Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen menee uuden poikaystävänsä vanhempien luo ekaa kertaa

Vierailija
25.10.2010 |

onko sopivaa ottaa lapset mukaan, kysymättä.

Onko itsesään selvää, että koko paketti tulee mukana?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei heitä ole edes pyydetty.

Vierailija
2/44 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kokemusta on ko. tilanteesta. Lapsia ei tosin kutsuta edelleenkään - nyt 4 v oltu naimisissa. Joten ei ole koskaan myöhemminkään itsestäänselvää, että koko paketti tulee mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi käydä ensimmäisen kerran ilman lapsia tai jos lapset on pakko ottaa mukaan, niin kysyä ensin sopiiko se. Yllätyksenä lapset eivät saisi tulla.

Vierailija
4/44 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähän mieheltä kysellä, mitä äiti tästä mahdollisesti ajattelee.

Periaatteessa olen kuitenkin sitä mieltä, että samaan pakettiin kuuluu myös lapset.

Vierailija
5/44 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa olen kuitenkin sitä mieltä, että samaan pakettiin kuuluu myös lapset.

niin hänen äidilleen välttämättä eivät. Kannattaa ensin mennä ilman lapsia ja tarkkailla tilannetta.

Vierailija
6/44 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi paras mennä ilman lapsia.

Vierailija
7/44 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tää on aika kauhea suunta elämässä..

Vierailija
8/44 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain nainen on kutsuttu, niin ei tietenkään silloin tungeta paikalle koko porukalla. Ja vaikka kaikki olisi kutsuttu, niin ehkä ensivisiitille menisin yksin, ilman jälkikasvua.

Vierailija
9/44 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia? Mulla oli 4kk ikäinen vauva mukana kun menin eka kertaa käymään anoppilassa... Yh olin kun mieheni tapasin.

Vierailija
10/44 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen. Jos mies on niin juntti, että ei ole hoitanut asiaa etukäteen, niin ei hyvältä vaikuta tulevaisuus sellaisen miehen kanssa...

Vierailija
11/44 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten seuraavalla kerralla.

Kyllä se koko paketti tulee kuitenkin loppujen lopuksi.

Vierailija
12/44 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä lapsia saatua ne kuuluvat kyllä aitomaattisesti äiti-pakettiin.. :D

Itse olettaisin miehen kertoneen lapsista ja että hekin olisivat tervetulleet.

Vierailija
13/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempiensa kanssa, ketä tuo ja ketkä ovat tervetulleet.

Vierailija
14/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menee "ohimennen autoa korjaamaan" niin silloinhan sitä voi olla matkassa muitakin kuin tyttöystävä, mutta jos on erikseen kutsuttu kahville, ei koko repertuaaria lapsia oteta mukaan.

Paras tapa luoda huonot suhteet alusta alkaen on pyrkiä kaikin tavoin järkyttämään anoppia. Voihan olla, että tämä tietää poikansa olevan tuhkamuna ja siksi ilahtuu ipanoista.

Vierailija
15/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitellään ensin miniä, sitten miniän lapset, vanhemmat, sisarukset yms. Kutsumattomia vieraita ei muutenkaan kannata raahata kyläpaikkoihin mukaan :)

Tulevien appivanhempien näkökulmasta miniä on varmaan se ensisijainen uusi tuttavuus. Hänhän se pojan kanssa styylaa, eivät hänen lapsensa!

Vierailija
16/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hänen äidilleen välttämättä eivät. Kannattaa ensin mennä ilman lapsia ja tarkkailla tilannetta.

vaan heidän tehtävä on sopeutua poikansa valintaan.

Vierailija
17/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä lapsia saatua ne kuuluvat kyllä aitomaattisesti äiti-pakettiin.. :D Itse olettaisin miehen kertoneen lapsista ja että hekin olisivat tervetulleet.

silti ekalla kerralla menisin ilman lapsiani, ellei heitä ole suoraan sinne pyydetty mukaan.

Vierailija
18/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikäero on suuri, niin naisen lapset tuskin tekevät pojan vanhempiin vaikutusta. Joten ei ehdottomasti mukaan lapsia!

Vierailija
19/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ydinperhe ei lapsia oteta mukaan jos ei heitä ole kutsuttu. Lapset kuuluvat automaattisesti pakettiin miehelle, mutta ei se tarkoita etteikö heitä voisi joissain tapauksissa jättää kotiin. Ajattelisin asiaa myös lasten kannalra, jos suhde eio kestä on vaan hyvä ettei ole ihan hirveästi uusia naamoja tutustutettu.

Vierailija
20/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen on poikaystävä? 17v vai 16v? Jos ollaan jo aikuisia ihmisiä, ehkä kannattaisi jo puhua miesystävästä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme