Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dilemmaan apua!

Vierailija
11.11.2010 |

Poikani kadotti erään lelun, jonka hinta on noin 5 euroa. Veljänsä sai samanlaisen kaveriltaan synttärilahjaksi, ja lupasin pojalle että ostan uuden hänellekin, jos saa seuraavasta kokeesta kiitettävän (hän saa lähes joka kokeesta kiitettävän), Mieheni suuttui tästä, ja sanoi etten saa ostaa, vaan pojan on itse nähtävä vaivaa ja etsittävä se lelu, kasvatan hänestä laiskuria kuulemma.

Mitä mieltä olette, menenkö tänään kauppaan ja ostan lupaamani lelun ja suututan mieheni, vai sanonko pojalle että etsi vielä, ja annan normaalin koepalkkion (2 euroa kiitettävästä, ei saa muuta viikkorahaa)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestäni myös toimin oikein? Vai toiminko, mitä mieltä suuri valamiehistö on? Kumpi on oikeassa mieheni vai minä?

Poika on 9-vuotias huithapeli joka hukkaa paljon, mutta en silti ymmärrä miksei hänelle saisi ostaa uutta halpaa lelua, vaikka onkin omansa itse hukannut..

ap

Vierailija
2/5 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkossa et mene lupaamaan yhtä tyhmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän armoa lastenkasvatukseenkin. Itse en kannata sitä, että koulumenestystä palkitaan rahallisesti. Lapsi on kuitenkin siellä koulussa hankkimassa itselleen sivistystä ja henkistä pääomaa, eikä shoppailurahoja.

Vierailija
4/5 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli harmissaan kun tärkeä, joskin halpa lelu on jonnekin hävinnyt, lupaisin korvata seuraavan koepalkkion lelulla. Poika odottaa kovasti pääsevänsä leikkimään pikkuveljen kanssa yhdessä.

Joudun siis maksamaan 3 euroa lelusta, poika itse tavallaan 2 euroa. Pitäisikö pojan olla loppuikänsä ilman tätä tärkeää lelu, koska hukkasi omansa? Mieheni on oikeassa siinä, että lelu saattaa vielä löytyä, mutta poika on etsinyt sitä yhden illan itku kurkussa, kauanko häntä pitää rankaista???

ap

Vierailija
5/5 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli harmissaan kun tärkeä, joskin halpa lelu on jonnekin hävinnyt, lupaisin korvata seuraavan koepalkkion lelulla. Poika odottaa kovasti pääsevänsä leikkimään pikkuveljen kanssa yhdessä. Joudun siis maksamaan 3 euroa lelusta, poika itse tavallaan 2 euroa. Pitäisikö pojan olla loppuikänsä ilman tätä tärkeää lelu, koska hukkasi omansa? Mieheni on oikeassa siinä, että lelu saattaa vielä löytyä, mutta poika on etsinyt sitä yhden illan itku kurkussa, kauanko häntä pitää rankaista??? ap

Onko huone sotkuinen tms? Sen siivoaminen vois olla hyvä apu. Vähän enemmän tosiaan voisi nähdä vaivaa, että saa uuden tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi