Gallup: Tuletko saamaan ison perinnön aikanaan
Kommentit (29)
paikoilla Helsingissä / Espoossa kummallakin eikä kovin paljoa jakajoita, joten kaipa sieltä ainakin jokunen kymppitonni jää. En kauheasti ole ajatellut asiaa, mutta vanhojahan nuo vanhempani alkavat olla jo - hyväkuntoisia onneksi kuitenkin.
Vanhempani asuvat vuokralla, auto vm 83 vw+ vanha peräkärri, äiti työtön ja isä eläkkeellä, velkaa löytyy makselevat välillä korkoja jos ei ole muita laskuja niin paljon etteivät ruokaa saisi, mäkin olen työtön yh-mamma ja asun vuokralla ja silti "lainaan" lähes joka kuukausi 50-200e vanhemmilleni. Muuta koulutusta mulla ei ole kuin peruskoulu. HALUAISITKO OLLA MÄ?
lahjoittaisivat kaiken omaisuutensa kodittomille maaoraville elinaikanaan.
Jos perintö jaettaisiin nyt, saisin suurehkon osuuden. En tarkasti edes tiedä, mitä kaikkia omistuksia vanhemmillani on, ainakin loma-asunto, OKT, viisi sijoitusasuntoa sekä osuus yrityksestä.
Onneksi vanhempani ovat terveitä ja virkeitä ja elinikää odotettavissa 20+ vuotta eikä perintöasia ole ajankohtainen. Ennakkoperintöjä on jo jonkinverran jaettu.
Mutta mies saanee satoja tuhansia euroja
Äidin puolelta varmana muuta Arabian kippo ja huohekalu. Tosin jos ne saan, tulevat olemaan minulle kovin rakkaita. Minulla on vielä omat isovanhemmat elossa joten sieltäkin voi tulla jotain.
Mies ei taida periä kummoisia.
itse jätetään 5 lapsellemme kuitenkin jotain enemmänkin