Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
741/897 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi LUMI, tosi kurjia uutisia. Voimia ja haleja sinne! Toivotaan tosiaan, että jotain olis vielä tehtävissä sen munasarjan puolesta.

Pahoittelut tädin yllättämille ja tsemppiä epätietoisille!

ON: Onko nyt niin, että CB:n hymynaamaovistesti voi näyttää ovisplussaa kahtenakin päivänä? Sain siis eilen illalla ekan virnunaaman ja nyt iltapäivällä kun huvikseen testailin (hyvä minä...) niin tuli taas plussa. Tosin vaikutti musta siinä tikussa hiukan vaaleemmalta ku eilinen, kun otin tikun pois, mutta hymynaama tuli kuitenkin. Eilen oli seksiä kyllä (mua jännitti hulluna, mies oli ihan normaali ainakin ulospäin) ja tänään varmaan uusinta. Mutta eikö nyt oo niin että huomenna ainakin vielä pitäis pupuilla? Vai vielä torstainakin? Älkää käsittäkö väärin, seksi on ihanaa, mutta aikatauluja on just nyt hankala sovittaa yhteen jos haluaa ihmisten aikaan sekstailla... :)

Uuve kp 15/30(?) yk1

Vierailija
742/897 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin suunnattoman pahoillasi puolestasi, ei ole sanoja joita sanoisin helpottamaan oloasi.

Virtuaalisen halauksen lähetän ja kovasti voimia surun keskelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/897 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUMI: Sanomattoman pahoillani tilanteestasi. Ei riitä sanat ei. Tosiaan, saisiko millään munasoluja talteen? Taitaa olla vähän huono ajankohta, koska ovis ei ole lähellä. VOIMAA!

MAMMA: Koskas seuraava testi?

EVE! Soita sinne, missä ne testattiin sis tehtiin... Heti ;)

OMAA (kehtaako enää vääntää omiaan?): Palelee. Vuotelee valkoista lorahtaen, sekin enteilee menkkoja. Tissit painaa, kuhmuraiset, itku herkässä.

ILTIS DPO 10, lämmöt mittaan vielä illalla. Nyt siivoaa, mies tulee illalla.

744/897 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUMI, ei voi olla totta! Tuo on jo sellainen vääryys ettei tuollaista voi hyväksyä! Suurhalit!!

OMA OLO: pari tuntia sitten alkoi ruskea tuhru. Kyllä minun pikku Sattumani ei taida tullakaan. Itkettää ja vituttaa, raivostuttaa. Miksi pitää tuolla tavalla pitkään yrittänyttä kiusata ensin plussalla ja antaa olettaa jotain, ihan pientäkään paria päivää ja sitten kuin vitsinä vetää kaikki toivo pois. Ei jaksa. En pysty enempää kirjoittaa koska kyyneleet puskee silmiin. EVELINA, toivon sydämestäni että sinulla Myy2 jaksaa!!

Helene kp.29/22-29, yk.10, dpo.16

Vierailija
745/897 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia Helenelle.

Ja Lumi. Otan osaa, toivottavasti asiat ei olekaan niin pahasti kuin nyt näyttää, ettei kokonaan tarvitse vauva-haaveista luopua. Tiedän, ettei mitkään sanat nyt lohduta. Mutta täällä ollaan, kun jaksat purkaa...

Täältä iso, iso, iso rutistus!!!!

Ninnimari

Vierailija
746/897 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mitä uutisia täällä :-( toivoin iloisia, kun vihdoin pääsin käymään koneella.. mut voih, en osaa sanoa mitään..

Lummi, otan niin osaa.. mitä tähän nyt osaa sanoa, ei helvetti mitä paskaa, suoraansanottuna.. mitään järkeä. :-( suukkoja ja halauksia näin virtuaalisesti, joskaan niistä varmasti mitään lohtua ole.. toivottavasti jotain olisi vielä tehtävissä, ja toivottavasti tuut vielä kertomaan miten käy, jos vain jaksat.

Ja Helene, kyllähän alkuraskaudessa voi tota tuhruttelua olla, älä vielä luovuta, kaikki on mahdollista, kai testaat vielä aamulla??

Meibille myös paljon halauksia ja jaksamisia, toivottavasti terot auttavat, mun pitääkin lukea enemmän tosta pcodista, tiedän siitä aika vähän.

Iltis, mullahan lämmöt pomppii kokoajan, nytkin ihan normaaleissa, 35-36, eikä ne sillon alussakaan ihmeitä olleet, joskus koholla ja joskus ei, älä luovuta! vielä se plussa tärähtää! ps. unohdin ostaa kaalin kaupasta.. hitsi.

Evis, mä kun aattelin et oisin saanu sun iloset uutiset täältä lukea, mut eivät sit penteleet ilmottaneetkaan, ompa kumma!!! Huomenna jos ei ala kuulumaan niin soittoa perään, mahotonta, eihän nyt noin saa ihmisiä kiusata! Ootko testannut ? Miten vuoto?

-Pikku Basse

747/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ihan kiva, nukahdin viideksi minuutiksi ja sitten vaan pyörin sängyssä hiki otsassa. Niinpä nousin ylös, lähdin koirien kanssa ulos (oli muuten ihanan kaunista ja hiljaista) ja nyt keitin kahvit ja syön "aamupalaa"

Olin niin harmissani kun en saanut tuloksia tänään eikun eilen. Mutta sinne ei hyödytä soittaa kun ne kokeet lähtee jonnekin ulkopuolelle ja jos ne vastaukset ei tule, niin minkäs sillä mahtaa. Eikä sinne ois noin myöhään voinut soittaakaan kun heillä on typerät puhelinajat vain aamusta ja iltapäivästä tunnin verran. Eikä yleensä ikinä pääse läpi. Tästä on moni kuulemma antanutkin palautetta. Kysyinkin, että jos mulle tulee joku kriisi niin mihin pitää soittaa. Vastaus oli et ensin heille. No haloo, miten soitat kun on soittoaikaa noin vähän eikä ikinä pääse läpi. No sitten neuvoi naistenklinikalle jos todellinen hätä.

Hih, teinpäs taas testin kun ei ole muutakaan tekemistä näin yön tunteina. Nyt meni vika mammaksi testi ja se oli vahvin plussa ikinä. Tuli kyllä hyvä mieli siinä mielessä, että luulis ettei hormonimäärä ainakaan laskuun ole lähtenyt kun noin vahva viiva pärähti tikkuun. Täällä on ollut paljon puhetta noista viivojen vahvuuksista, mutta kyllä mulla on sellainen tutina, että sillä vahvuudella saattaa jotain merkitystä olla. Ainakin mun kohdallahan oli alkuun tosi tosi hailakkaa viivaa mutta siitä se sitten vahvistui.

Aih, miten mua nyt pistää vasempaan hartiaan..ei kai vaan kohdun ulkoista pukkaa. No mua nyt pistelee milloin mihinkin, että se siitä.

Jäin vielä miettimään tuota Lumin surullista tilannetta. Onko se sinun toinen munasarja ihan pois pelistä? Jos nyt käy niin ikävästi, että joutuvat leikkaamaan tuon "terveen" munasarjan pois niin toiseenhan saisi kasvatettua hormoneilla monta follia ja sitten teille voitais tehdä se ICSI, jossa se siittiö viedään suoraan munasoluun. Eli näin ollen olisi oikein hyvät mahdollisuudet teidän saada oma pienokainen.

Basse, vuoto on melkein loppunut, vähän tulee vielä ruskeata pyykiessä. Kysyin voisiko johtua lugeista tai jos mulla on sellainen eteisistukka. Tuo istukkahomma ei oireilisi kuulemma näin aikaisin ja luget saattaa aiheuttaa vuotoa, mutta ei mulla edellisessäkään ollut. Kysyin sitten kaksosmahdollisuutta niin mun kohdalla munasolussa on ollut vain yksi siittiö, mutta joskus kuulemma voi käydä niin että se munasolu jakautuukin vasta kohdussa kahdeksi. Mutta silloin nuo hormonimäärät olisivat suuremmat. Eli taitaa jäädä mysteeriksi tämä vuoto.

Helene, entäpä jos sulla on sama juttu kun mulla. Raskaana (ainakin toistaiseksi) ja mullahan alkoi kans ruskealla tuhrulla ja vain vähän tuli myöhemmin oikein kunnon verta ja nyt vieläkin tuhruttaa. Eli on vielä hyvin mahdollista, että olisit raskaana. Teepä vielä testi aamulla.

Iltis, onko sulla yleensä noin voimakkaat pms-oireet ennen menkkoja? Minusta kun nuo kuulostaa enempi raskausoireilta. Toisaalta en kyllä tiedä juuri mitään pms-oireista kun en itse niistä juurikaan kärsi. Sanojasi lainatakseni, testaa testaa..hih hih sitä saa mitä tilaa;-DDDD

UUVE, kyselit tuosta hymynaamasta. Kyllä sillä voi saada kahtena päivänä plussan, varsinkin kun sait ekan illemmalla ja tokan heti aamulla. Se kertoo että sun hedelmällisin aika on plussasta oliks se 36 vai 48 tuntia, nyt en muista sorry. Mutta hyvä että olette hyödyntäneet nämä päivät. klinikalla aikoinaan sanottiin kun inssissä ravasin, että kaikkein paras olisi, että siittiöt olisi valmiina odottamassa kun ovulaatio tapahtuu. Mutta jos sitä peittoa on heiluteltu joka päivä niin onhan niitä pikku uimareita nyt sitten röörit täynnä odottamassa hedelmöittymistä. Jee, kohta alkaa sullakin piinapäivät.

