Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

arvatkaa, mikä mua tällä palstalla tänään(kin) rassaa

Vierailija
11.11.2010 |

Se, kun ei voi voittaa. Tässä lapsenhankkimis/saamisasiassa.

Jos olet esikoisen äiti ja valitat väsymystäsi, et tiedä mistään mitään ja odotas kun niitä on kaks. Tai kolme. Tai kymmenen. Ja oisko kannattanut miettiä, ennenkuin meni sen kersan laittamaan alulle.

Jos lapseton ihminen kysyy, uskaltaako hankkia lapsia, kun ne valvottaa ja on työläitä ja kaikkea, kerrotaan, että on aika itsekäs ratkaisu omien mielihalujen takia jättää uusi elämä synnyttämättä, ja entäs sitten kun olet nelikymppinen ja poraat täällä, ettei onnistukaan raskautuminen. Oisko kannattanut miettiä.

Jos olet kahden äiti ja valitat väsymystäsi, et tiedä mistään mitään ja odotas kun niitä on kolme. Tai neljä. Tai kymmenen. Tai kaks noista kymmenestä on vammaisia, neljällä on adhd ja olet kaikkien yksinhuoltaja ja lisäksi toimit sijaisperheenä naapurin alkkisperheen muksuille, eikä itselläsi ole mitään turvaverkkoa missään. Ja oisko kannattanut miettiä, ennenkuin meni sen tokan kersan laittamaan alulle.

Jos kerrot, että oman jaksamisesi takia olet päättänyt jättää lapsiluvun yhteen, kerrotaan, että olet aika itsekäs paska kun olet pilaamassa ainokaisesi elämän, tämä kun ei koskaan saa oppia empatiaa, jakamista ja suurperheen iloja sisarusten kanssa.

Laittakaa ihmeessä lisää esimerkkejä! Mä oon viettänyt täällä ihan liian monta tuntia tänään. Huomenna en avaa konetta. Kiitos ja heeei :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta satut seurustelemaan miehen kanssa, jolla on lapsia entuudestaan, olet itsekäs paska, sika ja muutenkin vittumainen ihminen, jos et aio olla pullantuoksuinen keinoemo miehen lapsille.

Vierailija
2/3 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää vapaapäivää ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee tissista maitoa niin ollaan kuin olisi tohtoriksi vaitelty. Jos ei tule ja pitaa pulloruokkia niin se on kylla yhta paha juttu kuin abortti. Ja siita puheenollen....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän