Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri (N) ihastunut minuun (M), miten toimia?

Vierailija
25.10.2010 |

Olen hieman päälle kolmikymppinen mies joka on onnellisesti parisuhteessa. Kotona on vaimo ja kaksi pientä lasta. Suhde on hyvä omine ylä- ja alamäkineen. Tunnen itseni itsevarmaksi ja onnelliseksi mikä helpottaa kontaktin ottamista toisiin ihmisiin. Työssäni minun pitää olla läheisesti tekemisissä minua pari vuotta nuoremman sinkkunaisen kanssa jonka kanssa tulen hyvin toimeen ja työt luistavat oikein mukavasti.

Niin, eli missä se ongelma? Minusta tuntuu että työkaverini on ihastunut minuun. Hän räpyttelee minulle silmiään, tuijottelee joskus pitkään, painaa kasvonsa minuun kiinni kuiskatessaan jotain jne. Olen toki moisesta flirttailusta imarreltu mutta samalla tilanne on erittäin vaivalloinen. Työkaverini on oikein mukava ja haluaisin jatkaa TYÖSKENTELYÄ hänen kanssaan ilman että hakisin siirtoa (mikä on organisaatiossa aika vaikeaa). Miten hoitaa asia pois alta hienotunteisesti loukkaamatta tätä oikein mukavaa naista? Olen koittanut järjestelmällisesti jutella naisen kanssa omasta perheonnestani vähän niin kuin vinkkinä siihen ettei minulla ole mitään kiinnostusta mihinkään ulkopuolisiin toilailuihin jne.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisit vaimollesi hääpäivälahjaksi/seurustelun vuosipäivälahjaksi/nimipäivälahjaksi/syntymäpäivälahjaksi, kun haluaisit yllättää vaimosi mahdollisimman mieluisalla lahjalla, kysy vaikka että olisiko romanttinen viikonloppu jossain hotellissa kenties sopiva, kun sinun mielestäsi haluaisit järjestää vaimollesi jotain kivaa jne.

Ehkä vinkki menee perille, kun vaan joka päivä muistat sanoa jotain positiivista vaimostasi.

Esim. jos nainen kertoo vaikka jostain josta pitää (elokuva, kirja, viini, what ever), kommentoit aina, että juu, vaimokin tykkää ja alat sitten kertoa vaimostasi.

Luulisi tyhmemmänkin tajuavan.

Vierailija
2/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et halua flirttailla? flirttihän ei ole iskemistä..

sanot sitten vaan että nyt asialinjalla ja hymyilet perään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihan hyvä tyyli jo nyt, jatka edelleen tuota vastakaiuttomuutta ja asialinjalla pysymistä, perheestä puhumista jne. Tie on pitkä, mutta luulen, että jossain vaiheessa väsytystaistelu tuottaa tulosta ja työkaverisi jättää pommittamisen sikseen.

Yritä välttää alkoholipitoisia firman juhlia, sillä niistä ei yleensä hyvää seuraa tällaisissa tapauksissa.

Vierailija
4/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan

tee töitä hänen kanssaan, töitä. Älä lähde flirtttiin yhtään mukaan, puhu vaimostasi AINA kauniisti. Kiirehdi kotiin ja sano että et halua että perheesi joutuu odottamaan sen tähden että tuhlaamme aikaa muuhun kuin työhön. Eli hymyile, mutta ole asiallinen, älä anna aihetta mihinkään. Kyllä se kiinmnostus lopahtaa... kilistele lusikkaa ärsyttävästi kahvimukissa, heiluttele jalkaasi ninkuin ois ainainen kusihätä, anna paidan pruhjuttaa housuista, kaiva nenää... älä ole haluttava

Vierailija
5/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän tyhmä nainen jos ei ymmärrä vinkkiäsi siitä, että olet perhe-elämääsi täysin tyytyväinen. Kai vaimosi kuva on jo työpöydälläsi lasten kuvien kera? Pidät sormusta? En kyllä keksi, mitä muuta voit tehdä. Ellei sitten tule eteen jokin yksittäinen tilanne, jossa voisit hieman ottaa etäisyyttä ihailijaasi. Tai sitten teet itsestäsi tahallaan vähemmän haluttavan. (Ikävä tie... haista hielle tai varastoida juustonmuruja hampaiden väliin...)

Vierailija
6/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro mitään tuollaisia henkilökohtaisia asioita elämästäsi.

Etäännytät itsesi, puhut vain todella yleisluontoisista asioista. Sellaisista mistä hyvänpäiväntutun kanssa puhuttaisiin.

Ei: "Olipa hyvä sää lauantaina. Käytiin pitkällä metsäretkellä koko perheen kanssa, niin kuin me usein tehdään"

Vaan: "Olipa hyvä sää lauantaina. Useinhan lokakuun lopussa on jo aika sateista ja pilvistä"

jne jne

Ja huom! Tällaisia juttujakin voi puhua tosi mukavasti ja ystävällisesti, mun työkaverit ainakin.

Kohta naisella ei ole enää mitään mihin tarttua henkisesti.

Jos ottaa itse ihastuksensa puheeksi, torjut ystävällisesti ja kunnioittavasti.

Vierailija
7/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pidä siitä, niin vedät asialinjaa etkä lähde peliin mukaan.

Vierailija
8/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tilanne on todellinen, mutta tämä on kyllä sen kotona olevan vaimon kirjoittama.

