***Elokuiset 2011***
Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...
Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...
Lumi kp3/30-32 ja yk 5
Kommentit (897)
Surullisissa tunnelmissa täällä moni, ja ihan aiheesta kyllä. Toivottavasti saadaan pian iloisia uutisia pinoon!
MAMMA: Varmasti ketuttaa! Niinhän se just menee, että epätietoisuus on pahinta ja kroppa sekoaa justiinsa, kun sen pitäis todella toimia. Mutta entä jos sulla oliskin siellä pieni kaveri kiinni ja siks vaan tuhruttelis? Mitä testit näyttää? Tsemppiä!
SOAP: Toivotaan, että viivat ilmestyvät, kun seuraavan kerran testaat :) Eli koska testaat? (Yritän tartuttaa tätä palstalla riehunutta testihulluutta suhunkin...:) )
ON: Ovistesti näytti ma ja ti hymyä, eilen jo negaa. Eilen oli menkkamaista jomotusta alavatsassa ja alaselkäkin jotenkin särki (mitä ei yleensä tee). Oli myös astetta limaisempi meininki, eli eiköhän se ollut eilen sitten se ovis. Tuli kyllä hyödynnettyä, miehen kanssa kieriskeltiin lakanoissa su, ma, ti ja ke, eli simpat pitäis olla hyvissä asemissa siellä. Tänään ei kyllä enää jaksa mitään suurempaa tunteiden paloa, on jääny unet viikolla niin vähiin työkiireiden ym. menojen vuoksi, että kunhan mies kahdeksan maissa kotiutuu niin luvassa on vain uunimakkaraa, perunamuussia ja saunan lämpöä :)
Kuuntelin muuten radiosta säätiedotuksen :) Plussamyrsky kuulemma lähestyy palstaa, ollaan kaikki valmiina kuin porkkanat!
Uuve kp 18/30-31(?) yk1
Yritän pitää sen hännän pystyssä kun se noin kaiken kaikkiaan on ollut niin kenollaan tällä viikolla. :)
ja testihulluudesta puheenollen - olen hulluksi tullut itsekin! Eilen testasin kahdesti (eri testit) ja tänään iltapäivällä piti taas testata se cb:n plussa testi, joka siis oli plussa edelleen! Noh...onhan minulla sitten vielä cb:n digitesti ja nyt kysyisinkin, että onko se herkkä? Eli kandeeko testata esim huomenna...vai malttaisinko lauantaiaamuun.
Muutenhan luottaisin varmaan noihinkin, mutta kun menkkojen pitäisi alkaa vasta sunnuntaina...ja just nyt tänään (kun tähän asti ei mitään) on ollut maha kauhean kipeä. Oudon kipeä. Yleensä mulla alaselkä on se joka kipuilee...onko muilla samanmoista? Iltis? Soap (testaa testaa! :))
Uuve: mulle tuli hymynaamoja vaan kerran. Testasin aina aamulla. Katsoin kyllä aina ne liuskat ja viivojen värit. Saattaa hyvinkin olla, että olisin saanut hymynaaman jo silloin edellisiltana/päivänä, oli meinaan se edellisaamun viivan väri niin vahva ja silti testi ei hymyillyt, seuraavana aamuna hymyili ja sitä seuraavana ei. Huh, hankalia tulkita noi välillä, vaikka mukamas ovatkin niin selkeitä. :)
Hihhulihei, testailuhan on hauskaa! Rahaa menee kylläkin ehkä hiukan turhaan...
Iltis: Mikä boogie? ;)
Onnenhelmi (sisällään?) kp 25/(25-)27, dpo 12
...again. Tein b-sure testin, johon heti pissatessa olin takuuvarma, että hei, nyt se viiva piirtyy, kunnes pahus, ei piirtynytkään, se oli vaan se pirun pissa vissiin. Puhdas nega. Toivo mennyt, liittynyt jo syyskuisiin. Vaikka vasta dpo 12, jotenkin aika saletti, että ei tule nyt plussaa, vaikka miten odottaisi, jos kiinnit. kipua oletettavasti oli la-su, kyllä se plussa jo näkyisi.Siis jos menkkakivut olivat kiinnitt. kipuja tuolloin. JOS sitten taas se ti iltainen tuhru lusiakkalinen sperman mukana oli vuotoa kiinnittymisestä, tarkoittaa se, että kiinnitt. olisi ollut (voinut olla...) ma aikana. Jolloin testi olisi kyllä viimeistään huomenna johonkin suuntaan hailakka plussa. Plussaa ei nyt tullut, uutta kiertoa kohden. Varasin jo ajan omalle gynellekin, haluan kysyä, pitäisikö kiertoa koittaa lyhentää vaikka Clomifenilla, vaikka itse ovuloinkin todistetusti, tapahtuu o vasta kp 16-21. Ja saanpahan ultran ja mielenrauhan ;): Olenko mä pimee= Tiedän liikaa asioista tässä suhteessa/ asiassa. Kai. Mies tuntuu ihanalle, PMS vitutus on poissa (hä?) ja itkuisuus vähentynyt hieman, tissit ei satu, ei kipuile, ei pingota, kuten vielä ma tekivät. LIma: Valkoista stickyä tulee. Jano ja ar-mo-ton väsymys, en muista koska oisin NÄIN väsy ollut. Menen nukkuu hyvin äkkiä :).
ONNENHELMI: SE plussa-kuvatesti on herkkä, digi ei ole muistaakseni. Mutta antaa kuulemma luotettavaa tulosta jo dpo 13 jälkeen. Viikkonäyttöinen siis. SE toinen "raskaana- ei raskaana" ei välttis näytä. Ystävälläni oli kaikki muut testit plussaa kp 12-13, mutta se raskaana-ei raskaana- testi oli nega, kunnes menkat oli 1 pv myöhässä. ONNEA vielä, ihanaa, että sä pääsit plussajunaan :).
Joskus mietin, että miksei tää touhu vois olla helpompaa? Miksei sitä vaan tule raskaaksi ja ole raskaana ja synnytyä ihanaa tervettä vauvaa n. 37-40 viikkoa tikun plussasta? MIKS? Ja miten mä haluan sen fiiliksen, sen kun siihen testiin piirtyy se viiva tai mikä vaan otus tai pallo. SE, että pääsee fiilistelee ja näyttää tuloksen miehelle. Ultraan, kertomaan kavereille, työtovereille, äidille. Kaikille jossain kohtaa. MIksi tää touhu on tehty näin vaikeeksi?
Ihmettelee
ILTIS dpo 12, kuolemanväsy, nega testattu taas
Tulinpas kurkkaileen mitä tänne kuuluu. Kyyneleet silmissä sain lukea. ;(
Sanattomaksi veti nuo even ja lumen kohtalot. Olen niin pahoillani, ikävä asia näin joulun alla. ;( Virtuaalihalit teille molemmille.
Ja tätikin muutaman yllättänyt täällä, Pris, Ninnimari ja joku muukin sai tuon pahantuulisen tädin kylään. Pahoittelut teillekkin.
Uusia tullut joukkoomme, tervetuloa Soap ja Tintti85. Odotelkaa sielä pysäkillänne plussajunaa.
Täällä vieläkin kärvistellään flunssan kourissa, jospa se tästä pikkuhiljaa alkais helpottumaan. Vielä pitäis malttaa viikko tai ainakin viikonlopun yli :) että pääsis testailemaan josko se plussa tulis vai tuleeko täti tännekkin kyläilemään. Vaivaa järkyttävä väsy, vois vain nukkua koko ajan. Ja alavatsassa hieman nipistelee. Lämmöt edelleen korkealla (johtuneet kait tuosta flunssasta).
Sais tuo täti nyt pysyä pois ja plussajuna liikkua et saatais meidät loput jännäilijät kyytiin.
-tinneri kp21/27 ja väsy hirmuinen
"Ja illalla enkeli
tarttui hänen hauraaseen käteensä
ja sanoi, tule, minä vien sinut kotiin."
*Rakas ystävä, älä luovuta! Anna kyynelten virrata; anna surun palaa sydämessäsi täysimääräisenä loppuun saakka. Kun mustat varjot väistyvät, näet kaiken entistä kirkkaampana.*
Eve ja Luminainen84: Olette aina tervetulleita tänne kirjoitteleen, omien voimienne mukaan. Ei mekään haluttais teistä luopua ;) *halit*
tinneri, minny, uuve ja S79: Nyt sitten piinaileen ;) Ja plussajunaa odotteleen pysäkille, kipin kapin!
Onko kiinnittymis tuntemuksia ollut vielä? Miten lämmöt? Entä oireita?
Pris, tuutuli, Ninnimari, MeiBi ja Helene4: Onnea uuteen kiertoon *halit*
LaLa: Kierto tosiaan voi monestakin syystä esim.stressi venyä. Toivotaan, et syy olisikin myöhäinen plussa ;) Mikä nyt tilanne?
Onnenhelmi: Varovaiset Onnittelut.. kyllä se plussa siittä vahvistuu ;) Ihanaa!!
Tintti85 ja Soap: Tervetuloa joukkoomme :)
Soap: Vielä on toivoa kun tätiä ei näy ;) Mitäs testi näyttää nyt? Oireita?
mamma*3: Hmm.. kylläpäs sua nyt kiusataan :( epätietoisuus pahinta. Toivon niin myöhäistä plussaa. Minulla tytöstä tuhrutteli ja sain myöhäisen plussan, joten vielä on toivoa!!
Iltis: Eikös sinulla ollut poikia nuo aiemmat lapset? Jos nyt oliskin tyttö tulossa, siksi plussa odotuttaa ;) oireet niin lupaavia ja tuo väsy just niin hyvä merkki!! Älä vielä luovuta.. testaa testaa, jaksaa jaksaa ;) Ihana kun meidän "asiantuntija" välillä niin sekaisin tuosta omasta kierrosta/oireista. Mut aina on helpompi muita neuvoa ja itseä vaikeampi ;) Plussapuhureita sinne nyt myrskynlailla!! Puuh.. >>>>>>>>>
tinneri: Jänskää jänskää.. Mennään samoissa kp.ssä. Mikä dpo sulla nyt on? Tuo väsy on hyvä merkki ;) Paljon sun lämmöt? Milloin ajattelit testata?
Tulikohan nyt kaikki huomioitua? Eilen päätin, et nyt kirjoitan oikeen kunnon kirjoituksen :) ja kuinkas ollakkaan se katos :( Mutta tänään taas uusin voimin koneella!!
Nyt kaikille plussa puhureita.. Puuh >>>>>>>> ja plussajunaan hypätään.. Jipii!!
ON: Maanantaina pukkas sitten rajun pissatulehduksen :( nyt onneksi helpottamaan päin. Akuuri loppuu tänään. Nyt pelottaa, et sekoittiko tuo minun mahkut, hmm.. tylsää!
Nyt myös tuo Terolutkuuri käynnissä, joten vaikeampi seurata ns.todellisia oireita kun tuosta sivuoireita. Mut tallaisia oireita löytyy mm; ärsyttää ihan kaikki, rinnat arat, väsyttää, palelee ja nenä tukossa varsinkin aamuisin.
Lämmöt seilaa myös, nyt jo vähän tasasemmat. Oisko ollut sit kiinnittymisestä johtuvaa lämpödippiä, toivotaan?! Aamuisin ollut oviksen jälkeen 36.7-37.2 (norm.36.4) ja iltaisin 36.3-36.7. Eilen sitten lämmöt koko päivän 36.8-37.0. Et saas nähdä, nousussa on?!
Nyt toiveikkaana ens viikon testejä kohden :)
Viikonloppuna synttärit lapsella, joten touhua ja tohinaa tiedossa!!
Terkuin HelmiKeiju kp21/24-34 dpo8
Samoissa mennään. :) Sunnuntaina tuli ovistestiin vahvat viivat. Eli varmaankin dpo 5 taikka 6. Ovis oireet ovat kyllä olleet täällä jo viikkoa aikaisemmin. Ens viikon puoleen väliin ainakin ajattelin odottaa. Viikon päästä pitäis tädin tulla. Torstaina viimeistään testaan sillä perjantaina lähden reissuun/juhliin jossa on vettä väkevämpää ja olisi kiva tietää uskallanko ottaa muuta kuin vettä. Lämmöt täällä ollut joka ilta tällä viikolla 36.6-37.0 ja normaalisti 35.8-36.2. Väsy täällä on tosiaan aivan hirmuinen, mut on kyllä kova flunssa päällä, vaikka yleensä flunssan aikana olen yllättävän pirteä. Rinnat eivät ole yhtään kipeät/arat vaikka viime oviksien jälkeen olleet aivan järkyttävän kosketus arat. Yritän oikein etsimällä etsiä rintoista/nänneistä arkoja kohtia. :)
Milloin meinaat itse testata?
-tinneri
Ajattelin, et nyt pantaan testausta vähän pidempään ;) maltti on valttia, alkuviikosta vois aloittaa. Fiiliksen mukaan!
Siittä lokakuisesta km viisastuneena, parempi malttaa! Silloin aloitin testaamisen jo muistaakseni dpo7. dpo9 näkyi ihan haaleen haalee haamu ja dpo10 jo vahvempi ja dpo12 sain Apteekin omalla plussan.
Mutta sitä iloa ei tosiaan kestänyt kuin viikon. Joten toivotaan, et nyt käy paremmin :)
Terkuin HelmiKeiju kp21/24-34 dpo8
Iltis: Voi ei :(((
Ite kävin tänään ultrassa ja oikeassa paikassa oli kaveri tai kaverit! Viikot on nyt 7+4, mutta mulla oli alkanu raskaus kaksosraskautena ja tää toinen menehtynyt viikolla 6+1.
Iltis, eiiiiiiiikä, voihan täti minkä teki! perrrkele. Tuun kukkuilemaan sun kuulumisia sinnekkin sitten, en ehkä uskalla sinne alkaa kommentoimaan, ettei muut hermostu.. :) Halauksia!
Amalia! Oho, kaksos raksaus, onneksi yksi kuitenkin jatkaa matkaansa! Täsmäsikö viikot ja muut? Onneksi kaikki ok! :)
Eipä sitten tarvinnut enää testailla....siirrynpä siis syyskuisiin
olen niin pahoillani että jouduit syyskuisiin. voimahalaus sulle ja rutistus!
Amalia, huh, hurjaa. Onneksi toinen voi hyvin. Varmaan mahtavaa kuulla ne pienet sydänäänet. Onnea odotukselle.
Vitsit mulla ei vieläkään ole vuoto alkanut. Alkais nyt että tulis pois itsekseen jos kerran niikseen tulee. Juttelin eilen vielä hoitajan kanssa ja hän sanoi, että olis voinut olla vielä toivoa jos arvot olisivat nousseet omassa tahdissani niin kuin kuuluu nousta, mutta koska moneen päivään ei ollut tapahtunut juuri mitään niin ei mahkuja. Soitin terveysasemalle ja menen joko maanantaina tai tiistaina uuteen verikokeeseen. Vähän alkaa hirvittää jos ei pieni tule itse ulos vaan joudutaan ottamaan. Mulla ois nyt rv 5+6 eli kohta oisin minäkin päässyt varhaisultraan. Menin kirjoittamaan tuonne keskenemenon jälkeen yrittäviin vaikka en oikein sinnekään vielä kuulu (kun siis en vielä edes voi yrittää) enkä kuulu syyskuisiin ja lokakuun pinokin on vielä epävarma. Haluaisin niin jatkaa jutustelua, mutta en oikein tiedä missä, kääk.
Miten BAssen masukissa jaksetaan? Mulla on edelleen voimakkaita raskausoireita. Mahaa nippailee ja se tuntuu "kasvavan" Nyt on rintatuntemuksiakin vihdoin. Tuntuu niin pahalta kun oireet kasvaa, mutta kohta ne loppuu. Ellei sitten joku ihmeiden ihme ole tapahtunut...
Juuh, vasta aikaa toi elävä kaveri :) Eli la on sitten heinäkuun 24/25. Saatan tulla kurkkaileen sun kuulumisia sitten tonne Elokuisiin :) Mikäs sulla on olotila tällä hetkellä?
Pahoittelut Soapille :(
Evelina: Vielä ei kuunneltu syänääniä, varmaan sitten neuvolassa, ei ens kerralla, mutta sitten sitä seuraavalla. Mutta hei...voisko tosiaan olla mitenkään mahollista, että ootkin vielä raskaana?!? Pääsisitkö ultraan? Ois muuten mahtava paukku, kun Myy2 oiskin siellä ja vois hyvin - niin toivoisin sitä ja tähän miljoonia sydämmiä nyt :)
Soapilla pahoittelut tädin yllättämisestä :-( Tsemppiä uuteen yritykseen ja kiertoon!
Evis, Ei vieläkään vuoto alkanut?? Ehkä vielä siis jotain pienenpientä toivoa? Jos se taisteli ja taisteli ja nyt voitti? Voiko se olla mitenkään mahdollista? Edes 1%? Jos edes niinkin pieni mahdollisuus niin peukutan satasella sille! Hyvä että ottavat uuden verikokeen, eihän sitä tiedä..
Tehdään Evis joku pikku ketju, johon voi halukkaat kirjoitella kuulumisiaan? Voidaan sitten turista yhdessä vaikka ei enää samaan sakkiin kuulutakkaan, vaihtaa kuulumisia ja tukea vaikka oltaisiinkin eritilanteissa? Oisko kiva? Mä tykkäisin!
Täälä voidaan ihan hyvin, soitin tänään neuvolaan ja siirsin sen ajan päivemmälle, niin ei tartte pissiä housuun matkalla. ;) Kyselin niistä verikokeista ja eivät kuulemma ota, vaan kaikki selviää vasta rv 10-12 kun on ensimmäinen ultra, paskat sanon minä >:( yritän nyt kuitenkin sinnitellä, jos ei mitään outoa oureita ilmaannu.. Kauhea pelko persiissä alvariinsa.. eihän mulle voi käydä hyvin kun ei sullekkaan, ajatus tuntuu oudolta.
Toivon sulle ihmeitten ihmettä ! Peukutan niin lujaa että sormet kramppaa!!
Amalia, jej, tuu vaan moikkailee sinne mua ! Hyvin täällä menee, ihan ok siis, ei mitään kummallisia oireita, väsymystä, viluisuutta, ilmavaivoja ja ällötystä sillon tällön, vihlovat mahakivutkin meni ohi, sillon tällön nippailee ja vähän juilii, kasvukipuja kai. Tästä tää matka lähtee!
-Pikku Basse, rv 6+1
Iltis:
En ala! Mä niin dotin et sä tuut kans mukaan plussalla. :( Pöh. Tsemppihalaus! ja sama hali Soapille. Tylsää.
Evelle minäkin vielä peukutan...ainakin nyt jonkin puolesta. Jos ei vauva mukana tai se ei mahd niin sitte alkais vuoto et pääset yrittämään mahd seuraava.
Helmikeiju:
Tuota minäkin pelkään, siis alkuraskauden keskenmenoa enkä siksi osaa vielä (no varsinkaan vielä) iloita. Teen aamulla digitestin ja katsotaan sitten onko se vielä plussa. Menkkojen kuuluisi alkaa vasta su:na. Mitä oireita sulla oli sillon kun tuli se keskenmeno? Menkkamaisia?
Onnenhelmi kp26/(25-)27, dpo 13 (plussannut vahvasti dpo 11 ja dpo 12)
Halloo!
Tietääkö kukaan teistä sellaisen kirjan nimeä, jossa raskaus esitellään viikko viikolta?
Tai muita raskauteen liittyviä upeita opuksia?
Onnenhelmi innoissaan
...mä vielä haahuilen hiukan täälläkin.
MUlla oli todellakn vuosisadan PMS hurjine itkuineen ja vitutuksineen. NYt mieli on hyvä, hymyillyttää, jotenkin JÄRKI puhuu, että "hei, tässä on 2 kk yritystä takana, ei mitään hätää" Ja muutenkin jotenkin seesteinen olotila. NIvuset särkee ja maha kanssa tosi kipee, katsotaan, tuleeko joulun peuhuista tulosta ;). Ovis osuu n. 26,27,28 tai 29. päivälle. JOulun pyhät täältä tullaan, pitää alkaa voimistella kunnolla :D
EVE: VOi kökkö. Miten jotenkin mun sisällä on sellainen kutina edelleen,e ttä se voisikin olla onnistunut raskaus... Kun sanoin, että jään mieluusti ilman plussa (kuten nyt jäin, menkat alkoivat odotetusti), jos SINÄ sen saat pitää. Jos sittenkin? Ja jos ei, niin vuoto saisi sitten alkaa, hyvä, että seuraavat arvoja. Lääkkeellisesti kaiketi tyhjennys, jos ei itekseen tule pois, jos edes on aihetta tulla pois.
minnihiiru@gmail.com osoitteeseen saa kirjoittaa (myös muut... BASSEEEE!!?) ainakin, jos täällä ei tavoiteta enää toisiamme ns. oikeilla foorumeilla ;).
ONNENHELMI: Peukut huomiseen, tuu heti sit kertomaan, jännää. Kyllä sä niin raskaana olet. Oisko yksi opus ainakin sellainen kuin syntyy uusi ihminen? Aidot kuvat kohdun sisältä. Upee.
AMALIA: TUleeko se lekurin mielestä itekseen pois se kaksospuolikas? Harmi, mutta onneksi toinen voi hyvin :). ONREA ultrakuulumisista.
Sellaista kertoilee väsynyt (edelleen) ILTIS kp 1/ 32
Onnenhelmi: Ainakin neuvolasta saa sitten sellasen taskukokosen opuksen, jossa raskaus viikko viikolta kuvataan. Sitä tais saaha myös jostakin tilattua, nyt en vaan saa päähäni mistä.
Iltis: Ihanaa, ko oot taas positiivisella mielellä ja kyllä muistan itekkin kesällä/syksyllä, ko olin niin maani myyny, ko menkat alko aina kuukausi kuukauden jälkeen ja sitten se varhainen km heinäkuussa - meillä on yleensä noi muksut napsahtaneet jo viimeistään kolmannesta yrityksestä. Mutta meillä tais nyt vaan olla ajotus hukassa ton mun pitkän kierron takia. Ja joo, näin meinasi, että tää toinen joko kuihtuu tuolla kohdussa tai sitten alkaa vuotamaan ulos ja sitä vuotoa ei kuulemma kannata säikähtää. Kerto vielä sen, että limakalvot paksuuntuneet hyvin eikä vuotoja näy missään, ko ultras kohdun ja myös munasarjat. Tänään sain kuvat sähköpostilla ja yks kuva oli sellanen, jossa näkyy molemmat kaverit ja selvästi toinen on pienempi. Huomenna on varmasti mulla tän asian suhteen parempi mieli :)
Eihän tämän näin pitänyt mennä :( voih!
Onnea uuteen yritykseen ja joulu on muuten ihanan tunnelmallista aikaa "pupuilla" ;) Hmm.. puhuu yhden syyskuun vauvan lunastanut :D Tsemppiä molemmille!
Eve: Niin kauan on tosiaan pienen pienet mahkut kun vuotoa ei ole :) taas jänskättää niin kovin. Toivon niin, et ihmeiden ihme olisikin tapahtunut ja pikkumyy2 pitääkin niin kovasti kiinni *sydän*
Onnenhelmi: Lähes normaalit raskausoireet oli, jotenkin vain tiesin, ettei kaikki ei ole hyvin :( tein plussatestin jälkeen vielä pari uutta testiä parin pv.n välein (eri testeillä kyllä) ja ne sit vain haalistuivat. Ja vuoto päivänä heräsin kauheaan pääsärkyyn alkaen takaraivolta ja valtava pistävä mahakipu, sekä etova/yök olo.. Sitten iltapv.llä alkoi rajuna vuoto!
Uskon, että sinulla asiat hyvin kun viivat vahvistuneet/vahvat. Nyt vain digitestiä vielä tekeen :) tule sit heti kertomaan tulos!
Ja rauhallisin/luottavaisin mielin eteenpäin. *Halit*
Ja nyt kaikille plussapuhureita, puuh.. >>>>>>>
Tulkaa kertoon oireista, mietteistä ym. Ketä meitä vielä jännäilikään??
ON: Ei juurikaan muutoksia eiliseen. Jotenkin tuntuu, et v.käyräkin on kuitenkin helpottanut. Lämmöt seilaa edelleen, joten taitaa täti kurvata ens viikolla tännekkin :x
Yks positiivinen asia ainakin on, kn ylhäällä ja kovahko, lähes kiinni. Nuhaa, palelee, rinnat edelleen arat, mut uskon, et tuo Terolut tekee minulle nyt vähän kiusaa :DD
Mutta päivä kerrallaan eteenpäin, on tämä jännityskin ihan kutkuttavaa aikaa ;)
Nyt synttäri valmistelut tekeen loppuun :)
Minun pieni prinsessa on jo 2vuotta, oi kun aikaa meneekin nopeaa.
Kaks vuotta sitten tähän aikaa makasin synnärillä piuhoissa ja synnytys oli käynnissä *kyynel* niin haikeeta ja niin ihania muistoja *sydän*
Jospa vielä joku pv saisin tuon kaiken ihanuuden vielä kokea. Se on sitä ihmeiden aikaa.. Ah, mitäs mä tässä nyt alan herkisteleen, hih
Nyt kipin kapin, kakku odottaa kuorruttajaa ja keittiö pitää ainakin mopata vielä ;) muut vielä kuorsaa (harvinaista), ihanan rauhaisaa.. Tykkään!!
Iloisin Terkuin HelmiKeiju kp22/24-34 dpo9
Anteeksi jo etukäteen täysin omanapainen teksti, mutta kun ketuttaa aikast lujasti.
Eilen jo tuuletin, että nyt ne menkat alkoi, ja paskat. Samaa tuhrua sieltä tulee edelleen. Lämmöt oli eilen aamulla liki 36, mutta tänään taas korkealla, liki 37.
Raskauteen en jaksa uskoa, mutta nyt sitten joku mättää. Olisko ovis jäänyt kokonaan tulematta ja nyt heti,kun alkaa vauvaa yrittämään, menevät kierrot ihan sekaisin.
GRRRRR....
Ehdin jo tuonne syyskuisiinkin eilen ilmoitella, että menkat alkoi, höh!
Niin ja kaiken hauskuuden huippuna tuli ensi viikolle kutsu papa-kokeen joukkotestaukseen (tai mikä se nimi nyt on). Pitää soitella sinne ja kattoa, menenkö vai en.
mamma*3, kp 35/33