Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIN facebook-päivitys jonka keksit! =D

Vierailija
24.10.2010 |

Mä aloitan:

Ihana!!! Koti siivottu, pullat leivottu ja sateessa reippailtu. Kyllä nyt saa isäntä olla emännästään ylpeä!

Kommentit (205)

Vierailija
141/205 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kaikki täällä lukemani jutut pitävät paikkaansa tuon ärsyttävyyden kanssa! sitten vielä yksi lisäys: kirjoitetaan status päivitys englannin kielellä, vaikka ei kavereina sattuisikaan olemaan ketään ulkomaalaisia..ihan vain sen takia että se on "coolia"

Vierailija
142/205 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. jossa sossupummit valittaa, kun kela ei myöntäny tukia, vaikka kaiken maailman neekereille aina myönnetään kaikkea. Autot, lastenvaunut, luxuskämpät... Se isompi muna ja nätimpi tyttöystäväkiin on sillä mamulla varmaan sen takia, kun kela tai sossu on sen myöntänyt! (stana!)

Mä alan olla kurkkuani myöten täynnä tota ihmeellistä kateutta.

Mutta mä en tunnekaan maahanmuuttajia. Olen nähnyt niitä bussissa ja joskus siivoamassa jotain tms. En nyt osaa olla kateellinen tollasille mistään.. Ja ne jotka valittaa sais mun puolesta itte oppia elämään hieman köyhemmin ja tekemään niitä paskaduuneja, niin ehkä heilläkin jäis rahaa niihin emmaljungan vaunuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/205 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vitun sossu ei anna rahaa" tai "Vitun kansanedustajat ja niiden palkankorotukset" tai "taas saa odottaa tukipäätöstä! Misk ne ei tajuu, että mun pitää elättää tää perhe??!?"

"taas saa tapella Kelan kanssa tuista" ja ottaa päähän kun ei päätös tule ja taas pitää liitteitä toimittaa... En tajua miten kehtaa itkeä tyhmyyttään ja vielä toistuvasti. hoitas vaan asiansa kerralla kuntoon eikä TAPPELISI.

Kyllä mä ymmärtäisin, jos joku vaikka kysyisi neuvoa isyyspäivärahoista tms. mutta toi ruikutus ja valitus ja että kela pitäis räjäyttää ja kaikki on iha persiistä..

Vierailija
144/205 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu päivittää ihan kaikki salitreeninsä monta kertaa päivässä (on mennyt vissiin pikkusen yli toi kuntoilu) ja kertoo jälkeenpäin kuinka helvetisti sattuu mihinkäkin lihakseen ja ei pääse käveleen ja tuska on valtaisa.

Aivan sairasta touhua. Ja todellakin raportoi useita kertoja päivittäin ja kommentoi omia juttujaan. Ei niihin kukaan muu vastaile yhtään mitään.

Pidin ihan fiksuna tyyppinä kunnes pyysi mut FB-kaverikseen...

Vierailija
145/205 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiiviset hehkutukset ihan ok, vauvan neuvolakuulumiset pikkasen tylsiä, mutta kamalinta kaikista on jatkuva valittaminen. Yksi fb-kaveri toimii av-mamma-poliisina ulkona liikkuessaaan ja raportoi statukseensa: "Bussissa näin ainakin 4-vee lapsen istuvan rattaissa!! :o Eihän silloin lapselle kehity lihaksia!"

Tämäkin nauratti, samoin moni muu täällä. Kiva huomata, etten itse kirjoita ilmeisesti kovin ärsyttäviä päivityksiä.

Mua ei ärsytä kovinkaan moni asia. Nuo talonpuunaajat ja superleipurit lähinnä hymyilyttävät. Ärsyttäviä ovat kyllä nuo kiertokirjeet ja tosiaan erityisesti ne kaksimieliset "ei-kerrota-miehille"-jutut. Puistatus!

Lisäksi tällä hetkellä ärsyttää pari karppaavaa FB-kaveria, jotka jatkuvasti ovat kommentoimassa kärkkäästi erilaisia karppausaiheisia uutisia sekä luettelemassa heidän herkullisia karppiaterioita ja puolustelemassa sitä, miten terveellisiä ja mahtavia ne ovat eivätkä tapa ketään.

Vierailija
146/205 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä eläimistä, mutta koska minulla on myös lapsia, en jaksa pitää eläinten tempauksia niin kiinnostavina. Vai alkaisinko raportoida meidän lemmikkimarsun tekemisiä? =)

Eläinpäivitykset on ehkä ärsyttävimpiä, johtuu kyllä kohdallani siitä että en eläimistä tykkää ja mua ei kiinnosta kuinka innoissaan se Romi-koira oli montulla juostessaan ja kuinka se Romi jää nyt yksin kotiin, nyyh.

Jos mä oisin sun fb-kaveri niin mua epäilemättä kiinnostais enemmän sen lemmikkimarsun tuhinat kuin vauvan tuhinat, meitä kun on niin moneen junaan.

Mua huvittaa, ei ehkä ärsytä niinkään, pariskunnat jotka jatkuvasti kommentoi ja tykkää toistensa päivityksistä.. siis ne on illalla molemmat himassa omilla koneillaan, maija laittaa vaikka kuvan uudesta vauvasta ja kolmen sekunnin kuluttua matti on jo klikannu "tykkää".

Vierailija
147/205 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1."Mistä on meidän perheen viikonloput tehty?Vauvauinnista,vaunulenkeistä,yhdessä olemisesta.Niistä on meidän perheen viikonloput tehty". Vieläkin ärsyttää kun muistelen:)

Siis hirvein päivitys ikinä! Miten kukaan voi olla noin ällöttävä? *oksennus ja kauhistunutta huutonaurua*

Vierailija
148/205 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa, ei ehkä ärsytä niinkään, pariskunnat jotka jatkuvasti kommentoi ja tykkää toistensa päivityksistä.. siis ne on illalla molemmat himassa omilla koneillaan, maija laittaa vaikka kuvan uudesta vauvasta ja kolmen sekunnin kuluttua matti on jo klikannu "tykkää".

Toi on kans asia jota en ymmärrä.Pariskunnat istuu kummatkin himassa ja juttelee facebookin kautta tyyliin mitä ruuaksi tehdään tai muuta hölynpölyä jotka voisi naamatusten jutella. Ketä oikeesti kiinnostaa?

Vierailija
149/205 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä se piti lisätä et onnitellaan facebookin kautta vaikka asutaan samankaton alla, ja ollaan aamulla herätty sen kumppanin vierestä. Onniteltu jo, mutta pitäähän se vielä facebookissa laittaa "onnee kulti!!! ???"

Vierailija
150/205 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että parin ihmisen statuspäivitykset olen blokannut newsfeedistäni. Toinen linkitti kokoajan youtube-linkkejä, siis monta monta monta päivässä.

Ja toinen kirjoitti aina lainauksia Apulannan lyriikoista.. ei ne oikeesti niin hyviä oo, että saan niistä aihetta joka päivään. Tämä henkilö kai sai ja muutenkin statukset oli sitten pelkkää hevosta että ei jaksanut lukea.

Yksi surullinen tapauskin on kaverilistoilla, en ole viitsinyt blokata. Kertoo joka päivä pitkän tarinan päivästään (todella piilokehun kuuloista) ja usein vielä kommentti-osiossa jatkaa. Surulliseksi tämän tekee se ettei kukaan koskaan vastaa näihin saati tykkää niistä. paitsi neiti itse.

Vierailija
151/205 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitan: Ihana!!! Koti siivottu, pullat leivottu ja sateessa reippailtu. Kyllä nyt saa isäntä olla emännästään ylpeä!

että millainen ihminen ärsyyntyy tällaisisita tai tämän tyyppisistä viesteistä.

Psykologisen analyysin mukaan se kertoo, että lukijala on vaikeita sosiaalisia vajavuuksia ja kykyä käsitellä tunteitaan. Ihminen ärsyyntyy tietyistä stimuleista. Se ei tarkoita että viestin kirjoittajassa on häiriö vaan viestin lukiassa.

Niin itse en päivitä elämääni yhtään missään, mutta en suinkaan ärsyynny, jos ihmiset kertovat elämästään jotain. Tai jättävät jotakin arvailujen varaan.

Vierailija
152/205 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä on edeltänyt:

Pitäiskös alkaa tekemään makaroonilaatikkoa?

No, nyt on makaroonilaatikko uunissa!

Vierailija
153/205 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää lähtee nyt saunaan.

Tää menee nyt syömään.

Vierailija
154/205 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sydämä ennen ja jälkeen. Ja nämä joka ikinen päivä.

Mitä ihmeen rakkaita on yli 1000 fb-kaveria?

Vierailija
155/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää päivä alko aika mainiosti

kiitos Miian. No ekaks piti vähän 

suunnitella iltaa ja ehkä siitä

tuleekin jotain.. tai emmä tiiä 

koska on asiat x ja y."

