tsempata meitä muitakin kun toivo on ollut loppumassa :)

Halauksia.

-Lumikki

Vierailija
768/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tää tuntuu niin kamalan epäoikeudenmukaiselta ja ja.. en osaa sanoinkuvailla.. itku simmussa täälläkin ollaan, niin kovin tärkeä tukipilari ja ihminen sinusta täällä tullut.. oisit ansainnut tulla odotuspuolelle jos kuka, mielummin sinä kun minä itse, olin niin varma.. niiiiiiiiiiiin varma että tipahdin itsekkin korkealta, saatika sitten sinä, voin vain kuvitella sitä tuskaa minkä tunnet nyt.. Vaikea kuvitella ettei enää voi lueskella sun kirjoituksia tai, nauraa virtuaalisesti yhdessä tai.. äääääähhh. MIKSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, mä en vaan tajua!

Toivottavasti vielä törmätään täälä, jos vaan jaksat niin tuu moikkailemaan, teen samoin jos nään sut kirjottelevan jossain. Olis kiva kuulla kuulumisia myöhemminkin, niin hyviä kun huonojakin fiiliksiä, ja toivottavasti pian voin onnitella sua suurin halauksin! Voimia, voimia ja vielä kerran voimia, ja kaikkea hyvää! niin ja piparin tuoksuista joulua, suukkoja ja halauksia!

Oot ihana!

Vierailija
769/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kiitos kaikille teille, jotka olette yrittäneet lohduttaa, tukea ja ymmärtää näinä vaikeina aikoina.

Evelinan kanssa olen samoilla linjoilla siinä, että äiti kyllä tietää milloin vauvalla on joku hätä, itselläni oli se tunne myös alusta alkaen.

Julmaa, epäoikeudenmukaista ja katkeraa on tämä leikki.

Evelinalle toivon, että seuraava hoitosi toisi sen tuloksen, että saat ensi vuoden lopulla oman vauvan. Vihdoinkin. Sinä, jos kuka olet sen ansainnut. Kaikkea hyvää sinulle ja olen niin pahoillani ja tiedän nyt varsin hyvin miltä sinusta tuntuu. Pidä myös huoli siitä, että pääset jatkotutkimuksiin, jos jotakin erityisiä oireita on ettei käy näin kun minulla. Meillä kun nuo hcg arvotkin on samankaltaiset. Paljon voimia sinulle ja yritä pärjätä!

Täällä kivut jatkuvat, kun edes ne loppuisivat. Itketty on niin paljon, kurjinta tässä on se ettei ole juuri ketään kelle puhua. Tieto siitä, että emme todennäköisesti koskaan saa omaa lasta on musertava, en tiedä miten sitä käsitellä. Toivon, että siihen joku ratkaisu löytyisi. Mutta sen ratkaisun löytäminen vie varmasti aikaa.

Minäkin siis poistun, toivottavasti vielä joskus voin palata takaisin. Paljon parempaa onnea teille muille ja kaikkea hyvää. Olette ihania! Taistelkaa!

Rakkain terveisin Lumi ja pikku enkeli

Vierailija
770/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tylsää, kun on niin surullisia uutisia. :( Vielä kerran voimahali erityisesti Luminaiselle ja Evikselle!

Iltis: Pitääpä ottaa d-vitamiinit käyttöön. Mä oon kyllä semmonen pilleristi, että nppailen jo kalanmaksaöljyä ja multitabsia sekä aloeveralitkua päivittäin. Ehkä ne riittävät. :)

ON: Mä sekosin ja tein cb:n plussatestinkin iltapäivällä ehkä noin tunnin viruneesta virtsasta eli olin aika varma, että mikään muu kuin nega se ei voi olla. Aika epäselvä lukea se testi (tottunut apteekin omaan, viiva niin tai näin mut ei joka päin :)). Mut ku luin siinä ohjeita ja katselin tuloksen muodostumista TESTIAJASSA ruutuun niin siihen piirtyi plussa! En silti uskonut oikein, laitoin miehelleni kuvaviestin ja kysyin siinä tulkkausapua mitä hän näkee kuvassa. Hän vastasi: raksin ja viivan, mutta miten sitä pitää tulkita?! =D

Se toinen viiva oli vahvempi (se miinusviiva) mut pystyviivakin oli ihan selkeä, jopa sen huonon kännykameran tallentamana. Oho, voinko siis todella olla raskaana?! Vaikea uskoa...mutta toivoa saa. :)

Onnenhelmi hetkellisesti onnessaan kp 24/(25-)27, dpo 11

P.s. vatsassa kyllä nippailee ja flunssa pukkaa päälle, kuten myös hikoiluttaa...

Anteeksi oma napainen teksti, olen niin täpinöissäni!

Vierailija
771/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja se nyt ei yllätä ketään)

EVE: Kyyneleet valuvat pitkin poskia. Niin väärin. Älä lähde, minulla tulee ikävä. Tai lähdetään yhdessä seuraavaan "kööriin". Mä olen niin varma, että sä vielä plussaat ja saat vauvan. Ihan varma. Ja itse olen mieluusti myös ilman plussaa, koska sitä ei enää tähän kiertoon ole tulossa. Nega oli tänäänkin normaalitesti, ei herkkä. Pus.

