Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
21/897 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla mukaan tänne uutena :) Meillä on nyt menossa ensimmäinen yrityskierros ja toista lasta kaivattaisiin perheeseen. Esikoinen on 3-vuotias ja häntä tekemällä tehtiin 7 kuukautta, joten en ihan heti odota uutta plussaa.

Olen todella innoissani koko yrityksen aloituksesta! Mies on aina ollut sitä mieltä, ettei toista lasta meille tule. Nyt sitten on mieli kääntynyt ja "olisihan tuollainen toinen ihan kiva" ;)

Toivotan pitempään yrittäneille samanlaista intoa kuin itsellänikin on, muistan harvinaisen hyvin, kuinka nopeasti epätoivoon putosi!

Ruusunpuna kp 8/25-37 tai jotain muuta yhtä hämärää

Vierailija
22/897 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkoon vain mukaan!

Täällä odotellaan ja yritetään. Tämän päivän ovistesti näytti jo jonkinlaista, haaleaa viivaa, mutta kuitenkin näkyi jotain, eilen vielä täysin nega. Huomenna pitäisi kyllä jo olla vahva viiva! Ja tänään ollut oviskipuja havaittavissa..mä kun luulin, että ne kivut tulee silloin kun ovis tapahtuu..vai oonko väärässä? Tän perusteella kivut ja tuntemukset olis jo ennen varsinaista ovista!? No mutta hyödynnetty on jo tässäkin vaiheessa, nyt en halua menettää yhtään päivää :D Mitenköhän tässäkin käy, kun niin varmasti on päättänyt raskautua? Toivottavasti ei tiputa korkeelta ja kovaa..

Joka tapauksessa ei auta kun yrittää ja toivoa parasta! Ja kitata greippimehua ja nappailla raskausvitamiineja. Ja mikä helpointa: olla stressaamatta :)

Viiwi kp 11/26 yk6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/897 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tiesinkin jo oviksesta lähtien, menkat alkoivat aamulla nappisuorituksesta huolimatta. Viides kerta ollut yrityskiertojen aikana nappisuoritus joten taitaa toivoni käydä vähiin enää raskautuakaan. Vaikka vauvahaaveet eivät ole kadonneet niin innostus ja toivo on laantunut aika lailla 8kk aikana. Jospa se joku kerta yllättäisi. Huokaus.

Helene kp.1/22-29, yk.10 (yritystä maaliskuulta asti)

24/897 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putoaminen heinäkuisista kovaa.. Ei kiva. Mutta marraskuuhan on tosi mahtava kuu tärppäykseen, plussa olisi täydellinen joululahja, vai mitä! :)

"Joka tapauksessa ei auta kun yrittää ja toivoa parasta! Ja kitata greippimehua ja nappailla raskausvitamiineja. Ja mikä helpointa: olla stressaamatta :)"

25/897 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanat suustani, mitenpä olla stressaamatta;-) Itse asiassa mietin, että olisi mielenkiintoista saada mitattua verestä stressihormonimäärät. Varsinkin mulla stressilukemat hipoo pilviä, kun on viimeinen mahku menossa ainakin toistaiseksi.

Mutta eikun vitamiinia poskeen ja ovista tikuttelemaan ja toivoa parasta että pikkumyy2 selviää sulatuksesta. Huomenna menen ultraan ja toivottavasti limakalvo on toipunut edellisestä hormonimyrskystä et päästään siirtoon tästä kierrosta.

Mistä se johtuu, että greippimehu jeesais ovulaatiota, tietääkö kukaan että mihin se perustuu? Auttaiskohan se myös pikkumyy2 kiinnittymiseenkin?

26/897 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että greippimehu vaikuttaa ovislimoihin ja juuri limakalvoihin, vahvistaen ja parantaen niitä kohdun olosuhteita kriittisinä aikoina ;D Ja alkukierrosta varsinkin sitä kannattaa juoda reippaaseen tahtiin.. Täytyy myöntää että aluksi ei meinannut mennä kurkusta alas (joku ihan kumma sivumaku siinä on) mutta kyllä sen makuun tottuu, ihme kyllä!

Evelina, toivon todella että pääsisit pikapuoliin odottavien onnelliseen joukkoon :) ja samaa toivon tietysti meille muillekin ! Tsemppiä siskot!

Sinnie

Vierailija
27/897 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI kaikille :)

Olen siis aloittanut heinäkuisissa ja nyt tipahdin tänne. Yritystä takana vasta yksi kierros, toinen lähtee nyt. Kuparikierukka poistettiin lokakuun alussa menkkojen aikaan. Kaksi poikaa, 11 ja 9v on ja nyt kuumeillaan-buumeillaan kolmatta pitkän harkinnan jälkeen.

Stressaaminen: Todella, kuka kertoo, miten ollaan stressaamatta :)?

Moikka kaikille jo tutuille. harmi sinänsä, että ollaan täällä taas yhessä...

EVE: Peukkuja suuresti, greippimehua kitusiin, d-vitaa ja foolihappoa myös. Mä niin peukutan sulle.

OMANAPA: Eilisen ihme luumukiisselimenkka ja tiputtelun jälkeen kunnon vuoto päällä, kivut kohtalaiset, ei kyllä mitään siihen verrattuna, mitä kuparikier. kanssa oli. Kovasti pohdin, miten avittaa ja avustaa ja helpottaa raskautumista ;). Yhteinen aika ainakin tarttee järkätä, oikeen suunnitella.

Nyt sohvalle työn ja kuntonyrkkeilyn jäljiltä. Sai purettua mukavasti itkuisuusfiilistä. PMS pamahti vasta tänään jotenkin päällensä? Siis hermostumiset ja itkut.

Kaikille tsemppiä, nyt plussataan!

ILTIS kp 2/ 36-38

28/897 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että putosit tänne. Jospa tämä kk olisi meidän kk.

Tuosta greippimehusta vielä. Pitääkö se olla tuorepuristettua hedelmistä vai käykö valmismehu yhtä lailla? Amalia mainitsi, että chili saattaisi ehkä auttaa tuohon kohdun verekkyyteen kun se kiihdyttää verenkiertoa ja aineenvaihduntaa. Eli greippimehua chilillä höystettynä ou jee! ja vatsahaavaa pukkaa;-) D-vitamiini ja raskausvitamiini mulla onkin jo käytössä kalsiumin lisäksi. nyt sitten vaan greippiä ja chiliä kehiin niin kumma jos ei ala pikkumyy2 tarraamaan kiinni kun on noin herkkucoctailia tarjolla.

Missäs Basse pyörii? joko on ovista pukannut ja pupuiltu asianmukaisesti?

Vierailija
29/897 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki heinäkuisista tutut ja uudet tuttavuudet!

Siirryin heinäkuisista tänne, kun kierto on niin huimissa lukemissa, kp 41. Ovista ei vielä ole tässä kierrossa tullut eli hormonitoiminta jokseenkin täysin sekaisin. Eka yrityskierto menossa. Kovasti juilii ja pakottaa oikeaa munasarjaa, mutta ei oviksen veroisesti.Alavatsa myös jotenkin täyden oloinen. Tein pari negatestiä viikkoja sitten ja päätin, etten tee uutta testiä ennenkuin selvä ovis on ollut ja hyödynnetty.

Toiveikasta kiertoa kaikille! ;)

poikien äippä

Vierailija
30/897 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne tippuneille! Ei kiva! Mutta mitäs jos koitettaisiin nyt tehdä sitten tässä kuussa se joukkoraskautuminen?! Ja kyllähän niitä tuonne heinäkuisiinkin jo alkoi tulla..

Poikien äippä: kylläpä sun kierto on venynyt ja ilman ovista vielä. Toivottavasti pian ratkeaisi tuo tilanne :) mutta lienee ihan normaalia jos eka yk menossa.

Itse tosiaan testailin sitä ovista muutamana päivänä ja kahtena päivänä sain kyllä viivat aikaiseksi, muttei kovin vahvoja olleet! Mahakivut oli kuitenkin samoihin aikoihin kuin viime kierrossa, ja selkeästi oviskipuja, joten luotan nyt vaan siihen, että kyllä se ovis oli :) Yritystä on ainakin ollut joten kohta alkaa tuo piinaava odotus..

Terkuin Viiwi 13/26

31/897 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaanpas teillekin kuulumiset, kun tänne aloin avautua tästä pitkästä kierrosta, vähän parempia uutisia tällä kertaa ;)

Eli siis, eilen ovistestiin vahva plussa (millaista en koskaan saanut ovista tikutellessa, jännittävää siispä). Ja siitä ilahtuneena (kuulemma siinä vaiheessa kaks vaihtoehtoa: joko ovis tai raskaana / kumpi vaan olisikaan, niin iloitahan tässä voisi) ja niinpä marssin miehen kanssa apteekkiin testiostoksille.

Apteekin oma testi antoi tänä aamuna vahvan plussan, SIIS HÄH! Kuvitelkaa: kp31 ja kp33 negat kotona, kp33 veritesti nega ja nyt kp56 kotitestiin vahva plussa!!

Ai miten niin pyörällä ollaan päästämme?

Naisen kropassa siis mikä vaan on näemmä mahdollista. Viikoista ei mitään havaintoa, kun oviksesta ei tietoakaan :D Teen huomenna aamusta cb:n digin, joka on odotellut laatikossa heinäkuusta (nähdäkseni vähän suuntaa viikoille) ja sen jälkeen soitto neuvolaan!

Ah ja ihanaa! Lähetän täältä nämä plussapuhurit nyt muiden suuntaan! Toivottavasti tästä on toivoa teille muillekin piinailijoille! Nimim. toivosta kp40 kohdalla luopunut :D

nieve (kp56 ja +!)

32/897 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin paljon onnea Miij!!

Tiedän miltä toi megakierto tuntuu..pillerit jätin toukokuussa pois ja yhdet luomut tuli sen jälkeen..sit seuraavat menkat tulikin tasan 3kuukauden kuluttua..nyt sit lokakuussa oli edelliset..nyt menossa kp33..jotain pieniä oireita mulla ollu, mut nyt tänä aamuna ei kyllä tunnu miltään..itseasisaa olen aika varma, et en oo raskaana..eilen testasin ja näytti negaa..mut näköjään toivoa on kun sullkin plussa tuli vasta aika myöhään..raskauskiekon mukaan viikkoja olisi jo 5, joten eiköhän se jo näkyis..eli eikun vaan menkkoja odotellessa.

Kuitenkaan ei oo mitään tuntemuksia, et menkat alkais..oviksestakaan ei mitään hajua, kun en ole sitä koskaan tikutellu..

Viime menkkoja tiimoilta kyllä lääkäri sano, et jos ei marraskuun vaihteessa menkat ala niin soitto ja alotetaan jotku keltarauhashormooni jutut..tiedä sit mitä se on..?

Tulikin pitkä sepostuts..anteeksi tästä..näillä mennään..

33/897 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnea mielettömästi ylläriuutisesta. Noin se vaan naisen kroppa voi tehdä temput terävät;-)

Jeei, mulla oli tänään ultra ja limakalvo oli huimat 10,5 eli pääsen siirtoon. Jos huomenna ei tule oviplussaa niin lauantaina pistän pregnylin ja siirto tehdään sitten ensi perjantaina. Vähän mahtavaa. En malttais millään odottaa sinne asti.

Vierailija
34/897 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot onnittelut Miij!!!!

Tässä jokin aika sitten mietinkin,että mitä sinulle mahtaa kuulua.

Mitä mainioimmat kuulumiset tosiaankin, niin se on naiden kroppa ihmeellinen :D

ON:Täällä on olot outoja, minua ei ole närästänyt koskaan muuten kuin raskaana ollessa ja nyt on takana kolmen päivän yhtäjaksoinen närästys! Tänään ollut sellainen päivä,että ei ole närästänyt. Palelee sekä alaselkää sekä alavatsaa sattuu ajoittain.

Eipähän nuo nyt tässä vaiheessa kiertoa juurikaan vielä vaikuta suuntaan eilä toiseen...

Minny kp22/37-39 yk4 dpo5

Vierailija
35/897 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta, miij! :) Tuli hyvä mieli puolestasi.

Oma olo on vähän nuutunut. En (vielä) jaksa yrittämistä stressata, mutta muu elämä ympärillä stressaa. Esikoinen oli viikon todella kipeä, nyt jo parempi, mutta yöt menee yhä huonosti. Ei yhtään auta, ei.

Olen yrittänyt ovista tikutella, mutta olen ihan ulalla kiertoni pituudesta, joten varmaan menee tämä yrityskierros pelkästään siihen. Esikoisen kanssa ovista tikuttelin myös, enkä sitä koskaan löytänyt. Mahassa on nyt kuitenkin koko ajan paineentunnetta, johtuukohan siitä, että keskityn siihen niin paljon? :) Limojen tarkkailu on myös jäänyt utopiaksi.

Ruusunpuna kp 12/25-37 tai jotain muuta

Vierailija
36/897 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea miij! Oli varmasti tosi ihana yllätys tuollainen! Harvemmin varmaan noinkin sattuu!

Täällä vielä menkat päällä, kp nyt 6/28-34. Aika epäsäännöllinen tuo mun kierron pituus. Ovista saa varmaan alkaa odottelemaan vasta reilun viikon päästä. Hiljaista odottelua tämä..

Välillä pitää aina käydä katsomassa, mitä muille kuuluu. Onneksi monella kierto jo paljon pidemmällä, niin pääsee jännäileen teidän puolesta ennen kuin oma vuoro tulee.

Meillä on yritetty vauvaa jo kauan. Ja kaikki konstit on käytetty. En nyt satsaa muuhun kuin siihen, että yritän henkisesti valmentautua siihen, että ei sitä vauvaa välttämättä tule. Ei tästä kierrosta, eikä mistään muusta. Täytyy koittaa löytää ne muut ilon aiheet ympäriltä, ja olla onnellinen ja iloita niistä. Onhan niitä niitäkin. Ei tämä vauva projekti ole kaikki kaikessa. Myös muuta elämää on. Ei saa antaa muiden ilon ja onnen aiheiden valua ohi sillä välin, kun itse on uppoutunut vauvahaaveisiin - joista ei ehkä enää tule totta.

mietiskellen tuutuli

Vierailija
37/897 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirryn tänne taustaileen...

Vierailija
38/897 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palailen siis tänne itkupotkuraivareiden jälkeen. En koskaan pysty täällä lukemaan menkkojen aikaan/heti niiden jälkeen,on vaan niin paha mieli ettei halua ajatella koko asiaa. Mun kroppa on ihan sekaisin,menkat kesti 11 päivää (!!?) joka on mulle aika paljon kun normisti noin 5pv kestää. En tiedä mitä tapahtuu kun ennen raskautta mun kierto oli ihan säännöllinen ja sen jälkeen on mennyt ihan miten sattuu ja raskaudesta ei tietoakaan :(

Eli en tiedä edes ovuloinko ja milloin! Yritetään silti ja pidetään lippua korkealla :)

Evelinalle spesiaali tsempit!

Lumikki kp 13/29

Vierailija
39/897 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minäkin taas, valitettavan paljon tuttuja pudonnut tänne, no uskotaan vakaasti pikkujoulukauden joukkoraskautumisiin :)

Greippimehua on purkki jääkaapissa odottelemassa.

Mun ongelma taitaa olla liian lyhyt luteliaalivaihe (n. 10 pv) joka ei välttämättä riitä. Meenkin tässä kierrossa gynelle ottamaan asioista selvää.

Hyvää viikonloppua kaikki ihanat naiset!

KP 2/22-26, yk9

40/897 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava tämä oma kroppa..menkat kestivät vain 2vrk ja senkin erittäin niukkana, eli limakalvoa ei juurikaan viime kierron lopulla kehittynyt:( Mutta yleensä mun menkat kestävät sentään nelisen vuorokautta ja yhdellä runsaammalla vuotopäivällä. Pohtinut olen kovasti miten tämä näin työn takana on tällä kertaa, vaikka kyllähän meillä meni kolmannen yrityksessä 7kk, mutta silloin nämä kierrot tosin olivat kunnossa ja vuotomäärätkin normaalit. Tosin mullahan vasta vuosi synnytyksestä ja imetyskin päättyi kokonaan vasta huhtikuun puolella ja ennen tuota kuopuksen odotustakin ehti olla 2 peräkkäistä keskenmenoa, että 19kk aikana ehti olla vain kahdet normimenkat kun lasketaan raskaudet+imetys yhteen. Jospa mun elimistö tahtoo nyt levätä hetken..vaikka miten tahtoisi jo uutta raskautta itse! Eipä tässä voi mitään, neuvolassa kävin kysymässä tästä ja sanoi yksimalkaisesti että tutkimuksiin et pääse ennenkuin vuosi on mennyt ja minun kohdallani se kuulema lasketaan imetyksen lopettamisesta. Kun olisin kysellyt verikokeiden perään olisiko mahdollista mitata hormonimääriä, kun on sellainen vaihdevuosifiilis päällä. Että silleen meidän kunnassa. Yksityisiin ei ole varaa meillä. Täytyy vaan odotella ja katsoa mitä tuleman pitää. Jotenkin uskon yhä että kyllä se meille vielä tärppää kerran. En suostu luopumaan haaveestani vielä pitkiin aikoihin!

Helene kp.4/22-29, yk.10