Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
801/897 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin siis eilen illalla jo puolen yön aikaan. Eli taas aika laimeasta pissasta ja het pamahti se raskaana siihen ruutuun, pidemmän odottelun (no ehkä sen 3 minuuttia minkä testi sanookin :)) jälkeen noi viikot.

Ihana tunne! Ja samalla tosi pelottava kun ei ole niitä oireita nimeksikään. Pitäisi olla tyytyväinen, mut ku on tämmönen ku on niin sitä toivoo ihmeellisiä asioita. ;) Olis hauskaa tehdä digitesti vielä maanantaina siinä uskossa, että silloin sen pitäisi jo näyttää enemmän viikkoja. Katsotaan viitsinkö tuhlata, vaikka sen plussan/raskaana-tekstin näkeminen onkin varsin huimaa!

Nyt aamupalalle ja töihin! (Anteeksi omanapainen viesti!)

Onnenhelmi kp27/25-27, dpo14

Vierailija
802/897 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä siis...teidän tilanteista.

On niin kurjan flunssainen olo ja kurkku kuin hiekkapaperia,että en ole jaksanut käydä kirjoittelemassa.

Eilen olin kurkkukarkkien voimalla teatterissakin ja kotiin tullessa kaaduin suurinpiirtein samantien sänkyyn.

Tänään olisi yhdet pikkujoulut..

Omaan napaan ei kuulu ihmeitä.

Mitään oiretta ei ole suuntaan eikä toiseen,mutta eipähän nää päivätkään vielä päätä huimaa...

Minny kp21/31-39 dpo5 yk5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
803/897 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin vaan ILTATÄHTÖSEN sanomaa, eli minäkin meinasin EVELINAA kehoittaa vielä ultrauttamaan kohdun ennen minkäänlaista tyhjennystä!! Välillä kuulee näitä juttuja että on tuomittu jo raskaus ja sitten kun odottaja vaatinut vielä ultran ennen esim.lääkkeellistä tyhjennystä niin kohdussa onkin kellinyt viikkoja vastaava elävä ihmisalku!! Minullakin kun on sellainen kutina että EVELINALLA olisikin kaikki ihan hyvin kohtulaisella.

Itse olen harkinnut vielä yhden testin tekemistä, vaikka se hullulta kuulostaakin, mutta vaivaa niin se, että sain sen plussan sunnuntaina ja tiistai-iltana sitten alkoi tuhruttaa..kun koko vuotelu kesti vain kaksi vuorokautta ja kummasti edelleen tunne että olis raskaana..nännit kutisee, kohdussa tuntuu sellaista jännää "sähikäis"-tunnetta ja iltapäivisin olen todella pahoinvoiva. Toisaalta tiistaipäiväinen testihän oli puhdas nega, että silleen yritän järjellä ajatella että mahdotontahan mun olis raskaana olla. Kai tämä kroppa vaan tahtoo niin kovasti raskaaksi että nää oireilut on vaikka uusi kierto alkaa:/ ONNENHELMI suuronnittelut!! ILTATÄHTÖNEN, taidetaan kaksin olla ainoat "vanhat" syyskuisissa, kaikki melkeinpä raskautuivat jo elokuisiin.

Helene kp.5/22-29, yk.11

804/897 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en malta näköjään pysyä pois. Kirjoitin jo kerran tuonne keskemenon jälkeen yrittävien puolelle, mutta en tunne sieltä ketään enkä oikein tunne kuuluvani siihen porukkaan, ainakaan vielä. Saanko siis siskot jatkaa täällä? Tai siis syyskuisissa?

Kiitos vielä tsemppauksesta. Iltis ja Helene, mullekin tuli sellainen ajatus josko jokin ihme tapahtuisi. Niinpä tein vielä cb:n viikkonäytöllisen, mutta se näytti samaa 1-2 viikkoa raskaana, mitä on näyttänyt koko ajan. Eli ei arvo ole noussut ainakaan niin paljoa, että näyttäisi 2-3 viikkoa. Nythän mulla on rv6+0 menossa eli pitäisi näyttää jo enempi. Joo kyllä vaadin ultran ennen kun mitään lähdetään pakolla poistamaan. Jos ei itsekseen tule meinaan. Tuntuu, että alamaha vaan kasvaa ja pikkuinen vaan sinnittelee eikä suostu tulemaan pois. Välillä tulee pientä tuhrua niin kuin on tullut koko ajan mutta ei sitä isoa vuotoa, että pieni pääsis (joutuis) ulos itsekseen. Tämä on niin raastavaa kun täytyy vaan olla raskaana vaikka tietää, ettei pienellä ole mahdollisuuksia elämään. Ellei sitten se ihme tapahtu. Tiistaina viimeistään menen terveyskeskukseen labraan ja katsotaan sitten. Tiedättekö muuten että missä noita ultria tehdään kunnallisella puolella? Jos on tällainen tilanne niin luulisi että pääsen hoitoon nyt kunnalliselle puolelle eikä tarvitse ravata yksityisellä klinikalla koko ajan.

Testaa nyt vielä Helene, mulla on sellainen kutina että....plus plus..

Vierailija
805/897 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin tänään kuvauksessa koko perhe, saadaan ihana joululahja...olisi vaan ollut vielä kivampi, kun masussa ois ollut yksi lisää perheeseen kuuluvana. Mutta nokka kohti taivasta, uutta pesään ;).

HELENE: No onneksi on tuttuja syyskuisissa, vaikkei se kiva olekaan pudota sinne. Nyt me plussataan, jos asennoituisi ja päättäisi niin? Auttaisiko ;)?

EVE: Jos vuoto ei vielä ala, vaadi uä maanantaiksi, siis varaa yksityiselle aika. Ma tai ti. Jos se on yli 5 vkoa, kohdussa näkyy kyllä ainakin sikiöpussi. Jos 6. viikko, sikiökin alkaa näkyä. Oli arvo mitä vaan!!! Et ainakaan suinpäin ala mitään lääkkeitä nappaamaan.

Nyt ruuanlaittoa, sitten vaan oleilua, IHANAA! Lenkki takana ja nenänpää punainen ;)

ILTIS kp 2/ 31 (eli tää kierto olikin 31, nyt ollut aika usein, ihanaa sekin, ettei tartte aina 36-38 kärsiä. Kun paino lisääntynyt +4,5 kiloa, kierto lyhentynyt. Ollut aina luikku, nytkin, mutta lihaksia ja painoa kerännyt, se on hyvä se.

806/897 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo kysyin sitä ultraa niin ei voi kuulemma vielä, vasta rv 7 näkyy jotain. En oikein ymmärrä miten ovat noin tiukkoja kun tiedän, että monet ovat käyneet jo rv 5+ jotain ja varsinkin kuudennella viikolla. Vaikka ei sydänääniä kuuluisikaan niin näkeehän siellä nyt edes et onko siellä mitään ja missä se on. En sit tiedä että onko näissä passeissa hitaampaa tuo ultrassa näkyminenkin. No ainakin viikon päästä pitäisi päästä. jos ei ole itsekseen tullut pois siihen mennessä.

Yksi raskausoire lisää, ikeniä ja "hampaita" jomottaa...

Vierailija
807/897 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas!

Lueskelin näitä vanhojakin juttuja, onnea vauvamasuille! ja todellakin toivon, että kaikille teille, joilla vielä on plussa tulematta tai joiden maha-asukki ei ole jaksanut kasvaakaan: alkuvuosi 2011 tulee olemaan hedelmällinen! Eikös?

Omassa navassa jännitys. Menkat olis pitänyt alkaa tänään, mutta... ei näy ei. Vähän, hyvin pientä menkkamaista tunnetta alavatsassa, mutta haluan uskoa sen olevan jotain muuta. Joa raskaus vaikka olisikin totta, niin mua jännittää myös sen jatkuminen. Suvussani paljon keskenmenoja... Yritän kuitenkin olla innostumatta ja testaan vasta maanantaina... Jos maltan. Oma olo nyt hyvin rauhallinen, kun oviksen aikaan olen ihan seko, muuten en tietäisikään milloin se on. Silloin taidan olla rasittava (mies ainakin sanoo...) Mutta nyt rauhassa odotellaan.

Vierailija
808/897 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. vielä mäkin täällä kurkkailen teidän kuulumisia :-)

Evis aika hölmöä ettet pääsisi ultraan aikaisemmin, luulisi että yksityisellä varsinkin saisi aivan itse päättää millon menee minnekkin, kun on omat rahat kyseessä. Monethan käy varhaisissa jo aikaisemmin, luulisi että jotain näkyisi. MRRR. mut toivoa on ! pienenpientä mut on kuitenkin, joten peukutan!

Onnea plussannaille jee, kiva ois saada lisääkin tuttuja odottajiin.. :)

.. Tää nyt oli tämmöistä pikaista, mulla on nykyään ihan liian kiire >:(

-Basse & Nappi

Vierailija
809/897 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Even pitäisi päästä ultraan. Mä myöskin niin toivoisin että myy olisi JOSTAIN kaivanut voimia ja kasvanut niin että syntyisi isona vauvana ensi elokuussa! Vaikka mahdollisuus olisi vain 0,0001% niin toivon silti.

Helene: Testaa uudelleen ;)

Lumikki+Lahja

810/897 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pregcheckin tein ja negaa se näytti:( Olin NIIIIIN varpaatkin pystyssä että olis plussaa ollut mutta ei niin ei. Kyllä mun pieni Sattumani ei päässyt onnettomaan kohtuuni takertumaan tarpeeksi hyvin:( Ja kuin pisteeksi I:n päälle nyt illalla lurahti kirkasta verta luraus. Että kahden päivän menkat jatkuvat nyt 2vrk vuotamattomuuden päätteksi. HUOKAUS!!!

Helene kp.5/22-29, yk.11

Vierailija
811/897 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut niille, joitka täti löysi!

Viikonloppu meni nopeasti, viuh! Nyt menossa kp 21/31(?) ja sen suhteen aika matelee... Uskoisin oviksen olleen keskiviikkona (hymynaama CB:llä ma ja ti) eli nyt olis vasta dpo 4, huoh...

Olin eilen viihteellä, ystävän kolmikymppisillä. Join itseni humalaan ja siitä on nyt hiukan morkkis. Vaikka järkeilin, ettei mahdollinen alkio voi olla vielä edes kiinnittyny kolme päivää oviksesta, niin silti on nyt hiukan huono omatunto. No, turhahan sitä enää on vatvoa. Tehty mikä tehty.

Osaako kukaan sanoa, miten aikaisin noilla mammaksin herkillä liuskoilla voi alkaa testaamaan? Voiskohan jo ens viikonloppuna, vaikka jo perjantaina? Näkyisköhän mitään silloin kun olis jo dpo 9? Mitään oireita ei ole, mutta eipä ole oviksestakaan ku se 4 päivää...

Onko kukaan enää jännäämässä mukana?

Terkuin Uuve kp 21/31 yk1

812/897 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän sain jo sitä haaleaa plussaa jo kahdeksan päivän päästä siirrosta. Ja siitähän se vain vahvistui. Ei kun testaamaan vaan, onnea ja plussatuulta puhallan.

Höh, on niin hölmö olo kun tilanne on vielä tällainen. tunnen niin kovin olevani raskaana ja tuntuu niin pahalta että kohta en enää ole. Tiistaina viimeistään ois taas verikokeet ja nähdään joko on kuolemaan päin vai vieläkö sinnittelee. Uuaah.

Vierailija
813/897 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä muuten voit? Onko vuoto lisääntynyt vai edelleen samaa pikku tuhrua? Kumpa olisi jokin ihme tapahtunut ja etana olisi vain nimensä mukaisesti todella hidas tempoinen heppu.. Huomenna jo verikokeisiin?? Joo?? Raastavaa tuommoinen jatkuva odottelu, huokaus. Miksei noita vehkeitä vois ostaa kotiin, josta tarkkailla sitä raskaushormonin määrää? Oisko vähän kätevää. Sormen päästä vaikka pikku tilkka ja laite kertoisi tuloksen, tittidii!

Peukutan sulle hyviä uutisia, oon yrittänyt ettiä sun juttuja täältä, josko oisit kirjotellu, muttei oo pistäny silmään :-( Tai keskenmenneissä taisit olla kirjotellut, mutten viittinyt sinne tupata kyselemään.. Hyvä että kirjoitat vielä tänne! Saa jostain kiinni :-)

-Suukoin ja Halauksin Pikku Basse

Vierailija
814/897 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa sellainen fiilis, etten kyllä testaa (ainakaan liian aikaisin) etten vaan sillä sit aiheuttais stressiä/keskenmenoa.. Jäänyt toissa kierron km kummitteleen :/ tai sitten haluan suojella mahdollisimman pitkää mahdollisilta pettymyksiltä, hmm??!!

Oireita on kyllä, mut uskon, et tuo Terolut kuuri myös niitä aiheuttaa. Joten siksikin nyt ihan hukassa näiden oireiden kanssa.

Samoin lämmöt seilaa, kylläkin norm. korkeammalla.

Uuve: Herkät testit voi näyttää jo dpo7-10 raskauden. Mut toki niin yksilöllistä. Itse sain toissa kierrossa sen haaleen haaleen plussan juuri dpo9 ja dpo11 oli jo selvempi ja dpo13 Apteekin omalla sain komean plussan. Mutta harmikseni se sitten meni kesken :(

Täällä vkl juhlittu tyttären synttäreitä. Nyt väsyneenä, mutta onnellisena uutta viikkoa kohden :)

Ja ens viikolla sit selviää, miten emännän käy ;) Saanko plussan vai jatkuuko pettymykset?!

Mutta niitä päin on rohkeasti mentävä, ei auta!!

Kaikille vielä mukana oleville rutkasti plussaa!! Nyt kunnon loppurysäys plussia, elokuiset *sydän*

Terkuin HelmiKeiju kp23/24-34 dpo10

Vierailija
815/897 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kurkin täällä vielä ;)

EVE: Meet nyt hyvä nainen ultraan ensi viikolla, ihan sama mitä sanovat. Ihmeellistä. Kerrassaan kummallista. Viikkoja on jo kasassa, vaikka olisi 5+ jotain, näkyy JOTAIN. Ja r-oireet sen kun lisääntyy- vanhakansa sanoo, että tyttöä pukkaa, jos ikenet vuotaa tai särkee ja hammaspesussa on inhottava olla ;). JOS SITTENKIN KAIKKI OIS JEES?? Peukkuja. Mä menisin heti huomenna ultraan maksoi mitä maksoi vaikka jonnekin yksityiselle ihan minne vaan.

UUVE: Älä ole eilisestä alkoholiasiasta ainakaan huolissasi! Alkoi siirtyy hilajlleen kohtuun, jos hedelm. tapahtunut, siihen menee keskimäärin (huom) 3-7 vrk, jos lähteisiin on uskomista, eri lähteissä vähän eri ajat, mutta keskimäärin se on siinä alle viikon hujakoilla. Kiinnittyminen siis 6-10 pv oviksesta, joskus JOPA 12!! Yksilöllistä sekin. Kiinnittymisestä menee se n.2 vrk, kunnes HCG:ta on riittävästi virtsaan saakka. Eli aikaisintaan DPO 8 ja se on TOSI aikaisin. Vain muutama % saa silloin plussan, siis niistä, jotka saa plussan anyway! DPO 10 on aika yleinen eka testipv, jolloin herkät testit saattaa näyttää plussan, 4 vrk ennen oletettuja menkkoja. DPO 11 jo suurin osa joka tapauksessa plussaavista saa jonkunlaisen haamujen haamun, jotkut jopa kunnon viivan/pallon/minkävaan. Ja jotkut (ne, joilla kiinnit. tapahtuu 10-12 DPO) vasta 14-18 DPO. Peukkuja !!!!! Kiinnittymisen aikoihin saattaa tuntua menkkajomottelua, kipua, viiltelyä, tulla vuotoa (tulee yleensä 1vrk jälkeen, limaista, ruskeeta, verensekaista), mutta kaikille ei todellakaan tule MITÄÄN! Suurimmalle osalle :). Itse sain esikoisesta plussan 4+5 kohdalla ja testasin joka pv, kuukautiset aina säännöll. Toisesta sain 3+5 vahvana ja ovisaika tiedetty, samoin yhdyntä, joten ajoitus ei pielessä- vain erilainen HCG-tuotanto.

Sellaista tarinoi jälleen

ILTIS päänsärkyineen (aina menkkojen aikana nää säryt) kp 3. ei satu enää mahaa, huhhei.

Vierailija
816/897 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla odottajien puolelle, tuntuu niin epätodelliselta. vaikka kyllä, raskanaa minä olen ja menkat eivät ole alkaneet. Nyt olisi siis 4+1 eli tosi vähän vielä...

Toivottavasti saan mukaani odotuspuolelle (jossa toivottavasti sitten itsekin pysyn iloisesti aina iloiseen loppuun saakka) aimojoukon täällä vielä plussaansa odottelevia. Ja mul on niin loppukuusta la tän tiedon mukaan, et melkein olen syyskuinenkin.

Kuulemisiin siis!

EVIS: laita het tietoja mikä on tilanteesi. Tää o niin jännään ja surullista ja toiveikasta ja ...hö, hankalaa sun kohdalla. Toivon niin ihmettä tapahtuneeksi!

Onnenhelmi 4+1

Vierailija
817/897 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yhä roikun täällä mukana =)

Iltis:Täällä kanssa joka kerta ennen tätiä ja sen vierailun aikanakin päätä särkee. Niin kuin se ei riittäisi,että mahaa sattuu ja vuotaa...huoh..

Uuve:Minä täällä jännäilen kanssasi, me mennään samassa tilanteessakin. Näiden päivien kulkua vaan odottelee ja kuulostelee omia oloja.

Evis:Voimia kovasti edelleenkin lähetän ja tietenkin hyvien tulosten puolesta peukuttelen.

ON:Kamala yskä ja tukkoisuus jatkuu, kurkku on aamuisin ja iltaisin todella kuiva ja kipeä =(

Masu on jotenkin pinkeä pallo ja yskiessä tuntuu,että paikat halkeaa kahtia kun niin kovasti viiltää. Tämä toki voi johtua ihan vaan tästä pitkän aikaa jatkuneesta yskästäkin.

Muutaman päivän tissit kutisi,mutta se on nyt jäänyt.

Näillä mennään ja kovasti odotellaan päivien kulumista..

Yksi herkkä testi olisi edellisestä kierrosta kaapissa (lisää pitää tilata) Kaapissa oleva houkuttaisi tehdä,mutta en haluaisi kokea samaa pettymystä mitä aikaisemmin..

Liian aikaista vielä testille, kun malttaisi tuonne ke-pe olla testaamatta.

Minny kp23/31-39 dpo7 yk5

Vierailija
818/897 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä täytyisi pinnistellä loppuviikkoon, ennenkuin saa tietää, toteutuuko unelma :)

Alaselkää on särkenyt ja tuntuu, ettei mitkään venyttelyt aukaise sitä,arhg. Itse aiheutettua(?), kun tuo sohva on vetänyt puoleensa kummasti :) ja liikkuminen "unohtunut"..vai jotain muuta? Väsyttänyt on kyl kovasti. Ja nenä ollut tukkoinen monta päivää. Mahaa on nippaillut ikävästi. Tänään tosin tuli "kaikki-asiat-on-niin-huonosti"-itkukohtaus..taitaapi olla täti touhuumassa tänne suuntaan. Toivottavasti ei..

Kaapissa olisi yksi testi, pitipä sitä laatikkoa vähän käsissä pyöritellä :)..voi tätä odottamista!

Tule jo viikonloppu!

Jännäily tunnelmissa

S79 kp 26/29-31 yk5

819/897 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulkaa siskot, oon ihan pihalla. Sain just veriarvot ja nyt se hcg oli noussut 300. Mitä ihmettä? Senhän piti mennä kesken. Onhan tuo arvo vielä aivan liian matala, pitäisi kaiketi olla jo monta tuhatta, mutta nyt oli reilu nousu edellisestä, vajaa viikko sitten oli 97. Uuah, mitä tämä nyt mahtaa taas tarkoittaa. Vuodan edelleen vähän, mutta kuitenkin.

Aamulla soitan klinikalle ja vaadin päästä sinne ultraan. Pakko saada joku selvyys tähän hommaan. No ei se etana-pikkumyy2 vielä ainakaan ole luovuttanut. Sitkeä sissi. Kivat vaan jos tässä on pienen pieni mahdollisuus vielä onnistua niin olen syönyt nyt lääkkeitä mitä ei raskauden aikana saa syödä kun klinikalla sanottiin ettei tuo tuosta henkiin jää että voin syödä mitä vaan. Voi kääk ja apua!

Vierailija
820/897 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. täällä on muutamalla vielä jännät paikat, testiä kehiin! ;) Peukutan!!

Evis, toihan on hyvä! siis pakko olla vielä joku mahollisuus? Sehän on loistavaa! Ei siis oo voinut mennä kesken koska on kuitenkin arvot nousseet, ja nousseet kuitenkin aika paljonkin ! Jeejee, tsempitän täälä! Ja en usko että sun tarttee huolestua niistä lääkkeistä, koska syöhän moni nainen vaikka mimmossia myrkkyjä alkuraskaudessa, täysin tietämättömänä asiasta. Eihän siihen alkioon kai ihan ensimmäisillä viikoilla paljon mitään siirry, hitsi, pitäis lukea enemmän. Mutta en siis usko että mitään hätää, Iltis varmaan tietäis?

Tuuthan heti kertomaan miten ultrassa meni? Toivottavasti pääsisit heti huomenna, VAADI ETTÄ PÄÄSET! Halauksia!