ONNENHELMI: ONNEA!!!!!! KYllä se ON plussa. Sä sitten nappasit sen, loisto juttu. Hikoileeko sua tosia paljon? Mua hikoilluttaa ;). Mutta normitesti oli nega tänään, herkkää en tehnytkään, CB plussa-testi on herkkä, ihanaa ihanaa.

Itse: Jumpat takana. Olen todella väsynyt, epänormaalin väsynyt, siksi menkkasysteemit tulevat kyllä ihan puun takaa- en yleensä ennen niitä ole NÄIn väsynyt. Ja itkutulee joka asiasta, jopa siitä, että miksi ei voitu onnistua? Jos ei onnistuta enää ikinä? Jää vaan tyhjä syli. Sillekään ei sitten mitään vaan voi... Onneksi on jo kaksi maailman ihaninta jo, pojat miten te olette tärkeitä ja rakkaita! Ja taas tulee itku. Ja hiki.Päänsärkykin orastaa taustalla.

EVELLE: Kuuntele

Vierailija
772/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tää nyt pätkii.

Tässä tämä, jos nyt onnaisi.

ILTIS laittaa EVElle

Vierailija
773/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25v ja kova kuumeilija. Avomieheni ei ole sanallisesti antanut lupaansa tai ilmoittanut haluavansa vauvaa nyt, mutta sanaton lupa on saatu, kun kerran ilman ehkäisyä on tässä kuussa menty... Menkkojen pitäisi tulla lauantaina, mutta viimeksi alkoivat kihlajais-aamuna 6 päivää myöhässä. Tunteiden vuoristorataa tämä on: välillä itkettää ihan hirveästi ja hetkittäin asia painuu taustalle. En oikeastaan uskalla edes toivoa, mutta toisaalta... Mikä olisi sen ihanampaa. L.a. olisi mahdollisesti elokuun lopussa 21.8.2011.

Tintti 25

Vierailija
774/897 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä hiljaista, surullinen tunnelma :(.

TINTTI tervetuloa ja toivotaan,e ttä on tärpännyt. Tunteiden vuoristorataa, sitähän tämä elämä on ;). Peukut pystyssä.

ONNENHELMI: Nyt listaat mulle kaikki orieesi, siis kiukun ja itkun lisäksi, heh. Hiki? Kysyin jo viime viestissä tätä, kun itsellä on koko ajan hiki, sitten iskee kylmä. Mutta se on tuttua myös ennen menkkoja...pöh. Onnea vielä kerran, ihanaa!

OMAT: Tissit palautumassa ilmeisesti normiin, juilii mahassa ja munasarjan kohdilta, väsyttää, mutta vuotoa ei tullut yhtään. Eli kai se oli vaan alkumaininkeja se seksin aikana nesteen mukana saapunut rusehtava verensekainen. Ja sitä tuli about 1,5 teelusikallista ;). Lämmöt oli eilen ekan kerran mitattaessa 36,7 ja toisen kerran 36,3, kyllä ne laskee nyt vaan... Työpäivä täynnä tohinaa, ei auta, ku mennä puuhailemaan.

ILTIS DPO 12

Vierailija
775/897 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin ontto olo tällä palstalla. Onneksi on vielä muutama kenen puolesta jännittää :-) Iltis ainakin taatusti plussaa pian!

Sylintäydeltä haleja ja suukkoja luminaisellekkin, olisit ansainnut lapsen vierellesi, miksi sullekkin kävi näin, on ihan epäreilua tää kaikki. Miten voi olla mahdollistakaan. Suukkoja.

Onnenhelmi! Ihanaa kun tuot hyviä uutisia! Kyllä sä nyt vaan oot ras-kaa-na! Ihanaa! Onnea onnea onnea!!

Tervetuloa Tintille, vuoristorataa tämä tosiaan on, toivottavasti tärppää heti :-)

Iltis on niin raskaana.. laalalalala, koska testaat?! Helkkari soikoon, elä nyt pimittele niitä testejä siellä ;))

Vierailija
776/897 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan tunnelma apea. Mut niin on mullakin. =( Olen ihan tukossa ja niistänyt yöllä ainakin 5 litraa vihreää paksua töhnää (anteeksi).

ILTIS: Ihanaa, ettei vuoto jatkunut! Mulla käy usein niin, et ku menkat on aluillaan niin sekstailun jälkeen tulee vähän ja sitten alkaa kunnon vuoto. Mut nyt sulla ei alkanut! Kyllä sinä viel raskanaa olet. Eikös toi lämpöjen mittailu ole kuitenkin vähän hankalaa, kun aina pitäis samaan aikaan mitata jne. Älä usko niihin. :)

TINTILLE onnea, eiköhän se sieltä vielä tärppää...?

BASSE: en usko sitä vielä, mutta kiitos. Toivon kyllä!

ON: Niin, ne oireet Iltis kun kyselit. Mä en oikeasti havaitse mitään ihmeellistä. Paitsi eilen ihan erityisen hikoilutuksen. En tiedä liittyykö flunssaan vai mihin mut oli kauhee tuskan hiki kokoajan. Ja vähän huippasi ja oli heikko olo. Edellisissä raskauksissa söin kokoajan jotain pientä...oisko tämäkin nyt merkki siitä?! Huomenna testaan aamulla, katsotaan onko se vielä plussa vai joku muu. :)

Ihanaista päivää kaikille!

Onnenhelmi kp 25/(25-)27, dpo 12

Vierailija
777/897 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko luin Evelinan vika viestin :´( Jaksamista ystävä/sisko rakas...Olet usein mielessä, vaikka tässä pinossa ei tuu enää pahemmin kirjoteltua...

Onnenhelmi: Onnea :) Ja miten se Iltiksellä?

Vierailija
778/897 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä tosiaan surullisia uutisia :( Pahoittelut heille...

Itse tuossa katselin päiviä jolloin olen saanut ensimmäisen plussan testiin aikaisemmissa raskauksissa...ekassa raskaudessa plussa tuli vasta rv 5+2 ja sekin vaan haamuna

(aamupahoinvoinnitkin alkoi ennen plussausta) Toisessa raskaudessa haamuplussa tuli kp 29/28. Eli melko myöhään, vaikka molemmat raskaudet kuitenkin jatkuivat normaalisti.

Nyt on kp 27/28, dpo 14....toivossa on hyvä elää :) Vaikka pää kyllä alkoi aamulla särkemään tavalla joka aavistelee tädin tuloa.

Testaillut olen mutta ihan negaa näyttää....olin jo tilaamassa lisää testejä ensi kiertoon mutta ehkä tilaan vasta kun kaikki toivo on heitetty tämän kierron suhteen

779/897 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakkaat siskot miten ihania olette. Kiitos Basselle sydämestä ja Iltikselle laulusta.

Nyt kuulkaa piristykää kaikki. Ei tämä ole maailmanloppu (kai) kunhan pikkuinen tulee ulos niin pääsen takaisin jännäämään tänne. Sain viime yönä ihme kyllä nukuttua kellon ympäri ja nyt on vähän parempi olo. Ahdistaa eniten tieto siitä, että pikkumyy2 edelleen sinnittelee eikä suostu luopumaan minusta. Mutta jospa se kunnon vuoto pian alkaisi kun en käytä enää lugeja.

Täällähän on tapahtunut iloisiakin asioita. Onnea onnenhelmi. Iltikselle megapeukutukset kanssa ja toki kaikille muillekin. jotenkin en osaa irtautua tästä palstasta vaikka varmaan pitäisi. Sitä kun on vuoden päivät jakanut aatoksia teidän kanssa niin tässähän tulee suorastaan vieroitusoireita;-)

Antaisin teille sellaisen neuvon, että kun plussaatte niin käykää verikokeessa. sitten ainakin tietää mikä on todellinen tilanne. Vaikka nuo verikokeiden tulokset oli raastavia ja jännitti seuraavia, niin osasin odottaa ettei tässä käy hyvin. Sen sijaan jos olisin vaan plussannut ja odotellut ultraa jossa karmea totuus olisi viimeistään paljastunut niin en tiedä olisinko selvinnyt. Näin ainakin minä koen asian. Mutta tietysti me kaikki olemme erilaisia ja kukin kokee asiat omalla tavallaan.

Oikein lumista päivää kaikille ja nyt hymyä huuleen siskot!

Vierailija
780/897 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun kirjoitit, älä mee pois. Vielähän mäkin täällä kukkuilen vaikka en tänne kuulukkaan, pääasia että on paikka jossa jutella, mistä vaan! Jää! Perustetaan vaikka oma ketju jossa voidaan kaikki turista omiamme, jotenkin tää luotu yhteys on pidettävä! Ootte kaikki niin ihania.

Onneksi sait nukuttua, sekin varmasti omalta osaltaan jo helpottaa. Inhottaa ajatus etanasta, kuinka sen täytyy tulla pois, luulisi että kun lääketiede on niin kehittynyttä että tilanteelle voisi tehdä jotenkin jotain, siis positiivista, jatkaa raskautta tai muuta, mut varmasti lääkärit olisivat kaikkensa tehneet, jos jokin olisi mahdollista. Tää on vaan niin kurjaa.

Oon itse miettinyt nyt niitä verikokeita, jotenkin kalvaa kamala epätietoisuus, ja kun sullekkin kävi noin ja luminaiselle ja ja..

Pitäisi kai mennä, tai sitten varaan ajan varhaisultraan. Kyllä, heti huomenna, niin teen, pitää vaan ottaa selvää että löytyykö Mehiläisen palveluista, luulisi.

Suukkoja, xoxoxoxo