Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIN facebook-päivitys jonka keksit! =D

Vierailija
24.10.2010 |

Mä aloitan:

Ihana!!! Koti siivottu, pullat leivottu ja sateessa reippailtu. Kyllä nyt saa isäntä olla emännästään ylpeä!

Kommentit (205)

Vierailija
161/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olipa kivaa pulkka mäessä tänään Viivi-Jannican kanssa jakso laskee monta kertaa peräkkäin... äitillä meinas kunto pettää ku mussu halus vaa koko ajan laskea mäkeä pulkalla ja joutu aina sitä vetämään  mäkeä ylös nooo... kotiin tullessa pulla taikina oli sopivasti kohonnu niin päästiin leipoo tytön kaa kaneli pullat johon tuli reilusti kanelia ja niitten kaa koti tekosta mansikka mehua on se vaa niin hyvää nyt tyttö simahti päivä unille ja minä voisin ruveta miettimään päivällistä.... jos vaikka pottu muussia ja liha pullia väsäis kuullostaako hyvältä? Heippa rakkaat! Mush ja push! <3 <3 <3 <3"

Vierailija
162/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä eniten vituttaa ne tekopyhät, idioottimaiset, kiertävät lässytyspäivitykset, kuten tähän tyyliin: "toivomme uutta autoa, uutta takkia tai uutta lomamatkaa. syöpäsairailla on vain yksi toive: taistella tautia vastaan. vain 3% ihmisistä laittaa tämän seinälleen, oletko sinä yksi heistä?"

Niin kauhea myötähäpeä tulee aina kun joku laittaa tuon statukseensa.

Ensinnäkin; mitä vitun hyötyä syöpäsairaat saavat noista idioottimaista kömpelösti suomennetuista teksteistä? Mikä on pointti? Nostaa itsesnä vähän ylemmäksi kun on niin "syvällinen" ja "ajatteleva" ihminen? LOL.

Toiseksi; Mikä vitun _toive_ taistella tautia vastaan?

Kolmanneksi; mikä vitun 3%? Kuka on tehnyt tilastotutkimuksen aiheesta? Saisko linkkiä tähän tutkimukseen?

Saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2010 klo 09:32"]

Mä aloitan:

Ihana!!! Koti siivottu, pullat leivottu ja sateessa reippailtu. Kyllä nyt saa isäntä olla emännästään ylpeä!

[/quote]

tämän tason suoritushehkutukset on kyllä NIIIIIN rasittavia

Vierailija
164/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2011 klo 16:34"]

Ja tätä on edeltänyt:
Pitäiskös alkaa tekemään makaroonilaatikkoa?
No, nyt on makaroonilaatikko uunissa!

[/quote]

apua :D

Vierailija
165/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää toisten haukkuminen ja esim. asiakkaista juoruaminen.

Vierailija
166/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole enää FB:ssä. Maailmassa on pikkuisen liikaa sellaisia ihmisiä joita on vaikea ilahduttaa ja helppoa ärsyttää. Toisaalta jos olisin siellä, ärsyttäisin niitä vähemmän tuttuja fb-kavereita ihan tahallani skitsoilla päivityksillä... Kiäh kiäh!

Vierailija
167/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2011 klo 10:46"]

Mua huvittaa, ei ehkä ärsytä niinkään, pariskunnat jotka jatkuvasti kommentoi ja tykkää toistensa päivityksistä.. siis ne on illalla molemmat himassa omilla koneillaan, maija laittaa vaikka kuvan uudesta vauvasta ja kolmen sekunnin kuluttua matti on jo klikannu "tykkää".

Toi on kans asia jota en ymmärrä.Pariskunnat istuu kummatkin himassa ja juttelee facebookin kautta tyyliin mitä ruuaksi tehdään tai muuta hölynpölyä jotka voisi naamatusten jutella. Ketä oikeesti kiinnostaa?

Kyllä meillä välillä saattaa olla tuollaista. Tosin mies on silloin töissä, mutta kuinkakohan moni sen fbkavereista tajuaa kello 10 illalla? 

Vierailija
168/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
169/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivostuttaa erilaiset itsesääliset sairaus/flunssa avautumiset ja päivitykset: "39 astetta kuumetta, nuha ja poskiontelontulehdus, voi mua, kuka tulee hoivaamaan? :'-( "

toinen ihan kamala, myötähäpeää aiheuttava tyyppi avautuu todella henkilökohtaisista asioista statuksessaan, mm. psykiatrisesta hoidostaan, ongelmistaan perheessä, kaikesta tosi henkilökohtaisesta. Tyypillä n. 600 kaveria.

Vierailija
170/205 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut ärsyttää "tänään on kummien päivä, jos sinulla on kummilapsia joita rakastat, lisää tämä päivitys seinällesi ja kirjoita kummilapsiesi nimet tähän! Nico-Petteri <3 Ulla-Pulla <3 Jenica-Janica <3"

Ensinnäkin, mikä ihmeen kummien päivä, ja näköjään sitä vietetään joka helkkarin päivä, aina näitä päivityksiä näkyy seinällä oli päivä mikä tahansa. Ja mitä ihmettä tuolla päivityksellä oikein haetaan? Kilpaillaan kummilapsien määrällä? Ne kummilapset tuskin näkevät nimiään facessa ja näitä sydämiä.. aika moni on liian pieni facebookkaamaan.

Vierailija
171/205 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi yläasteaikainen ystävä, joka sekosi täysin saatuaan lapsen. Nyt hän päivittää päivittäin väh. kolme kertaa siitä, miten "Me syötiin puuroa" tai jotain muuta yhtä kiinnostavaa. Joka toisessa päivityksessä mainitaan myös tietysti hänen miehensä. Jos kersa sairastaa, siitä jaksetaan jankuttaa joka päivä erikseen. Siitä plussaa, että lapsen kuvia hän ei sentään laita edes joka viikko.

Nyt on selkeästi hinku saada toinen vauva, koska yhteinen kaverimme sai keväällä lapsen ja tämä seko intoilee, kuinka hän haluaa "tuoksutella vauvaa" ja tunkee väkisin mukaan toisten välillä käytäviin vauvakeskusteluihin (oma lapsi siis parivuotias)!

Niin ja, mikäli päivitys ei koske lasta, niin sitten Vain elämää-ohjelmaa tai Fifty Shades of Greyta... Ikää tosiaan 24-v. Mulle menisi täydestä neljäkymppisenä tekstien perusteella, ellen paremmin tietäisi.

Vierailija
172/205 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2010 klo 13:17"]

vaan ärsyttävää, kun jotkut jaksaa listata tekemiensä töiden määrää. Mitä väliä sillä on että olet siivonnut ja leiponut? Minä olen ehkä siivonnut ja leiponut joka toinen päivä mutta en tee siitä numeroa. Ei siinä ole mitään mainitsemisen arvoista. Kuten tuolla ylempänä sanottiin, laiska töitään luettelee.

, että jos jotakuta ärsyttää tilapäivitykset joissa joku hehkuttaa tekemiensä töiden määrää, lapsiensa tai miehensä tai perheensä tai elämänsä ihanuutta, niin se johtuu vain siitä, että lukija on kateellinen.

miksi sä siitä ärsyynnyt? Ihan hölmöä

Vierailija
173/205 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit joka ikisestä kuntosalikäynnistä ja steppilateszumba tunnista ja seuraavana päivänä päivittelyä miten kipeät lihakset on.

Tai "kehuskelua" miten tytsyn(12) kanssa tuli lenkkeiltyä tai pyöräiltyä muutama kilometri (tyyliin kävelyä kolme kilometriä tai pyöräilyä viisi.

Vierailija
174/205 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisaiheiset kiiltokuvat, joissa helvetin lieskoja, lopun aikoja ja Jeesus pilven päällä. Yksi kaverini postaa jatkuvalla syötöllä näitä. Ei elä vissiin maan pinnalla ollenkaan. Mieluummin noita pullan paistamisiakin luen, niissä ollaan sentään elämässä kiinni.

Vierailija
175/205 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se tunne kun olet Mäkkärillä kera hanipupumussukoiden ja meidän neiti päättää sit kivasti yllättää,,,,,,,,"

Eli olen keksinyt hassunhauskan ilmaisun 'se tunne kun' ja näiden iänikuisten kakaroiden kanssa olen aina 'kera'. Perheeseemme kuuluu lisäkseni isäntä, meidän neiti, pikkumies ja meidän taapero. Haluan kertoa kaikille kaiken jokaisesta arkisemmastakin liikkeestämme, mutta en sit kuitenkaan, tai oikeastaan kerron, mutta oikeastaan en, mutta voitte kysyä minulta sitten että MITÄ,,,,,, (käytän pilkkuja pisteiden asemasta ja niitä pitää olla paljon,,,,,,)

Yleensä päivitän myös 'meidän Penin' tai vielä tuttavallisemin 'ruskean pojan' jokaisen haukahduksen, hännänheilautuksen, pallinnuolemisen, lenkin.

Vierailija
176/205 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta mistä jotkut ahdistuvat! Monet meistä, myös lapset, ovat iltaihmisiä, joille aikainen herääminen on vaikeaa. Kyllä meilläkin lapset ovat aina nukkuneet pitkään aamulla, jo vauvaiästä. Koulun alettua tästä on tullut todellinen ongelma, päiväkotiaikoina joustoa oli kuitenkin enemmän. En ymmärrä mitä esitystä tuossa on, onko "kiva kun taas herättiin viideltä kun eivät nuo lapset aamuisin nuku" myös mielestäsi esitystä esitystä esitystä?[quote author="Vierailija" time="24.10.2010 klo 13:08"]

tuttuni kehuskeli monta vuotta kuinka hänen kolme pientä lastaan nukkuvat aamuisin 10-11 asti, kun muut äidit tuskailivat,e ttä saisivat nyt edes nukkua siihen aamukuuteen. Nyt kun tämän kirjoittajan kullannupuista yksi ainakin taitaa olla eskarissa/tarhassa, nyyhkyttää tämä äippä naamakirjassa, kuinka kauheaa on herätä "jo" aamulla puol kasi. Esitystä esitystä esitystä

[/quote]

Vierailija
177/205 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy FB:ssa muuta kun jos tiedän että jostain montaa ihmistä käsittävästä tapaamisesta/kokouusesta sovitaan siellä eli alle kerran kuussa. Koska en vaan kestä 95% päivitysten tai kommentejen tyylistä. Olen tosikko. Tai sitten mulla on vain tyylittömiä FB-kavereina. Solsidan FB-episodi oli loistava.

Vierailija
178/205 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mamma lähtee nyt iltavapaalle

Vierailija
179/205 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kiva kun on taas migreeni "  (ihmiseltä, joka ei pidä lääkärin määräämiä silmälasejaan)

"2vuotta 5kuukautta yhdessä, rakastan sua rakas mieheni!!! "

"suihkuun ja sit kaffet"

"lunta sataa!!"

"hyi yäk, tapoin jo kolmannen punkin meidän sohvalta kävelemästä!!!"

Vierailija
180/205 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää yks tuttu jonka jokainen päivitys koskee nykyään koiria! Siis ihan jokainen, ja näitä päivityksiä tulee pari kertaa päivässä "Hanin kanssa tänään iltalenkillä, oli ihanaa" , "5km aamulenkki pulkassa ja onnellinen koira kainalossa!"  "Mistä on hyvä päivä tehty? Toto-kisoista ja lenkkeilystä Hanin kanssa." Eikä tämä edes vielä lopu tähän vaan jokaista statuspäivitystä maustaa sitten 10kpl kuvia sitten tästä koirasta: koira paskalla, koira seisoo, koira seisoo2, koira juoksee,koira istuu kuvat 1-5. Ja se koira on vieläpä helvetin ruma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän