***Elokuiset 2011***
Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...
Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...
Lumi kp3/30-32 ja yk 5
Kommentit (897)
...on niin surku fiilis. Ja kultaa ikävä. Se tulee 2 viikon päästä...
Kiitos kun ootte täällä tukena.
Mä jo hetken luulin, että mulla vaan tulee valemenkat vaikka oonkin raskaana, mut ei. Kyllä ne nyt on ihan oikeat menkat. Ei ole vauvaa tulossa. Ei ole kukaan mun mahassa kasvamassa. :-(
Nyyyyyyyyyyyyyh...
Ninnimari
NINNIMARI! Halaukset sulle! Tiedän niiiiiiiiin tuon tunteen! Samat fiilikset on täällä. Todella pahasti on mieli maassa. On niin hirvittävän pahamieli, ettei ole tosikaan! Ja tuntuu, ettei kukaan edes ymmärrä, kuinka pahalta voi tuntua tämä. Kun on jo kolme lasta. Kyllä tässä jo toivo on niin maahan lyöty, kuin olla voi. Niin monta kertaa olen ollut ihan varma, että nyt vauva on tulossa, ja aina käy näin. Miksi!?!?!?!!!!!
Minä siirryn syyskuisiin tai ehkä nyt taustailemaan joksikin aikaa. Kävin perjantaina gynekologilla, diagnoosi PCOD. Kp tällä hetkellä 61. Sain terot, katsotaan onko apua.
Tsemiä ja plussatuulia kaikille teille, jotka vielä piinailette ja tsemiä uuteen yritykseen kaikille tädin kohtaamille.
Ihanaa joulunodotusta ja hyvää mieltä kaikille!!
T. Meibi
Ymmärrys ei riitä tähän touhuun, sunnuntaiaamun Apteekin oma siis haalea mutta selvä, punainen positiivinen, tänään pregcheck nega!! Tein tosin päiväpissasta mutta eilenhän olisi kuulunut menkkojen alkaa niin olisihan tuohonkin pitänyt viiva lävähtää!! Tai sitten on niinkuin epäilinkin, että joku onneton kiinnittymisyritys vain, taas kerran. Ei kyllä kestä tätä enää. Meinaako nyt sitten alkaa vuotamaan vai mitä tämä on?! Yhtään mitään vuotoa ei kyllä ole ollut, ei edes tuhrua tms.päinvastoin on pikemminkin alkanut tuntua siltä että raskaana olen. EN KÄSITÄ!!! EVELINAn kanssa siis samoissa mietteissä hcg-laskemisen kanssa:( NINNI ja TUUTULI voi teitä:( Enpä tässä kyllä hurraile itsekään..eipä auta kuin katsoa mitä tuo toinen pregcheck sanoo aamupissasta ja pitää kaikki sormet ja varpaat pystyssä:/
Helene kp.29/22-29, yk.10, dpo.16
Älä menetä uskoasi. Noissa testeissä on maanantaikappaleita. Testaa uudelleen huomenna aamupisusta. Sulla on varmasti vielä niin vähän hcg:tä pisussa, ettei näytä laimeasta pisusta. Mutta ymmärrän hyvin fiiliksesi, samoilla linjoilla täällä. Mullakin tänään aamupissatesti oli taas haalea...no, omalta osaltani asia ratkennee ainakin taas hetkeski parin kolmen tunnin kuluttua.
Tervetuloa uusille mukaan mahtiporukkaan!
Mulla oli myös eka pregchec haamu (päivällä!),sitten aamupissasta tehty onestep oli ihan nega! Ja sitten taas pregchec plussa. Ihan käsittämättömiä noi testit kun näyttää mitä sattuu!
Mutta niinhän ne väittää että vääriä plussia ei tule ;)
Muistan kyllä kun tuosta kuopuksesta tuskailin testien kanssa, kun sain silloin jo dpo.10 Clinic exclusivellä (puikolla) haalean plussan, sitten dpo.11 hailakan haamun jollain liuskalla ja dpo.12 toisella liuskalla puhtaan negan, dpo.13 hailakan plussan Apteekin omalla ja dpo.14 jollain liuskalla negan, silloin dpo.14 vein pissanäytteen labraankin ja oli se plussa. Mutta silloinkin nuo liuskat tahtoivat olla ihan roskishaamuja taikka puhtaita negoja. Mutta luulis että nyt dpo.16 tulisi edes haamuna pregcheckin liuskaan. Tosin uskon kyllä tohon sunnuntaiseen Apteekin omaan, se oli niin selvä punainen plussa, vaikkakin kapea viiva. Ärsyttää vaan älyttömästi kun saa yhtäkkiä tuollaisen negan!! Huomenaamuna siis toinen pregcheck ja sitten saa olla to tai pe asti ja jos en vieläkään vuoda, haen uuden Apteekin oman. Hyvältä tähän saakka vaikuttanut kun ei mitään vuotelua.
Halaukset sulle kanssa. Kai sitä vauvaa voi haluta ihan yhtä kovasti, vaikka lapsia jo ennestäänkin olisi. Sitäpaitsi me lapsettomathan emme tiedä mitä kaipaamme, vaan luulemme tietävämme. Te, joilla lapsia jo on, tiedätte!
Tuohon "miksi" kysymykseen ei kait ikinä löydy vastausta... Jollain tarttis taas iloa vääntää. Taidan hakea leffan ja karkkia ja sipsiä ja....
Blääääh!!!
Ja kiitos kutsumisesta plussajunan kyytiin :)
Yritän ehtiä tän kuun pysäkille:)
Joillekkin se tuhannen eukko oli tullut kylään! Himputti. Voimia ja sitten uuteen yritykseen.
..vielä olisi muutamia päiviä piinailua. Kieltämättä ajatukset seilaa ees'taas, "mitä jos.." Kyllä mä varmaan meen ihan sekaisin, jos plussa pläjähtäisi!
Alavatsaa yhä "kiristää", valkkaria ja hirveet halut jyllää!! Toi on kyllä tässä vaiheessa kuuta "uusi löytö" kropasta,heh..Nyt pitää rauhoittua ja keskittyä ihan muihin juttuihin.
Nyt lumihommiin!
NINNIMARI ja TUUTULI; no voihan nena, on nakojaan kutsumattomia vieraita tullut kylaan. Iso virtuaali hali molemmille! Toivotaan etta tama jai viimeiseksi vierailuksi piiitkaan aikaan!
ILTIS; pakko oli tulla mainitsemaan etta tuolla toisessa ketjussa yksi kuumeilija juuri kertoi toiselle kystan tuntomerkeista, ja yksi naista oli kuulemma se etta ovistikuissa nakyi plussa viela viikko oletetun oviksen jalkeenkin. Kysta kuulemma tulee siita kun munasolu ei irtoakkaan vaan jatkaa kasvamista. Toivon todella paljon ettei sulla ole tasta kyse, mutta varmaan kannattasi pian tarkistuttaa jos tilanne jatkuu...? Toivotaan kuitenkin etta siella olisi vain hidas plussa, oletko kokeillut erimerkkisilla raskaustesteilla?
ON; ei vielakaan mitaan oireita, ehka pienta masussa nippailua, ja jotenkin hengastyn todella nopeasti (ihan kun ei saisi kunnolla happea vaikka vetaisi syvaan henkea). Valkkaria ei tullut juuri yhtaan kierron aikana, eika tule vielakaan, niin ja se kohdun napukka on edelleen alhaalla ja pehmea, etta voi se menna nainkin! Onnellisissa fiiliksissa joulua odotellen :-)
Pumpkin rv 4+3
Lämmöt alhaalla, 36,0 tasan äsken, että SE SIITÄ. Mä niin tiesin. Ja PUMPKIN, kyllä irtos: lämmöt nousi ja tikku negaa plussatikkujen jälkeen. oviskipua nivusessaasti kyllä nyt, vähän menkkamaistakin ehkä... Vähän ällö-olo. Ollut koko pv. Valkoista vuotoa, ei hurjast, mutta tulee.
EVE: Tuloksia? Peukkuja..
HELENE: Voi eri testit tehdä juuri tuota, tylsää. Mutta eiköhän se plussa ole, koska Apteekin oma harvoin antaa vääriä.
Silleen, toivottomuus nosti päätään. Itku tulee taas. Ruoka odottaa laittajaansa. Mies tulee sentään illalla.
ILTIS DPO 10
Siis oikeesti oksennan kohta jännityksestä.
Kysyin muuten noista raskausviikoista niin mulla ois kuulemma jo niinkin paljon kun 5+3 lasketaan jotenkin vähän eri tavalla näiden pitkään viljeltyjen kanssa.
Sit kysyin, että eikö jo voisi ultrata, että näkisi onko mun etana edes kohdussa vai munajohtimessa. No ei kuulemma voi vielä, arghh. Vasta viikolla 7. Sitten kyselin neuvoja (jos siis raskaus jatkuu) että milloinkas sitä pitäisi neuvolaan alkaa soittelemaan niin vasta sen varhaisultran jälkeen. No enpä usko. Vaikka neuvolan kautta onkin se eka ultra joskus viikolla 12 vissiin, mutta kai sitä nyt tarvii jotain muutakin tietoa esim. ravinnosta ja lääkkeistä ym, sellaista jutustelua. Omituisia ohjeita...sois nyt se puhelin prkl...kun nyt ei vaan käy niin että ne tulokset ei olekaan tulleet tänään, joskus kuulemma tulevat vasta seuraavana päivän. Haistakoot kakka sanon minä.
Sorry tämä purkaus ja omaa napaa taas kerran. Pikkasen on neito hermostuksissaan..
Mä tulin heti kattomaan että oisko evellä jo uutisia! Odotus siis jatkuu!
Kylläpä se pitää nyt jännitystä ilmassa - Iltis, Evelina, Helene. Tsemppiä aivan mahottomasti ja peukut on täällä nii pystyssä bd
Iltis tosiaan, oot kyllä iskenyt sellasen lastin tänne positiivista energiaa, ettei ihme, jos välistä käy fiilikset pakkasen puolella. Uskon kyllä kans nii sun raskautumisees, ettei tosikaan :)
Evelina: Onko niitten pakko pitää sua näin jännityksessä ton verikokeen tiimoilta?!? Iiiik! Ei saa luopua toivosta nyt (se on hyvä jätkä) :) Ja joo, eka neuvola on paikkakunnasta riippuen viikoilla 8-11. Mulla yleensä ollut siinä ysi viikon tietämillä ja eka nlassa täytellään kaikenmaailman kaavakkeita, saahaan eri prosyyreja ja ehkä, EHKÄ kuuntelevat sydänäänet, jos vain tarpeeksi viikkoja. Verikokeisiin määrätään kans ja ja ja...apua, miten mulla on noi nyt näin totaalisesti unohtaneet...!
Helene: Ooks testannu Apteekin omalla?
Pakko tulla lukeen kuulumisia taas myöhemmin - ootte kyllä tosi aktiivisia täyttään palstatilaa :D
nyt menee hermo! Mutta minkäs teet, huomenna näihin aikoihin uusi yritys. Toivottavasti saan edes vähän nukuttua ensi yönä kun en viime yönäkään nukkunut silmällistäkään. Eikä voi ottaa mitään tabuakaan joka helpottais nukahtamista. Oon ihan kuutamolla...
En sitten eilen enää ilmestynytkään palstailemaan kun ovis kivut veivät sikiö asentoon sohvan nurkkaan. Huh,eipä ole aikaisemmin moisia ollut.
Tai en ainakaan muista.
Tänään ollut jo parempi, vieläkin toki tuntuu,mutta ei mitään verrattuna eiliseen.
Uteliaisuuttani tein ovistestin aamulla ja viiva on jo lähtenyt vaalentumaan.
Nyt vaan tässä mietin,että ne limat puuttuu vielä..
Missäs vaiheessa ne pitikään tulla? oliko se irtoamisen jälkeen vaiko miten?
Nyt en ollenkaan muista.
Eve:Pöh..olisivat nyt ilmoitteneet! Pitkää pinnaa ja jaksamisia odotteluun.
Mamma:Kiits ;) Mikäs siellä on tilanne??
Uuve:Me mennäänkin suurinpiirtein samoissa kierron suhteen. Kiva kun on joku jonka kanssa jännätä =)
Ninnimari ja Tuutuli:Pahoitteluni =(
Soap:tervetulos mukaan kuumeilemaan!
Meibi:Toivottavasti nyt saamasi terot tuovat apua tilanteeseesi. Tsemppiä!
Iltis:Voimia ja jaksamisia kovasti sinulle lähettelen!!
Oman navan kuulumiset tulikin tuossa jo aluksi =D
Minny kp17/31-39 dpo1 yk5
eli täällä ei usko ja toivo riittänyt vaan tänään todettiin kohdunulkoiseksi, on oikeassa munasarjassa ja näillä näkymin joudutaan poistamaan koko munasarja. Ja toinenhan mulla on jo "viraton" kun sitä on leikelty 2005. Hcg tänään 126. Olo on kamala, en tiedä selviänkö tästä koskaan... Toivottavasti teillä muilla käy paremmin.
Evelinalle tsemppiä ja kaikille muillekin kaikkea hyvää, minun kuumeilut on nyt sitten kuumeiltu.
Kyynelten ja surun täyttämä Lumi
sanat ei riitä kertomaan kuinka pahoillani olen puolestasi. Ihan tuli kyynel silmään. Toivottavasti kuitenkin pystyisivät jollain konstilla säilyttämään munasarjan, että voisit jatkaa kuumeilua ja pääsisitte hoitoon. Suuret halaukset sulle ja voimia jaksamiseen.
LUMI, olen pahoillani ja toivon EVELINAn tavoin, ettei munasarjaasi tarvitse poistaa. Pystytäänkö sinulta mitenkään ottamaan munasoluja talteen ja keinohedelmöittämään niitä? Anteeksi jos kysymykseni on tyhmä, mutta en tiedä noista asioista mitään ja halusin tarttua oljenkorteen.
ON: lämmöt 36,8. Verta tulee kuten on tullut kohta jo viikon, tuhruna. Tässä jo toivon menkkoja, pääsee sitten jännittämään taas ensi kuussa (ja sen jälkeen raskautumaan - toivottavasti). Tilasin jo ovistestejä ja herkkiä raskaustestejä.
Katsoin eilen ohjelmaa Vauva tulossa ja muistin samalla, mitä osaa en lapsen saamisessa kaipaa - nimittäin synnytystä. Se suoraan sanoen pelottaa.
mamma*3, kp 33/33, yk 2
Hyppään mukaan tähänkin ketjuun :) Olenkin tätä jo käynyt jonkun aikaa seuraamassa ...Kovasti olisi elovauva toiveissa....tässä hieman esittelyä: Meillä on ennestään kaksi lasta, 6 ja 8 vuotiaat ja nyt olisi kova kaipuu kolmanteen lapseen...
Tämä on vasta ensimmäinen kunnollinen yritys kierto ja toiveet on korkealla ( ehkä liiankin ) Aikaisemmat lapset ovat saaneet alkunsa ensimmäisestä kierrosta ja toinen lapsi toisesta.
Tässä kierrossa tikutin oviksen kp 13 ja se käytettiin reippasti hyödyksi :) Nyt kp 25/28-30 . Olen jo malttamattomana testaillut herkillä testeillä pari kertaa mutta negaa näyttää :( Jokohan on toivo menetetty tämän kierron suhteen ?
Aikaisemmissa raskauksissa testit ovat näyttäneet kyllä plussaa vasta silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, mutta en kyllä yhtään muista millä olen testaillut....
Olosta sen verran että huonoa oloa on ollut muutamana iltana, mahan sattumista ja ällöä oloa. Ei yhtään minun tyylistä mutta olen alkanut muutaman kerran itkemään jotain ihan tavallista juttua mikä ei ole siis todellakaan minun tyylistä...ja kokoajan paleltaa