Vierailija
9/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro mitään tuollaisia henkilökohtaisia asioita elämästäsi.

Etäännytät itsesi, puhut vain todella yleisluontoisista asioista. Sellaisista mistä hyvänpäiväntutun kanssa puhuttaisiin.

Ei: "Olipa hyvä sää lauantaina. Käytiin pitkällä metsäretkellä koko perheen kanssa, niin kuin me usein tehdään"

Vaan: "Olipa hyvä sää lauantaina. Useinhan lokakuun lopussa on jo aika sateista ja pilvistä"

jne jne

Ja huom! Tällaisia juttujakin voi puhua tosi mukavasti ja ystävällisesti, mun työkaverit ainakin.

Kohta naisella ei ole enää mitään mihin tarttua henkisesti.

Jos ottaa itse ihastuksensa puheeksi, torjut ystävällisesti ja kunnioittavasti.

Kuulostaa hyvältä idealta tämä ehdotus.

Vierailija
10/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tilanne on todellinen, mutta tämä on kyllä sen kotona olevan vaimon kirjoittama.

Kukaan ei ole niin taula, ettei oikeasti osaisi torjua ei-toivottua flirttiä, vaan joutuisi kyselemään neuvoa nettipalstoilla.

Vierailija
11/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole niin taula, ettei oikeasti osaisi torjua ei-toivottua flirttiä, vaan joutuisi kyselemään neuvoa nettipalstoilla.

Vierailija
12/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirttailee hänen kanssaan...

Vierailija
13/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se flirtti tarkoita yhtään mitään!!

Vierailija
14/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää puolituttuja ihmisiä 100cm lähempänä. 50cm kestän juuri ja juuri, jos se kestää vain kuiskauksen verran. Monesti olen joutunut ihan työntämään kauemmaksi näitä yli-innokkaita flirttaaja neitoja.

Minusta sinulla on oikeus sanoa kovaan ääneen suoraan mitä mieltä olet tuon naisen lähentelyistä.

Mua henk.koht kuvottaa liian lähelle tunkevat ihmiset.

T: 11cm mies

Vierailija
15/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet tulkinnut naista oikein?

Olen töissä huomannut, että kolmikymppiset yli-itsevarmat miehet haluavat usein ajatella, että kaikka naiset heihin ihastuvat. Ei tarvitse kuin hymyillä, tervehtiä tai olla muuten vaan kohtelias ja ystävällinen ja jo luullaan että on jotakin taka-ajatuksia. Minua kiinnostaa kuitenkin sellaiset itseäni viisi-kymmenen vuotta vanhemmat miehet, ei omanikäiset.

Vierailija
16/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää puolituttuja ihmisiä 100cm lähempänä. 50cm kestän juuri ja juuri, jos se kestää vain kuiskauksen verran. Monesti olen joutunut ihan työntämään kauemmaksi näitä yli-innokkaita flirttaaja neitoja.

Minusta sinulla on oikeus sanoa kovaan ääneen suoraan mitä mieltä olet tuon naisen lähentelyistä.

Mua henk.koht kuvottaa liian lähelle tunkevat ihmiset.

T: 11cm mies

Millainen mies???

Vierailija
17/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miesten omista heikoista käytöstavoista. He eivät osaa erottaa hyviä käytöstapoja kiinnostuksesta. edellinen

Vierailija
18/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että minulla on juuri tuollainen flirttailija työkaverina. Hän käyttäytyy samalla tavalla ihan kaikkia kohtaan - myös naisia.

Että tosi "ihastunut" on varmaan meihin kaikkiin.

Vierailija
19/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialle on joskus hyväntahtoisesti naureskeltu porukalla, ei siitä sen suurempia traumoja tarvitse kenenkään ottaa. Hän siis rajoittaa flirttinsä lähelle työntymiseen ja aavistuksen tunkeilevaan koskettamiseen (esim. saattaa koskettaa toisen reittä kädellään puhuessaan hänelle).

Toinen asia on sitten ne äijät jotka alkavat ihan klähmiä. Tosin eivät selvin päin (toisin kuin em. nainen).

Voin kertoa, että minulla on juuri tuollainen flirttailija työkaverina. Hän käyttäytyy samalla tavalla ihan kaikkia kohtaan - myös naisia. Että tosi "ihastunut" on varmaan meihin kaikkiin.

Vierailija
20/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap tässä kirjoittelee:

Ei Ap sentään niin taulapää ole että ottaisi pienen flirtin tosissaan... :) Mutta kun kyse ei ole vain rennosta herjanheitosta. Kyseinen henkilö toimii kuitenkin vuorovaikutuksessaan muita ihmisiä kohtaan huomattavasti varautuneemmin ja käytös vaimoni käydessä kerran työpaikallani oli tylyhköä.

Ehkä asialle on itse herkistynyt koska kenties pelkään ihastuvani itsekin jolloin tilaisuus saattaisi tehdä varkaan. Kyseinen nainen on erittäin fiksu ja mukava sekä seksikäs omalla tavallaan. Olen itsekin ollut aikaisemmin työpaikkaihastuksen kourissa mutta siloin tilanteet oli helppo ohittaa projektin määräaikaisuuksien, työpisteen erillisyyden jne. avulla.

Mitä taas tulee kommentteihin siitä miten kukaan mies ei ole pahoillaan nuoremman naisen flirttailusta... kyllä ne av-wt-wtf -emännät baarien valomerkin tuntumassa ovat melko rasittavia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi