Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 173 cm pitkä nainen LIIAN pitkä?

Vierailija
23.10.2010 |

esimerkkinä Martina Aitolehti (hän siis tämän pituinen) ja minä myös.

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viisi senttiä lisää ja ei-niin-kevyt ruumiinrakenne, niin on melkoinen amatsooni :)

Vierailija
42/145 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni olen just sopivan mittainen. Yletyn vaikka mihin!

Hyvät naiset, nyt eletään jo 2010-lukua. Tänä aikana naista ei tule määritellä miehen kautta. Yhdenkään naisen ei välttämättä tarvitse olla miestä lyhyempi. Ihan oikeasti, se ei tee naisesta vähemmän naista, jos hän on keskimääräisesti miestä pidempi. Herätkääpä nyt todellisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan mies on pitempi. Näyttää tosi säälittävältä, jos nainen on pitempi kuin mies.

Vierailija
44/145 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liian pitkä, millä tarkoitan sitä, että tuollainen pituus sopii enää harvalle naiselle,

ei ole yleensä kaunista, ja kuvittelisin hankaloittavan elämääkin jo jonkin verran (tarpeeksi pitkäpunttisten housujen löytäminen esim.) Lisäksi MUN MIELESTÄ miehen pitää olla pidempi kun nainen korkkarit jalassa, ja 184cm+ne 10cm korkkarit, niin voi olla vaikea löytää tarpeeksi pitkää miestä. Toki kaikille ei ole väliä, mutta mulle on.

Se 3, vai mikä olikaan, joka sanoi, että yli 180cm liian pitkä

Olen tosiaan 184cm ja melkein kaikki kengät 4-10cm koroilla. Koskaan en ole edes deittaillut lyhyempää miestä ja miehiä ollut turhankin monta.

Vierailija
45/145 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut on meiltä mun ja mun miehen pituuksien suhteesta, eikä se todellakaan ole se syy, miksi haluan, että mies on mua pidempi.

Mun miesmaku vaan on sellainen, että miehen pitää olla iso, sekä pituus- että leveyssuunnassa. Ja jos mies on mua lyhempi, ei hän vastaa omaa mies ihannettani.

Ihan samanlailla tykkään kaljuista mihistä, eikä sekään liity mitenkään siihen, että peristeisesti ajatellaan, että naisella pitää olla pidempi tukka-.-

Vierailija
46/145 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku katsoo olevansa niin just "oikean" kokoinen, että voi sanoa jonkun toisen olevan jotain "liian", niin onko niillä, jotka siis ovat täydellisiä, sitten jotain ehdotuksia, mitä sen jotain "liian" pitäisi tehdä....tappaa itsensä, erakoitua jonnekin metsiin vai???

Miksei me ihmiset voitais pohtia sitä, miten meistä tulisi fiksumpia, empaattisempia ja ihan oikeesti suvaitsevampia ja iloisia siitä, että me ollaan niin moninaisia ja erilaisia.

Se, jonka me sanotaan olevan jotain "liian", pahoittaa mielensä, vaikka se kuulee sen tuhannetta kertaa jonkun sellaisen suusta, joka luulee olevansa ainoa, joka asian keksi.

Se, ettei ole keskimäärin samanlainen kuin muut, tuo mukanaan hankaluuksia riittävästi, siihen ei enää tarvita toisten taivasteluja.

Vierailija
47/145 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 193cm pitkä mies ja edesmennyt vaimoni oli 174cm pitkä.

T: 11cm mies

Vierailija
48/145 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni on 181 cm pitkä upea nainen joka on aina käyttänyt korkeita korkoja ja lyhyempiä miehiä:)

Vierailija
49/145 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus vaikka nuorena tuntui, että suurin osa pojista on lyhyempiä.

Että tätä taustaa vasten en tajua, miksi joku pitää 173cm edes pitkänä saati liian pitkänä?!

Ja enää siis en pidä itseänikään erityisen pitkänä (tosi keskivertoa pidempänä), sillä enenevässä määrin huomaan ympärilläni itseäni pidempiä naisia.

Vierailija
50/145 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tää on ihan paras pituus, vaikka ite sanonkin:)

Painoa ei saa ( eikä hitto vie tule ) tulla yhtään lisää, muuten näytän liian isolta. Ihannpaino mulla olis 63 - max 66kg.

Äitinini on 60v, 180cm ja upee bööna, edelleen!

Vierailija
51/145 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässäkin ketjussa kukkii se asenne, että pitkän naisen pitäisi jotenkin hävetä pituuttaan. Surullista.

Kaikista surullisina on kataoa, kun moni pidempi nainen (usein hieman iäkkäämpi) kävelee ihan kumarassa, jotta näyttäisi lyhyemmältä, kuin mitä on. Siitä saa selkävaivoja kaupanpäälle, kun ei huolehdi ryhdistään.

Ollaan ylpeästi sitä mitä ollaan! :)

t: nainen 175 cm

Vierailija
52/145 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo määritelmää liian pitkä. ja oon huomannu et miehet tykkää pitkistä naisista. Ite 176. ja oon tyytyväinen ja niin on ukkonikin !

Vierailija
53/145 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen itse 186cm ja minua kiusattiin koulu-ikäisenä minun pituudesta.Meidän luokalla ei ollu ketään mua pitempää.Minua kutsuttiin kirahviksi ja ärsyttää kulkea kaduilla kun mua tuijotetaan aika paljon.Aion muuttaa Los Angelesiin minun yksityisistä syistäni ja toivon että minua ei siellä tuijotettaisi paljoa.Kaikkea tsemppiä niille keillä on samanlainen tarina kuin minulla!

Vierailija
54/145 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä mihin?

Eihän tuolla pituudella pää oven kamanaan kolise.

Vierailija
55/145 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä pituus olisi ikinä huono asia. Sehän on positiivinen asia. Pitkät ihmiset on evoluution kehitystä toisin kuin lyhyet. Mallin alamitta on 175cm, miksi? Koska lyhyet ihmiset ei näytä miltään. Pitkä ihminen on aina paremman näköinen kuin lyhyt. Sen mittasuhteet on normaalit toisin kuin lyhyiden, se on kauniimpi luustoltaan. Tutkimusten mukaan pitkät ihmiset on älykkäämpiä. Ole pitkä.

Vierailija
56/145 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Olen itse 186cm ja minua kiusattiin koulu-ikäisenä minun pituudesta.Meidän luokalla ei ollu ketään mua pitempää.Minua kutsuttiin kirahviksi ja ärsyttää kulkea kaduilla kun mua tuijotetaan aika paljon.Aion muuttaa Los Angelesiin minun yksityisistä syistäni ja toivon että minua ei siellä tuijotettaisi paljoa.Kaikkea tsemppiä niille keillä on samanlainen tarina kuin minulla!

Olet pituutesi puolesta unelma❤️

Vierailija
57/145 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä mihin? Koripallojoukkueeseen? Ei ole.

Vierailija
58/145 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan lyhyt. Ei edes voi unelmoida mallin urasta. Huippumallit ovat 184.

Vierailija
59/145 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melestäni on super kivaa olla pitkä!Olen siis 180cm.Älkää välittäkö niistä töllääjistä!Minulla on yksi kaveri joka on noin 178cm.Häntä ahdisti kulkea kaduilla.Mutta nytten hän elää normaalisti minun ansoistani.Jos teillä on pitkä ystävä ja häntä ahdistaa kulkea kaduilla niin rohkaiskaa häntä!

Vierailija
60/145 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tuohan on paljon lyhyempi kuin mallit, missit yms.