Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri (N) ihastunut minuun (M), miten toimia?

Vierailija
25.10.2010 |

Olen hieman päälle kolmikymppinen mies joka on onnellisesti parisuhteessa. Kotona on vaimo ja kaksi pientä lasta. Suhde on hyvä omine ylä- ja alamäkineen. Tunnen itseni itsevarmaksi ja onnelliseksi mikä helpottaa kontaktin ottamista toisiin ihmisiin. Työssäni minun pitää olla läheisesti tekemisissä minua pari vuotta nuoremman sinkkunaisen kanssa jonka kanssa tulen hyvin toimeen ja työt luistavat oikein mukavasti.

Niin, eli missä se ongelma? Minusta tuntuu että työkaverini on ihastunut minuun. Hän räpyttelee minulle silmiään, tuijottelee joskus pitkään, painaa kasvonsa minuun kiinni kuiskatessaan jotain jne. Olen toki moisesta flirttailusta imarreltu mutta samalla tilanne on erittäin vaivalloinen. Työkaverini on oikein mukava ja haluaisin jatkaa TYÖSKENTELYÄ hänen kanssaan ilman että hakisin siirtoa (mikä on organisaatiossa aika vaikeaa). Miten hoitaa asia pois alta hienotunteisesti loukkaamatta tätä oikein mukavaa naista? Olen koittanut järjestelmällisesti jutella naisen kanssa omasta perheonnestani vähän niin kuin vinkkinä siihen ettei minulla ole mitään kiinnostusta mihinkään ulkopuolisiin toilailuihin jne.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuitenkaan olla varma naisen tunteista sinuna käyttäytyisin normaalisti. Voit muuten tehdä itsestäsi naurettavan.

Vierailija
22/28 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. olet selvästi älykäs ja osaat myös verbaalisesti tuoda asiasi esille, joten miksi ihmeessä et ota suoraan asiaa esille???

Sano hyvä mies sille naiselle, että olet mukava työkaveri ja jos olisin sinkku, varmaan ihastuisin sinuun, mutta minulla on hyvä suhde vaimoni kanssa ja perheeni on minulle tärkeä, ja haluan elää heidän kanssaan jatkossakin, joten on viisasta, että työskentelemme enemmän asiallisella tasolla, ettei tule ongelmia sinulle eikä minulle!

Vai etkö haluakaan tuon loppuvan???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus laantuu aikanaan.

Itse olen nelikymppinen perheenäiti, joka ihastuu milloin kehenkin. Nämä ovat ohimeneviä tunteita enkä niitä edes tuo esiin mitenkään.

Jälkeenpäin olisi noloa tehdä töitä ihastuksen kohteen kanssa jos asiaa olisi hänen kanssaan käsitelty.

Kyllä se nuoren tyttösenkin ihastus aikaa myöten laantuu :)

Vierailija
24/28 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisit vaimollesi hääpäivälahjaksi/seurustelun vuosipäivälahjaksi/nimipäivälahjaksi/syntymäpäivälahjaksi, kun haluaisit yllättää vaimosi mahdollisimman mieluisalla lahjalla, kysy vaikka että olisiko romanttinen viikonloppu jossain hotellissa kenties sopiva, kun sinun mielestäsi haluaisit järjestää vaimollesi jotain kivaa jne.

Ehkä vinkki menee perille, kun vaan joka päivä muistat sanoa jotain positiivista vaimostasi.

Esim. jos nainen kertoo vaikka jostain josta pitää (elokuva, kirja, viini, what ever), kommentoit aina, että juu, vaimokin tykkää ja alat sitten kertoa vaimostasi.

Luulisi tyhmemmänkin tajuavan.

Tämä oli mielestäni mainio neuvo. Lisäksi voisitte kokeilla seuraavaa:

Kutsukaa tämä nainen ja pari muuta läheisempää työkaveriasi kotiinne päivälliselle. Kun ihastunut nainen itse näkee sinut ja vaimosi yhdessä, ja huomaa että rakastatte toisianne, hän tajunnee ettei hänellä ole saumaa tulla siihen väliin. Tai jos on niin torvi että ei tajua, ehkä ympäristön vaihdos saa hänet yrittämään sinun iskemistäsi suorasukaisemmin? Silloin voit myös suoraan sanoa, että olet jo onnellinen vaimosi kanssa ja tälle naiselle vielä löytyy varmasti ihan omakin mies.

Vierailija
25/28 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverisi ystävä. Suomessa vaan on vaikea ymmärtää sitä yksinkertaista asiaa että mies ja nainen voivat olla myös hyvin läheisiä ystäviä nimimerkillä kokemusta on

Vierailija
26/28 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalisti, et mene mukaan noihin yrityksiin, annat ajan kulua. Menee ohi.

Jos tekee suoremman aloitteen, torjut sen ystävällisesti mutta antamatta yhtään toivoa.

Vierailija
27/28 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkulla on vaan enemmän mahdollisuutta flirttailla. Jos nainen on sosiaalinen ja hassu ja hauska ja pitää sinusta ja flirttailee, ei se välttämättä vielä ole ihan niin ihastunut. Jotkut naiset on vaan sellaisia, aina räpsyttämässä silmiä. Kaipaavat ihastelua enemmän kuin toiset. Ymmärrän kyllä, että tilanne voi olla kiusallinen. Samanlaista epämukavuutta sitä tuntee, jos toinen on pukeutunut turhan antavasti. Jatka vaan samaan malliin. Mitään ongelmaahan ei ole, jos et itse lähde mukaan. Toki voit sanoa ihan suoraankin, jos toinen ihan iholle tunkee. Mutta voin kyllä kuvitella, että helppoa sekään ei tule olemaan.

Vierailija
28/28 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni, millaisen neuvon hän miehenä antaisi sulle.

Mieheni ihmetteli, että oletkohan joku liian kiltti tapaus, lapsena kunnolla kuritettu, kun et osaa pitää rajojasi?

Hän ihmetteli myös sitä, että olet valmis riskeeraamaan hyvän parisuhteen ja lastesi elämän - epäili sua vahvaksi tunneihmiseksi, jolla ei järki pysy mukana. Itsetuntoasikin epäili vähän heikoksi, jos se imartelu niin sinuun tehoaa.

SITTEN OHJEITA:

Mieheni väistäisi esim. naisen kuiskailut, joissa hän painaa kasvonsa sinuun kiinni - siis siirtyisi kauemmaksi.

Hän sanoisi ystävällisen napakasti, että no niin, tehdäänpä nämä työt reippaasti, niin päästään kumpikin kotiin, mulla on vaimon kanssa sovittuja tekemisiä - mukavia sellaisia!

Mitenhän lienee on jo kuukausia kulunut, joko olet pettänyt vaimoasi?

Sitten kommenti toiselle vastaajalle. Kyllä mies ja nainen voivat olla ystäviäkin. Minullakin on kokemusta samassa työpaikassa miehistä, jotka olivat takuuvarmasti vain ystäviä ja oli mukava, että heitä oli, mutta kyllä sen tietää, mikä menee asiallisen ystävyyden yli ja niitäkin miehiä riitti - yrittivät kyllä turhaan, kun minulla on sama asenne kuin miehellänikin.