Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen menee uuden poikaystävänsä vanhempien luo ekaa kertaa

Vierailija
25.10.2010 |

onko sopivaa ottaa lapset mukaan, kysymättä.

Onko itsesään selvää, että koko paketti tulee mukana?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sopivaa ottaa lapset mukaan, kysymättä. Onko itsesään selvää, että koko paketti tulee mukana?

Haluaisitko ottaa lapset mukaan ja jos niin miksi?

Vierailija
42/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa olen kuitenkin sitä mieltä, että samaan pakettiin kuuluu myös lapset.

niin hänen äidilleen välttämättä eivät. Kannattaa ensin mennä ilman lapsia ja tarkkailla tilannetta.

vaan heidän tehtävä on sopeutua poikansa valintaan.

vaikka miniä ne mukanaan toisi. Pojan valintaan sopeutumista on sekin, että jättää pojan perheineen täydelliseen rauhaan. Myös taloudellisesti.

Minä ainakin otan avosylin vastaan lapseni tyttöystävän ja vaikka hänen lapsensakin, koska minähän en hänelle kumppania valitse vaan hän tekee sen itse. Jos joku anoppi haluaa irtisanoutua tällaisen takia lapsensa elämästä niin kuulostaa kyllä uskomattomalta. Minä en lasteni elämästä suostuisi katoamaan missään tilanteessa, aina aion olla heidän tukenaan. Enkä sulje oveani heiltä. Noh, jokainen tavallaan..

sillä samassa saa pojan tyttöystävän, tämän lapset, lasten isät, näiden vanhemmat jne. eli melkoisen klaanin väkeä, jonka kanssa olisi tultava toimeen ja joille pitää majataloa. Kiitos ei, mieluummin viileät välit pojan tyttöystävään. Jos nainen on elänyt "reissuelämää" ennenkin, niin tuskin se minun poikaani pysähtyy eli odotellaan, että tämä kausi menee ohi ja sitten tulee se mukavampi miniäkokelas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin - onhan minulla muutakin elämää kuin lapseni. Ei kai kukaan oikeasti oleta, että naisen tärkein tehtävä on kykkiä kotona odottamassa, koska pitää hoitaa miniän lapsia?

Vierailija
44/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin - onhan minulla muutakin elämää kuin lapseni. Ei kai kukaan oikeasti oleta, että naisen tärkein tehtävä on kykkiä kotona odottamassa, koska pitää hoitaa miniän lapsia?

henkilöiden mielestä on ihan normaalia ettei seurustella kuin oman suvun kanssa ja juuri siksi he tuovatkin mukanaan paitsi lapsensa myös nämä enot ja siskot avomiehineen. Ei sellaiset ihmiset ymmärrä, että elämässä on muutakin sisältöä kuin beibisittaaminen tai ihmissuhteet ylipäätään. Harrastukset, mitä ne on? Ai niinku mekin käydään laulaa karaokee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän