Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 19 ja vaaleanpunaista vuotoa, auttakaa??!!

Vierailija
25.10.2010 |

Vuotoa ei ole paljon, muutaman kerran on tullut pyyhkiessä ja vähän pikkareihin. Se ei ole kirkasta verta, vaan näyttää siltä kuin valkovuotoon olisi sekoittunut verta, se on siis vaaleanpunaista. Mistä voi olla kyse, onko kokemuksia? Pitäisikö huolestua/olla yhteydessä jonnekin?

Kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

limakalvoilla joku pieni nirhauma, ehkä olette harrastaneet seksiä lähiaikoina..? Soita silti neuvolaan tai päivystykseen, osaavat sanoa enemmän.

Vierailija
2/4 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kaksi viikkoa takaperin ihan sama juttu! Rv 25 silloin. Kävin näytillä, kun pelkäsin, että joskos vaikka istukasta vuotaa. Ultrasivat ja kaikki oli ihan hyvin. Voi olla vaikka vaan kuivat limakalvot tai jotain, kun ei mullakaan tosiaankaan vuotamalla vuotanut. Käskivät takaisin, jos vuoto on kuukautisiin verrattavaa.

Mulla on kyllä lähes koko raskauden tullut rusehtavaa vuotoa, mutta kaipa vauvalla kaikki on hyvin. Viime viikolla oli neuvola ja sydänäänet kuuluivat normaalisti ja tunnen vauvan liikkeet ihan hyvin. Esikoisesta ei ollut mitään tälläistä vuotelua.

Tsemppiä! Käy ihmeessä näytillä ihan oman mielenrauhan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli mieleen että olis lapsivettä, toivottavasti ei :(

Vierailija
4/4 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ruskehtavaa vuotoa noilla viikoilla. Olin jo satavarma että menee kesken, mutta onneksi veri olikin vain tihkunut kohdunsuulta.

Menin siis ihan tk-päivystykseen (oli ilta) ja sieltä sain lähetteen äitiyspolille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän