Olen niin pettynyt ihmisiin, että ainoastaan raha voi tehdä oloni turvalliseksi.
Puhun nyt oikeastaan menosta työpaikoilla. Ihmisiä syödään ulos, kiusataan, poljetaan jalkoihin oman edun nimissä. Tämä kaikki saa mut vaan säästämään enemmän, sillä jos itse joskus vielä joudun tuollaisen kohtelun kohteeksi, niin on sen verran rahaa ,ettei tartte paskaan paikkaan jäädä..Jotenkin ihan sairasta menoa nykyään!
Kommentit (5)
arvo ei ole mitattavissa rahalla.
¡uää???u ?ou?? ??s????s u??? u??u??o???äpää? u??????d u???s?d ?????? ?????` ????? u????? u?s uo u??u `?s?????o? unl???o? u?s??llon? unpno? äl??? sn?so? ?s?? so? äll?s `uä???u? uää?ä?sääs u??? ?n? ??s ?????? ä?ä? ?äss???u unp? u??o u???o?l?? u?????lod `u????sn?? `soln uääpö?s ä?s???? ??ll?o???dö?? ??sou?? u???s????o ??u un?nd
arvo ei ole mitattavissa rahalla.
¡uää???u ?ou?? ??s????s u??? u??u??o???äpää? u??????d u???s?d ?????? ?????` ????? u????? u?s uo u??u `?s?????o? unl???o? u?s??llon? unpno? äl??? sn?so? ?s?? so? äll?s `uä???u? uää?ä?sääs u??? ?n? ??s ?????? ä?ä? ?äss???u unp? u??o u???o?l?? u?????lod `u????sn?? `soln uääpö?s ä?s???? ??ll?o???dö?? ??sou?? u???s????o ??u un?nd
heh, hassu lainaus, mutta et ehkä ymmärtänyt mitä tarkoitin....ehkä sinä voit sitten lähteä tyhjän päälle, mutta mun luonteella se ei onnistu.
Puhut ihan asiaa.
Ainoa keino selviytyä työelämästä on oikeastaan joko tehdä työtä yksikseen, omalla vastuualueellaan tai olla yrittäjä (ja samalla myös oma pomonsa).
Meno on kuin hiekkalaatikolla, kuka hakkaa toista päähän lapiolla tykimmin, se rules. Ei kiva.
ei ole noin kovaa kohtelua, mutta ala on niin raskas muutenvain, että alan yrittäjäksi, jossa työllistän vain itseni. en halua olla ihmisten kanssa tekemisissä.
kuten sanottu, niin pettynyt. Joka työpaikkaan mahtuu aina joku luonnehäiriöinen!!