Eli toisin sanoen päivitykset, joissa ei ole päätä eikä häntää.

Ei mua haittaa sellaset taiteelliset päivitykset, joissa tietoisesti

kirjotetaan hassusti, mutta ärsyttää lukea ylläolevan kaltaisia

päivityksiä, joiden kirjoittaja ei vaan yksinkertaisesti osaa ilmaista

itseään selkeästi.

Vierailija
156/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jee jee netissä 24/7 eikä muuta elämää. Jee jee.

Vierailija
157/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultsi oli tehnyt mun lempparisafkaa, ostanut sidukaa ja mässyy. Ihan parhautta (sydän). Ehkä jotain onnistaa illalla (sydän sydän sydän)

Vierailija
158/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävimpiä ovat ylimieliset moralisoijat jotka linkittävät yhteiskunnallisia epäkohtia samalla mainostaen OMAN perheensä ja elintapojensa erinomaisuutta. "Ajateltavaa kaikille!" "Muistinvirkistykseksi!" "LUKEKAA ja MIETTIKÄÄ!!!" Ja perään pieni omakehu: meidän perheessä ollaan aina kierrätetty / meidän perheessä ei syödä pikaruokaa / meidän perheessä ei vietetä aikaa television ääressä JNE. 

Vierailija
159/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha nää tässä ketjusss luetellut on kyllä just niitä ärsyttävimpiä! 

1. Kotitöiden listaaminen! Hei oikeesti jokaisellahan se imuroiti ja tiskaus kuuluu arkeen eikä ketään kiinnosta lukea koko ajan jostain kotitöiden suunnittelusta ja toteutukesta. Esim tunnen yhden joka ensin kirjoittaa tyyliin: 

"Nyt pitäis jaksaa tiskata ja koirakin pitää viedä ulos" ja sitten myöhemmin: 

"Nyt on tiskit tiskattu ja koira lenkitetty! Vielä olis pari koneellista pyykkiä pestävänä..."

Ensinnäkin sanonta "pestä x koneellista pyykkiä" on niin naurettava koska ethän sinä niitä pyykkejä itse pese vaan se kone.. Eikä niiden vaatteiden koneeseen laitto ja ripustus nyt ole mikään yyber rankka ja erikoinen juttu, että joka viikko täytyy oikein raportoida. Hohhoijaa

2. Liian henkilökohtaiset jutut! Esim seksikokemukset ja parisuhderiidat.

3. Jatkuvasti uusien, itse käsivarren etäisyydeltä otettujen, naamakuvien lisääminen. 

Vierailija
160/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttu, joka on tosi negatiivinen ja suorastaan kamala päivityksissään. Hän tekee usein listoja siitä, minkälaisia ihmisiä vihaa. Joskus minulla ei ollut aikaa yhteen yhteiseen juttuun, ja en oikeasti jaksanut vastata tyypin viesteihin kovin monisanaisesti, koska hän on epäkohtelias ja olin todella stressaantunut ja kiireinen. Tämä tyyppi teki listan, miten hän ei siedä ihmisiä, jotka eivät vastaa viesteihin, jotka syyttävät kiirettä kaikesta jne. Asiat liittyivät siis suoraan minuun! Ja olin tekemässä hänelle palvelusta, vaikken tunne tätä ihmistä edes kovin hyvin. Nykyäänkin hän tekee tällaisia vihamielisiä päivityksiä, jotka selvästi liittyvät johonkin henkilöön. 

Sama tyttö usein kyselee, haluaako joku lähteä hänen kanssaan leffaan/vappua viettämään/risteilylle/viettämään iltaa. Usein hänellä on hirveä vaatimuslista päivityksissään: "Nyt ihanilla leideillä tai komeilla herrasmiehillä on mahdollisuus päästä tämän neidin kanssa laivalle. Jos olet seksikäs, hauska, suvaitsevainen, arvostat itsevarmoja naisia, osaat pitää hauskaa, pidät lupauksesi ja olet kiinnostava persoona, ota yhteyttä! " Vähän käy sääliksi, että näistä tiloista ei kukaan ikinä tykkää tai niihin kommentoi. Usein hän kyselee moneen kertaan. Joskus hänen pikkusiskonsa vastaa :D

miksi hän on vielä fb-kaverini? Revin näistä jutuista niin paljon huumoria, että en viitsi poistaa :D oikein odotan, mitä järkyttävän typerää hän keksii milloinkin. Hänen juttunsa ovat niin absurdeja! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän