Onko 173 cm pitkä nainen LIIAN pitkä?
esimerkkinä Martina Aitolehti (hän siis tämän pituinen) ja minä myös.
Kommentit (145)
itselläni ei ole ongelmia tuon suhteen, farkuissa 32 tuumaa pituudessa on oikein hyvä. Alle 160 cm alkaa olla pätkä.
Musta on tällaisena 165-senttisenä pätkänä äärimmäisen ärsyttävää, kuinka esim kaapit ja kokoni housut lyhyimmilläänkin on suunniteltu lähes poikkeuksetta ihan parisen senttiä pidemmille. Mieluummin olisin sen 173cm kuin haen tuolin tai lyhennän lahkeita sen alle 5 sentin takia...
Ja joku "et löydä miestä, et voi käyttää korkokenkiä..." Naurettavaa. Pitkä, ryhdikäs ja pituuttaan koroilla entisestään korostava nainen on UPEA. Ja jos mies hylkää muuten ihannettaan vastaavan naisen koska hän on pidempi, niin... No, enemmän se vika on silloin miehen itsetunnossa kuin naisen pituudessa.
Yli 190-200cm pituus niin miehillä kuin naisilla saattaa kyllä olla jo ihan käytännönongelma...
Miten tämmöistäkin joku kyselee????
Se on khyll tosi ärsyttävää kun ihmiset ei osaa käyttäytyä toisten ihmisten kanssa .. pituudellaan ei voi mitään. olen itse 173cm ja olen musta todella hyvän pituinen en liian lyhyt enkä liian pitkä, mutta joillekkin se näyttää olevan vieläkin iso ongelma kun aina saa kuulla sitä että ootpas sä tosi pitkä , ja tosi iso?? painan 56kg .. iso?? en ymmärrä ihmisten adjektiiveja ihmisistä jos ei osaa kuvailla ihmistä oikein niin kannattais olla sit vaa iha hiljaa. Ja kaikki ketkä on mul sanonu et oot tosi pitkä nii ne on ollu jottai 160cm ja musta taas 160cm on aika lyhkäsiä.. Ja jonkun mielest mä oon siis tosi ISO JA JÄTTILÄINEN?? alipainoinen .. todella kiva kuunnella tuollaista ihmisiltä.. Siis sanooko ihmiset vaan sellasiiki asioita mitkä ei oo totta musta se ei oo oikee reiluu..
Nuoret naiset ovat sen verran hujoppeja tässä maassa, että naisten keskipituus on tällä hetkellä jo 168 cm. Olettavasti sinäkin ap olet noin kolmikymmppinen, jolloin et ole ikäluokassasi (jonka keskipituus on varmasti enemmän kuin 168 cm) kuin pari hassua senttiä keskimitan yläpuolella.
erityisesti keski-euroopassa asuessani tunsin olevani hongankolistaja, vaatteita oli vaikea ostaa, ym. Lentokoneessakin olisi kivempi istua pitkiä aikoja, jos koivet olisi lyhyemmät.
Minulle pituudesta ei ole ollut iloa. Sellainen 165-168 cm olisi sopiva.
...lentopalloilijaksi, malliksi jne.
Liian pitkä, niin mihin? Särkänniemen possujunaan, mutta eipä sinne pääse 10 cm lyhyempikään.
Liian pitkä, niin mihin? Särkänniemen possujunaan, mutta eipä sinne pääse 10 cm lyhyempikään.
Ite olen 174 ja näin tämän aitolehden niin et itellä lätyskäkengät ja sillä oli hillittömät korot, ja siltikin oli selvästi lyhyempi!
olen todella lyhyt ja inhoan sitä
Jos miesten keskipituus on noin 178cm, niin mahdollisuudet tavata itseä pidempi mies on aika huomattava.
ja tykkäisin olla vähän pitempi, esim 5cm. En siis koe itseäni liian pitkäksi. Aika sopiva, mutta tosiaan muutama sentti sais olla lisää.
Musta nainen on liian pitkä kun 180 menee rikki.
No toivottavasti ei, koska itse olen vielä viisi senttiä pidempi.
Itse olen 165 ja olisin oikein mielelläni kymmenisen senttiä pidempi. Hyvä pituus naiselle tuo 173.
Musta nainen on liian pitkä kun 180 menee rikki.
t.5
Itse olen 183cm, nykyään ihan sinut pituuteni kanssa, mutta nuorempana olisin mielelläni ollu edes 5 cm lyhempi.
Tai siis toki tapasin juu useitakin, mutta päätin sitten kuitenkin muuttaa samaan osoitteeseen kolme senttiä itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Mutta ei varmaan tosiaan olisi ollut kovin haastavaa löytää joku ihan kiva 180 senttinen mieskin.
on liian pitkä, millä tarkoitan sitä, että tuollainen pituus sopii enää harvalle naiselle,
ei ole yleensä kaunista, ja kuvittelisin hankaloittavan elämääkin jo jonkin verran (tarpeeksi pitkäpunttisten housujen löytäminen esim.) Lisäksi MUN MIELESTÄ miehen pitää olla pidempi kun nainen korkkarit jalassa, ja 184cm+ne 10cm korkkarit, niin voi olla vaikea löytää tarpeeksi pitkää miestä. Toki kaikille ei ole väliä, mutta mulle on.
Se 3, vai mikä olikaan, joka sanoi, että yli 180cm liian pitkä
tiedä sitten mihin. Mutta ainahan sitä tykätään tälläkin palstalla puuttua ihmisten erilaisiin ominaisuuksiin. Milloin on nähty mikäkin poikkeva otus.
Olen 178cm. Koskaan se ei ole henk. koht. haitannut missään asiassa. Hyötyä ulottuvuudesta on kyllä ollut. Ei siitä ole arvosteltukaan, negatiivisesti ainakaan. Muista ominaisuuksista ehkä sitten enemmän.
Itse olen 182cm pitkä 14v tyttö, ja olen kyllä täysin sinut pituuteni kanssa! Tovon että kaikki voisivat olla, oli sitä sitten pitkä tai lyhyt, siihen ei voi vaikuttaa itse! Ja pituudesta haukkuminen on äliöiden hommaa!