Mamma, oletko jo luovuttanut? Teitkö enää testiä? Samat sulle kun Helenellekin, että tuo tuhru voi olla ihan normaalia. Voi niin toivon, että sullekin se plussa tulis nyt tähän kiertoon heti nyt.

Jaa, oliskohan tässä nyt tekstiä ihan riittävästi. Sorry tämä romaanin sepustus.

Ai niin piti kysymäni, että haittaako teitä kovinkin kun vielä roikun täällä vaikka olen plussannut? Häivyn kyllä täältä kun saan jonkun varmuuden että raskaus jatkuu edes vielä vähän aikaa. En vaan ihan vielä uskalla tuonne odottajiin jos lennän sieltä heti huomenna pois.

No mutta hyvää yötä ja huomenta teille rakkaat siskot. Mitähän sitä sitten keksis...

Vierailija
748/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille...

EVE kukkuu ja sai vahvan plussan. Kyllä se vaan kyytiläinen mukana on, IHANAA! Mä olen sun puolesta erittäin iloinen ja onnellinen, otan itse negan, jos sun plussa säilyy. Se on täyttä totta. Ja mun PMS on ajoittain todella hurjaa, voi kuulisitpa mun juttuja ja itkuja... lähtisit pakoon. Siis itsetunto romahtaa, v....ttaa, itkettää, väännän joka asiaa jne. Mutta nyt muutamin kk ollut helpompaa, nyt taas eritt. hanakala "tilanne". Mutta mä (ja mies) olen tottunut.

UUVE: CB voi hymyillä kahtena päivänä, joillain LH-huippu (kuten itselläni) on tavallisesti kahtena päivänä, peräkkäin. Onnea veivaamiseen ;). Mä tahtoo veivaa, veivaa ;)

ITSE: Anteeksi,e tten ynt muita huomaa. Itsellä eilen seksin yhteydessä ekat veret. ETTä se ON ohi nyt. HITTO. Ihan tuli kyllä puun takaa nyt jo alkutipat, tai johtuisiko kohdunsuun ärsytyksestä. Tiedä sitä. Ei itse aktin aikana mitään (koska mies olisi lopahtanut siihen, heh), mutta sen jälkeen sperman mukana sellaista verituhrua (joo anteeksi, että selostan tätä )Nyt vessassa tuli aamulla muutama ruskee tippa, ei muuta. Menkkakipua aavistu, nokka vuotaa, kurkku on karhea, nuhaa pukkaa edelleen. Toivotaan että D-vita auttaa siihen,e ttei tule pahemmaksi.Mutta nyt siis DPO 11 ja huomenna/ ylihuomenna kp 1. Ellei tänään aukee hanat. Illalla lämmöt oli sentään taas nousseet, 36,76. BASSE: Mullakin heittelee, olin raskaana tai en ;). TISSIT on särkevät, painavat, isohkot. Ihmeellinen PMS.

Nyt työt. Kurkin taas...

ILTIS DPO 11 ja toivo mennyt

Vierailija
749/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILTIS, nyt nokka pystyyn!

EVIS, en ole luovuttanut. Jos ei muuta, niin ensi kuussa on uusi mahdollisuus. Vuoto taas väheni illaksi, loppuen kokonaan. Aamusta ei ole vielä mitään tullut. Tosin lämmöt on tänään tipahtaneet normiksi eli pyörii liki 36. Tilasin eilen testejä, odottelen niitä, tai sitten malttamattomana ostan tänään testin kauppareissulla. Kyllä sen nyt jo pitäisi näyttää jos on näyttääkseen.

Mulla on juilinut jo pidemmän aikaa (oletetun oviksen aikoihin ekan kerran) tuonne oikealle puolelle munasarjojen kohdille, välillä enemmän, välillä vähemmän. Mietin jo, että jos kävisi ihme ja testi näyttäisi plussaa, niin onkohan tuolla ketään oikeassa paikassa.

mamma*3 kp 34/33, yk 2

Vierailija
750/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin eilen välipäivän vauvasta ja keskityin riehumaan kotona. ;) No, todellisuudessa ei naurata. Mieheni ex sotkee elämäämme eikä miehenikään aina oikein tiedä mihin päin on kallellaan. Se "hieman" rassaa, varsinkin tällaisena aikana. Mrrrrr....

ILTIS:

Me ollaan jollain tapaa samasta puusta veistetty - mullakin on aikamoiset mielialan heittelyt pms:ssä ja oon aivan kamala suustani. Ihan hävettää toisinaan (eli joka kuukausi). Tai sanotaan niin, että joka toinen kuukausi (pidempi kierto, niinkuin nyt) on paha. Ehkä se liittyy ikään...? Eikös sullakin ollut ikää hyvinkin +30v? Ja hei, älä luovuta! Mä uskon vieläkin täpöllä sun raskauteen!

LUMINAINEN:

VOI EI! Sanat eivät riitä kertomaan! Tosi kurjia uutisia, ei voi kuin toivoa, ettet menetä munasarjaasi. :( Voimahali!

EVIS:

Ihanaa, sä oot niiiiiiiiiiin raskaana! Sinulle sen toden totta toivoo!

MUUT, joiden nikkejä en muista:

Tervetuloa uudet, tsemppiä ovisetsintöihin ja testeihin! Kaikki luen, kaikkea en muista. :)

ON:

Hei mä testasin tänä aamuna Predictorilla...tididididii. Ei mitään kerrottavaa. TAI. Testiajan ulkopuolella testi-ikkunaan on piirtynyt silmin havaittava hyvin hyvin hento viiva. Yritin ottaa kuvaa tänne, mutten onnistunut. Voiko se näkyä siellä taustalla se viiva ikäänkuin valmiina, jos sattuisikin olemaan oikeeta hormoonia paljon ni sit vahvistuu (olipas kysymys, huh)? No, mut viiva on tosiaan niin haalea ja myöhemmin siihen piirtynyt, etten jaksa hurrata.

Limat ja vuodot (iltis kyselit): vähemmän kuin tavallisesti. Yleensä mul tulee tosi paljon valkkaria, nyt tuli muutamia sellaisia palloksi muodostuneita tahmakasoja (yäk) ja siinä se. En tiedä miten pitäis olla, mut ei siis mitään ihmeitä havaittu sillä saralla. Eikä oikein muitakaan oireita. Muuta kun tää valtava kiukkuäksymökötys.

Iloa päiväänne kanssani kuumeilevat!

Onnenhelmi kp 24/(25-)27, dpo...onx se Iltis nyt 11? :)

751/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvo oli vain 96 eikä riitä millään enää jatkamaan kasvua. Nyt odotellaan että tulisi ulos itsekseen, uudet verikokeet viikon päästä ja sitten katsotaan tilanne uudelleen et tarvitaanko lääkkeellistä poistoa vai mitä.

Itkettääää...

Vierailija
752/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi EVELINA, olen niin pahoillani. Voimia sinulle. Vetää hiljaiseksi.

Onko miehesi siittiöitä vielä tallessa? Pystythän kuitenkin jatkamaan yritystä?

**

ON: Nyt tulee kunnon kirkasta verta. Olen tyytyväinen, jospa ne menkat tästä alkaisivat. Epävarmuus ja epäselvyys ovat pahinta.

mamma*3, kp34/33 (tai sitten kp 1/33 - katsotaan miksi tämä vielä tästä muuttuu)

Vierailija
753/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih...EVE sanat eivät riitä kertomaan kuinka pahoillani olen. Halauksia.

Mamma Epävarmuus on kyllä kamalaa,mutta olisi se täti voinut jättää sinut rauhaan!

Minny kp18/31-39 dpo3 yk5

754/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin pahoillani ;((( Nyt ei ehkä halit eikä mitkään auta, mutta halaan silti *halaus* sanaton olo... :(

Ja Mamma sai tädin kylään, voi höhlä sitäkin.

Vierailija
755/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti mitkään sanat riitä :'( Olen niin pahoillani ja lähetän lämpimiä halauksia. Toivoin kyllä koko sydämestäni että olisit pikkuisen saanut,sinä jos kuka olisit sen ansainnut. Mikä ihme siinä on että jotkut hulttioäidit kyllä pamahtavat paksuksi yhdestä kerrasta ja tekevät abortteja,mutta sitten kun joku kunnollinen ja rakastava äiti lasta haluaisi niin ei onnistu :''(

Kysyn samaa kuin edelliset,eli onko pakkasessa vielä siittiöitä?

Vierailija
756/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Evelle...

Vierailija
757/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiii.. siis tarkottaako tää nyt varmana sitä että peli on menetetty? Ei tää ole reilua! Mä olin varma että saan sut mukaani odotuspuolelle, mitä ihmettä.. ei voi käsittää.. En mä nyt hyväksy tätä ollenkaan. :l Paljon paljon paljon halauksia ja suukkoja nenänpäähän!

Oon ihan sanaton..

758/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVELINA, nyt vasta ymmärrys ei riitäkään YHTÄÄN!!! Suuret halaukset sinulle, miksei nämä edes alkaneet raskaudet voi jatkua!!

OMAA OLOA: kaikki toivo heitetty, eilen alkoi siis se ruskea tuhru ja yöllä jo yltyi vuoto, tänään jo runsaat vuodot päällä. En aamulla viitsinyt siis enää testiäkään tehdä, koska kuukuppi oli tulvillaan limakalvoa ja verta. Itkettänyt eilisestä asti koko pahuksen juttu ja soimannut itseäni siitä MIKSI menin jo ennen oletettua menkkojen alkamispäivää(eli maanantaita) testailemaan, sunnuntainahan se haalea plussa töksähti vasta. Jotenkin osasin kuitenkin odottaa tätä, koska olisihan sunnuntain testi kuulunut olla vahva plussa jos kaikki olisi ollut hyvin pikku Sattumalla. Mutta valoin turhaa toivetta että tällä kertaa vaan hitaasti kohoava hcg. Ja tässä se nähtiin, kannattaisi aina luottaa enempi omiin tuntemuksiin kuin valaa itseensä vaistonvastaista toivoa. En osaa edes ajatella tätä alkanutta kiertoa..jotenkin haalistui taas koko yrittämisen ilo. Ehkä tästä ovikseen päästessä mieliala nousee..nyt vaan olo että mitä tuota turhaan edes yrittää kun vihdoin saa sen plussan niin ei siitäkään mitään tule. Plussaa tai ei, aina silti aloitettava alusta kaikki. ANTEEKSI kauhea negatiivisuus, en todella osaa keksiä mitään hyvää tästä tilanteesta ja nyt surettaa vielä enemmän kun kuuli Evelinan uutiset. Näinkö me kolmen suoran tekijät (Evelina, Tuutuli ja minä) jäätiin kaikki ilman vauvaa kuitenkin?!?! MIKSI LUONTO VITTUILEE!!!

Helene kp.2/22-29, yk.11

Vierailija
759/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiiiiiih!!!! Toi on niin väärin, niin väärin, NIIN VÄÄRIN! Olen sanaton :(

Vierailija
760/897 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVE-pieni siellä.. Ei riitä sanat, ei riitä ymmärryskään. Miksi maailma on niin epäreilu? Koitahan jaksaa ja muistathan, että me olemme täällä SINUA varten, kaikki tunteet ovat sallittuja, olet tärkeä. Ja muistelen, että joskus emmit, että lähdetkö lisähoitoihin, koska siemeniä on vielä tallessa. EVE, LÄHDE! Nyt on jo onnistuminen raskauden suhteen takana, varmasti raskaudut vielä uudelleen. Pus.

HELENE: Voi vee sentään. Luonto kettuilee, tiedän tunteen. Viime kerralla sain itse selvän plussan ja kas, siinä se plussa valui pytystä alas. Ehkä nämä ovat niitä kemiallisia raskauksia... Uutta yritystä kohti vaan. Tulen myös syyskuisiin, mikäli vuoto alkaa lotinalla.

ONNENHELMI: Mulla on nimenomaan nyt yli 30v pahentuneet PMS:t ;). Mutta kuule, D-vitamiini auttaa. Olen nyt syönyt 3kk ja kyllä se auttaa, ehkei niin näkyvästi tässä kierrossa, mutta muuten. KYLLÄ. Ekan kk jälkeen alkoi huomata omassa olossa muutoksia. SÄ olet plussannut, jos siinä on viiva, voihan se olla vääräkin, mutta aika usein ns. roskisplussalla (siis testiajan ummettua tullut viiva) alkavat viivat. Vinde.

OMAT (kehtaako taas selittää?): HIKI. itku herkässä. Ei vihlo kovastikaan vatsaa, pientäpientä limaista ruskeeta tulee kyllä. Menkkoja odotellessa. Lämmöt mittaan kotiin päästyäni. Kivointa oli, kun mies kysyi, että harmittaako kovasti, jos nyt alkaa menkat. Harmittaa. Ja oli hyvä saada puhua siitä tunteesta. Täähän on vasta yk 2. Hei haloo!!!!

Selittää ILTIS dpo 11 (ja jos nyt alkaa menkat, ei ole koskaan ennen ollut lyhyttä luteaalia, hmh)