Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sampon pankkikortti ei toimi!!! Mikä syynä??

Vierailija
23.10.2010 |

Reippailin kauppaan puolilta päivin. Matkaa yhteen suuntaan 2km. Katsoin automaatilta tilin tilannetta ja se herjasi, että kortin myöntäneeseen tahoon ei saada yhteyttä. Hämmästyksissäni testasin korttia kioskilla, yritin ostaa vissypullon ja kortti herjasi, että ei maksulupaa. Vaikka tilillä on kyllä katetta.

Soitin Sampon asiakaspalveluun, joka oli ruuhkautunut: vartin jonotuksen jälkeen luovutin. Mitään tietoa asiasta ei löydy Sampon verkkosivuilta.

Siis mitä ihmettä... mikä sitä Sampoa nyt vaivaa ja miten voin ostaa sapuskaa, kun en saa tililtä rahaa? OMAA rahaani.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa, mutta itselleni kävi samoin. Olin tänään kaupungilla shoppailemassa eikä sampon pankkikortti toiminut missään sirulaitteessa. Käytin sitten visaa... Ärsyttävää! Pitäis vihdoin vaihtaa pankkia.

Vierailija
2/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

automaatti saanut yhteyttä senkään kanssa... mahtaisiko sillä voida kuitenkin ostaa?

Pankin vaihto itselläkin mielessä, ei ole ihan ensimmäinen kerta. =(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miullakin Sampopankin kortti, eikä ongelmia ole ollut kuin kerran.

Vierailija
4/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedote, että niillä on korttiongelmia osan korttien kanssa.

Paljompa auttaa.

Vierailija
5/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs niiden pitäisi sitten kertoa? Että on ongelmia kaikkien korttien kanssa?

Usko pois, kyllä ne siellä sitä ongelmaa ratkoo.

Vierailija
6/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs niiden pitäisi sitten kertoa? Että on ongelmia kaikkien korttien kanssa?

Usko pois, kyllä ne siellä sitä ongelmaa ratkoo.

pitäisi olla tietoa saatavilla. Muualta kuin pieni tiedote maksullisesta palvelusta.

Eikö ne perseet osaa laittaa edes omille sivuilleen tiedotteita?? Vaikuttaa ihmisten elämään aika paljon tällainen, mutta vaikuttaa siltä, ettei Sampoa nappaa se niin paljon, että viitsisivät edes infota.

Vierailija
7/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin uudestaaan sama. Viereisessä sitten onnistui. Nuori poika oli kanssa toisella Otto pisteellä sama jutu.

Vierailija
8/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin uudestaaan sama. Viereisessä sitten onnistui. Nuori poika oli kanssa toisella Otto pisteellä sama jutu.

Nyt lähden ummikkona tekemään uudestaan tuon matkan ja yritän josko jo toimisi. PRKL.

Vierailija
9/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset tosiaan yhden kortin varassa? Siitä saa kyllä sit syyttää ihan itseään jos ei ole tuollaisten tilanteiden varalle mitään vaihtoehtoista ratkaisua etukäteen suunnitellut. Korttikatkoksia kun on ihan jokaisella pankilla silloin tällöin.

Itselläni on Sampon pankki/mastercardin lisäksi Visallinen S-etukortti, jolla voi siis maksaa missä vaan kaupassa. Mulla on siinä tonnin luottoraja, mutta en sitä käytä kuin just tuollaisessa hätätapauksessa käyttäisin, jos ei S-tililläkään rahaa olisi.

Vierailija
10/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset tosiaan yhden kortin varassa? Siitä saa kyllä sit syyttää ihan itseään jos ei ole tuollaisten tilanteiden varalle mitään vaihtoehtoista ratkaisua etukäteen suunnitellut. Korttikatkoksia kun on ihan jokaisella pankilla silloin tällöin.

Itselläni on Sampon pankki/mastercardin lisäksi Visallinen S-etukortti, jolla voi siis maksaa missä vaan kaupassa. Mulla on siinä tonnin luottoraja, mutta en sitä käytä kuin just tuollaisessa hätätapauksessa käyttäisin, jos ei S-tililläkään rahaa olisi.

S-etukortti minulla on myös, ilman luottoa käsittääkseni ja en koskaan laita sille s-tilille rahaa, joten siellä on vain bonukset. Ei niillä bonuksilla viikonlopun ruokia osteta.

ap

Vierailija
11/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Sampo johonkin muuhun pankkiin. Onneksi en ole asiakas.

Vierailija
12/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-etukortti minulla on myös, ilman luottoa käsittääkseni ja en koskaan laita sille s-tilille rahaa, joten siellä on vain bonukset. Ei niillä bonuksilla viikonlopun ruokia osteta.

ap

järjestänyt asioitas niin, että sulla olisi tuollaiseen tilanteeseen vaihtoehtoinen maksuväline. Oma valintasi.

Vierailija
13/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Sampo johonkin muuhun pankkiin. Onneksi en ole asiakas.

Olen ollut täysin tyytyväinen ja olen edelleen, ei ole mitään tarvetta vaihtaa pankkia.

Vierailija
14/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso häiriö sampon maksuliikenteessä. Ihan vähän aikaa sitten veloittivat ostokset ihmisiltä KAHDESTI.

On siinä jo syytä vaihtaa, ihan kakkaa palvelua. Ja ei siinä mitään jos joskus ei hetkeen toimi, jos edes vaivautuisivat INFOAMAAN ongelmista ja koska ne on korjattu.

Perhana.

Vierailija
15/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

järjestänyt asioitas niin, että sulla olisi tuollaiseen tilanteeseen vaihtoehtoinen maksuväline. Oma valintasi.

korttiasioita hoitaessani, että "Meidän maksuliikenne sitten tökkii niin maan helkkaristi, että kannattaa varautua muilla vaihtoehdoilla."

Vierailija
16/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohos...asua piti kirjoittaa.

Vierailija
17/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankinkin nimenä erisnimi, eli Sampon. Ei sammon. Toisaalta Väinämöinen ja sammon ryöstö.

Ni.

Vierailija
18/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta siitä, että sampo pankki ei huolinut meitä asiakkaaksi. Tämän kiitoksen sanon joka kerta viime aikoina useammankin kerran,kun näitä sampo pankin ongelmia lukee ja kuulee.

Joten kiitos taas yläkerran isolle herralle :)