Onko synnytys lähellä?
2 päivää jo jatkuneet hirveet jomotukset, jotka muistuttaa menkkakipuja. Koko ajan vain pahentuneet...
Nyt tää jomotus on jäänyt päälle, eikä maha meinaa oikeen pehmetä millään.
Aamulla pystyin jo laksemaan muutamia säännöllisiä supistuksia, mut menivät ohi.
Nyt olo on kyllä aika tukala ja mahaan sattuu jatkuvasti. Siis ihan kuin menkat olis päällänsä.
Laskettu aika oli viime viikolla.
Viikonloppu mennyt seksin merkeissä, oiskohan se laukassu tän tilanteen? :)
Kommentit (13)
niin melkeipä voisi ennustaa synnytyksen olevan lähellä :D
seksin harrastamista miehensä kanssa ;)
näkis tämän hetkisen tilanteen. voihan olla, että synnytys on jo hyvinkin käynnissä.
näkis tämän hetkisen tilanteen. voihan olla, että synnytys on jo hyvinkin käynnissä.
No emmä viitti turhaan sinne lähtee...
Mitä sitten vaikka oliskin käynnissä? Mielummin mä odottelen kotona, kun sairaalan käytävällä...
Asun aika lähellä sairaalaa kuitenkin.
Oodttelen nyt vaan niitä säännöllisiä ja vähän kipeempiä supistuksia.
Vai oisko joku syy, miks pitäis jo mennä? Vauva tossa liikuskelee kuitenkin myös ihan kohtuullisen paljon, että ei senkään suhteen mitään paniikkia...
ei oo mulle sellasia ehdoteltu täällä :)
niin melkeipä voisi ennustaa synnytyksen olevan lähellä :D
Juu, onhan se todennäköistä :)
Aattelin, että oot yks mun kaveri, joka on just samassa tilanteessa kuin sä. Ja just sille ehdotin eilen puhelimessa, et rupee miehensä kans hommiin.
Ei kai tarvi mennä
Mitä sitten vaikka oliskin käynnissä? Mielummin mä odottelen kotona, kun sairaalan käytävällä...
Oodttelen nyt vaan niitä säännöllisiä ja vähän kipeempiä supistuksia.Vai oisko joku syy, miks pitäis jo mennä? Vauva tossa liikuskelee kuitenkin myös ihan kohtuullisen paljon, että ei senkään suhteen mitään paniikkia...
ei kaikilla tule säännöllisiä supistuksia. odottele rauhassa vaan, jos siltä tuntuu ja matka on lyhyt. noi voi olla jo avaavia supistuksia, joten kuulostele vaan olotilaasi ja lähde sitten, kun siltä tuntuu.
Ei kai tarvi mennä
Oodttelen nyt vaan niitä säännöllisiä ja vähän kipeempiä supistuksia.Vai oisko joku syy, miks pitäis jo mennä? Vauva tossa liikuskelee kuitenkin myös ihan kohtuullisen paljon, että ei senkään suhteen mitään paniikkia...
ei kaikilla tule säännöllisiä supistuksia. odottele rauhassa vaan, jos siltä tuntuu ja matka on lyhyt. noi voi olla jo avaavia supistuksia, joten kuulostele vaan olotilaasi ja lähde sitten, kun siltä tuntuu.
Ai eikö niitä säännöllisiä suppareita välttämättä tuu?
apua
Mistä mä sit tiedän, millon lähtee?
Ihmettelen myös mitä suhinaa välillä tuntuu ja kuuluu tuolta alamahasta...Todella outo tuntemus, jota en ole ennen tuntenu.
Lapsivesistä ei tietoakaan vielä.
Ei kai tarvi mennä
ei kaikilla tule säännöllisiä supistuksia. odottele rauhassa vaan, jos siltä tuntuu ja matka on lyhyt. noi voi olla jo avaavia supistuksia, joten kuulostele vaan olotilaasi ja lähde sitten, kun siltä tuntuu.Ai eikö niitä säännöllisiä suppareita välttämättä tuu?
apua
Mistä mä sit tiedän, millon lähtee?Ihmettelen myös mitä suhinaa välillä tuntuu ja kuuluu tuolta alamahasta...Todella outo tuntemus, jota en ole ennen tuntenu.
Lapsivesistä ei tietoakaan vielä.
Aattelin, että oot yks mun kaveri, joka on just samassa tilanteessa kuin sä. Ja just sille ehdotin eilen puhelimessa, et rupee miehensä kans hommiin.
ai
No ei kyl puhelimessakaan :)
ollut kenelläkään ennnen synnytystä?